Gå til innhold

Steg for steg


Gjest minimeinme

Anbefalte innlegg

Gjest minimeinme
Ååååå' date=' som jeg KOSER meg med slik lesning, minimeinme! (jepp, sammen med en sjokolade, hehe!). Dette går jo i riktig retning! Og et bevis på at når man våger, så vinner man

 

Sommerens romantiske eventyr - kjenner jeg er litt misunnelig på den startfasen hvor alt er nytt, spennende, usikkert (men det blir det mindre og mindre i DITT tilfelle i alle fall ), prøve-seg-fram, flørtende blikk, etc. etc.

 

Men ikke for det - jeg storkoser meg i mitt etablerte forhold og klager ikke, altså SÅÅÅ spent på hva som skjer framover med deg og McDreamy!

 

PS: hadde han fint hus eller? hehehe [/quote']

 

Dette har utartet seg til å bli en føljetong i maaaaange deler!!! Herlighet, hvor lenge har jeg ligget langflat for denne mannen nå, et halvt år minst :)

 

Og ja, han har et KJEMPEFINT, koselig gammelt hus (fra begynnelsen av 1900-tallet) like ved sentrum, med en fin, gammeldags snirklete hage, helt supert. Ikke meg imot å bo der :( Han forsnakket seg forresten i dag. Vi kom inn på diverse aviser og slikt og jeg sa at jeg pleide å abonnere på Klassekampen - han bare "jammen jeg kan jo ikke få noen RADDIS i hus, da, hehehehe" :) Så innså han vel hva den setningen impliserte, for jeg syns han rødma litt, hohoho :)

 

Ah, it's Monday, I'm in love du-du-dudu-du-duuuuu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ellie76

He he, tenker legen hadde hatt godt av en raddis i huset, jeg! Så det så :-)

 

Neste gang får du ta med deg en flaske vin, så blir det nok fart i sakene! Herlig å sitte en sen kveld og drikke vin og ha en god samtale - en ypperlig måte å bli enda bedre kjent på + at det jo er for sent å dra den laaange veien hjem når flaska er tom. Hihi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
He he' date=' tenker legen hadde hatt godt av en raddis i huset, jeg! Så det så :-)

 

Neste gang får du ta med deg en flaske vin, så blir det nok fart i sakene! Herlig å sitte en sen kveld og drikke vin og ha en god samtale - en ypperlig måte å bli enda bedre kjent på + at det jo er for sent å dra den laaange veien hjem når flaska er tom. Hihi ;-)[/quote']

 

Høres ut som en plan ;-) Skjønt, jeg må vel finne en innfallsvinkel slik at jeg ikke bare plutselig dukker opp på døra der uten forvarsel for å drikke vin med ham, hehe, kan virke litt vel pågående??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

69,9 på vekta i dag, selv etter jeg hadde hatt i meg en stor kaffe latte!!!! Dette er en merkedag i mitt liv! Oj oj oj som jeg har gledet meg til å se 6-tallet først på vekta, selv om det ikke helt har gått opp for meg at det virkelig kom til å skje! Når jeg begynte på dette prosjektet i januar veide jeg nesten nitti kilo og det virket alldeles urealistisk at jeg noengang skulle komme meg ned på 60-tallet igjen. Jøss, så utrolig fantastisk.

 

