Gå til innhold

smelyflower søker venner


thebomb

Anbefalte innlegg

Vet du, jeg tror du fint kan unne deg litt is. Hva gjør vel det? Kos deg :)

Jeg tror det er veldig lurt av deg å senke skuldrene. Jeg fixer overhodet ikke telling og veiing. Jeg har etter 8 år som overvektig og fet prøvd å lytte til kroppen min. Og gr kosthold passer bare sånn delvis for meg. Jeg er enig i noen av prinsippene om flere små måltider, unngå junk, vann ol. Men for min del gjelder følgende:

- spiser bare speltbrød. Spiser jeg hvete blir jeg oppblåst i magen og trøtt og uggen.

- Spiser havregryn med gjevne mellomrom. Dersom jeg vet det blir lenge til neste måltid osv. Biola med bringebærsmak til, pga bakteriefloraen. Havre senker kolesterolet. Har ikke plager med dette, men det er jo en bonus likevell.

- Unngår sukker. I hverdagen. Det er ikke sånn at jeg er fanatisk. Serveres det lefser hos mormor, spiser jeg. Men i hverdag og helg prøver jeg å unngå det.

- Drikker bare vann og kaffe og te- bortsett fra på fest, da blir det øl :D

- Spiser grønnsaker til nesten alle måltid. Spiser frukt mellom måltid.

- Prøver å unngå vanlig hvitost, det legger ser som kitt i tarmen, og er selvsagt ikke noe gunstig.

- Spiser mest mulig "rene" matvarer, dvs at jeg unngår for mye pølser og kjøttdeig. I dag ble det pølse og pommes frites steikt i ovnen, må ta hensyn til hva snuppa mi vil ha også. Hadde salat med fetaost til.

 

Sånn er mine leveregler. Tar omega 3 og krom (har kjøpt, skal begynne) og c og e vitamin utenom. Dette pga Naturdama har anbefalt meg det. Så aktiviserer jeg meg litt hver dag utenom jobb. Og så er det natta, liksom. Det durer og går.

 

Du finner din måte etterhvert, det er jeg sikker på. Jeg har prøvd både fedon og gr, og om man blander dem og rister litt, kommer man frem til mitt daglige kosthold. Synes du må slappe av og nyte kvelden, Gwenpa :)

 

Snakkes senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar
Gjest Aschtrid

Off, nå er det lenge siden jeg har skrevet. Har ikke hatt tilgang til internett da jeg har vært bortreist!

 

Sliter veldig fortiden! Føler jeg spiser så mye dritt, men når jeg regner sammen kaloriene er det fortsatt under 1600... Rart... (Har spist nutrilett) Er utrolig sliten fortiden! Sliter med å holde meg våken i løpet av dagen, til og med på jobb... Det er ikke gøy! Har ikke klart 7 trimpoeng engang denne uken (uken slutter imorgen kveld) Har 6,5 da, men likevel, har hatt så mye bedre før! Off, ikke greit!

 

Så greit å se at går godt med dere! Kursholderen min lurer på hva vi diskuterer å sånn i denne gruppen, for jeg nevnte at jeg var inne her å chattet... Hun støttet det veldig! Sa at det var lurt!!

 

Menmen, nå ser jeg frustrerte fruer, så skal jeg legge meg...

 

Forresten, mamma sa til meg idag at jeg lignet på meg selv når jeg var 16 år i ansiktet... Vet ikke om det er kompliment eller ikke... Hehe!

 

Ha en flott kveld videre folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en kvinne på 26 år (27 i morgen) som jobber hardt for å finne tilbake til min trivselsvekt etter 8 år som overvektig. Har holdt på siden mars' date=' og har gått ned 6 kg allerede.

Litt om meg:

99 kg

170 cm

ønskevekt 70 kg

neste mål 95 kg.

 

Jeg ønsker kontakt med andre som er like bestemt på å gå ned i vekt som meg :D Har veiedag mandag. Jeg vet at man må ta tiden til hjelp, blablabla, men jeg vil være tynn NÅ, helst i går, faktisk. Trenger noen å uvteksle erfaringer med underveis.

snakkes vi?[/quote']

 

Hei Smellyflower.

