Gå til innhold

smelyflower søker venner


thebomb

Anbefalte innlegg

Gjest Gwenpa

Total utskeielse for min del...Marsipankake,skillingsbolle,sjokoladeis,lakris,rødvin,

baconpølse... + rødvin og popcorn i går.. Kjenner jeg angrer nå!

 

Men men, dagen har vært fin :) Får trimme litt ekstra i helga, og være veldig flink, så kanskje jeg klarer en liten vektnedgang likevel.

 

Og som du sier smellyflower, det er en livstilsendring (skulle helst fått dreis på endringen litt raskt bare..:)) Du er foresten veldig dyktig! Bra viljestyrke må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar

Så bra at du har hatt en fin dag. DEt har jeg også.

Takker for ros- det er enten eller med meg. :)

 

Full klaff med planer og gjennomføring av noe jeg har bestemt meg for- eller fullstendig bom. I dag var det klaff. Har mye med dagsform å gjøre. I dag var jeg VELDIG fornøyd med meg selv. Mitt problem er å leve med "bare litt" sjokolade eller hva det måtte være. Er av typen som ikke kan ha noe liggende "i tilfelle jeg får besøk". Hos meg betyr det "i tilfelle jeg får lyst på noe", og når har jeg ikke det? :) Hvordan er du med sånne ting?

 

Prøver å nyte alle sider ved livet, og finne alternativ der jeg har en tendens for å velge feil... Det kommer til å ta laaaaaaaaaaaaaaang tid.

 

I morgen er det full husvask- barnet mitt skal få se video- så får jeg vasket i fred :) Det ser bomba ut her. Wish me luck :)

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest viana2

Full kræsj for meg i dag hvertfall. Men har bare spist 1 pølse til grillingen(kunne sikkert spist 2 til), bytta ut litt cola med vann, og takket nei til taco i kveld. Tok ei pære i stedet...

 

Men asså, fløtegratinerte poteter, marinert flinstek, softis, kaker og melkesjokolade...... Nam... Jeg kom opp i 2000 helt feil kcal i dag...

 

Har ikke troa på att jeg skal klare dette uten noe kurs altså.

 

Spiser nok kcal i løpet av dagen jeg, men det er jo helt feil kcal som drar seg på....

 

 

Har forresten gått i to tog i dag da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært til å gå, da :) Du klarer dette. kanskje det er for mye å forandre alt på en gang? Både spise sunt, ofte, trene osv. Kan hende det hadde vært lurt å fokusert på bare noen ting om gangen, f eks å spise sunn middag hver dag og gå en halv time hver dag, om det er middag som er problemet. Når du har kommet inn i gode vaner for dette, er det kanskje noe annet du vil forandre på, som lunsj, helgemat, trening osv? Gikk til psykolog en gang i tiden (ikke pga vekt altså-det var andre saker som var vanskelige), han var enklok mann. Han sa: Du klarer aldri å sluke en elefant. Den må spises med kniv og gaffel, en bit om gangen....Du må ikke gi opp, hvertfall. Det er jo bare en dag dette, en spesiell sådan. :) Du klarer dette, men du må finne din vei. Ønsker deg masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp en kg siden mandag. Snikveide i dag. Har enda ikke fått mensen, skulle hatt den på mandag, dette er så irriterende. Det har blitt krøll i systemet mitt etter at jeg begynte å gå ned i vekt. 5 dager med kviser og ubalanserte hormoner, grrrrrr. Må bruke fridagen min til å vaske hus også- det er en svinesti her, sukk.

 

Bare til å sette i gang, vasking hjelper mot gretne sure damer, tror jeg.

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Smellyflower: Hehe! Jeg blir i allefall i bedre humør når jeg er FERDIG med husvasken :)

 

Hvis du VET at du har vært flink, spist sunt og trimmet, synes jeg du skal la være å tenke på den kiloen. Ettersom du venter mensen, er det sikkert bare vann i kroppen, og det vil jo forsvinne igjen- I tillegg til resten du kommer til å ta av :)

Jeg kan heller ikke ha godis i huset.. Godis i huset=godis i magen min. Hvis det ligger godt i skapet, blir det nesten en besettelse å holde seg unna, helt til jeg selvfølgelig ikke klarer å motså, og spiser ALT! Sånn er det bare. Så det er best å holde huset godtefritt.