Det er flere interessante ting som skjer om dagen, også. Jeg har jo dette "prosjektet" med legen gående. Men for ganske lenge siden, i fjor høst, utvekslet jeg noen mailer med en franskmann inne på en datingside på nettet. Egentlig ikke på noen sånn hei-jeg-er-interessert-i-deg-type måte, han bare la merke til noe jeg skrev på profilen min, så begynte vi å skravle. Etter en stund døde kommunikasjonen ut, hva var vitsen, liksom, han bor jo nede i alpene og jeg her. Så - av en eller annen mystisk grunn - fant jeg igjen den siste mailen hans da jeg ryddet i innboksen min. Da sendte jeg ham en mail hvor jeg beklaget at jeg ikke hadde svart på den siste mailen hans, men jeg så ikke helt poenget, ettersom han uansett bor så langt unna. Så oppstod det litt sporadisk mailing igjen. Nå, de siste ukene, har det gradvis blitt mer kontakt, han addet meg til MSN, så Facebook, så ble det webcam (neida, ikke noe dirty), deretter telefon! Hvert "fremskritt" ble gjort da jeg trodde alt håp var ute med legen. Jeg har forresten vært helt ærlig og fortalt denne franskmannen alt som har skjedd med legen, så han er klar over den situasjonen. For å være ærlig trodde jeg aldri det kom til å bli noe særlig ut av dette, men franskmannen er helt PÅ, der legen er litt mer - om ikke AV, så i hvert fall ganske tilbakelent. Franskmannen og jeg har hatt noen utrolig interessante samtaler og diskusjoner på MSN, det er tydelig at vi har en del til felles, selv om han så definitivt er en realfagsmann og jeg det motsatte. Av alle syke ting er også han doktor - men doktor i fysikk! Og han er på jakt etter Kvinnen i sitt liv - han er 37 og klar for å stifte familie og slå seg til ro. Jeg må si at tanken er besnærende - Norge om sommeren og sør-Frankrike om vinteren...med en kjekk franskmann! Han snakker forresten en del svensk, eller HAR i hvert fall gjort det, ettersom han tok doktorgraden sin på et svensk universitet for noen år tilbake. Og jeg snakker litt fransk, hadde 5 år på skolen for lenge siden - men den kunnskapen trengs selvsagt å oppgraderes. Men utgangspunktet er der så definitivt. På grunn av diverse reiser og ferieavvikling fremover har vi ikke anledning til å treffes med det første, men nå driver vi og planlegger å møtes i Paris mot slutten av august. Den turen bør jo bestilles NÅ, så ikke billettene blir så altfor dyre og kanskje utsolgte. Men hva hvis noe skjer med legen innen den tid? Samtidig - skal jeg la være å utforske muligheten med denne kjekke franskmannen bare for noe som KANSKJE inntreffer med legen....? For et dilemma! Og for et luksusproblem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobba!! Tenk at du ligger så bra an i forhold til skjema.

Du har vært kjempeflink. Applaus :D

 

Når det gjelder kjekkasene så høres begge så bra ut, men er så spent på hvordan det går med McDreamy!!! Haha ;) Men følg hjertet ditt, selvfølgelig :)

Synes det var så søtt at han hadde kjøpt en bok til deg i gave. Det er jo OBVIOUS at han liker deg kjempegodt :)

Lykke til med kjærleiken du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Kjempebra jobba!! Tenk at du ligger så bra an i forhold til skjema.

Du har vært kjempeflink. Applaus

 

Når det gjelder kjekkasene så høres begge så bra ut' date=' men er så spent på hvordan det går med McDreamy!!! Haha ;) Men følg hjertet ditt, selvfølgelig :)

Synes det var så søtt at han hadde kjøpt en bok til deg i gave. Det er jo OBVIOUS at han liker deg kjempegodt

Lykke til med kjærleiken du![/quote']

 

Blir spennende å se om han gir lyd fra seg under jazzen neste uke...men er ikke så veeeeldig optimistisk, det er vel jeg som må ta kontakt om det skal bli noe, tenker jeg. Men - det er lov å håpe! :)

 

69,9 på vekta også i dag - jeg bare beundrer tallet som skinner mot meg på vekta om dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Oioioi, for et dilemma! Jeg heier jo egentlig på McDreamy :-) Men selvfølgelig høres det jo veldig spennende ut med en franskmann også!

