Gå til innhold

Steg for steg


Gjest minimeinme

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppelure

Søren så flink du er minime...

Her er det litt sløv dag. Prøver å fange solstrålene mellom skyene, men er i ferd med å gi opp. Skyene vinner.

Ellers er jeg rastløs, så å lage en slik liste er ikke dumt. Kanskje det får emg til å komme i sig også.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest minimeinme

Ah, da har jeg vært på Plantasjen, kjøpt snelle, tatt den siste plena. Et enormt arbeid, selv om den ikke er så stor, for gresset (eh...sivet/løvetennene/hundekjeksene) var sikkert 60-70 cm høyt. Måtte tømme klipperen sikkert 15 ganger underveis. Også har jeg olja terrassen! Det kommer til å ta sin tid å bli ferdig med den lista hvis jeg bare skal klare to punkt om dagen, men....ting tar tid, sånn er det bare. Gjøres må det uansett, så får vel bare holde på til jeg er gjennom den. Det ble forresten ikke noe rydding av kontor i går kveld, jeg seig ned på sofaen og ble der :/ Men alt i alt har jeg jo hatt en effektiv helg, må jeg si - til meg å være, i hvert fall. Håper å få gjort enda litt mer før dagen er over, så kan jeg begynne neste uke med god samvittighet :P Har faktisk kommet til bunns i skittentøyskurven, det er også noe å glede seg over!

 

Ellers er ikke vekta noe sånn særlig samarbeidsvillig denne uka, men jeg ligger i det minste på skjema, så det er ikke så nøye. Vekta i morgen tidlig som teller uansett, vi får se hva den har for godt å si.

 

Fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

UKE 1: Fortsatt i bakfylla etter jula. Vekt heldigvis ikke kjent.

UKE 2: 88,9 (O Skrekkvekt, be gone! Begynte å trene)

UKE 3: 87,9 (målt mandag elr tirsdag. Treningen går bra, ikke begynt å spise sunt helt ennå. Psyker meg opp nå ved å fantasere om McDreamy...)

UKE 4: 87: 88,9! Har bygget muskler og ikke kommet i gang med maten

UKE 5: 86,3: 86,3! Akkurat på målvekta

UKE 6: 85,6: 88,1!!! Hadde vært på fest på lørdagen...

UKE 7: 84,9: 84,4

UKE 8: 84,2: 84,2 - har ikke trent noe særlig, må komme i gang igjen. Spising bra.

UKE 9: 83,5: 83,5 - ja dette går etter planen! Spising bra, må komme meg på treningssenter denne uka når jeg har barnefri, men mye styr på jobben.

UKE 10: 82,8: 82,8 - overraskende! til tross for ut i helga og mye mat på søndag! sliter med treninga

UKE 11: 82,1 - 82,8 - hmm...vekta er ikke samarbeidsvillig. Må være muskler, har spist og trent bra.

UKE 12: 81,4 - 81,0! Ikke trent så mye og spiste altfor mye i helga...

UKE 13: 80,7 - 80,9 - har ikke trent (arg), men spist etter planen. Mensen har nok litt av skylda!

UKE 14: 80 - 80,1, etter mange hopp opp og ned på vekta denne uka

UKE 15: PÅSKE 79,3 - 79,6 per tirsdag DELMÅL 1 OPPNÅDD!

UKE 16: 78,6 - 78,4

UKE 17: 77,9 - 78,7! Har mensen og drakk mye alkohol i helga...

UKE 18: 77,2 - 76,6 og kjempefornøyd

UKE 19: 76,5 - 76,4! Fortsatt foran skjema, jippi!

UKE 20: 75,8 - 75,2 - huhei hvor det går!

UKE 21: 75,1 - 75,0 - en diger 17.maibuffet gjorde sitt...men fortsatt på skjema!

UKE 22: 74,4 - 73,9 - LIFE IS GOOO-OOOO-OOOOD

UKE 23: 73,7 - 73,5, med mensen

UKE 24: 73,0 - 72,2 DELMÅL 2 OPPNÅDD MED GOD MARGIN!