 

Viana: Det er lov å kose seg på spesielle dager mener jeg. Dessuten gikk du jo mye, og det er jo kjempebra! Jeg hadde som sagt også full kræsj, men har bestemt meg for å ikke la det gå utover de kommende dagene. Ofte har det vært slik, at har jeg først skeiet ut, så tenker jeg "ok, dette gikk jo til h...", og så bare fortsetter jeg å dytte innpå i dagene som kommer. Men i dag tenkte jeg litt mer sånn: "ok, så gikk det ikke så bra i går, men jeg har mulighet til å gjøre det bedre i dag". Det kommer nok til å gå litt opp og ned fremover, men vi får ta tiden til hjelp, slik smellyflower påpekte. Det tar litt tid å "lære seg" hva man kan spise mye av, og hva man bør spise lite av, og hvordan man skal få "kvoten" til å fylles opp på en bra måte. Jeg har vært veldig interessert i kosthold lenge (ironisk nok..), så nå ligger det masse kalori-fakta oppe i hodet mitt, som jeg kan bruke til å velge riktig mat, uten at jeg egentlig går og tenker på det. Nå skal det sies at det å benytte seg av det man vet, ofte kan være en helt annen sak :) Ta tiden til hjelp. Du klarer dette!

 

Jeg leste forøvrig et sted at det tar tre uker å endre en vane/uvane. Mitt mål for de kommende tre ukene, blir da å spise hver tredje time, samt å drikke mye vann. Tror det får holde inntil videre. Kan ikke fokusere på for mye på en gang..

 

God helg folkens! Lykke til med veiing! Veiing mandag for min del. Litt bekymret, men får ta det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var smilet på plass igjen. Har ryddet og vasket i hele dag, nesten, bare badet som ikke har fått smake såpe og vann enda. Men det kommer. Har endelig fått min månedlige plage, det var på tide.

 

Er godtesyk- men har ikke handlet til helga, så synd for meg, hehe. Har frielekaffe med sjokkosmak, kanskje det er tingen i dag?

Tenkte å ta 20 min på ergometersykkelen i kveld, gidder ikke mer, det er ganske kjedelig syns jeg.

I morgen skal jeg handle og kjøpe nye kjøkkengardiner og kanskje stuegardiner, det gleder jeg meg til :) Sitter og skriver handleliste, må finne på noe lørdagskos til meg og snuppa mi- forslag tas i mot med takk...

 

Hmmm, det er jo egen oppskriftstråd her, kanskje jeg skal snoke litt der? Tusen takk for støtte i dag, dere gjorde dagen min mye bedre :) Kos dere folkens, og nyt helga.

 

Snakkes :)

 

Ps: er utrolig spent på veiedag mandag, skal IKKE snikveie mer, det lover jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aschtrid

Henger meg på jeg... OK? Er oså helt ny her.

 

Startvekt: 81,5

Mål: 70

Delmål: 77

Høyde: 176

 

Jeg går på Grete Roede kurset. JEg må si at jeg har stor tiltro til det da jeg får utrolig mye motivasjon til å faktisk ha gått ned ett kilo eller noe for det blir tatt opp i fellesskap! Føler da at jeg jobber bedre!

 

JEg har alltid hatet å trene, men nå har jeg plutselig fått ny motivasjon. Er utroli tungt å reise seg opp fra sofaen, men når jeg har kommet meg på beina og ut av huset er det herlig syns jeg. Tenkte jeg skulle på treningssenteret idag for første gang...

 

Jeg har veiedag torsdager, og sistgang veide jeg 80,1.... Var fornøyd-. Sliter litt mer nåda, for går på kurs i Stavanger, men studerer i Kristiansand så kommer til å gå glipp av kurset på torsdag. Og veiing! -gruer meg veldig, for studentlivet er ikke lett.!! Tror jeg trenger ekstra my motivasjon de neste ukene!

 

Jeg syns alle her er så flinke til å motivere seg selv til å gå ned i vekt uten kurs! Kjempeflott alle sammen! Ser opp til dere, det hjelper meg til å tro på meg selv at jeg kan klare det!!!:):)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell
Der var smilet på plass igjen. Har ryddet og vasket i hele dag' date=' nesten, bare badet som ikke har fått smake såpe og vann enda. Men det kommer. Har endelig fått min månedlige plage, det var på tide.

 

Er godtesyk- men har ikke handlet til helga, så synd for meg, hehe. Har frielekaffe med sjokkosmak, kanskje det er tingen i dag?