 

Sier som ingsi; følg hjertet ditt! Og om du skulle bestille flybilletter nå, og så blir det seriøst med McDreamy i mellomtiden, er vel han den første til å skrive legeerklæring på at du er syk og må få igjen pengene dine på forsikringa, hehe

:-)

 

Lykke lykke til, blir spennende å se om McDreamy gjør noen framstøt neste uke! Litt jazz, øl og sommersol kan fort føre til en invitasjon til den snirklete hagen ;-)

 

PS: glemmer jo helt å kommentere hvor flink du er - virkelig motiverende å se at det går an å gå ned så masse på en anstendig tid! :-) Fortsett slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

69,6 i dag - wohoo, det kan se ut som om jeg når neste ukes målsetning om 69,5 i helga! Forøvrig var det ei venninne av meg som spurte meg om hvilken blodtype jeg har her om dagen. Iflg. henne og denne blodtypedietten stemmer det perfekt at jeg skal gå masse ned ved å spise fett og protein (hun var litt irritert på det, selv burde hun visstnok være vegetarianer!). I tillegg passet det visst folk med min blodtype å trene hardt og intenst. Så det så. Huff, får vel begynne med det igjen. I morgo, i morgo, men ikkje i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

UKE 1: Fortsatt i bakfylla etter jula. Vekt heldigvis ikke kjent.

UKE 2: 88,9 (O Skrekkvekt, be gone! Begynte å trene)

UKE 3: 87,9 (målt mandag elr tirsdag. Treningen går bra, ikke begynt å spise sunt helt ennå. Psyker meg opp nå ved å fantasere om McDreamy...)

UKE 4: 87: 88,9! Har bygget muskler og ikke kommet i gang med maten

UKE 5: 86,3: 86,3! Akkurat på målvekta

UKE 6: 85,6: 88,1!!! Hadde vært på fest på lørdagen...

UKE 7: 84,9: 84,4

UKE 8: 84,2: 84,2 - har ikke trent noe særlig, må komme i gang igjen. Spising bra.

UKE 9: 83,5: 83,5 - ja dette går etter planen! Spising bra, må komme meg på treningssenter denne uka når jeg har barnefri, men mye styr på jobben.

UKE 10: 82,8: 82,8 - overraskende! til tross for ut i helga og mye mat på søndag! sliter med treninga

UKE 11: 82,1 - 82,8 - hmm...vekta er ikke samarbeidsvillig. Må være muskler, har spist og trent bra.

UKE 12: 81,4 - 81,0! Ikke trent så mye og spiste altfor mye i helga...

UKE 13: 80,7 - 80,9 - har ikke trent (arg), men spist etter planen. Mensen har nok litt av skylda!

UKE 14: 80 - 80,1, etter mange hopp opp og ned på vekta denne uka

UKE 15: PÅSKE 79,3 - 79,6 per tirsdag DELMÅL 1 OPPNÅDD!

UKE 16: 78,6 - 78,4

UKE 17: 77,9 - 78,7! Har mensen og drakk mye alkohol i helga...

UKE 18: 77,2 - 76,6 og kjempefornøyd

UKE 19: 76,5 - 76,4! Fortsatt foran skjema, jippi!

UKE 20: 75,8 - 75,2 - huhei hvor det går!

UKE 21: 75,1 - 75,0 - en diger 17.maibuffet gjorde sitt...men fortsatt på skjema!

UKE 22: 74,4 - 73,9 - LIFE IS GOOO-OOOO-OOOOD

UKE 23: 73,7 - 73,5, med mensen

UKE 24: 73,0 - 72,2 DELMÅL 2 OPPNÅDD MED GOD MARGIN!

UKE 25: 72,3 - 71,6 til tross for myyyye god mat denne uka (besøk)

UKE 26: 71,6 - 70,9 - fortsatt en uke foran skjema!

UKE 27: 70,9 - 71,8! Kanskje kroppen holder mye vann pga varmen?