Er vel i samme båt som deg, men bare noen år eldre. Begynte på kurs i april,og har klart å gå ned 8.2 kilo.Hipp hurra.

 

Er nå 102 kg

179 høy

ønskevekt 80-85 kg

neste mål 5 kg i sommer.Neste kurs begynner i slutten av aug.

 

Stå på det hær greie du.

ps. har også veiedag mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aschtrid: Jeg synes ikke det er rart at du er sliten. u har garantert energiunderskudd. kan jeg spørre hvorfor du foretrekker nutrilett fremfor deilig smakfull mat? Dpis nok, spis rett og sov nok, så blir nok alt bedre :D Kanskje du kunne snakket litt med kursleder om hva som skjer i kroppen når du går ned i vekt? Lege (blodprøve) kan vel også muligensgi deg noen svar? Håper det går bedre med deg. Det er ikke bra å ha det sånn.

 

Uno: Velkommen til oss :) Har du lest tråden? Da har du vel peil på hvordan det går med oss. Vi har opp og nedturer men prøver å motivere hverandre. Jeg har STORT utbytte av å være her, hvertfall. Gratulerer med flott vekttap. Du har vært utrolig flink. Gleder meg til å høre mer fra deg.

Natta folkens, håper vi skrives snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at enkelte mennesker har samvittighet til å bare gå fra ugjort jobb og håpe på at andre ordner opp etter dem? Hvordan klarer ett menneske blandt 25 voksne og 90 barn å ødelegge hver eneste dag? Jeg HATER plutselig jobben min. Det er en vond følelse. Merker at det tar alt fokus og alle krefter. Hver dag. Så godt at det snart er ferie.

Da skal jeg ha fullt fokus på å samle krefter til nytt år. Bare kose meg. Det blir godt. Godt å få ut litt steam! Sånn, nå er jeg klar for resten av dagen. :D

 

Noen som har ferieplaner forresten?

Jeg har planer om at det skal være sol og bading og kos, som i fjor sommer, her hjemme.

 

Snakkes ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taelolai

Hei!

 

Har lest tråden og jeg kunne og trenge litt motivasjon fra dere andre. Jeg er 23 og 160 cm høy. Tror jeg veier rundt en 85 kg og vil ned 20 kg gjerne. Tar i mot råd og tips fra dere andre i samme situasjon. Jeg har tidligere gått på grete roede kurs.

 

Hilsen Taelolai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en rask tur innom forumet i kveld. Trivelig at det er flere som vil henge seg på :)

 

Smelly: Snart er det ferie, og i august begynner du i ny jobb! Det kommer til å gå raskt, så hold ut så lenge!!! Det er kjempefrustrerende når man blir "motarbeidet" av en og samme person hver bidige dag.. For meg er det alfa og omega at jeg trives på jobben! Hvis det er perioder jeg mistrives går det utover alt.. Samboern, venner, vekta.. ALT! Sånn sett var det vel god timing at du fikk tilbud om ny jobb nå kanskje...? Du skal se det ordner seg :)

 

Jeg er dødssugen på snop for tia! Og har masse kviser... Tror hormonene mine er helt på bærtur! I tillegg er jeg trøtt og lat. Hadde jeg ikke vist bedre, ville jeg trodd at jeg var gravid.. Men det er lite trolig, så jeg får slå meg til ro med at det bare "er sånn" akkurat nå :D Denne kroppen....

 

Og med det legger jeg meg bakover i sofan igjen, for å glo videre på tv :)

 

Vi snakkes senere folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er liv i deg. Er du syk enda, eller bare hangler du? Går bra med jobben min, helt sikkert, skal bare en kort tur inom i morgen, så blir jeg borte til tirsdag. Blir borte herfra også, er ikke internett der jeg skal. Vil savne dere her inne. :)

 

Det kan ikke være at du får mensen da? Det påvirker hvertfall min hud. Naturdama jeg går til sa jeg måtte spise krom pga huden (og søtsug, var gratis seigemenn på butikken i dag, måtte bare ta i mot, hehe)