Tenkte å ta 20 min på ergometersykkelen i kveld, gidder ikke mer, det er ganske kjedelig syns jeg.

I morgen skal jeg handle og kjøpe nye kjøkkengardiner og kanskje stuegardiner, det gleder jeg meg til :) Sitter og skriver handleliste, må finne på noe lørdagskos til meg og snuppa mi- forslag tas i mot med takk...

 

Hmmm, det er jo egen oppskriftstråd her, kanskje jeg skal snoke litt der? Tusen takk for støtte i dag, dere gjorde dagen min mye bedre :) Kos dere folkens, og nyt helga.

 

Snakkes :)

 

Ps: er utrolig spent på veiedag mandag, skal IKKE snikveie mer, det lover jeg[/quote']

Jeg er ikke med i denne tråden men tenkte bare å gi deg forslag til lørdagskos...

 

Pitapizza!!! Fyll på det du måtte ønske på et pitabrød og stek i ovnen på 225 grader i ti til femten minutter.. Jeg bruker tomatpure, løvtynn pepperskinke fra gilde,masse tomat,paprika,rødløk,babymais,sjampignon også noen osteskiver på toppen...

 

Bruker også oregano og piffikrydder...

 

Du kan jo bruke hva du vil,også er det så kjekt for barna får akkurat det de liker...

 

Dette er kjempegodt!!

 

-makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Har harr en deilig lørdag, shoppet nye gardiner til kjøkkenet og vært sammen med familien :)

 

Makrell: TUUUUUUUUSEN TAKK for herlig middagstips. Barnet mitt og jeg elsker den "nye" pizzaen. Helt supert for snuppa mi å bestemme selv hva hun kunne ta på, og jeg kombinerte med salat m fetaost til. Namnam. Dette er nok en ny favoritt hos oss.

 

Fant "Mia fullkornspai" i butikken i dag- den så fantastisk ut. Må prøves en dag. Jer er og blir et matvrak- mat er livet :)

 

Aschtrid: Klart du kan henge deg på, jo flere jo bedre. Blir kjempemotivert av vektklubben, utrolig mange flinke, motiverte kloke og reflekterte mennesker her.

 

Kjenner at jeg ikke har vært særlig flink til å trimme denne uken. Må bli laaang tur med ergosykkelen i morgen tidlig. Og kanskje en tur ut i griseværet. Og salat og sånn. Har litt noia for veiing mandag, tror det blir vektøkning. Men- da er det jo bare å fortsette. Har problemer med å finne tid til trening i ukene som kommer, mye møter og sånn på kveldstid, men må finne andre måter å få bevege meg på. Gå på jobben og sånn.

 

Kort oppsummert, det er bare å stå på videre, mer bevegelse, spise oftere og tenke på hva som kommer i hus av fristelser. Stå på damer, heia oss.

 

Ps: skal veie 95 kg innen utg av mai, har 11/2 kg igjen, det bør gå. Og 90 innen midten av juli. Nå er det skrevet, det skremmer meg å tidfeste mål, men kjenner at det er nødvendig fordi jeg begynner å slappe litt mye av. God lørdag, godtfolk.

 

En ting jeg lurte på, bare, når på kvelden slutter dere å spise? Er def en kveldsspiser. Har lite appetitt frem til ca 18 om kvelden, men de neste 5-6 timene derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aschtrid

spiste litt mye lasagne idag. (den var litt sunn da) Så gjekk gikk de 3 km hjem istedet for å ta bussen. Er stolt over meg selv! Er kun oppoverbakker. Var helt svett når jeg kom hjem. Deilig!! Begynner å få sansen for trening!:):)

 

Pitapizza er herlig!! Er også gla i det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Helga mi har vært preget av en god del mat. Spiste tapas og drakk rødvin i går kveld. Og jeg er selvfølgelig mest glad i den tapasen som er "usunn". Ost, pølse etc. Og så er jeg fryktelig glad i godt brød! Så det spiser jeg gjerne litt vel mye av både før, under og etter selve måltidet.. Jaja :)

 

Fikk svidd av 800 kcal på en totimers golftur, så det burde jo veie opp før noe :)

 

Angående spørsmål om kveldsmat. Jeg har tidligere merket at det lønner seg for meg å spise et lett måltid ganske sent på kvelden. Kanskje sånn rundt 9-tia (legger meg vanligvis 11). Spiser da et par knekkebrød, og drikker f.eks te eller options kakao (lavkalori). For det første redder dette meg ofte fra å gå amok i cheesedoodlesposen til samboeren min (som tilhører en av de "naturlig slanke"..), for det andre holder det forbrenningen oppe tror jeg? Har i allefall merket på tidligere slankeperioder at det har hjulpet på vektnedgangen.

