Gå til innhold

smelyflower søker venner


thebomb

Anbefalte innlegg

Jeg gomler melon, det er så godt. Og så søtt at jeg ikke tenker på s-ordet en gang. Har bare fått 1 trimpoeng til- vurderer ergometersykkelen, men tror det bir husarbeid. Grillet pølser i dag- god og mager pølser, de var forbausende gode. Sant som du sier, har litt problemer med å spise nok i varmen. Og få trimmet nok. Er liksom så mye som skjer ute for tiden, og tida flyr når man er i godt selsap. Har drukket over 2 liter i dag, det blir nok en liter til om jeg kjenner meg rett. Skal til med sit ups snart, satser på 40 i dag. MÅ nesten klare det, magemusklene mine er jo helt ubrukelige og slappe, ¨så her trengs det en real oppstramming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar
Gjest Aschtrid

Vet det er lenge siden jeg har skrevet nå... menmne, litt travel her... Begynte ny jobb idag, var veldig gøy egentli. Så var det kjempemasse god og sunn mat i kantina der til BILLIGBILLIG penge!!! Nice!!

 

Fikk meg 2 trimpoeng igår og 2 idag.... pluss MASSE situps! Føler magen min er så flat at jeg ikkke tørr trene den mer... hehe.... Eller:p er hvertfall mindre, er så gøy når en merker det!!

 

Jeg er med på null godis, 2 l. vann om dagen, men klarer ikke 14 trimpoeng innen onsdag, har 5 til nå.... skal klare HVERTFALL 7.... men off, er litt lat fortiden! og i varmen er det ikke godt å ut å jogge hvertfall... Blir helt svett!!

 

Gratulerer til alle med FLOTT nedgang! Dere er flinke!! STAA PAA JENTER!! JEg har faatt ny motivasjon, nemlig BULGARIAtur i august... Skal vaere flott til da! Og 65 kg!! Eller, hvertfall 70...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle :) Været nå er bare så utrolig deilig, sol og skyfri himmel. Nyter det, men duverden så dorsk jeg blir. Blei 50 sit ups i går- kjenner det ikke i magen i det hele tatt i dag. Må nok øke antallet for at det skal merkes. Men er nå endelig i gang for alvor, det er deilig.

 

På torsdag har jeg bestillt massasje hos en dame som er naturterapaut bla. Blir spennende å høre hva hun sier om kroppens tillstand. Har fremdeles evt jobb- bytte surrende rundt i bakhodet. Klarer ikke å bestemme meg- men må ta et valg snart.

 

Må koke litt middag, har en sulten snuppe her. Snakkes i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Jøss, her er det nye jobber og kanskje nye jobber! Så spennende :) Håper du, Aschtrid, trives, og at du, Smellyflower, finner ut hva du vil gjøre! Det er viktig å ha det bra på jobb. At det er godt miljø, og nok utfordringer! Selv har jeg tenkt å bli i jobben min en stund til. Men om et år tenker jeg det er jobbytte på gang for min del og.. Trives kjempegodt!! Men ser ikke for meg å holde på for alltid liksom. Trenger litt nye utfordringer innimellom.

 

Nå er min store, og for øyeblikket eneste utfordring å komme meg nedover vekt. I dag og i går har det gått forbausende bra! Har begynt å spise Ingers rugbrød, og må bare si at det metter veldig godt. Det er lite kalorier i det og, så jeg kan spise et par ekstra skiver i løpet av en dag. Det passer meg utrolig bra! Jeg vil heller spise sunt og mye, enn usunt og lite. Jeg elsker MYE mat! (Hehe, sikkert derfor jeg sitter med 14 kilo for mye på kroppen også! Ikke så lurt å spise mye OG usunt :))

 

Har sanket bra med trimpoeng så langt (faktisk 7 stk!), vanndrikkinga går av seg selv (SÅ VARMT!) og ikke en eneste bit snop så langt. Bare tirsdag enda da, men er så bestemt at jeg faktisk lurer på om det ikke skal gå bra denne uka.