UKE 25: 72,3 - 71,6 til tross for myyyye god mat denne uka (besøk)

UKE 26: 71,6 - 70,9 - fortsatt en uke foran skjema!

UKE 27: 70,9

UKE 28: 70,2

UKE 29: 69,5

UKE 30: 68,8 (sønn har bursdag: Målsetning om under 70 til selskapet!)

UKE 31 (første uka i august) NY MÅLVEKT: 68 KILO

 

Huh, merkelig. Hele forrige uke viste ikke vekta tegn til nedgang. Seinest i går lå jeg på 71,5, men i dag er jeg nede på 70,9. Det tallet har jeg gleda meg mye til! Selvsagt er det å bikke ned på 6x-tallet som er det store målet, da, og nå er det ikke lenge igjen! Hurra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Du er jo fantastisk mimime... Stolt av deg.

Jeg var på vekta i dag og hadde ikke gått ned noe fra forrige uke, men ni kilo ned er nå ikke noe å klage over det. En flat uke må tåles.

Jeg holder fram.

Drar i morgen og er ikke tilbake før søndag. Take care!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest matvrak1

Hurra hurra! Så flinke dere er. Jeg er tilbake i god steam, med fokus på kost og trening. Nå har en dag uten trening blitt en dårlig dag. Det hadde kanskje vært mer korrekt å si en dag uten bevegelse er en dårlig dag, for jeg er ikke super effektiv hver gang. Men det er deilig å få rørt på seg :-) Kosten er også på rett veg. Jeg har gått ned de kiloene jeg gikk opp nå i juni og er egentlig tilbake til utgangspunktet. Og her ifra skal det bare gå en veg: NED!

 

Inspirert av dere flinke damene, går jeg dagen friskt i møte! Ha en flott tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Gratulerer med strålende resultater Minimeinme! :-) Tenk, nesten 20 kilo fra du startet, tenker det føles deilig!

Veldig inspirerende, og den inspirasjonen skal jeg holde på til jeg selv skal ned i vekt igjen om et halvt års tid ;-) Gratulerer til dere andre også - ni kilo, Snuppelure! Endelig løsna det, kjempeglad på dine vegne.

 

Klem til dere alle fra Ellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Hei hei og takk for heiaropene, jenter :)

 

Her er det en strålende dag i dag, men vekta har skutt opp på 71,5 igjen og i går gomla jeg i meg noen teskjeer med Nugatti crisp!! Iiiik! Det var bare fordi jeg er tom for sukkerfri sjokolade, og når man MÅ ha sjokolade, MÅ man ha sjokolade...nærbutikken min er nemlig gått tom, så jeg må til andre siden av byen for å få tak i det, derfor har jeg nå gått flere uker uten sjokkis. Det sier jo seg selv at det må gå galt før eller seinere, så etter jobb i dag tar jeg turen. Også må jeg lage iskrem igjen så jeg får stilt det behovet for en stund. Forresten, frysebollen står ikke kaldt, så det kan ikke bli før i morra. Og brød har jeg heller ikke giddet å lage på maaaange uker, det er litt sløvt. Her må det skjerpings til! Skal ned til 68, ikke stoppe nå, bare noen få kilo unna målet.

 

Ellers...intet nytt fra He Who We Do Not Mention By Name (Nor Occupation).

 