 

Mål ja... Er litt skummelt! Har vel tidligere sagt at målet er 83 kg før sommerferien 1. juli. Det blir da altså omtrentlig 6 kg på 6 uker det. Oioioi! Skal holde hardt tror jeg...

 

1,5 kg klarer du smellyflower! Stå på! Jeg er også nervøs foran veiing i morgen.. Jeg teller kalorier, og har regnet ut at jeg bør ha hatt nedgang.. (Forbruk-inntak) Men så er det denne kroppen da... :)

 

Hei til Aschtrid! Velkommen til vektklubben. Forumet her er en VELDIG bra motivator synes jeg. Kloke hoder å dele erfaringer med, og noen å dele fremtidige nederlag og seire med. Mest av det siste håper vi :)

 

God søndag til alle!

 

PS: Kjenner nå at jeg ble veldig nervøs foran veiing i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen alle sammen. Ny uke snart, og veiedag i morgen for min del. Blir nok en liten nedtur, men i morgen har jeg det så travelt at jeg ikke rekker å bry meg no særlig om det uansett.

 

Gwenpa: Hold beinhardt fast på målet ditt da, du klarer det HELT sikkert.

 

Jeg knasker sukkererter- noe så deilig. Har virkelig fått opp øynene for grønnsaker i div former.

 

Mål for uken: 14 trimpoeng, samme mål som denne uken. Klarte bare 8.9 poeng. Litt lettere neste uke- da har jeg alenehelg og bare meg selv og ta hensyn til (og skylde på,hehe) Og en ting til-kveldsspising.... Jeg må virkelig finne på noe annet å gjøre om kvelden enn å spise.

 

Gleder meg til å se hvordan det går med dere i morgen. Heia oss, vi klarer det vi vil.

Leste op oppskrifttråden om kokebøkene til GR- noen som har erfaringer med de? Vurderer å kjøpe...

 

Hadepåbadet, godtfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

I dag hadde jeg virkelig ikke lyst til å gå på vekta... og det med grunn ja. Jeg har gått opp en kilo... Ikke akkurat uventa, men du verden så man mister motivasjon og lyst ett lite øyeblikk....

Men jeg gir ikke opp! Her er det bare og skjerpe seg!

 

Krysser fingrene for veiingen deres denne uka!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Jeg sto og psyket meg opp på badet før jeg gikk på vekta i morrest. Pga diverse utskeielser den siste uka regnet jeg med å ha gått ned svært lite, og kanskje til og med opp. Så tok jeg mot til meg og "hoppet" oppå. Og den viste 1,4 kilo mindre gitt!! Da ble jeg glad :)

 

Camkir: Vi vet alle hvor kjipt det er når det går feil vei.. Mitt råd er å prøve og legge det bak seg med det samme. I dag er det mandag, det er ny uke og nye muligheter. Og denne uka kanskje vi klarer å unngå de fristelsene vi falt for forrige uke..? (Var tross alt 17 mai og greier da...) Dette er kun en bitteliten "hump" i veien mot målet :) STÅ PÅ! Du klarer dette!

 

Smellyflower: Jeg prøver å henge meg på målet ditt om 14 trimpoeng. Ganske mye for meg det..?! Men det er bra å ha ambisjoner. Og nå tenker jeg for min del altså. Du har jo vært så flink til å sanke trimpoeng før, at for din del blir det sikkert "piece of cake" (mmmmm......kake.... hihi) :)

 

Ukas utfordring: Bake kaker til samboerns bursdag (vi får masse gjester neste mandag...Og jeg har lovt å bake onsdag til å ha med på jobb....) UTEN å gå amok i kakerøre, kakefyll, kakepynt, selve kakene osv osv.. Klarer jeg DET- ja da blir jeg jammen stolt! Tenkte å kjøpe jordbær til selve dagen, og vaniljekesam. Så kanskje jeg kan mumse på det i stedet.. Huff.. Wish me luck...

 

Nei, nå er det jobb. Skal gå, så da tar det litt tid.