 

Jeg har foresten kjøpt en kjole jeg skal ha på i bryllup i september (ikke mitt bryllup altså!). Den er ca 2 str mindre enn jeg får på meg nå.. Det er mitt "motivasjons-plagg". Den var ikke så dyr, men veldig fin. Forhåpentligvis sitter den fint når jeg har gått ned 14 kilo. Hvis den er for stor bli jeg ikke lei meg akkurat, og for liten SKAL den ikke være! Det nekter jeg plent å være med på :) Så nå ser jeg for meg meg selv, slank og i fin kjole, HAHA! Er egentlig litt teit. Men litt morsomt og.

 

Jeg synes det virker som om dere holder motivasjonen oppe jenter..? Det er bra! Vi er fortsatt veldig bestemte og målretta, og det synes jeg slett ikke er verst. Man bruker jo ofte å få en motivasjonsknekk etter en stund. Men her går det så det suser synes jeg. Det tror jeg lover godt! Føler meg sikker på at ALLE kommer til å klare dette :)

 

Ha en fin kveld da dere. Vi snakkes i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere på folkens? Nyter været? Det har vært stille her i 2 dager. Hmm, jeg har hatt og har det supertravelt. Forstår ikke hvorfor det plutselig blir så travelt rundt meg når sommeren kommer?

 

Jeg kan meddele at jeg har vært hos naturterapaut i dag- det var spennende. Fikk massasje- gjett om det var deilig for en stresset kropp! Fikk masse skryt for kostholdet mitt, men hun rådet meg til å spise enda mer omega-3 enn jeg gjør nå, pluss å bruke en utrenskningskur for å fjerne slagg i forbindelse med vekttap. Det har jeg planer om å gjøre. Skulle ikke drikke melk og spise hvete- det vet jeg, det har jeg erfart på kroppen, så det prøver jeg å holde meg unna.

 

Er på vei ut,men måtte bare innom å si hei. Har forresten bestemt meg for ny jobb! Jippi! Ukesmålene går det så som så med. Driker mye mer enn 2 liter vann pr dag, trener minimalt (har 6 trimpoeng) pga utslått av varme og ikke snop. Men skal i bursdag i dag- får satse på å ta med vannmelon til alle tenkte jeg. Ingen liker vel kake i denne varmen likevell.

 

Gwenpa, har du oppskrift på Ingers rugbrød? kunne tenke meg å prøve det. Tror det er lurt med et motivasjonsplagg, jeg har flere. Noen har jeg kommet i (nye bukser som jeg har kjøpt for små) og noen er litt på vent enda. Det er så deilig å kjenne at vekta minker. :) Ha en flott dag- alle sammen. Stikker innom i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk helt fint i bursdag- vannmelonplanen var det flere enn meg som satte pris på. Det er helt utrolig temperatur her på vestlandet, kunne godt tenkt meg å spasert en tur, men det går ikke. Snuppa må legges. Men i morgen er det barnefri, og da skal jeg gå meg en god kveldstur- må jo få noen trimpoeng. Blir sikkert tur lørdag formiddag også- det blir nok mye øl på kvelden tenker jeg...

 

Var skikkelig gøy i selskap i dag- alle kommenterte hvor "tynn" jeg hadde blitt. De er ganske oppløftende for humøret, og for selvtilliten. Nå tenkte jeg at jeg skulle finne ut om den rensekuren jeg ble anbefalt å ta. Hvis jeg tåler den skal jeg kjøpe den til uka. Naturterapauten mente den ville hejpe på å "sette fart i systemet mitt", som hun sa. Synes nå denne vektreduksjonen går så det suser for min del, men det kan jo være det hjelper for kvisene jeg plutselig har fått.

 

Ps: for nye som er ine og "snuser" på denne tråden- det er helt ok å henge seg på om noen ønsker det. Jeg synes de som er her er veldig motiverte og flinke til å støtte og heie på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Jeg har vært travel, og HELT utslått av varme... Blir litt slapp og lat kjenner jeg. Eh! Men får da karret til meg trimpoeng likevel. Har 11 så langt, så da er 14 oppnåelig. Samboeren reiser bort i helga, så jeg får besøk av ei venninne. Vi skal gå laaang tur på lørdag (med badetøy i sekken) og grille og drikke MASSE vin på kvelden. Blir sikkert bytur og. Gleder meg :) Lenge siden jeg hadde jentehelg nå.

