Gå til innhold

hyfsans tråd for et bedre liv


Gjest hyfsan

Anbefalte innlegg

noen ganger er det alright, og andre ganger er det ikke det. for meg som er så hekta på karbohydrater og søtt, er det ikke alright å spise sånt. om jeg velger å gjøre det, så får jeg svi etterpå. da må jeg være knallhard mot meg selv, og så klarer jeg ikke alltid det da. så det spørs om ikke det mest alrighte er å avstå. men så er vi tilbake dit da. klarer jeg det?

 

dagen i dag har vært slitsom med full pakke på jobb. da jeg kom hjem, ønsket jeg egentlig å spise noe der og da - men stoppet meg selv og klarte å vente til jeg fikk stekt en kyllingfilet. jeg må jo bare prøve så godt jeg kan.

 

vi får stå på resolutt - og alle dere andre der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Ja, de kiloene.....dette er neimen ikke lett nei! Jeg hadde gått opp 600gr. siden sist mandag! Og det er skikkelig surt!

 

 

Ha en god uke, så får vi gjøre så godt vi kan!

 

 

-niara!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest hyfsan

innom for å si at det står til liv ;) jeg gikk så veldig lei tråden min at jeg ikke orket å skrive noe særlig her. vurderer å la tråden dø stille hen og komme sterkere tilbake til høsten. men så er det litt koselig å komme inn og se at jeg er etterlyst.

 

sliter med kiloene mine. det har vært en stri tørn, og det er det fremdeles. men jeg har funnet ut at både beina og sykkelen virker, så det er om å gjøre å komme litt i trimmodus igjen.

 

ser det er mange nye her, men fremdeles en del av de "gode gamle". godt å se at dere står på.

 

sommerhilsen fra hyfsan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuuhhuu!!!;)

Tror nok vi er mange som puster lettet ut over å se deg her igjen!

Jeg håper du finner det trimmoduset du ønsker å være i,- det er kjekt med sykling, vet du,- selv om jeg selv merker at det gjør vondt både her og der etter en sykkeltur.

Men nå må du gjøre masse av det som er aller viktigst om sommeren: kose deg og nyte dagene, den deilige luften, den blå himmelen, fuglesangen og barnelatteren, duften av nyslått gress og alt det andre deilige som hører årstiden til:)

klem, ent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Hyfsan.... Ja nå er Osloturen unnagjort. Rakk ikke å treffe noen for det var noe som foregikk hele tia. Men det byr seg vel en anledning senere kanskje. Det går jo både fly og nattbuss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Så godt å "se" deg igjen her inne. Du har vært savnet av mange vet du. Jeg føler at dette forumet gir meg/oss venner uten om det vanlige. Vi kjenner hverandre egentlig ikke, men samtidig så kjenner vi hverandre på en måte som ikke andre gjør. Vi sliter/har slitt med mye av det samme alle sammen. Jeg håper virkelig du kommetil å holde tråden i live, visst ikke er det sikkert noen andre som gjør det :)

 

Jeg har komt i mål nå, og holder til inn på hold vekten forumet, men prøver å komme hit til dere en gang i blant. det er tross alt dere som har hjulpet meg på veien, og du har vært blant de ivrigeste til det.

 

Jeg håper du får en flott uke, og at du/vi får en strålende sommer

 

Solskinnsklem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyfsan

passe kakka i hodet. tåler ikke varmen så godt, merker jeg. har sittet i megavarmt møterom i hele dag, så nå er det godt å komme hjem fra jobb.

 

takk for hilsener. du magan; jeg ser frem til å treffe deg en eller annen gang. si bare ifra.

 

og til deg small girl: gøy at du har lykkes og at du endelig har byttet nick. dette er usedvanlig godt jobbet. jeg har nok et stykke igjen før jeg kan måle meg med deg. kjekt å se deg her inne.

 

enig i at man blir kjent på en fin måte, via dette forumet. jeg var aldri lei dere som er her inne, men egentlig mest meg selv. så det må det jobbes med.

