Gå til innhold

smelyflower søker venner


thebomb

Anbefalte innlegg

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar
Gjest Gwenpa

Trening er alfa og omega for meg også.. Men jeg kan like godt tilstå jeg også smellyflower.. Jeg er nok litt lat. Synes det er mye bedre å ligge og krølle meg i sofaen. Desverre. Derfor må jeg prøve å lure så mye trim som mulig inn i HVERDAGEN.

 

Aschtrid: Kjøp sukkerfrie pastiller, frukt som som du skjærer opp i biter og annet sunt snacks å ha tilgjengelig. Jeg vet fra tidligere at det er fort gjort å legge på seg i eksamensperioder, der man ofte sitter stille lange perioder av gangen, og snacker avgårde...Lett for å ty til noe godt i kjedsomheten :) Hvis du er så støl i leggene at du har vanskelig for å gå, bør du ta en hviledag. Kroppen trenger restitusjon/hvile mellom treningsøktene for å bygge seg opp igjen. Det skal alltid være minst 48 timer mellom hver styrketrening av de samme musklene. Kondisjon kan man vel trene hver dag hvis man vil...? :P Hva trener du?

 

Ha en flott dag alle sammen! Jeg må busse til jobb i dag grunnet gnagsår (som jeg så fint neglisjerte i går). Men skal trene pilates i kveld.

 

Lykke til med stølhet, trim, lesing og det som dagen måtte bringe!

 

Snakkes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aschtrid

Gwenpa: Jeg trener vanligvis bare ved å jogge eller gå fort, men i det siste har jeg begynt på treningsstudio og har av den grunn begynt å trene beina... Gjorde det to dager på rad, og gikk deretter på en time med step... Det tok helt knekken, så nå må jeg ha litt pause... Skal trene igjen imorgen, tenkte jeg skulle trene armene da... Men gruer meg litt til det, for føler det ser så teit ut på treningsstudio at ei som har null muskler i armene skal begynne å trene det... :s off æsj, må vel bare bite tennene sammen å gjøre det som må til!!!!! Ellers takk for gode tips:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte som deg Aschtrid før, det ser så teit ut at jeg trener, som er i SÅ dårlig

form, er SÅ tykk, er SÅ svak osv osv. Men hallo?

Er det ikke derfor vi trener da, fordi vi trenger det, fordi vi vil ta vare på helsa vår? Jeg bestemte meg for å blåse en lang marsj i hva jeg TROR alle tenker om meg. De får tenke hva de vil. Fant dessuten ut at de sikkert har helt andre og mye mer spennende ting å tenke på en meg og min dårlige form. Så det så :)

 

Så stå på du, tren og hjertets lyst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Nybakt sjokoladekake på kjøkkenbenken.. Må tilstå at det ble et "smakestykke" ja.. Men bare ett da! Før hadde jeg sikkert spist tre.. Så jeg klarer å holde igjen litt i allefall :) Har vært ganske flink tidligere i dag, så da gjør det ikke SÅ mye. Men tror det kan bli ei vanskelig helg. Skal bake fire kaker, og samboeren skal lage verdens beste sjokolademousse. I morgen skal vi ut å spise sammen med venner, og i tillegg skal vi ha selskap..Oioioi! Får prøve å trimme litt ekstra, så det veier opp for noe, og så får jeg begrense meg mest mulig! Har kjøpt frosne bringebær og lavkalori is, og skal som sagt lage fruktsalat..Får se om jeg klarer å holde meg til det. Jeg får testet viljestyrken i allefall!

 

Jeg synes dere er utrolig flinke som trimmer og trener og står på! På treningssentre er det forøvrig folk i alle former og fasonger. Nybegynnere og bodybuildere. Så de fleste har sett det meste før tror jeg :P Det konkluderte i allefall jeg med etter en stund. Men det føles veldig rart i begynnelsen, med så mye folk rundt seg, så jeg forstår utrolig godt hva dere mener!

 

Nå skal jeg gå og lage glasur... Wish me luck! Haha :D

 

Snakkes "tjejer"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Jeg ble litt for kjapp på tastaturet her.. og borte ble meldingen min... hehe

 

Så flinke dere er alle sammen! Er så gøy å lese om dere alle sammen! Men godt å se at det er flere enn meg som innimellom har lyst på litt sjokolade, og innimellom må smake en bitte litten bit ja!! :)

Jeg fikk hentet magetreneren min i dag, og fy, og au au au.. magen min!! Den var i mye dårligere form enn jeg trodde!! Så nå er det full trening på den ihvertfall!