 

Smellyflower: Gratulerer med ny jobb!! Spennende! Synes du var kjempeflink som tok med vannmelon i selskapet foresten. Du tar skikkelig ansvar for eget kosthold! Det synes jeg er flott! Hadde det vært meg hadde det sikkert blitt kake.. :D

 

Jeg har bare prøvd en utrensningskur som heter Tonidren. Vet ikke om den hadde den helt store effekten på meg, men det kan jo være forskjell fra person til person. Hvis du finner en kur som virker godt, gi beskjed! Jeg skulle gjerne "renset" meg litt!

 

Jeg kjøper Ingers rugbrød ferdig.. Er ikke den helt store bakeren desverre! Men det ligger sikkert oppskrift på internett en plass? Det er i allefall et kjempegodt brød! Anbefales! Jeg spiser rundt 8 skiver av det daglig nå. Knall! Hvis jeg kommer over oppskrift skal jeg legge den inn.

 

Hørtes rågodt ut med massasje!! Her er det lite av det. Men skal lage meg en skive nå og sette meg godt tilbake i sofaen og se My name is Earl. -Ikke så verst det heller :)

 

Ha en flott kveld da! Og lykke til videre denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Fant ut at det jammen er noen dager siden jeg skrev noen ord her! Men som smellyflower sier, dagene går så altfor fort! Det skjer noe hele tiden! Jeg sliter jo veldig med å få i meg all maten jeg skal ha i meg! Varmen gjør sitt der ja! Men prøver allikevel, men havner endel under hva jeg skal ha om dagen. så jeg gruer meg litt til veiingen på mandag, for nå føler jeg at kroppen sparer!

Det er jo nydelig vær på Østlandet også, og jeg og dattera mi stooorkoooser oss ute om dagen! Og endelig har jeg også klart og få litt farge!

Nei nå må jeg ordne meg litt mer her, skal snart på jobb.

Stikker innom senere i kveld jeg!

 

Forresten; når det gjelder utrensningskur, så brukte jeg en hurtigkur, C24, den var veldig effektiv ja! Jeg gikk ikke ned så mye i vekt, kun 200 gram tror jeg, men jeg merket at jeg fikk renset kroppen skikkelig! Magen min ble faktisk mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gwenpa

Jeg var skikkelig teit og snikveide meg i morrest.. Og har gått OPP 500g :) Og jeg som har vært så flink denne uka og gjort alt "rett". Trimmet, spist veldig fornuftig og ikke hverken for mye eller lite, og drukket masse vann. Hvorfor går jeg opp da?? Jammen ikke så enkelt å forstå! I "kake-uka" mi gikk jeg ned mot alle odds, og nå går jeg opp! Er det senvirkninger eller??? Veldig umotiverende i allefall. Men jeg er sta, og har ikke tenkt å gi meg! Kiloene skal av, uansett hvor mye de klamrer seg fast!! Dumme, dumme kilo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

...Det er ikke sånn at det vi spiste og trimmet igår vises på vekta idag... Ting tar tid og jeg vil tro det vi gjorde og spiste forrige uke er de resultater vi ser denne uka... Så det kan nok være senvirkninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG! det kjennes ut som om det er mange uker siden sist gang det var helg. Har vært på shopping, kjøpt noen nye t-shirts ol. og spist speilegg med bønner og bacon til middag! Det har jeg fantasert om i hele dag, og det var DEILIG. Sliter veldig med å få trene i varmen, er helt utslått. Får bruke kvelden til å shine huset-det ser ikke ut.

 

Makrell, tror du har helt rett i det med seinvirkninger bortsett fra med mye salt mat rett før veiing da,det sier seg selv. Har du gått ned mye? Bare heng her sammen med oss om du vil.