Men plena er fortsatt nyklipt og hagemøblene i hvert fall halvveis ferdigmalt, så en god dag uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Oj, for en flott dag det har vært! Her har det skjedd mye på kort tid! Fikk avlevert sønn på barnehagen og rakk jobben til riktig tid for en gangs skyld, så fikk jeg unna en sånn ubehagelig skrekk-oppgave på jobb som tar en god del timer og som jeg alltid utsetter i det uendelige. Men tenkte nei nå gjør jeg det bare, og det gjorde jeg. Så borte vekk med ekle oppgaven, så slipper jeg ha det liggende på sinnet når jeg tar ferie etterhvert. Så - Wo and Behold - dumper det svar ned i innboksen fra He Who We Do Not Mention By Name Nor Occupation - eller kanskje gjør vi det igjen nå?? Joda, kommer med kaffe på kontoret i morra! Frekk som jeg er, sendte jeg svar tilbake og foreslo at han blir med meg på konsert til helga, vi får se hva han svarer til det :P Sååå, dro jeg og kjøpte diverse maling og utstyr, lånte høyttrykkspyler av naboen, og har altså spylt og vaska hele huset utvendig - klargjøring til maling som jeg håper å få gjort neste uke. Og innimellom der fikk jeg dratt til andre siden av byen og kjøpt sukkerfri sjokolade. Så i dag har jeg bare fått utrettet ca. 1000% mer enn vanlig. Deilig følelse! Og nå er jeg faktisk TRØTT, for en gangs skyld. Så nå går jeg og køyer, og i morra skal jeg drikke kaffe med en viss en :) Life is goooooood!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Da har han vært her og drukket kaffen sin...vi prata og lo som vanlig, men noe konsert blir det ikke, nei...arg. Han er opptatt i dag og lørdag, og i morra skal han visst på den ene konserten sammen med søskenbarnet sitt, og jeg er nok ikke invitert :) Men kanskje ikke så veldig rart at han ikke er klar for å introdusere meg til familie, ingenting har jo skjedd ennå! Jaja, jeg får la det bero og oppholde meg med andre ting så lenge. Jeg har jo blant annet et hus som skal males, så nok å henge fingrene i. Håper bare han tar kontakt igjen på ett eller annet tidspunkt. Han spurte meg når jeg skulle avgårde på tur i sommer, det er jo litt lovende, da :) Og vi skal ha ferie på samme tid, så det burde være muligheter for å møtes før det, hvis han vil. Herrejemini for en treigost! Men akk for en sjarmerende treigost.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Hei hei, her sitter jeg på verandaen med laptopen i fanget. Har kjempelyst ut på byen, men har poden denne uka så det går nok ikke, nei. Sikkert masse folk ute i dag siden det er så fint vær, man får lyst på øl da. Sitter forøvrig og koser meg med en Hansa Lite, god den. I går og i dag hadde jeg besøk av dansepartneren min, som forresten har hjulpet meg litt med diverse småting rundt nåva, hyggelig av ham! Vekta er IKKE samarbeidsvillig denne uka, jeg har fått mensen, men har en snikende følelse av at det ikke er derfor vekta viser opp fra mandag. Var 71,6 i dag! +700 gram fra mandag, not good. Har ikke hatt noen sånne kjempesmeller, men har blitt litt mange småting med *litt* for mye karbo i, det må jeg slutte med. I dag ble det derfor to egg og en kyllingfilet til frokost/lunsj (stod opp småseint). Lagde pannekaker til poden i dag (han elsker det), hadde sååååå lyst på en (eller ti!), men klarte å motstå. Stygt redd for at jeg står på stedet hvil eller til og med litt opp på mandag. Men vi får se, jeg lå jo litt foran, så skal vel overleve det. Bare fem uker igjen til målet!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Uæææ, 72,2 i dag, dette går jo bare helt feil vei. Men det er bare midlertidig, jeg vet hva det kommer av. Spiste en del peanøtter i går kveld og i den varmen her binder kroppen utrolig mye vann, så det er nok ikke reell vektoppgang. Men likevel - veiinga i morra blir nok IKKE bra, irriterende nok. Butt butt, well well - ned igjen skal jeg uansett, da tar det (kanskje) bare litt lenger tid. Eller kanskje hopper vekta ned igjen på null komma nix, vi får se.

 

Ellers - vært en tur i Kristiansund med poden på The Blacksheeps-konsert i dag, deretter på besøk til noen venner med barn som jeg sjeldent besøker. Så hjem og lage middag, poden ser barnetv nå, jeg trøøøøtt pga varmen...fristende å legge seg nedpå, men det må jeg ikke, ødelegger for nattesøvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

UKE 1: Fortsatt i bakfylla etter jula. Vekt heldigvis ikke kjent.