Så får vi håpe været letter litt og at det slutter å blåse kuling så man kan få tatt seg en sykkeltur eller gåtur...!! :P

 

Og Gwenpa: lykke til blant alle kaker!! Skal tenke på deg! Dette klarer du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hvertfall jeg har vært en streber nå. Har syklet til meg 1 skarve trimpoeng på min gode venn ergometersykkelen... enda så umotivert jeg var. Det var et slit å komme opp av sofaen i kveld- i går gikk det ikke i det hele tatt. Må skjerpe meg, ser ut som om 14 trimpoeng-målet ryker denne uka også, men jeg VIL få det til. Er fornøyd med at jeg klarte å overtale meg selv til litt mosjon på kvelden, selv om det ble lite. Leser en god del om pilates her på vektklubben. Noen av dere som kan si meg hva det er? Høres kjekt ut, det er et fint ord, hvertfall, men aner ikke hva det går ut på... Er ikke akkurat oppdatert på treningsfronten, hehe.

 

Gwenpa: Du er så dyktig, syns jeg. Du gjør det jeg med tiden skal lære meg, å begrense meg. Hurra for deg, og håper kakestykket smakte :)

 

Camkir: Er det den "rullemagetreneren" de selger her du har kjøpt? Er så spent på hvordan du synes den er, håper det er en fantastisk effektiv sak, da skal jeg også få skrapt sammen penger til en sånn en. Har du lyst å rapportere litt om hvordan det går?

 

Jeg er så spent på neste veiing at jeg klarer nesten ikke å vente, jeg vil ha resultater denne uka. Hvordan balanserer dere kosten? Jeg prøver å ha grønt på maten eller til maten, men burde sikkert spist mer. Fruktsalat høres fantastisk ut- hvordan lager dere det? Vet at det bare er til å bruke den frukta jeg har, men er det noen blandinger som er spesielt gode? Jenta mi har funnet ut at det er noe som heter dessert, det maser hun om ganske ofte. Kanskje fruktsalat hadde vært tingen?

 

Mmmmmm.. Jeg har spist vannmelon for første gang i år- herregud, det var bare helt fantastisk deilig. Er liksom ikke akkurat sulten- må bare spise. noen små tomater også. Virkelig matglede her i huset for tiden.

 

Må dusje nå, har sikkert svetta flere liter. Snakkes senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Nå måtte jeg bare en tur inn på forumet i lunsjpausen (tror jeg er blitt litt vektklubben-avhengig.. Men det er mye bedre det, enn å være godteri-avhengig!)

 

Tusen takk for ros alle sammen!!!! Det er SÅ hyggelig å komme inn på forumet, når det bare er oppmuntring å få :) Jeg synes alle sammen her er veldig flinke!

Alle står på, og gir seg ikke. Og så er alle så flinke til å oppmuntre hverandre. Nei, sammen skal vi klare dette! Når vi skriver her inne etter sommeren, har vi kanskje opptil 10 kilo mindre hver å dra på! Tenk så gøy det skal bli :P Jeg drømmer allerede om alle klærne jeg skal komme inn i. Etterhvert som jeg når målene mine, skal jeg pakke bort alle de store klærne mine! Har en stor variasjon størrelser i skapet, etter å ha veid alt fra 73 til 93 kilo de siste 5 årene.. Den store forskjellen er at nå skal de store klærne bort for GODT! Oi, som jeg gleder meg!

 

Pilates er en form for styrketrening kombinert med tøying, som skal gi lang, slank muskulatur og god holdning(høres veldig fristende ut, ikke sant?). Det fokuseres i hovedsak på kjernemuskulaturen (rygg, mage), og øvelsene foregår på matte, ball eller på apparater i studio. Personlig bruker jeg som sagt en slags matte (strengt talt et sitteunderlag, hihi:)). Synes det er en veldig ok form for trening. Kjenner at det tar litt her og der. Og så krever det kun en video og en matte. Videoen kostet 100,- kroner, og matta har jeg vel beskrevet nok nå, hihi! Og det var pilates-reklamen!