 

Vi snakkes folkens! God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Gikk FRA jobb også (i all iveren etter trimpoeng), og det straffet seg! Vannblemmer på størrelse med kronestykker på begge hælene... Risikabelt å være sprek! (Eller å ha dårlige sko :))

 

Er veldig motivert denne uka! Har til og med plukket frem en pilates-video (+ et gammelt sitteunderlag som pilates-matte, hehe). Bra jeg ikke har naboer som ser rett inn på stua!

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utslitt, jobb og jobb og møter helt til nå...

Gikk ikke særlig bra på veiing i dag, sto stille. Må jobbe hardt for å komme ned i 95 kg før 1 juni da, men får stå mer på denne uken. Har fått over 3 trimpoeng i dag, det er da noe, for å være meg.

 

Gwenpa: Gnagsår må du bli kvitt, syns du var flink som gikk jeg :) Og gratulerer så masse med super vektnedgang. Det var imponerende. Smilte da jeg leste det.

 

Camkir: neste uke blir det nedgang på oss også, det er jeg sikker på. Vi er jo så flinke :)

 

Trim er nesten en større utfordring for meg enn hva jeg putter i munnen. Mat har liksom begynt å bli en vane for meg. Tenker nesten alltid over hva jeg spiser og hvorfor jeg spiser det (sult, kos trøst osv) FØR det havner i magen min. Det er nytt for meg. Har helst reflektert over hva jeg har spist ETTER at sjokoladeskåla (eller hva det nå var) er tom jeg.

 

Ang trim, er langt til treningsstudio her hvor jeg bor, men i dag har jeg lokalisert aerobic 11/2 time hver mandag kveld i en gymsal ikke langt herfra, og uorganisert volleyball rett i nabolaget innimellom (en gang i uka eller så) Kanskje det hadde vært noe for meg?

 

Er mange år siden jeg har vært med på organisert trim, synes å huske at jeg likte det....

 

Lykke til med ny uke folkesn, og ukas utfordringer.

Setter stor pris på dere alle sammen. Heia oss!!!

 

Åneiiiii!!!!!!!!!! gik glipp av mitt store motivasjonsprogram, the biggest looser på tvn. Noen som vet om det går i reprise? Hadde hatt god bruk for å se det i dag, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ha lagt meg, men ble til at jeg snoka rundt her inne på vektklubben. Det er utrolig mange motiverte flinke mennesker her. Og jeg blir irritert, men med et smil. Alle har tross alt dårlige dager og uker. Ble irritert over at vektstillstanden min plager meg sånn. Jeg vet at jeg har vært flink, og at jeg jobber for å bli bedre. Og dere hjelper meg til å smile av meg selv og tenke: Herregud da menneske, ta deg sammen. Blir motivert og fandenivoldsk av å lese om dere, folkens.

 

Deppe og sutre som jeg gjorde før i dag kan jeg spare meg, jeg VIl være en FLINKIS. Jeg vil være tynn NÅ!!!!!! og jeg klarer det! Bare så dere vet det, hehe. Trimme og stå på, det skal jeg gjøre. Fordelen med sånne turbopytondager som i dager at de går så fort, bare sove litt nå, og vips: ny dag, jippi!!!!

 

Gjett om jeg skal være flink i morgen, dere! Har fått 4 epler på treet mitt disse ukene her inne, og jeg skal lage en slagplan og et mål for når det skal bli fullt.

 

Klar for ny dag- natta, og takk for hjelp så langt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aschtrid

Smellyflower: Du er en flinkis! En kan ikke regne med nedgang hver uke!! Har du tatt mål rundt midjen, lår, overarm, bryst og ende? Du har nok garantert tatt av der om du får så mange trimpoeng!! Det er minst like viktig! Da merker du at fettet forsvinner og blir til stramme små muskler som resulterer i mindre bukser og jakker.... Tihi! Det er det jeg gleder meg mest til....:)

 

Gwenpa: Jordbær med vanilekesam er kjempegodt!! Du kan gjerne slå til å lage en fruktsalat... Er flere en slankere som setter pris på det!! I konfirmasjon til søsteren min spiste jeg ikke ett kakestykke, men hadde fruktsalat med kesam.. Var digg!!