UKE 28: 70,2 - 70,5 Litt over skjema, men mye ned fra forrige uke i hvert fall

UKE 29: 69,5 - 69,7 Moldejazz! Mat-utfordringene står i kø...

UKE 30: 68,8 (sønn har bursdag: Målsetning om under 70 til selskapet!)

UKE 31 (første uka i august) NY MÅLVEKT: 68 KILO

 

Fornøyd med ukas vekt, bare 200 gram over målsetning. Har vært nede på 69 blank i løpet av forrige uke. Holdt på å dø av sult i går, måtte spise det som fantes der jeg var, det ble en tallerken kylling sweet-and-sour, ikke bra. Ellers vært flink sånn omtrentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

McDreamy er observert i byen (av meg)! Og i dag er det en konsert jeg vet han ville på (og antageligvis skal på? Jeg drar selvsagt, med et vagt håp...)! Meeen.....har man fått noen sms eller noe, kanskje?? Neida.

 

I mellomtida er franskmannen helt PÅ. Nye timer med chatting i går kveld, og utflukt til Paris er fastsatt. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Men i dag kom det tekstmelding...ingen invitasjon til noe, og når jeg svarte ham (med innbakt spørsmål om noe) ble det stilt, gitt. Hm. Skjønner meg ikke på ham.

 

Uff, hva gjør jeg nå, da? Kan jo "risikere" at vi møtes og noe skjer...har ikke lyst å kansellere med franskmannen, så jeg får bare holde meg i skinnet. Men er vel ikke særlig sannsynlig at noe skjer med legen med det første uansett, basert på progresjonen så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linekath

Kjempeartig å følge tråden din ;)

 

Kan jeg spørre deg om noe... har forstått det slik at du lever på en diett nesten uten karbohydrater.. ? Hva spiser du til frokost ??

 

Jeg har gått ned en god del og har tenkt å prøve å holde meg unna karbohydrater og heller fylle på med proteiner .. men jeg blir så usikker på frokosten - med travle morgener så er det ikke så lett å finne alternativer til brød / Knekkebrød som jeg vanligvis har spist.

 

Håper du har noen tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Kjempeartig å følge tråden din

 

Kan jeg spørre deg om noe... har forstått det slik at du lever på en diett nesten uten karbohydrater.. ? Hva spiser du til frokost ??

 

Jeg har gått ned en god del og har tenkt å prøve å holde meg unna karbohydrater og heller fylle på med proteiner .. men jeg blir så usikker på frokosten - med travle morgener så er det ikke så lett å finne alternativer til brød / Knekkebrød som jeg vanligvis har spist.

 

Håper du har noen tips ;)

 

Hei!

 

Frokost, ja...nå er ikke jeg noe særlig frokostmenneske uansett, så frokost blir mest i helgene. Da går det mye i egg (av og til bacon), kanskje litt ost, nå i den seinere tid kanskje til og med en frukt (eple), middagsrester, det som tilfeldigvis finnes i kjøleskapet :-) Middag går mye lettere! Håper du får det til :-)

 

PS: Sendte ny mld til legen, fikk svar. Han har ungene, skal ut seinere i uka.

 

Klems :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Herregud, sliten...men godsliten ;) Moldejazz ER så rått!! Kom nettopp tilbake fra nydelig utendørskonsert på museet nå - kjempefint vær, masse folk, god stemning og topp musikk fra Timbuktu og Madcon. Seinere i kveld skal jeg på nattkonsert med ny norsk soul/r'n'b-musiker Jarle Berntoft, den gleder jeg meg til. I går var bare helt vilt, tok helt av og dansa så svetten spruta, bokstavelig talt. Dritmorsomt!!!

 

PS: Intet nytt fra legefronten foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Hei Mini!

Hvordan var Jarle Bernhoft? Jeg var på konsert med ham tidligere i vår, og hvilken konsert! Elsker musikken hans og har hørt masse på den - Norges svar på Prince :-) Tenker det ikke ble noe mindre dansing på deg denne kvelden. Kuuul musikk!