 

Angående balansering av maten: Jeg prøver å spise en del frukt og grønt. Blitt mye epler i det siste. De røde er så gode nå. Spiser kun grovt brød/grove knekkebrød, og en del rent kjøtt. Og egg. (Og sjokoladekake og kakefyll, hihi). Er nok litt påvirket av alle de ulike "diettene" jeg har hoppet på og av opp gjennom årene, så dette med lite karbohydrater, lite fett og lite kalorier drar litt i hver sin retning. Klarer ikke å bestemme meg helt for om jeg skal satse på den ene eller den andre metoden. Så nå prøver jeg å bruke sunn fornuft! Men det blir nok litt kaloritellig her i gården altså.. Teller dere kalorier? Altså bruker dagsrapporten for mat?

 

Oi, dette ble et langt innlegg.. Og nå er lunsjpausen definitivt over!

 

Ha en fin torsdagskveld da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen folks!

Hvordan står det til med alle dere? Jeg har det helt ok, bortsett fra at jeg ikke har fått trimma. Var på besøk etter jobb i dag, og nå...MÅ jeg virkelig på ergometersykkelen i dag igjen?????? ARG! vil heller gå tur, men går ikke snuppa mi har lagt seg. Mulig at jeg må investere i en pilates video i helga, må ha flere muligheter til hjemmetrening, for det synes jeg er så kjedelig!

Leste på en tråd et eller annet sted at noen har satt seg felles ukesmål- det synes jeg var lurt. De skulle gå et visst antall skritt hver i løpet av uka, ,og så raportere om det når uka var slutt. Ingen dum ide. Det var også noen som av en eller annen grunn skulle drikke mest mulig vann. Kanskje vi skulle stjelt den ideen? Å ha felles ukemål?

 

Noen av dere som har skritteller? Hadde en for en stund siden som jeg ikke forstod en dritt av, og som ikke hadde "beskyttelse" foran "knottene" (håper dere forstår meg), så når jeg bøyde meg eller gikk eller hva som helst, nullstillte den seg. Ble så forbana til slutt at jeg kasta hele greia i bosset. Kunne egentlig tenkt meg å prøvd igjen, det må jo være noen gode på markedet? Noen av dere som har erfaring med sånt, eller kan anbefale en?

 

Gwenpa: det er bra at du er avhengig. Det er jeg også. Dere her inne er liksom min garanti for at jeg klarer meg dag for dag. Synes det er så kjekt å lese hva dere har å si- uansett om dere strever eller suser i medvind. Heia oss!!!

 

Jeg teller ikke kallorier, det klarer jeg bare ikke. Jeg har gått 2 gr kurs før, og ble helt sprø av å telle og veie. Tenkte på mat absolutt hele dagen, på alt jeg ikke kunne/ burde spise, og Hvor mye jeg "måtte" spise. Det er ikke noe for meg. Sprakk så det susa flere ganger. Jeg gjør sånn:

- Prøver å spise sunt, altså balansere inntaket av karbo, fett og protein.

- Prøver å spise mye mer grønnsaker enn jeg pleier, og mer frukt, innimellom hovedmåltidene.

- Prøver å spise ofte og lite.

- Prøver å kjenne etter når jeg er mett. Har jobbet mye med psyken min, og tenker "Hvorfor spiser jeg nå? sult eller lyst eller trøst? Hvor mye trenger jeg? Har jeg så lyst på dette, eller spiser jeg fordi jeg tilfeldigvis har det tilgjengelig? Spiser jeg med god eller dårlig samvittighet? Av plikt eller glede?" osv.

- Prøver med andre ord å lage varige endringer som virker for meg.

 

Hva sier dere, folks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt er forresten enda en ting jeg lurer på: Etter at jeg har begynt å ta av noen kg, tyter det ut med kviser i ansiktet, enda jeg vasker og renser og skrubber og smører som før. Tror dere at det er en sammenheng? Kommer til å få dusinvis av arr etter dette, sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Jepp! Magetreneren fungerer veldig bra dere!! Magen min har fått seg ett realt sjokk i to dager nå!! Og det er så gøy!! I tillegg har jeg vært langt inne i skapet mitt og hentet fram treningsballen og dvd en med pilates som begge deler fortsatt ligger like pent innpakket i plast og eske... ehhhh......