Det er jo logisk også tenker jeg, at det blir kviser og sånn. Tenk på alt guffet som lagres med fettcellenne våre. Når kroppen jobber for at vi skal bli mindre og forandre fasong skilles det ut masse guff, og det tyter vel ut der det kommer til tenker jeg. Jeg har også merket meg forandret kroppslukt etter at jeg hadde tatt av litt. Synes jeg stinker hele tida. Men det får jeg leve med, har jo ikke akkurat problemer med hygienen, så :D

 

Har endel jobb å gjøre i kveld, må ha noe ferdig til i morgen. Så deter bare å få ut fingeren. Kos deg på sofaen du :) Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner! Lenge siden sist, sikkert 2 uker, minst. Gleder meg til at pollen og guff er vaska vekk i morgen tidlig når jeg skal på jobb. Få puste. Det blir deilig. Forstod plutselig hvorfor buksa mi har vært trang i livet i dag også :D

 

Natta, folkens. I morgen blir en god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk som en fisk! Endelig :) Hater å være syk. Tror det må være noe av det kjedeligste som fins.. Men nå er det over for denne gang! Blir nok ikke noe trim før helga likevel, for energinivået er jo ikke helt på topp enda.

 

Smelly; Jeg tror nok du kan ha rett i dette med kvisene. Det er sant som du sier, at kroppen skal kvitte seg med mye dritt! Ellers har jeg tenkt nøye gjennom hva jeg har spist i det siste, og ser at det har blitt mye salt, så det er ikke så rart om kroppen holder litt på vannet. Har gått på vanndrivende et par dager nå da, og synes faktisk at jeg merker en liten forskjell allerede (kan være fordi det har blitt kaldere i lufta og da :D). Tror jammen jeg skal begynne å ta tilskudd av krom! Hadde vært deilig å bli kvitt litt av søtsuget.. Anbefaler du et spesielt merke...?

 

Gleder meg og til pollenet forsvinner. Lei av kløe og snufsing.. Hehe, hører at jeg tar meg bra ut for tia! Røde øyne, snufsete, kviser.. En riktig lekkerbisken :)

 

Nei, nå må jeg stikke! Travel dag på jobb i dag. To uker igjen til ferie nå, og MYE som skal ordnes før den tid. Bare å henge i!

 

Ha en fin dag da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på en stund fra meg. Reiser bort noenn dager, rekner med å være tilbake mandag eller tirsdag. Gleder meg til å oppdatere meg på hvordan det har gått med dere i mellomtida. Kommer til å svne dere, jeg, mine trofaste støttende venner her inne. Hold liv i tråden vår da, folkens :D

 

Gwenpa: Lo godt av innlegget ditt, følte dypt fellesskap da jeg leste om pollen og kviser. Skulle nesten tro du skrev om meg, hehe. Vet ikke hvilket krom merke som er best, jeg kjøpte en som ikke var så himla dyr. Tenkte det kunne være greit, så får jeg se om jeg avanserer etter hvert. Hvilke vanndrivende tar du? Ble anbefalt kinesisk balanse te og bio-drain. Tanken er å investere i det. Blir mange tabletter å holde styr på, men det får gå.

 

Ha en fortreffelig helg alle sammen, og lykke til for de som har veiedag :)

So long, pals. Ill be back :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

Hei!

 

Jeg vil gjerne være med i denne tråden. Trenger litt motivasjon og blir oppmuntret av å se hva andre skriver; både oppturer og nedturer. Da ser man at man ikke står alene.

Gikk på GR for 3 år siden og holdt vekten veldig lenge, men etter et samlivsbrudd har kilone sakte men sikkert sneket seg på igjen(var viktig å i det hele tatt få i seg mat, og ikke så viktig hva jeg spiste- med ditto resultat).

 

Jeg har ikke meldt meg på kurs nå, men satser på at det hjelper å blåse støv av gamle kunnskaper og klare meg på egenhånd i alle fall til over sommeren.

Begynte å veie mat og føre dagbok på mandag, dvs at jeg har veiedag på mandager(er imidlertid veldig "flink" til å gå på vekta til alle døgnets tider.