 

Håper også at legen var der ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Hei Mini!

Hvordan var Jarle Bernhoft? Jeg var på konsert med ham tidligere i vår' date=' og hvilken konsert! Elsker musikken hans og har hørt masse på den - Norges svar på Prince :-) Tenker det ikke ble noe mindre dansing på deg denne kvelden. Kuuul musikk!

 

Håper også at legen var der ;-)[/quote']

 

Vettu hva, jeg kom jaggu ikke inn på den konserten! Helt stappfullt!! Selv om vi kom litt før tida og det var plass til 500+ mennesker...sykt. Litt irritert over det, men jaja, det kommer forhåpentligvis flere sjanser.

 

I dag har jeg vært på Leonard Cohen på Romsdalsmuseet. Egentllig plass til 9000, men det var 11500 mennesker der! Helt stappfullt. Men god stemning, fint vær og kjempeflott. Musikken er fin og fyren er kul, men det er litt i roligste laget for meg i en sånn konsertsetting...kan godt høre musikken hjemme i sofakroken, men når jeg er ute og hører live-musikk liker jeg best noe jeg kan svette til. Men for all del, jeg syns det var kult å ha opplevd ham likevel.

 

Heh...satt i parken og snakka med en fyr nå hele kvelden, kom nettopp hjem. Vi utvekslet nummer og det ble en laaang klem og litt klinings før vi gikk fra hverandre. Jeg er uansett mentalt opptatt med legen/franskmannen, men det var både koselig og litt deilig, selv om jeg ikke mente så mye med det.

 

Men det syyyykeste av alt: Seriøst ETT minutt etter jeg kom inn her hjemme, sånn halv fire eller noe, ringer det på døra. Der står det da en type som ei (gift) "venninne" (bekjent) av meg har drevet og tulla litt rundt med. Han har vært på vorspiel hjemme hos meg før, sammen med hun jeg kjenner. Han erklærte her nå at jeg var så interessant og tiltrekkende og det ene med det andre, spesielt på grunn av boksamlinga mi (da måtte jeg være intelligent, mente han...)! Hææææ. Det var da voldsomt....dessverre synes ikke jeg han er noe kjekk i det hele tatt :/ Hyggelig, ja, men ikke noe tiltrekkende. Urk, hvorfor må det alltid være slik?? Selvsagt har jeg ikke hørt noe mer fra legen. Franskmannen derimot er stadig på tråden ;)

 

Nei nå er jeg så trøtt at jeg ser i kryss. Må køye. Natta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

No livnar det i lundar...for noen dager siden slo jeg til og kjøpte billetter til Paris. Turen er klappet og klar og alt er avtalt, og vi snakker regelmessig på MSN og via tekstmeldinger. Jeg har i grunnen sagt at jeg parkerer legen inntil franskmannen og jeg får treffes og sett om dette er noe eller ikke.

 

Men. I går kveld var jeg akkurat på vei ut på byen, så kommer det jammen meg melding fra legen! Jøss, tenkte jeg. Han var på ett av utestedene. Jeg gikk dit etterhvert og traff ham. Han var der med noen venner (ikke så nære venner, tror jeg), og jeg ble introdusert og kom godt overens med dem. Etter en stund gikk vi i ølteltet og møtte også mine venner (som han likte, sa han til meg etterpå). De fikk behørig beskjed om IKKE å spørre om jeg skulle være med når de dro, hvilket de heller ikke gjorde. Så joda, jeg ble med ham hjem like godt, jeg. Vi satt i timesvis og snakket om bøker og slikt, til slutt endte vi opp i hver vår sofa hvor vi holdt på å sovne. Så han spurte om jeg ville bli over, men la meg inn på gjesterommet, hehe.......forsiktig fyr! Tror nok kanskje jeg kunne fått et annet utfall på det hele hvis jeg hadde gått inn for det, men det var for seint, også har man jo franskmannen, og dessuten blir jeg jo helt satt ut og sjenert og blyg plutselig når jeg er sammen med legen.... Men i dag morges lagde han frokost til meg og kjørte meg hjem...ble med inn hjemme hos meg og ble vist rundt ;)