 

Ellers går det greit med meg... Går til og fra skolen hver dag, er visst 3-4 km hver vei.. Jeg teller ikke trimpoeng på dette... Teller kun når jeg trener.... Vet ikke hvorfor, men føler jeg må!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Fruktsalat med vaniljekesam er en knall ide! Takk Aschtrid! Da skal det bli mye enklere å holde seg unna kakene ja tenker jeg :P

 

Dessuten tenkte jeg å prøve å lage en litt lettere kakevariant også. Har prøvd Grete Roedes sjokoladekake før, og den var faktisk kjempegod! Sikkert god med vaniljekesam og fruktsalat ved siden av og! Oi, nå ble jeg sulten....

 

Jeg har foresten bestilt meg en sammenleggbar rokkering. Samboern kommer trolig til å dø av latter, men jeg har fått for meg at det må være god trening for mage, sidene av magen og ryggen. Pluss at jeg kan gjøre det på stua. Og ta den med på ferie, og ja..i det hele tatt :D

 

Jeg teller trimpoeng på all trim jeg gjør nå, som jeg IKKE gjorde før. F.eks gå til og fra jobb. Når jeg begynner å trene på kveldstid kan det hende jeg kun noterer denne trimmen. Foreløpig må jeg notere alt for å føle at jeg er litt flink :)

 

Ha en flott ettermiddag! Her kaller jobben.

 

Snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig dag. Ro og fred, ikke stress. Lurer på om det er sant at stress fører til overvekt, i såfall er det ikke rart jeg er feit. Men nå er det lys i tunnellen, endelig.

 

Vet ikke hvor mye trim jeg får i dag, må bli ergometersykkel. Men om det ikke blir så mye får jeg ta det igjen i morgen. Nå må jeg på støvelshopping. Snuppa har klart å få hull på støvlepar nr 3 i år, og på regnbukse nr 5!! Jaja, er glad for at hun er sunn og aktiv, så får det heller bli litt stort klesbudsjett.

 

Gwenpa: Du er utrolig flink hvis du klarer å begrense deg i bursdag. Jeg valgte å ikke spise noe når det var bursdag her i huset, og sendte alle rester med familien når de gikk hjem, for jeg visste hvordan kvelden ville ende om jeg skulle begynne å småspise. Nå merker jeg derimot at det går fint å ta et kjeks eller en kakebit i godt lag, fordi jeg klarer å stoppe. Har ikke godtesug lenger, heldigvis :)

 

Aschtrid: Tuen takk for oppmuntrende ord :)Jeg synes det er skikkelig bra om du går så mye hver dag, men jeg synes du skulle registrert det som trim, det blir jo en del aktivitet tilsammen. det er ganske oppmuntrende å samle på epler, spør du meg.

 

Motivasjonen min er på topp igjen etter den lille nedturen forrige uke. Skal være superflink denne uka, og håper på å komme til delmål om 95 kg innen 14 dager. Heia oss, vi må stå på nå før sommeren virkeli setter inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aschtrid

Off, idag har jeg hatt så vondt i leggene at jeg ikke har klart å trene! Grusomt! Jeg tror det har vært litt sjokk kroppen min å gå fra aldri å trene til å trene hver dag i to uker... Måtte ha pause idag da jeg nesten ikke klarte å gå engang... Er forferdelig!! :):( Noen tips til dette. Tenke kanskje jeg skulle trene noen rygg og mageøvelser, men er ikke motivert.. Har en eksamen i tankene som jeg skal ha på fredag, og klarer ikke å tenke på at jeg må lese, men jeg klarer det ikke likevel... Er lettere med en sjokolade som motivasjon ved siden av, men nei, den gang ei... Må bare komme igang!

 

Hvor mange trimpoeng ligger dere på i uka? Jeg har ca 10, og det er utenom den aktiviteten jeg får fra å gå til og fra skolen... Hadde kanskje vært greit å tatt med dise også, men vil ikke "lure" meg selv!!!

 

For første gang har jeg dårlig motivasjon:( Det liker jeg ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med selvdisiplin når det gjelder trening. Hadde jeg bare brukt like mye tid på trening som jeg bruker på å TENKE på trening,hehe. Må bare ta meg i nakken, men det er alltid så lett å utsette,liksom. Kanskje en treningsplan for 1 uke om gangen hadde vært noe? Jeg vet at trening er alfa og omeg for meg, så jeg forstår ikke hvorfor det er så vanskelig å motivere meg. Må nok innrømme det, jeg er nok veldig LAT! Sånn, der var det skrevet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...