UKE 2: 88,9 (O Skrekkvekt, be gone! Begynte å trene)

UKE 3: 87,9 (målt mandag elr tirsdag. Treningen går bra, ikke begynt å spise sunt helt ennå. Psyker meg opp nå ved å fantasere om McDreamy...)

UKE 4: 87: 88,9! Har bygget muskler og ikke kommet i gang med maten

UKE 5: 86,3: 86,3! Akkurat på målvekta

UKE 6: 85,6: 88,1!!! Hadde vært på fest på lørdagen...

UKE 7: 84,9: 84,4

UKE 8: 84,2: 84,2 - har ikke trent noe særlig, må komme i gang igjen. Spising bra.

UKE 9: 83,5: 83,5 - ja dette går etter planen! Spising bra, må komme meg på treningssenter denne uka når jeg har barnefri, men mye styr på jobben.

UKE 10: 82,8: 82,8 - overraskende! til tross for ut i helga og mye mat på søndag! sliter med treninga

UKE 11: 82,1 - 82,8 - hmm...vekta er ikke samarbeidsvillig. Må være muskler, har spist og trent bra.

UKE 12: 81,4 - 81,0! Ikke trent så mye og spiste altfor mye i helga...

UKE 13: 80,7 - 80,9 - har ikke trent (arg), men spist etter planen. Mensen har nok litt av skylda!

UKE 14: 80 - 80,1, etter mange hopp opp og ned på vekta denne uka

UKE 15: PÅSKE 79,3 - 79,6 per tirsdag DELMÅL 1 OPPNÅDD!

UKE 16: 78,6 - 78,4

UKE 17: 77,9 - 78,7! Har mensen og drakk mye alkohol i helga...

UKE 18: 77,2 - 76,6 og kjempefornøyd

UKE 19: 76,5 - 76,4! Fortsatt foran skjema, jippi!

UKE 20: 75,8 - 75,2 - huhei hvor det går!

UKE 21: 75,1 - 75,0 - en diger 17.maibuffet gjorde sitt...men fortsatt på skjema!

UKE 22: 74,4 - 73,9 - LIFE IS GOOO-OOOO-OOOOD

UKE 23: 73,7 - 73,5, med mensen

UKE 24: 73,0 - 72,2 DELMÅL 2 OPPNÅDD MED GOD MARGIN!

UKE 25: 72,3 - 71,6 til tross for myyyye god mat denne uka (besøk)

UKE 26: 71,6 - 70,9 - fortsatt en uke foran skjema!

UKE 27: 70,9 - 71,8! Kanskje kroppen holder mye vann pga varmen?

UKE 28: 70,2

UKE 29: 69,5

UKE 30: 68,8 (sønn har bursdag: Målsetning om under 70 til selskapet!)

UKE 31 (første uka i august) NY MÅLVEKT: 68 KILO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Så spennende!!!

He he, jeg tenkte på deg når jeg var hos legen her om dagen ;-)

Han er ikke så verst han min heller! Jeg orker ikke tanken på å ta gynekologiske undersøkelser hos ham, og ordner det annetsteds... Rart med det gitt...

 

Håper det blir noe fart i sakene nå! Han virker jo unektelig til å være på gli. Noen menn er treigere enn andre, og det er sjarmerende på den ene siden, og forferdelig pinsamt på den andre - hehe!

 

Hold oss oppdatert i varmen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

OG - han spurte meg ENDELIG om nummeret mitt (som om ikke det ligger super-tilgjengelig på telefonkatalogen, men nå har han signalisert at han vil ha det :(). Dessverre reiser han bort fire uker på ferie, men jeg har et vagt lite håp om å møte ham på byen i helga som kommer....vi får se. Selv om det blir lenge å vente, tror jeg nå det kanskje kan løsne etter ferien, det er kult :) Steike så kjekk han er, jeg DØR. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