 

Veied 87,5 ved start og er ca 170 høy. Skal til Italia den 11 august og målet er å se 70 tallet før det; altså drøye 8 kilo på 8 uker så det sier seg selv at her må det jerndisiplin til. MEN jeg har klart det før. Til vanlig er jeg veldig sløv med å spise frokost, spiser heller rimelig stor lunsj på jobben og stor middag hjemme. I tillegg så er jeg fæl til å spise potetgull og sjokolade. Men nå har jeg klart å spise regelmessig i 4 dager så jeg håper det hjeper(de 3 første ukene er alltid de værste). Men i helgen skal jeg ta en liten sjokoladebit og gleder meg til det.

 

Håper dere vil hjelpe meg med motivasjonen og dra meg litt i ørene innimellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bellamilia! Velkommen til tråden :) Jeg veier akkurat det samme som deg nå, og er akkurat like høy. Har også som mål og se 70-tallet innen midten av august, så vi er i samme båt! I tillegg går jeg i de samme fellene som deg ser jeg. Og da er middagsfella spesielt skummel. Blir gjerne mye mat da... Her hjelper vi hverandre både med ros og med et bittelite spark bak hvis det trengs. Godt å ha folk rundt seg som har de samme utfordringene i hverdagen, og forstår både oppturer og nedturer :)

 

Smelly: Håper du får en fin tur bort! Skal sørge for å holde tråden ved liv jeg :D Jeg har prøvd Bio-Drain, og de virker greit. Skal invistere i krom over helga. Blir nok billigste sort her også ja.. om ikke annet er lommeboka slank, for å si det sånn, hehe.

 

Hei til alle dere andre og! Ha en flott fredag, og ei topp helg! Jeg skal spise biff i helga, så det blir nok litt rødvin. Men skal prøve å holde meg unna kryddersmør og mye saus da.. :D Blir det godvær skal jeg prøve å komme meg en tur ut også. Må bekjempe denne latskaps-basillen som har bitt meg.

 

Ha det bra så lenge! Snakkes snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

 

Gikk på GR for 3 år siden og holdt vekten veldig lenge' date=' men etter et samlivsbrudd har kilone sakte men sikkert sneket seg på igjen(var viktig å i det hele tatt få i seg mat, og ikke så viktig hva jeg spiste- med ditto resultat).

Jeg har ikke meldt meg på kurs nå, men satser på at det hjelper å blåse støv av gamle kunnskaper og klare meg på egenhånd i alle fall til over sommeren.

Begynte å veie mat og føre dagbok på mandag, dvs at jeg har veiedag på mandager(er imidlertid veldig "flink" til å gå på vekta til alle døgnets tider.[/quote']

 

Hei bellamilia. (Jeg er ikke en av de "faste" i denne gjengen, men liker å lese innom her, fordi det er hyggelig og oppbyggelig ;-)

Jeg gikk også GR-kurs for tre år siden, men gikk opp igjen. 1. mai i år startet jeg på nytt kurs. Denne gang fikk jeg "tildelt" 1.600 kalorier pr. dag. Jeg bestemte meg for å følge opplegget til punkt og prikke, og har hatt veldig godt resultat, med mine ca. 10 trimpoeng i uka.

Jeg er, som deg, 170 cm høy, og skal ned til 65 kg.

Ved veiing 5. juni hadde jeg gått ned totalt 7,4 kg. Denne uka gikk jeg dessverre glipp av kurskvelden, men regner med å ha gått ytterligere litt ned til avsluttende kurskveld 19. juni, slik at jeg i løpet av kurset ender på totalt rundt 8 kg minus.

 

Skriver disse linjer mest for å si velkommen og ønske lykke til. Og - ikke minst - oppfordre deg til å ta sjansen på å følge anbefalt kaloriinntak. Formelen for å beregne har du kanskje i kursboka fra sist. Hvis ikke så finner du den ved å søke litt rundt i forumet.