 

Planen min er å stå tidlig op i morgen og GÅ til en badeplass, bade (har kjøpt ny bikini i dag!) og GÅ hjem og gjøre meg klar til fest. Ha en strålende helg alle sammen, det unner jeg dere :D

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ snakker vi blaut og ekkel hengemage her! Det er ikke måte på- må ta affære med en gang. Tror ikke akkurat 50 sit ups hjelper mot dette nei. Vurderer seriøst å investere i Camkir sin magetrener. Det hjelper jo ikke å veie mindre og minke når kroppen blir dvask og ekkel av det. Ble litt lei meg når jeg prøvde bikini på badet- jeg ser ikke ut faktisk. Hva gjør folk med sånne type problemer? Vet noen som har tatt bukplastikk- DEt kommer aldri på tale for min del, er ikke typen til sånt. Tror dere masasje og drenering av slagg hjelper? Må liksom finne på noe mer enn bare å ta de usle sit ups ene. Noen som vet om vidunderkur for effektiv opptrening av magemuskler? Er villig til å prøve det meste. Hva med bailine- noen som har erfaringer? Alle råd mottas med STOOOOOR takk!

 

Nytt mål pågang:

neste mål er 90 kg, har bestemt meg for å være under 90 i midten av august når jeg begynner i ny jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet hjem fra trivelig fest. Mye familie og mye venner og MYE øl. Sånn ble det. Opplevde sider ved noen jeg kjente som IKKE var særlig bra.. Og jeg priser meg lykkelig over at jeg bor alene. ALDRI mer skal jeg bo med noen som mister besinnelsen i fylla. aLDRI mer skal jeg bo med noen som ikke vet forskjell på rett og galt. ALDRI mer skal jeg bo med noen som er egoistisk. ALDRI mer skal jeg bo med noen som er ond.

 

Sånn, det var godt å få sagt det. DEt jeg så i kveld bragte med seg minner fra dengang jeg var ung og snill....nå er jeg bare ung, hehe. jeg er så lykkelg for at jeg bor alene.Det var forresten grillmat i dafg også- og så må jeg få sende en vennlig tanke til mennesket som oppfant push up bh!

 

Får se om alkoholinntaket virker på vekta på mandag. Jeg satser på å nå 90 kg i juli engang, jeg vil være under 90 når skolene begynner igjen i august. Det er min drøm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell
NÅ snakker vi blaut og ekkel hengemage her! Det er ikke måte på- må ta affære med en gang. Tror ikke akkurat 50 sit ups hjelper mot dette nei. Vurderer seriøst å investere i Camkir sin magetrener. Det hjelper jo ikke å veie mindre og minke når kroppen blir dvask og ekkel av det. Ble litt lei meg når jeg prøvde bikini på badet- jeg ser ikke ut faktisk. Hva gjør folk med sånne type problemer? Vet noen som har tatt bukplastikk- DEt kommer aldri på tale for min del' date=' er ikke typen til sånt. Tror dere masasje og drenering av slagg hjelper? Må liksom finne på noe mer enn bare å ta de usle sit ups ene. Noen som vet om vidunderkur for effektiv opptrening av magemuskler? Er villig til å prøve det meste. Hva med bailine- noen som har erfaringer? Alle råd mottas med STOOOOOR takk!

 

Nytt mål pågang:

neste mål er 90 kg, har bestemt meg for å være under 90 i midten av august når jeg begynner i ny jobb![/quote']

 

 

 

Jeg har gått ned 28 kilo og født tre barn og hadde mye overflødig hud på magen.Jeg trente og trente og tok masse sit-ups hver dag,men magen ble bare verre og verre etterhvert som vekta krøp nedover...

 

Så løsningen for meg ble da bukplastikk,det var enten det eller ha en mage som gnisset mot lårene..Jeg tenkte også sånn som deg da jeg var rundt 20-årene,(har egentlig alltid hatt mer eller mindre hengemage...),at sånne plastiske operasjoner skulle jeg iallefall ALDRI ta... Men det var det eneste som hjalp på min mage da...

 

Og jeg angrer ikke et sekund!!!! Jeg har ikke fått en fotomodellmage,jeg har fått en mage som står helt i stil til min kropp og som er fantastisk,nettop forrdi hengepølsa er borte...

 

Men,jeg vet jo ikke hvor gammel du er,hos unge folk kan jo huden trekke seg sammen over tid,du må bare ta mange sit-ups hver dag over en lengre periode og prøv å jogge litt,det skal visstnok ha god effekt på magen ifølge min mann...