OK, den vekta mi er heeeeelt skipla av varmen. I går spiste jeg ganske mye nøtter MED salt, og i går kveld lagde jeg meg to speilegg som dessverre ble for salte - ergo skulle jeg nå veie mer enn normalt. På den andre siden drakk jeg en lite-pils og to glass hvitvin i går kveld, det virker dehydrerende. Uansett - 70,5 på vekta i dag! En kilo ned fra i går. Merkelig. Håper bare jeg når vektmålet på 70,2 innen mandag, selv om jeg er innstilt på at det kan bli vanskelig sånn som det ligger an nå om dagen. Jeg vil se 6x-tallet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Han stakk innom kontoret mitt uoppfordra i dag! Hadde med seg en bok av favoritt-forfatteren sin som han hadde kjøpt til meg som sommerlektyre! O Joy!!! :(:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Oi oi oi! Hvilket bra tegn! :-) Å komme med gaver uoppfordra - det gjør man jo bare ikke hvis man ikke er interessert. Dette kan bli en riktig bra sensommer for deg og McDreamy, Mini!

 

Og så får du lese boka, og se om det er noe mellom linjene i den som han prøver å formidle. F.eks sterke erotiske skildringer, hehehe :-)

 

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Oi oi oi! Hvilket bra tegn Å komme med gaver uoppfordra - det gjør man jo bare ikke hvis man ikke er interessert. Dette kan bli en riktig bra sensommer for deg og McDreamy' date=' Mini!

 

Og så får du lese boka, og se om det er noe mellom linjene i den som han prøver å formidle. F.eks sterke erotiske skildringer, hehehe

 

Ha en super helg![/quote']

 

Til alt overmål sa han det var en fin kjærlighetshistorie, uten at jeg skal (prøve) å legge for mye i akkurat det :(

 

ÅÅÅÅÅÅå vaaaaarmt!!! Har begynt å male verandarekkverk strøk 1. Kommet 10 planker på vei på ene sida og er allerede lei...O Store Utholdenhet, where hast thou gone?

 

Nå har jeg ferie! Fra den vanlige jobben, begynner to ukers sommerjobb på mandag, har allerede såvidt snust på oppgavene mine. Blir nok travelt - men moro :)

 

Dagens målsetning: Male 1. strøk på verandarekkverket utvendig ferdig. Kald pils må til underveis for å få det til, tror jeg! Har åpnet den første og det var GODT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Jeg ble ferdig med dagens målsetning i går og enda litt til, holdt på i over seks timer før jeg gav meg. Har funnet ut at lydbok på øret er et must, kommer til å bruke like mye penger på det som på malingen selv :( Men da flyr bare timene! Og man får "lest" en bok samtidig, helt genial oppfinnelse!!

 

Dagens målsetning: male nordveggen, og kaaaanskje verandarekkverket på innsiden (i prioritert rekkefølge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Vel, ble ferdig med verandarekkverk, men ikke nordveggen i går. Men fikk da holdt på en god del timer, så fornøyd med innsatsen.

 

70, 3 i dag!!! Laveste EVER, omtrent! Men var på byen i går, så kanskje litt dehydrert. Blir spennende med veiedag i morra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

UKE 1: Fortsatt i bakfylla etter jula. Vekt heldigvis ikke kjent.

UKE 2: 88,9 (O Skrekkvekt, be gone! Begynte å trene)

UKE 3: 87,9 (målt mandag elr tirsdag. Treningen går bra, ikke begynt å spise sunt helt ennå. Psyker meg opp nå ved å fantasere om McDreamy...)

UKE 4: 87: 88,9! Har bygget muskler og ikke kommet i gang med maten

UKE 5: 86,3: 86,3! Akkurat på målvekta

UKE 6: 85,6: 88,1!!! Hadde vært på fest på lørdagen...

UKE 7: 84,9: 84,4

UKE 8: 84,2: 84,2 - har ikke trent noe særlig, må komme i gang igjen. Spising bra.

UKE 9: 83,5: 83,5 - ja dette går etter planen! Spising bra, må komme meg på treningssenter denne uka når jeg har barnefri, men mye styr på jobben.