 

Det er en fryd å spise 1.600 kalorier pr dag i stedet for 1.350-1.400 som jeg hadde sist, og jeg er sikker på at det skal bli mye lettere å holde vekta etterpå. Og DET er jo hovedmålet!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helga snart over igjen gitt! Skal nyte denne søndagen med en tur ut i sola først da :D

 

I morgen er det veiedag, og jeg gruer meg VELDIG! Har overhodet ikke vært noe flink denne uka.. Kom så skjevt ut, og så greide jeg aldri å hente meg helt inn igjen liksom.. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har spist mer enn dagsforbruket (2300 kal per dag). Men har ikke spist så fryktelig sunt heller.. .Så vi får se vi får se! Har ingen gode "vibber" akkurat...

 

Hvordan har uka gått for dere andre?? Har dere vært dyktige?

 

Trimpoeng ble det svært lite av. Først ble jeg syk, så kom drittværet.. Ingenting som fristet til fysisk utfoldelse akkurat. Men skal ut og sanke noen få poeng i dag da :)

 

Nei, dere må ha en fortreffelig søndag! Vi snakkes i morgen (etter veiing.......buhu).

 

Hej då! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

Hei!

I morgen er det veiedag og jeg gleder meg faktisk litt. Klarer jo ikke å ligge unna vekta underveis, så nå ser det ut som ca ned 2 kilo. Sikkert mye veske første uke, men godt med pangstart også.

 

Har lagt meg på kcal inntak på 1300 om dagen og dette er nok litt lite(har regnet ut at jeg skal ha ca 1600), men siden jeg akkurat har kastet krykkene etter en operasjon i foten trodde jeg at jeg skulle være veldig inaktiv, men jeg har faktisk karret til meg 9 trimpoeng :D Det tyder vel på at jeg skulle ha spist litt mer, men jeg må innrømme at det er litt vanskelig, siden jeg er av den "gamle" grete roede skolen der dagsinntaket skulle være ca 1250 per dag....

 

Siden jeg er single og syntes det er litt kjedelig å lage mat til meg selv, så har jeg med stor glede funnet ut at noen av Fjorland rettene fungerer bra til middag. Godt smaker de også. I tillegg fant jeg sandwich is (med karamell) fra Isbilen i fryseren og den har har 100 kcal og 2 g fett MINDRE per 100 gram enn den man kjøper i butikken. Det ble 114 kcal for en is på 60 gram. Så da måtte jeg jo kose meg litt i helgen, men jeg kan vel ikke slutte helt med alt søtt sånn over natten heller?

 

Jeg må innrømme at jeg "spekulerer" veldig mye med hvilken mat som gir meg mest "valuta for pengene", dvs størst mulig mengde på minst mulig kalorier.

 

Lykke til med veiedag for dere som skal til pers i morgen! Og Gwenpa; kanskje har det gått bedre enn fryktet og i morgen er det uansett en ny uke med nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har det stått stille på vekta ei uke. Ned 100 g kan vel ikke akkurat sies å være den store nedgangen..:D Men som Bellamilia sa; nå er det ny uke med nye muligheter! Synes det går veldig trått da, må jeg si.. Satt å tenkte mye på hva jeg gjør "galt" i går, og har kommet frem til noen tiltak jeg skal prøve.. Skal blant annet prøve å kutte ned på mel-produkter (ikke kutte ut, bare ned) og salt mat. Andre tips for å få litt fortgang på dette...? Skulle gjerne tatt av et par-tre kilo før vi drar på ferie!

 

Bellamilia; Jeg er spent på å høre resultatet ditt! Høres ut som om det har gått kjempebra :) Jeg er også sånn at jeg spekulerer i hvilken mat som gir mest valuta for pengene, hehe! Det er jo selvfølgelig fordi jeg liker å spise mye! Jeg har venninner som sier at de aldri spiser seg skikkelig mette, fordi de synes det er ubehagelig. Skulle ønske jeg hadde det sånn, hihi :) Jeg liker ikke å ikke bli mett etter et måltid, og da snakker vi spesielt middag. Da synes jeg på sett og vis at jeg har fått for "lite" mat (enda det er lite som tyder på det).. Tror nok kanskje litt av hemmeligheten bak det å forbli slank ligger der gitt..

 

Synes det er mye å hente i is. Man får ofte mer is for kaloriene enn sjokolade, og is er jo også veldig godt!