 

Har også prøvd sånne muskelstimulatorer,musklene ble jo trent men huden var jo der uansett. Dessuten må sånt holdes ved like,hvis ikke forsvinner jo resultatet etterhvert,det gjelder jo egentlig all trening uansett...

 

Men iallefall,jeg ville bare fortelle deg om mine erfaringer om hengemagen,du får ha lykke til!!!

 

-makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Og gratulerer med vellykka bukplastikk :D Jeg er 27 år, og har 1 barn. Jeg tenker at bukplastikk ikke er noe for meg fordi jeg er livende redd for operasjoner sånn i utgangspunktet, redd for at det skal gå galt. Og fordi jeg kanskje skal ha flere barn seinere i livet, og bukplastikk er vel helst noe en tar når man har fått de barna man skal ha.

 

Jeg hadde ikke sett for meg at etterhvert som vekta krøp nedover så skulle kroppen bli dvask og slapp. Jeg trener endel, men må nok begynne med øvelser spesielt tilpasset den enkelte kroppsdel.

 

Nå er det ut i sola for min del, ut og nyte stillheten noen timer før snuppa mi kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg nesten renner bort. Energien min gjør ivertfall det. Det er bare ikke mulig for meg å trene nå, jeg er helt utslått av varmen. Får nyte det så lenge det varer. Det ble is på meg i dag. Bortsett fra den har jeg klart helt fint godtefri uke. Satser på det neste uke også. Og ingen problem med vanninntak, har lagt på godt over 3 liter rent vann hver dag denne uka. Trim ble det værre med, klarte bare 10 poeng. Men sånn ble det bare. Prøver igjen neste uke. Veiedag i morgen, det kan bli veldig interessant. Tror ikke på noen nedgang, akkurat. Men det er lov å håpe. Lykke til i morgen folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Hvordan har det gått med dere? Har det vært nedgang for dere?? Jeg hadde kun nedgang på 300 gram, men men.. Det er nedover da! Jeg sliter også med og få trent litt nå i varmen... etter jobben er jeg så fryktelig sliten.. det er over 30 varmegrader hos oss, og jeg står ganske mye av dagen ved kopimaskinen,, faksmaskinen, lamineringsmaskinen.... ja i det hele tatt masse maskiner som avgir masse varme!! Så er veldig deilig og komme hjem til kaldt og god leilighet. Men nå fant jeg ut at temperaturen var faktisk ganske så ok, så i morra blir det nok en sykkeltur på kvelden!!

God kveld alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde det altfor travelt/var altfor sliten til å gå innom her og fortelle om resultatet! men altså: 1 kg!!!!!!!!! ned! Er det mulig? Og 2 cminn i livet. Kan det være at sit ups hjelper så mye? Jeg er overveldet og sjokkert over at det går an. Grattis Camkir, du har gått ned. Vil tro kroppen din holder på endel vann nå. Vent og se :D Må på jobb, skriver mer i kveld!

 

Ps: er bortreist fra fredag til mandag, da må dere sørge for å holde liv i tråden :)

 

Fortell hvordan det har gått da, folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte 700 g OPP på vekta i går. Men vet ikke om jeg skal regne det som en helt gyldig veiing.. Ble syk på søndag og drakk masse vann natt til mandag. I tillegg kjenner jeg at kroppen er full av vann, fordi jeg ikke får på meg ringene mine og skoene er vonde å ha på. Kan ikke huske sist det var sånn.. Får tro det har noe med varmen å gjøre. Det jeg VET er at jeg i allefall har spist/trent slik at jeg har havnet mellom 4000 og 8000 kcal mindre enn ukesbehovet HVER uke jeg har holdt på. Og da skal det vel ikke være noen grunn til å gå opp....? Æsj, jeg ble litt deppa uansett da.. Vann eller ikke. Det er så SURT å gå opp. Jeg som skulle gå ned over en kilo forrige uke, sukk......:) Nå må jeg gå ned tre kilo til neste uke for å ta igjen for a) kiloen jeg ikke gikk ned, :) 700 g jeg gikk opp, c) den kiloen jeg skal ta av denne uka. Og DET er jo ikke særlig sannsynlig at skjer!