 

ha en fortsatt fin ettermiddag, hvor dere nå enn bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lenge siden sist nå, Hyfsan. Hvordan går det?? Ferietid??

 

Noe jeg har glemt å spørre deg om; Har du vendt deg til hårfrisyren?? Har det blitt flere nye klipper, eller har du latt det gro ut igjen?? Er litt nysgjerrig...

 

Ha en fin sommer!!

 

Klem fra xXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ja, det har vært ferietid. nærmer seg slutten på det nå, og jobben venter. :) jeg er ikke verdens flittigste frisørkunde er jeg redd. men har vel klippet meg en gang eller to siden den kjekke bob'en :) man venner seg til det meste, heter det jo - så alt vel her xxl.

 

hvordan går det med dere andre? jeg har gått litt ned i vekt i ferien, men må gjøre et støt nå så jeg får litt fremgang igjen. fortsatt god sommer ønskes dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja' date=' det har vært ferietid. nærmer seg slutten på det nå, og jobben venter. :) jeg er ikke verdens flittigste frisørkunde er jeg redd. men har vel klippet meg en gang eller to siden den kjekke bob'en :) man venner seg til det meste, heter det jo - så alt vel her xxl.

 

hvordan går det med dere andre? jeg har gått litt ned i vekt i ferien, men må gjøre et støt nå så jeg får litt fremgang igjen. fortsatt god sommer ønskes dere alle.[/quote']

Så flink du er! Lykke til med nedgangen! Godt å høre det er liv i deg....

 

Nå skal vi på andre ferietur.... hytta!! Håper på finvær!!

 

Ha en fortsatt fin sommer! Med bob!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Hei hyfsan, koselig at du er innom i blant igjen. Du kjenner nok ikke meg, men jeg leste masse på tråden din i tida før jeg tok mot til meg om å skrive sjøl. Kjempefin tråd. Flott å se at du har medvillig vekt om dagen!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig med hilsener, og særlig fra deg skrulle :) fint du har laget egen tråd. skal se om jeg får kommet meg inn og lest en kveld. foreløpig har jeg ikke vært rundt i forumet og snust.

 

tvillingen min og jeg vurderer sterkt amputasjon for å få fortgang i sakene her. tror det første som må gå er hodet, for jeg hører det veier ganske mange kg. :) jøje meg. lurer på om jeg kommer til å virre rundt i forumet her til jeg blir 90..?? håper i så fall å se noen av dere da. så kan vi i det minste mimre litt.

 

ha en fin kveld alle sammen. nå skal jeg ut og stelle plantene mine litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Håper du ikke har amputert for mye av blomstene...for det var jo de vi snakket om å amputere, var det ikke???:)

Kjekt å ha deg tilbake igjen,tvillingen min!

Jeg har tenkt litt på hvor mange pc-er vi kommer til å forbruke innen vi er 90 --- det blir nok en del,- så kanskje det er best å få fart i forbrenningen igjen.

Jeg har jo ikke akkurat gått ned i ferien, da...

Jeg har utsatt veiingen med den praktiske begrunnelsen at batteriet i badevekten var sluttet å virke da vi kom fra ferie. Sånn har den stått noen uker,- men i dag har faktisk mannen min gått til innkjøp av nytt batteri,- så nå er det vel ingen unnskyldning lenger...

:) ent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ent. så kjekt å "se" deg.

 

så det var blomstene som skulle amputeres. sånn var det ja. :) txs for reminding me.

 

i dag har det vært litt torden og grått, sol og regn. i det hele tatt, en helt vanlig dag i sommernorge. jeg skal ta meg en tur ut og lufte vett & forstand.

 

batteri i vekt har ingen betydning vet du ent. det er som det er uavhengig av det tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

He he...godt å få oppklart at det var blomster som skulle amputeres og ikke kroppsdeler. Usikker på hvor mye glede du ville hatt av å amputere hodet, selv om det sikkert veier en del. Jeg har tenkt på å amputere deler av hodet noen ganger, men det har vært av helt andre grunner :).