 

Oi, nå har klokka gått i fra meg! Må stikke på jobb. Men vi snakkes senere i dag! Lykke til med veiing alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være tilbake. Har hatt en strålende langhelg, men tør ikke skrive om hva jeg har spist og drukket. Det var spisetvang, mange damer av den gamle skolen som hadde laget mat i dagevis før jeg kom på besøk. Ikke holdt det å si neitakk, heller. Men pytt, deilig var det. NÅ derimot, er det bare å sette kroppen i gear om det skal bli noen nedgang.

 

Gwenpa: Så flink du har vært å holde liv i tråden, det var så masse spennende å lese synes jeg. Rett på data, har ikke pakka ut enda en gang, hehe. Stille er ikke ille, men er du klar for ny uke? Mine mål er: 2 trimpoeng pr dag, altså 14 tilsammen, minst 2 liter vann pr dag(Må bare sette i gang, har sikkert 1,5 liter igjen i dag), 15 min stilletid hver kveld, så jeg ikke blir så stressa og å prøve 1 ny gr oppskrift denne uka. er du med? ¨Må ha en superuke nå, kjenner jeg. Har hørt at det er huggorm år i år, så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal få sanka trimpoeng, fordi jeg egentlig liker godt å gå i marka. Men er livredd for orm. Får se hva jeg gjør.

 

Bellamilia: hei, og velkommen til oss. Ble det ned 2 kg eller? Det hadde vært supert. Håper du vil trives her inne. Hvordan sanker du trimpoeng? Den isen høres fantastisk ut. Hvilken isbil har den? her jeg bor kommer både hjem is og den norske isbilen.

 

Fullfres: Så kjekt at du suser innom av og til. Ser at vi er like høye og har samme ønskevekt. Har du langt igjen? All sunn fornuft tilsier at jeg har gått opp denne veiinga (imorgen) og også neste, muligens. Kanskje jeg skal begynne med balanse te og biodrain i morgen allerede, så kanskje blir litt vann borte, om ikke annet?

 

Aschtrid, Camkir, hvordan går det med dere?

Vi snakkes senere i kveld, må pakke ut og sånt nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trøtt i dag.. har bare lyst til å ligge på sofaen og sove..

 

Velkommen hjem Smellyflower! Så bra at du har hatt en hyggelig helg! So what om det ble litt mye matkos :D Vi må jo kunne skeie litt ut ei helg uten at det er total katastrofe. Vi skal jo tross alt klare å leve med de nye vanene vi tilegner oss i tiden her også. Derfor tror jeg at det er viktig å ikke være FOR streng med seg selv. Når det er sagt er jeg totalt for å sette kroppen i gear nå.. Jeg MÅ bare klare litt nedgang før ferien. Har en del klær i feriegarderoben som ville vært mye mer behagelige å ha på hvis et par kilo forduftet (tenk så deilig om det bare hadde skjedd av seg selv.. :)) Jeg blir med på målene dine denne uka, men akkurat nå lurer jeg fælt på hvordan jeg skal klare trimpoengene. Får se om ikke noe av energien kommer tilbake i morgen.. Jeg er foresten dødsredd orm, så jeg tror ikke jeg er den rette motivatoren til å få deg ut på tur, hihi. Får rykninger i kroppen og "ståpels" bare jeg ser en orm på tv!

 

Jeg har bestemt meg for å være eksemplarisk med maten denne uka. Jeg skal spise sunt og til riktige tider. Men jeg skal ikke "ni-telle" kalorier. Så blir det spennende og se! Lurer på om jeg skal endre veiedag til fredager...? Tror kanskje det vil gjøre at jeg holder motivasjonen bedre gjennom helga faktisk.. Og så har jeg flere dager til å "rette opp skaden" med trim hvis helga skulle bli lat og litt for kaloririk. Noen synspunkt på dette?

 

Håper det går bra med dere alle sammen, og at alle holder motivasjonen oppe.

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det har jeg ikke tenkt på, egentlig. Kanskje det ike er en dum ide? Eller blir det en hvilepute, det er så lenge til veedag, hva gjør det om jeg bare spiser litt til sånn, litt mer av det.. Nei, jeg vet ikke. Må tenke litt på det.