UKE 10: 82,8: 82,8 - overraskende! til tross for ut i helga og mye mat på søndag! sliter med treninga

UKE 11: 82,1 - 82,8 - hmm...vekta er ikke samarbeidsvillig. Må være muskler, har spist og trent bra.

UKE 12: 81,4 - 81,0! Ikke trent så mye og spiste altfor mye i helga...

UKE 13: 80,7 - 80,9 - har ikke trent (arg), men spist etter planen. Mensen har nok litt av skylda!

UKE 14: 80 - 80,1, etter mange hopp opp og ned på vekta denne uka

UKE 15: PÅSKE 79,3 - 79,6 per tirsdag DELMÅL 1 OPPNÅDD!

UKE 16: 78,6 - 78,4

UKE 17: 77,9 - 78,7! Har mensen og drakk mye alkohol i helga...

UKE 18: 77,2 - 76,6 og kjempefornøyd

UKE 19: 76,5 - 76,4! Fortsatt foran skjema, jippi!

UKE 20: 75,8 - 75,2 - huhei hvor det går!

UKE 21: 75,1 - 75,0 - en diger 17.maibuffet gjorde sitt...men fortsatt på skjema!

UKE 22: 74,4 - 73,9 - LIFE IS GOOO-OOOO-OOOOD

UKE 23: 73,7 - 73,5, med mensen

UKE 24: 73,0 - 72,2 DELMÅL 2 OPPNÅDD MED GOD MARGIN!

UKE 25: 72,3 - 71,6 til tross for myyyye god mat denne uka (besøk)

UKE 26: 71,6 - 70,9 - fortsatt en uke foran skjema!

UKE 27: 70,9 - 71,8! Kanskje kroppen holder mye vann pga varmen?

UKE 28: 70,2 - 70,5 Litt over skjema, men mye ned fra forrige uke i hvert fall :-)

UKE 29: 69,5

UKE 30: 68,8 (sønn har bursdag: Målsetning om under 70 til selskapet!)

UKE 31 (første uka i august) NY MÅLVEKT: 68 KILO

 

Ja nå blir det spennende! Neste uke skal jeg iflg. skjema ha bikket ned på 6x-tallet! La oss krysse fingrene og håpe det stemmer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Oj oj oj! I dag skulle jeg begynne i sommerjobb, men har ikke så mange oppdrag ennå. Stakk nedom likevel og parkerte i gata der McDreamy bor. Hadde med meg en dvd med lydbok som jeg brant til ham i går kveld, og bestemte meg for å kvinne meg opp og stikke bortom og levere den til ham. Hvilket jeg gjorde, og han inviterte meg inn, hvorpå vi ble sittende og prate i to timer! Han viste meg rundt i hus og hage. Når jeg til slutt skulle gå (etter å ha sagt nei nå tror jeg at jeg må stikke ca 10 ganger) gikk jeg et par meter, snudde meg og sa noe sånt som "vet ikke helt når vi ses igjen jeg? Ha en god sommer, da!". Han hørte ikke helt hva jeg sa, kom tilbake til meg og sa "når ses vi igjen, sa du?" - med et interessert blikk :( Så begynte vi å snakke om jazzen og at han kom tilbake noen dager. Da spurte jeg om å få nummeret han så vi kanskje kunne treffes! Og det fikk jeg, så nå har jeg det - ENDELIG!!! Hihihi, det tok sin tid. Åh, this is good ;-)

 

Hurra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Ååååå, som jeg KOSER meg med slik lesning, minimeinme! (jepp, sammen med en sjokolade, hehe!). Dette går jo i riktig retning! Og et bevis på at når man våger, så vinner man :-)

 

Sommerens romantiske eventyr - kjenner jeg er litt misunnelig på den startfasen hvor alt er nytt, spennende, usikkert (men det blir det mindre og mindre i DITT tilfelle i alle fall :-) ), prøve-seg-fram, flørtende blikk, etc. etc.

 

Men ikke for det - jeg storkoser meg i mitt etablerte forhold og klager ikke, altså ;-) SÅÅÅ spent på hva som skjer framover med deg og McDreamy!

 

PS: hadde han fint hus eller? hehehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...