Nå skal de fram og brukes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var deilig, og velfortjent. Jobber med en GAL dame for tida, det er forferdelig slitsomt. Hadde store planer om å trene og trimme i helga, men så ble jeg plutselig invitert på helgebesøk til ei venninne jeg ikke har sett på lenge. Gleder meg til i morgen, men har mye å gjøre før jeg kan reise. Huset ser ut som et bombenedslag. Bare å brette opp armene og sette i gang. Får nok svidd av noen kallorier på husvask, det krever sin kvinne å få orden her igjen!

 

Hadde faktisk lyst på sjokolade i butikken i dag! kan ikke huske sist jeg hadde lyst på det. Men jeg motsto- hadde ikke så lyst, vil heller skeie ut med noe annet i morgen.

 

Blir sikert fest i morgen, da skal jeg drikke øl! Det er lenge siden sist, må ha vært i påsken en gang. uf....vaske er så kjedelig! Blir veldig glad om noen skriver noen oppmuntrende ord her inne, så kan jeg lese mellom slagene. Ha en super helg folkens, så snakkes vi :)

 

Det viktigste: Møtte tanta mi i dag, hyggelig det.Hun så med en gang at "det var noe med meg". Hun spurte mamma om jeg var syk eller noe når jeg var utenfor hørevidde. Hun synes nemlig jeg var blitt så tynn!!! hehe, litt drøyt å kalle meg som nesten er 100 kg for tynn, og får ikke håpe jeg ser syk ut, hadde jo håpet å se mer sprek og opplagt ut, men tok kommentaren som et stooooort kompliment!

OG,ikke nok med det, jeg måtte stramme beltet enda et hakk. Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Smellyflower: Så gøy!! Det er så koselig med litt skryt! Og så gøy når noen legger merke til det!! Måtte du stramme beltet inn ett hakk?? ÅÅååååå så heldig du er! Men så har du vært kjempeflink også da!! Håper du får kost deg i morra!

Det ser ikke akkurat pent ut hos meg heller nei, men det tar vi i morgen, nå er det tid for kveldens kvarter på magetreneren! Så skal jeg legge en liten trøtt snuppe!

 

Jeg ser virkelig fram til ett par fridager nå, skal bli godt! Det skjer så mye på jobb om dagen, så endelig litt fred og ro!

 

PS: Godt å lese at du også har lyst på sjokolade innimellom!! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en av mine absolutte favoritter, alt fra kakao og sjokoladeplater til brownies og sjokade. Men nå kan jeg ikke huske sist jeg hadde lyst på, faktisk! Bortsett fra i dag, da. Vet ikke hvorfor, men er veldig takknemlig for at det er sånn. Det gjør ting mye lettere for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aschtrid

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra joggetur... Tok litt ekstra i med noen situps ¨til slutt... Skal drikke øl, og der er det masse kalorier... Stress egentli..

 

Smelyflower: folk merker også på meg at jeg er tynnere, og jeg har bare tatt av 2 kg tror jeg... er ikke sikker, har ikke vekt her i kr.sand...

 

je€g teller kalorier som en gal, og jeg får ikke i meg deg 1600 kaloriene jeg skal ha om dagen... Ligger på alt fra 800 til 1200 i gjennomsnitt... utroli stress, vet ikke om det er dårlig jeG? kanskje litt usunt å spise for lite og samtidig trene så mye?!?!

 

Kanskje vi kan ha et felles mål om at ALLE skal klare å oppnå 1 eller 2 eple i trærne sine? Alt etter hvor mye en streber etter?? Jeg tror jeg kan klare 2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Oioioi, nå har det vært tre slitsomme dager her gitt! Samboern har som sagt hatt runddag, og det har vært fullt kjør med vennemiddag, forberedelser til familieselskap m.m. Har nok slurvet litt med kostholdet de siste dagene. Synes det er MYE vanskeligere å holde seg til å spise sunt når jeg ikke får tilberedt maten selv. Mister litt kontroll på hva jeg dytter i meg liksom. Og i dag ble jeg så sulten at jeg bare MÅTTE kjøpe noe på en bensinstasjon.. Og det ble ikke epler, for å si det sånn... Gruer meg til veiing mandag..... Selv om jeg i følge kaloritelleren bør ha gått ned litt. Det føles bare ikke sånn ut!