 

Er helt enig i at man må kunne skeie ut, men store deler av helgens inntak var ikke frivillig, på en måte. Det ble spising av ren høflighet, enda magen var mer enn mett. jaja, sånn er det. Hverdagen venter. Har bare en uke igjen på jobb, så skal jeg ha ferie en uke. Det blir deilig. Da skal det trimmes, det er helt sikkert. Skal vaske ned et hus, det blir vel till trim av sånt. Skal selvfølgelig nyte fridagene også, ikke noe stress.....mmmmm....gleder meg.

 

Har fått feriepenger, så nå kan jeg investere i litt forskjellig. Har vannvittig lyst på pulsklokke..... tror jeg. Er halvferdig med utpakking nå, får sette i gang med resten tror jeg.

 

Hvordan synes du forresten det var å ikke telle kallorier? Bare styre litt selv? Er du mer komfortabel med det, eller? Det er hvertfall jeg, har mye mer utholdenhet nå enn før når jeg har slanka meg. Synes vi er skikkelig flinke jeg :D Nå gleder jeg meg vannvittig til å komme under 90. Det er nok noen uker til, men det skal bli godt. Da er det 80 tallet next, liksom! Tenk det.... Nei, slutte å drømme nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aschtrid

Så gøy å se at folk er oppe å går!

 

Jeg har det fint, men sliter fortsatt litt med det at jeg er sliten, men det hjelper med en joggetur eller en gåtur! Så det er litt digg!

 

Nå merker jeg at buksene mine begynner å bli løse! Så utrolig digg! Hehe. Er kjempeherlig. Ei bukse jeg ikke klarte å få på meg før er nå blitt for store! hehe, er ikke det nice eller? Merker dere det eller? Er gøy å ikke bare se det på vekta men på klærne også!!

 

Et godt tips, sykling gir mange trimpoeng.... 1 time sykling gir sånn ca 3,5 trimpoeng... digg da!!

 

Lykke til folkens!!

ADIOS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da, sprekingen. Fikk jammen lyst å sykle litt selv. En liten tur før jeg legger meg kanskje? Tror det. Har kjøpt olje til å smøre kjedet på sykkelen min med, så nå er jeg nesten helt klar for sykling, mangler bare hjelm. Må kjøpe.

 

Det er digg med klær som sitter løsere/ ikke passer. jeg holder på å bytte ut garderoben litt. Men jeg tenker at siden det er mer som skal av og jeg fremdeles går ganske fort ned i vekt, vil jeg bare kjøpe litt nytt, sånn at jeg klarer meg. Så blir det smashing garderobe når jeg er fornøyd med vekta :D

 

Håper vi ser deg igjen snart, ha en god uke videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem smellyflower!

Dere har vært og er så flinke her inne alle sammen!! Dere sanker jo trimpoeng så det holder... jeg sliter med å klare 7 poeng i uka... jeg får det ikke helt til.. når jeg kommer hjem med snuppa mi er det bare og lage mat og rydde og så er det jo sengetid for henne... jeg savner treningssenteret!!!!!

 

Og jo Aschtrid, nå begynner buksene mine og løsne litt, og det er bare så utrolig motiverende!!! Nå er det to kilo igjen så nærmer jeg meg delmål nr. 2... ett par uker igjen nå håper jeg!!!

 

Veiingen min gikk over all forventning.. Jeg har visst gått ned 1.1 kg, og 4 cm rundt midjen.. Alt dette på en uke.. Jeg klarer ikke å tro det!!!!!

Er redd vekta og målebåndet viser noe annet neste mandag...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig flink du har vært. Det må jeg bare si. Du står på uke etter uke, syns nedgang og cm tap er utrolig velfortjent. Gratulerer så masse :D Kjenner så¨veldig godt igjen det du sier om at du bare rekker å mate snuppa d, så er det legging. Sånn hadde jeg dt også. Men de vokser til, hvis det er en trøst. Du har jo magetreneren din, det er kanskje den som har gitt deg full uttelling?

Jeg får ikke trimma så mye som jeg hadde tenkt jeg heller, men jeg prøver å få til noen gode turer innimellom, om ikke annet. Lykke til med ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...