Har begynt på noen vanndrivende tabletter nå da, så får vi se hvordan det hjelper. Jeg klarte foresten 19,8 trimpoeng forrige uke. Men det ble litt snacks på søndag.. Og en del av vannet ble nok byttet ut med light brus. Så sånn gikk det med målene.

 

Gratulerer med nedgang!

 

Camcir; Ned er ned! Anbefalt vekttap i uka er jo ca 500-1000 g, så jeg synes du holder et bra tempo :)

 

Smellyflower; Det renner jo av kilo! Hjelpe meg, hvor skal dette ende :D Tror nok du klarer augustmålet ditt med glans!

 

Denne uka blir det nok labert med trening. Ihvertfall til formen er på topp. Tror jeg har fått et virus av noe slag, for jeg har litt feber og det verker i alle muskler og ledd. Men er ikke helt utslått heller da, så jeg skal karre meg på jobb i dag. Har så mye å gjøre at jeg rett og slett ikke har tid til å være hjemme! :)

 

Nei, nå må jeg stikke! Skriver mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres
Og jeg priser meg lykkelig over at jeg bor alene. ALDRI mer skal jeg bo med noen som mister besinnelsen i fylla. aLDRI mer skal jeg bo med noen som ikke vet forskjell på rett og galt. ALDRI mer skal jeg bo med noen som er egoistisk. ALDRI mer skal jeg bo med noen som er ond.

 

Smellyflower - hold på den beslutningen! Altfor mange jenter finner seg i altfor mye. Jeg har to døtre selv. De er bare 11 og 13, men helt siden de var små har jeg forsøkt å pode inn i dem at de skal velge på øverste hylle, enten det nå gjelder venner eller kjærester. Og de skal aldri finne seg i at noen behandler dem dårlig. Ikke vi foreldre, ikke lærerne, ikke klassekameratene, ingen!

 

Hva er vitsen med tosomhet om du har det bedre alene?

(Med "øverste hylle" mener jeg ikke at noen ER bedre enn andre, men at de oppfører seg og forvalter sine verdier på en bra måte)

 

Selv gjorde jeg "omfattende markedsundersøkelser", og hadde mange kjærester (egentlig flere enn jeg liker å tenke på ;-), inntil jeg møtte Mannen i mitt liv som 25-åring. Jeg bodde aldri sammen med noen før jeg møtte ham, men var gudskjelov klok nok til å fatte nokså umiddelbart at NÅ hadde jeg et helt eiendommelig menneske foran meg.

Han viste seg å være alt jeg drømte om: en oppmerksom kjæreste, morsom, snill, redelig, følsom, etter hvert en fantastisk far, passe vill, passe øm. Og det synes jeg fortsatt, etter 17 år.

 

De fantastiske mennene finnes, jenter. Føler du at noe skurrer - let videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres
Det jeg VET er at jeg i allefall har spist/trent slik at jeg har havnet mellom 4000 og 8000 kcal mindre enn ukesbehovet HVER uke jeg har holdt på. Og da skal det vel ikke være noen grunn til å gå opp....?

 

Gwenpa - hvis du har et ukentlig underskudd på 4.000 til 8.000 kalorier, kan det hende du kniper litt for mye på kaloriene, slik at kroppen tviholder på det den har. Anbefalt daglig "underskudd" er 500-800 kalorier (ukentlig 3.500-5.600).

 

Høres ut til at du trimmer mye, så jeg håper i hvert fall du har tatt trimpoengene med i regnestykket når du beregnet inntaket.

 

For øvrig er det jo normalt at kroppen spiller en stakkar et puss, for eksempel med oppgang selv om man har vært "flink". Mist ikke motet. Kloke valg over tid gir resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er overrasket over vekta i dag- altså. Enda en kg ned. Det blir 12kg tilsammen, det. Og 14 cm rundt livet. Det er litt. Regner med at vekta er stabil, evt øker neste uke pga mens og div utskeielser forrige uke. Det er litt vanskelig for meg å beskrive nøyaktig hvor mye vekta varierer fra uke til uke, for badevekta mi er gammel og viser kun hele og halve kg. Men pytt, det er nå sånn ca.