 

Mine planter er dessverre langt forbi amputasjonsstadiet. Solsikkene som jeg så stolt satte ut i vår har fått maur i seg og er nå døde, så her er det full opprykking som må til. Er nok ikke så hageflink – alt jeg planter dør visst bare. I fjor spiste sneglene opp alt...

 

Ha en riktig så fin helg! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en fin dag å ta husarbeid på. husarbeid er noe av det mest utakknemlige jeg kan gjøre, men det må jo gjøres. fikk tatt en skikkelig rufs nå, det var på tide etter ferien. så får jeg nyte øyeblikket. har spist middag og tatt meg en dusj, faktisk sliten i kroppen etter alt fysisk arbeid.

 

det er en grunn til at jeg holder meg til altankasser og et par krukker med blomster, skrulle. det er ingen vits i å tøye strikken for langt. kassene funker greit. har ingen visjoner om noen hage.

 

hvorfor kaller du deg skrulle forresten? er du skrullete etter noe?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Du skal ikke kimse av hagekasser, hyfsan. De har vist seg å være lunefulle i mitt selskap de også. Når jeg blir stor en dag skal jeg nok få noe til å gro jeg også, men foreløpig ser det ut til at det blir med persille, basilikum og koriander i vinduskarmen. Må visst ha plantene rett under nesa for at jeg skal huske at de finnes ser det ut til...

 

Nei, hvorfor nicket mitt ble skrulle? Litt tilfeldig selv om det er de som mener at jeg er ei skrulle :). Ja ja, tenker det sjøl av og til også, så tar det ikke så tungt – hender vel at jeg gjør skrullete ting og tenker skrullete tanker :)

 

Ha ei riktig så fin uke, hyfsan!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal kanskje døpe meg om til skrulle II, eller hva synes du?? jeg roter og rører masse jeg også, om det er det som er inngangsbillett :)

 

tror vi utfyller hverandre bra mht planter. sånne krydderplanter dør før jeg har rukket å smake på dem hjemme hos meg. har gitt opp. nå er det noen orange og blå blomster som holder stand. aner ikke hva det heter.

 

vi har alle vårt.... :) ha en fin uke du med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

He he...skrull i vei du! Det er godt å vite at det er flere skruller rundtomkring. Så lenge vi klarer å holde sånn rimelig oversikt mesteparten av tida så går det vel seg til :)

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempevarmt faktisk. jeg takler ikke varme så bra. tror neppe jeg vil være blant dem som bosetter meg i varmere strøk, etter det jeg kan si nå.

 

jeg forsøker å drikke vann så mye jeg kan, men det smaker meg ikke for tiden. sikkert lurt med litt sitron i vannet, eller litt frukt - i know. inspirasjon og motivasjon - denne vei please.

 

noen der ute som kan puste litt gå-på-støv denne vei? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Nei temperaturen skal jo være PASSE, den! 20-25 grader er fint. Det har jeg for tida, faktisk, og det er så deilig! Flink jente som drikker masse vann, er du. Har ikke noen lure vann-ideer dessverre - er av de kjedelige som synes at vann er kjempegodt uten noe i. Spise melon er lurt, vettu...og agurker! 8-10 agurker om dagen skulle gjøre susen :).

 

Pffhhhuuuu... her kommer gå-på-støv! Kjente du at det blåste godt rundt øra nå?

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Hyfsan :)

 

Du holder stand i varmen :D

 

Jeg har ikke så mange råd ang. vann jeg heller... Annet enn at Imsdal sitt vann med smak er kjempegodt *he he* ellers så er farris med litt lett iste en glimrende tørsteslukker i varmen... noen kcal blir det, men det er ikke mange :)

 

jeg ønsker deg en fortsatt god sommer!

 

klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...