 

Aschtrid: Du bør spise minst 1200 kalorier per dag, hvis ikke kan du risikere å sette kroppen i "spare-modus". Da holder kroppen på fett etc fordi den tror det er "sult" og fare for at den ikke skal få mat.. Når kroppen reagerer slik blir det faktisk blir vanskeligere å gå ned i vekt. Høres litt rart ut, men det er poengtert såpass mange steder at jeg tror nok det stemmer :P

 

Jeg er forøvrig helt med på målet om epler. Har nå to gyldne, fine på treet mitt. Neste uke vil jeg helst ha to til :D

 

Smellyflower: Jeg har også fått kviser etter jeg begynte å stramme inn kostholdet! Skjønner ikke hvorfor. Bruker ikke å ha kviser jeg.. Og man skulle jo tro at sunnere kosthold ga bedre hud????

 

Det er kjempehyggelig når folk ser at en har gått ned i vekt!! Godt med litt bekreftelse, og litt skryt :) Flinke er dere!!

 

Nei, dere må ha en super helg, alle sammen. Håper dere som skal drikke øl, får en hyggelig fest, og at camkir får en bra helg med masse fred og ro. Jeg har et berg av søtsaker og kakeingredienser på kjøkkenet som jeg skal holde meg unna. Gleder meg til hele kalaset er over, og jeg kan konsentrere meg om noe annet enn å unngå godis, hihi :)

 

Kos dere! Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Jaaaaaaa......!!! Denne uken gikk det! Ned 0,5 kg og 2,5 cm mindre rundt midjen....!! Hadde jo håpet på ett litt større vekttap, men alt ned er bra! Så nå er jeg motivert for ny uke!!

Hvordan gikk uken deres??

 

Er så spent!!! Fortsatt god mandag til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen alle sammen. Har vært bortreist siden lørdag morgen. Vært på fest og sånn, slått ut håret litt. Gjett om jeg har kost meg. Dette var akkurat det jeg behøvde, komme meg vekk fra alt en liten stund. Ble mye øl og lite trim på meg, men sånn er det nå en gang. Jeg har ikke veid meg, siden det snart er kveld alt. Får hoppe på vekta i morgen og se hva den synes om pinsehelga mi.

 

Det var så kjekt å se at det var mange nye innlegg på tråden her! Vi må ikke la den dø ut, jeg får såååå mye hjelp av dere her inne.

 

Camkir: Grattis med vektnedgang! :) Det var supert.

 

Gwenpa: Hvordan har det gått med deg?

 

Aschtrid: Jeg er enig med Gwenpa, det er veldig viktig å spise nok. Ingen har lyst på kropp på sparebluss!

 

Jeg er med på 2 eplers uke. Har jo hatt det som mål i to uker alt, men ikke klart det. Ble 11 trimpoeng forrige uke. Denne uken er jeg klar. Bare til å sette i gang egentlig. Tror jeg skal ut og gå meg en tur, det blir deilig å bevege seg litt. Har faktisk savna det de dagene her. Kribler litt i beina altså.

 

Har savna dere litt også, så kommer nok til å henge litt her inne i kveld. Deilig å være tilbake.

 

So long pals :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Ned 0,8 kg! Og det etter kaker, middag ute, øl og alt mulig rart! :)

 

Har det fortsatt litt travelt, så dette blir bare en kort kort melding. Grattis Camcir! Lykke til med veiinga dere andre!

 

Nå kommer runde 2 med gjester om en halvtime. Så skal rydde litt etter første runde nå, og så spise enda litt mere kaker. Må trimme som en GAL denne uka, for å veie opp for dette, hihi :)

 

Ha en fortreffelig søndagskveld!

 

G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott resultat, og så flink du må ha vært likevell. Det var bare helt supert! Er så imponert over deg og alle de andre her inne. Lykke til med neste runde med besøk! Kos deg :)

 

Jeg har kommet igang igjen, har gjort unna ukas 2 første trimpoeng. Det er bare onsdag denne uka jeg får problemer med å trimme, kanskje jeg burde laget en trimplan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aschtrid

Har egentli veiedag på onsdager, men idag kom jeg hjem fra kr.sand etter å ikke har veid meg på halvannen uke kunne jeg ikke dy meg... Vekta viste 77,9 kg.... Altså en nedgan på 2,2... Er kjempefornøyd!! Helt flott altså!!