 

Sååå. Alt i alt, fremgang. Men det har jo fortsatt ikke vært så mye som et lite kyss....hrm. Jaja. Bør uansett vente til etter august...og dessuten kan det jo tenkes at det faktisk BLIR noe med franskmannen...akk, vanskelig! Men likevel spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Åh kjære! Tenk å være så skikkelig som legen! Er jo litt sjarmerende også da, at han går så utrolig forsiktig fram, og ikke bare kaster seg over deg :-) Det KAN jo tyde på at han vil ta ett skritt om gangen (men herregud, hvor små sko har han egentlig?!?! hehe...). Så jeg ville blitt SVÆRT forundra om det stopper her, og om du ikke hører mer fra ham. I alle fall tydelig at dere har mye til felles, og at han liker deg godt. Og at han har introdusert deg for vennene sine er et kvalitetstegn!

Er det noe flørtings/blikk/berøringer/komplimenter av noe slag da?

 

Jeg heier jo fremdeles litt på legen, men skjønner også at det er spennende med franskmannen!

 

Jeg håper på klinings med legen før uka er omme :-) Det er bare SÅÅÅ spennende!

 

Klem Ellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

UKE 1: Fortsatt i bakfylla etter jula. Vekt heldigvis ikke kjent.

UKE 2: 88,9 (O Skrekkvekt, be gone! Begynte å trene)

UKE 3: 87,9 (målt mandag elr tirsdag. Treningen går bra, ikke begynt å spise sunt helt ennå. Psyker meg opp nå ved å fantasere om McDreamy...)

UKE 4: 87: 88,9! Har bygget muskler og ikke kommet i gang med maten

UKE 5: 86,3: 86,3! Akkurat på målvekta

UKE 6: 85,6: 88,1!!! Hadde vært på fest på lørdagen...

UKE 7: 84,9: 84,4

UKE 8: 84,2: 84,2 - har ikke trent noe særlig, må komme i gang igjen. Spising bra.

UKE 9: 83,5: 83,5 - ja dette går etter planen! Spising bra, må komme meg på treningssenter denne uka når jeg har barnefri, men mye styr på jobben.

UKE 10: 82,8: 82,8 - overraskende! til tross for ut i helga og mye mat på søndag! sliter med treninga

UKE 11: 82,1 - 82,8 - hmm...vekta er ikke samarbeidsvillig. Må være muskler, har spist og trent bra.

UKE 12: 81,4 - 81,0! Ikke trent så mye og spiste altfor mye i helga...

UKE 13: 80,7 - 80,9 - har ikke trent (arg), men spist etter planen. Mensen har nok litt av skylda!

UKE 14: 80 - 80,1, etter mange hopp opp og ned på vekta denne uka

UKE 15: PÅSKE 79,3 - 79,6 per tirsdag DELMÅL 1 OPPNÅDD!

UKE 16: 78,6 - 78,4

UKE 17: 77,9 - 78,7! Har mensen og drakk mye alkohol i helga...

UKE 18: 77,2 - 76,6 og kjempefornøyd

UKE 19: 76,5 - 76,4! Fortsatt foran skjema, jippi!

UKE 20: 75,8 - 75,2 - huhei hvor det går!

UKE 21: 75,1 - 75,0 - en diger 17.maibuffet gjorde sitt...men fortsatt på skjema!

UKE 22: 74,4 - 73,9 - LIFE IS GOOO-OOOO-OOOOD

UKE 23: 73,7 - 73,5, med mensen

UKE 24: 73,0 - 72,2 DELMÅL 2 OPPNÅDD MED GOD MARGIN!