 

Jeg er helt utslitt av jobben min i dag, det er så slitsomt å jobbe sammen med mennesker som ikke forstår godt nok norsk, det blir lett misforståelser da, og når DET først skjer, så blir det nesten UMULIG å ordne opp igjen også. Ser virkelig fram til å bytte jobb i august. Puh...sorry folkens, men det måtte bare ut!

 

Gwenpa: Stå på, det er helt sikkert vann i kroppen som gjelder. Var på behandling hos naturterapaut i dag for andre gang, hun sa at jeg også "holder på vannet". Hun anbefalte meg å bruke Bio Drain for å få renset ut slagg fra kroppen, samtidig så masserte hun beina og ryggen min, og "koppet" ryggen. Dette var for å rense og stimulere kroppen, sa hun. Vet ikke om det virker- men tro kan flytte fjell :D Strålende trimming da, misunner deg at du har klart å komme såpass i siget. Det står det respekt av. Ta det med ro og hent deg litt innnår du er syk. og god bedring :)

 

Fullfres: Takk for støtte i "mannesaken". Det trenger jeg. Folk presser på og sier at jeg må senke kravene, men hvorfor skal jeg det? Jeg vil ikke ha en perfekt mann uten noen lyter, det er ikke det det handler om. Men jeg vil ha en jeg kan stole på og som behandler andre ordentlig. Så det! leter ikke akkurat heller, men må si jeg blir skremt av noe av det jeg hører og ser rundt meg.

Hvordan går det med din vektnedgang? Det er hyggelig at du stikker innom her, vi ser deg gjerne igjen :)

 

Nå må jeg til med middag, og brette klær. Har en haug større enn himalaya etter at jeg nytta godværet til å vaske alt mulig. Snakkes senere.

 

Nå vet jeg hva som blir 90 kgs premien min. 95 kg var litt klær osv (i forb m bursdag). Men 90 kgs blir muligens pulsklokke. Det høres spennende ut. Kanskje det kan være en lur langtidsinvestering? Hva tror dere? Andre som premierer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd og støtte! Jeg skal ikke gi meg, men tror kanskje jeg skal droppe kaloritellingen en uke, bare for å kjenne om jeg klarer å holde fokus på å spise sunt og "rett" uten å tenke så mye på kaloriinntaket. Blir litt frustrert av å telle kalorier, og da spesielt når jeg vet at jeg kommer til å regne sammen i slutten av uka, og forvente vekttap ut i fra det... Den lille kotrollfreaken i meg klarer rett og slett ikke å la være.. Så kanskje jeg bare har godt av å senke skuldrene bittelittegrann..? :)

 

Når det gjelder menn synes jeg ikke at noe skal måtte nøye seg med "second best"! Det er da mange nok menn der ute til at alle kan finne seg noen de virkelig kommer overens med? At de er snille og oppfører seg skikkelig er et minimumskrav! Såpass bør man verdsette seg selv :) Høres kanskje litt kategorisk ut, men jeg har vært sammen med begge typer og selv om jeg var glad i den første har jeg ikke angret en dag på at jeg ga slipp på ham. Spesielt ikke etter at jeg fant min nåværende samboer!! Da fikk jeg virkelig øynene opp for hvordan et forhold bør være. Trygt og godt, med en mann som er snill og som setter pris på deg :) Så jeg er helt enig med Fullfres og Smellyflower; Det må gå an å stille krav til hvordan mannen med stor M skal være!

 

Lurer på hvorfor jeg ikke mister matlysten når jeg er syk??? Eller, jeg mister lysten på ordentlig mat, men lysten på godis bare øker (sikkert fordi jeg ikke spiser ordentlig).. Argh...Vet ikke om jeg gidder å stå imot i kveld. Jeg har absolutt ingen viljestyrke akkurat nå, og det er is i fryseren.. Eh..

 

Nei, dette ble mye tanke-skriverier, og lite konstruktivt gitt! Jeg kommer sterkere tilbake senere. Nå skal jeg krype inn under pleddet i sofakroken og synes litt synd på meg selv, hihi. Om ikke annet er det motiverende å lese om dere andre! Dere er SÅ flinke, og imponerer meg stadig med stå-på-vilje og innsikt i mange sider av livets "mysterier" (les:menn og mat) :D

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...