 

Gratulerer til alle dere andre som har hatt nedgang! Kjempeflott folkens! vi er flinke!!

 

Jeg har ikke fått kviser, men har aldri vært plaget med det heller! Så det er deilig!

 

Ha en fin kveld alle sammen:):):)

 

Klarer nok ikke 14 epler denne uka, men 10 skal jeg klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuuuu!!!! veide meg i dag tidlig, var 95 kg! det var fantastisk deilig. Ned 1,5 kg!!

Har tatt av nøyaktig 10 kg siden jeg starta 31 mars. Neste mål er 90 kg. Så nå er det bare å stå på, trimme for livet! Dette er ganske stort for meg, altså. Kan ikke huske sist jeg veide noe heromkring, men det må ha vært litt mer enn 7 år siden. Det er så deilig å nå sine mål, da blir det ikke lenger uoverkommelig å gå ned så mye som jeg bør gå ned. Det er veldig oppmuntrende at venner og familie kommenterer hvor tynn jeg har blitt. Men det beste er å føle meg bedre, føle at det disser litt mindre rundt om kring, at musklene mine virker innimellom, at jeg har litt mer energi, at jeg er MINDRE, rett og slett.

 

Synes nesten at jeg fortjener en premie. Vet ikke akkurat hva det skal være, ikke noe som koster penger.... hm... tror beint det er at jeg bare føler meg så bra og så gla :)

 

Aschtrid: Grattis med gigantisk nedgang. Husk å spie regelmessig og passe mengde, så går dette som det suser.

 

Jeg må faktisk takke dere her inne som hjelper meg og motiverer meg hver eneste dag! ha det fortreffelig folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Dere har vært fantastisk flinke!

 

Smellyflower: Jeg skåler i kaffe for deg! Gratulerer med fantastiske 10 kilo! Du har vært kjempedyktig, og vist jernvilje, og det gir resultater. Premien= Godt humør, mestringsfølelse og en sunnere og slankere kropp. Selv skal jeg unne meg en premie som koster litt når jeg er i mål med mitt første delmål (83 kg). Da blir det frisørtime tenker jeg. Slik at jeg kan føle meg litt sommerfresh :)

 

Aschtrid: 2,2 kilo er helt knall! Dette går jo så det suser! Og så gøy det må være å komme ned på 70-tallet. Det gleder jeg meg til!

 

Nå har jeg pakket ned masse kakerester. En stor boks til samboeren og en stor boks til meg. Disse skal være med på jobb, slik at kollegaene våre forhåpentligvis spiser opp innholdet :) Må få kakene ut av huset asap, slik at de ikke frister til utskeielser. Ellers merket jeg at jeg rett og slett følte meg dårlig når jeg la meg i går. Tror det er lenge siden jeg har inntatt så mye sukker på en dag. Det resulterte i hodepine, kvalme og generelt ubehag. Kan umulig være bra! Så nå er jeg motivert for å begynne på ny uke (later som det er ukestart i dag...:)) og score trimpoeng og spise sunt! Ser forøvrig at jeg skrev "søndagskveld" i innlegget i går også, hihi, så hodet mitt tror helt klart at det er mandag..

 

Ha en flott dag da dere! Smellyflower, jeg takker, bukker og neier tilbake. Tusen takk alle sammen, for all motivasjonen dere gir meg! Sammen greier vi dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Smellyflower: Så utrolig flink du har vært!! Gratulerer!!

Aschtrid: Du har jo vært så flink du også! Over 2 kilo er virkelig mye!

Dere er alle sammen her inne så veldig veldig flinke! Jeg blir så imponert over viljestyrken og pågangsmotet deres! Dere inspirerer meg virkelig!!! Det er så gøy og lese om dere og få være med dere på vektnedgangen deres!

Jeg gikk jo ikke ned så mye som jeg ønsket forrige uke, men jeg gikk inn over 2 cm i midjen.. og det syntes jeg er helt utrolig! Jeg er blitt helt hekta på å trene hjemme allerede... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...