UKE 25: 72,3 - 71,6 til tross for myyyye god mat denne uka (besøk)

UKE 26: 71,6 - 70,9 - fortsatt en uke foran skjema!

UKE 27: 70,9 - 71,8! Kanskje kroppen holder mye vann pga varmen?

UKE 28: 70,2 - 70,5 Litt over skjema, men mye ned fra forrige uke i hvert fall

UKE 29: 69,5 - 69,7 Moldejazz! Mat-utfordringene står i kø...

UKE 30: 68,8 - 69,6 - Har skeiet ut både med øl og brød under jazzen ;)

UKE 31 (første uka i august) NY MÅLVEKT: 68 KILO

 

Denne uka har jeg skeiet mer ut enn samtlige andre uker tilsammen, har drukket masse (vanlig) øl, og spiste til og med brødskiver (som legen serverte til frokost, hehe). Middagene har vært relativt greie, men jeg er ikke det spøtt overrasket over at jeg ikke har gått ned noe. Gjør ikke noe heller, hovedmålsetningen denne uka var egentlig å ikke gå opp over 70 igjen, og det har jeg klart.

 

Ellie: Joda, litt har det vært. Jeg satt med foten inntil hans da vi satt oss i ølteltet, først uten å tenke over det, så litt mer med vilje. Da strøk han meg over kneet med hånda og kommenterte at jeg brukte strømpebukse, hehe. Da vi møttes ute gav ham meg en klem, og jeg klarte ikke styre meg, berørte arma hans maaange ganger i løpet av kvelden (han har bare verdens diggeste overarmer, sånn akkurat passelig muskuløse...). Men fortsatt snakker vi mikroskopiske tilnærmelser. Dagen derpå over frokost sa han noe sånt som at "hehe, ja det ble jo masse grafsing og sånn i går", jeg: "hæææ....ja det var ikke på meg i hvert fall, da har du grafsa på noen andre!!", han: "eeeeeh, ja det var kanskje mest MENTAL grafsing, da ;)". OO, ja, og en annen ting: Jeg fortalte at jeg hadde kommet inn på skole til høsten (mer om det seinere), men at jeg nok ikke kommer til å dra fordi jeg har huslån og bla-bla og ikke har råd. Da sa han "heh, du får finne deg en fastlege som kan hjelpe deg litt med det, da ;)". Og seinere på kvelden pekte han ut en eller annen kjent (I presume) fotballspiller-dame som jeg aldri hadde hørt om, og da sier han (med fleipetone) "vi kan jo ikke bli noe par vi, du kan jo iiiiingenting om fotball, hahahhaha". Så jo, det ligger noen hint der ute nå etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Blir nok ikke noe klinings med legen denne uka i hvert fall, nå reiser vi på ferie i to uker begge to....jeg tar med meg sønn og reiser på tur til Skottland, på besøk til ei venninne som har barn i samme alder. Blir stas! Deretter på besøk til brodern sørover i Norge i 3-4 dager, blir sikkert også kos. Regner med det blir høy rødvins- og kassegitarføring etter leggetid for kladden :-) Vel, ikke SÅ høy rødvinsføring, får prøve å nippe mer enn vanlig, hehe....

 

Livet er kaotisk, men bra for tida! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Heisann folkens!

 

Live inne fra Skottland her :) Koser meg masse, og i det øyeblikket lasagnaen ble servert en time etter vi kom frem fant jeg ut at NEH - jeg har ferie - denne uka legges kuren fullstendig på hylla. Koser meg, spiser og drikker nøyaktig det jeg vil, ferdig med det. Forventer vektoppgang, men det er det verdt, kan uansett ikke bli allverdens bare på en uke. Neste uke skal jeg back on track, og målsetningen om 68 står fjellstøtt.

 

Nå er jeg trøtt, må gå og legge meg, måtte bare kikke innom.

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...