Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Bra det, blir ganske så svett av å rocke så lenge. Greidde 30 minutt i ein strekk her om dagen, blå blir eg fremdeles. Gubben ler, han syns at det er merkelig at eg kun blir blå på den høgre hofta. Meinte at eg hadde ein ekstra sleng mot høgre, tja kanskje det.... Har prøvd å rocke den andre veien, men det blir så bakvendt syns eg. (mot sola)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Gratulerer med nedgang..du er i siget skjønner jeg. Jeg synes dere er så flinke med den rockeringen, tror jeg tenker på det ubevisst. Igår natt drømte jeg om en venninne som jeg ikke har sett på et par år. Hun hadde fått DEN midjen - nesten så man kunne ta rundt med en hånd. Og så sa hun at det kom av at hun hadde fått personlig trener for det hadde hun til og med sett at de hadde på fly og da kunne hun også!!! Og så startet hun musikken og begynte på et rart danseprogram..og så våknet jeg...!!!

 

Freud hvor er du????

 

Ha en fin uke.

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jeg to epler til trimtre nr 5 er fullt. Angrer på at jeg ikke begynte å legge inn trimpoeng med en gang når jeg meldte meg inn her. Da har jeg hatt mange trimtre da... oi oi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på meg stegteller på jobb i går. Gikk 5100 skritt, enda jeg satt stille mye av tiden. Hadde jeg hatt den på hele dagen ville det nok blitt et pent resultat.

 

I dag har jeg vært ut å raket, 1,3 trimpoeng ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang..du er i siget skjønner jeg. Jeg synes dere er så flinke med den rockeringen' date=' tror jeg tenker på det ubevisst. Igår natt drømte jeg om en venninne som jeg ikke har sett på et par år. Hun hadde fått DEN midjen - nesten så man kunne ta rundt med en hånd. Og så sa hun at det kom av at hun hadde fått personlig trener for det hadde hun til og med sett at de hadde på fly og da kunne hun også!!! Og så startet hun musikken og begynte på et rart danseprogram..og så våknet jeg...!!!

 

Freud hvor er du????

 

Ha en fin uke.

 

Genialt[/quote']

 

Har lest at det går an å tenke seg slank, kanskje man kan drømme seg slank også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere hørt om "the secret"? teorien er - det vi tenker gjør at vi tiltrekker oss hendelser. altså; tenker vi på at vi er tynne, blir vi det. tenker vi på at vi får masse penger, får vi det. det som blir litt rart er jo flg: hva med alle de som bor i krig og elendighet, sulter og fryser - tiltrekker de seg dårlige liv fordi de har dårlige tanker? huff og huff.

 

tror jeg holder meg til drømmene jeg, men ikke freud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte en gang at jeg sprengte sjefen i lufta med dynnamitt. Og hvor er den stilige fotomodellmannen som jeg drømte for en stund siden.... :D Sjefen lever i beste velgånde og og borti sofan sitter den samme gubben.... hm.....

 

I dag har jeg satt til livs en gedigen salat.... namme. Vært på trening har jeg også.... dagen i dag er viet sunnhetens tegn enn så lenge. Gjengen på jobb snakket om å spleise på pizza i kveld. Frister ikke etter kalorisjokket tidligere i uka. Blir nok knekkebrød eller ingers på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Idag er det jo den dagen....litt romantikk i hverdagen? Jeg snakket med sambo på tlf og spurte om han hadde sendt brev til meg idag (det verste han vet å finne på noe å skrive) - det hadde han ikke sa han, men han hørte på P4 at der drev de å ringte hverandre opp og fridde!!! Han lurte på om han skulle ringe dit!!! Da ble jeg veldig redd..og fortalte at jeg kom til å si nei - det ville bli pinlig for ham, så da får vi se hva han har funnet på når jeg kommer hjem ikveld! Man kan jo alltids håpe på en blomsterkvast!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen her har reist til gutteklubben grei, så sånn er det med den saken. ingen gave. ikke andre enn dem jeg har kjøpt selv. kjøpte meg et øyenskyggesett i dag, jeg. syntes jeg fortjente en liten påskjønnelse. :D jeg sminker meg så og si ikke, men dette var matte, diskrete skygger. mineralsminke. ikke dumt i det hele tatt, men dyrt....

 

så har jeg handlet bursdagsgaver til en nydelig venninne jeg har. hun fortjener kun det beste, så jeg har anstrengt meg for å finne noe hun virkelig vil like.

 

men ellers... kan jeg få være brudepike da genialt, om du skulle forandre mening og gifte deg likevel? var det ikke du som er en kløpper med symaskinen og kunne sy obscøne pastellfargete antrekk i tyll?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Det ble en gaveløs kveld..men jeg har jo bevilget meg en tur til Tallin med venninner i helgen - jeg skjønner jo at skal jeg få noe må jeg ordne det selv! Sambo hadde fått en tur på Kielferga til 2 pers - og prøvde å late som det var gave til meg, men jeg er ikke så lettlurt og kan jo kanskje bli med på det hvis jeg gidder!

 

Jo Hyfsan, jeg har 4 "tyllkjoler" i rosa i str XL hvis du har behov! Skal jeg sende bilde av meg i kjolen?

 

Ha en fin helg!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gave eller ekstra oppvarting i går her heller!! Selvom du vet at "gubben" har fått turen til Kiel, så er det jo hyggelig at han vil ha med deg da!! Syntes du skal ta i mot med glede jeg!! Spiller vel ingen rolle om han har fått den vel.....?? :D Kan bli hyggelig tur. Jeg elsker båtturer!!

 

God helg...kos dere!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et e-card, fra Canada :-) Og sendte et selv også. Veldig romantisk med hjerter og kos og smil.

 

Klemmen venter jeg på å få til sommeren, da får jeg mange mange :D

 

Ønsker dere alle sammen en kjempefin lørdag.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke gubben har registrert at det har vært valintines-dag engang. Kan ikke tenke meg at han bryr seg heller....

 

I dag stupte jeg meg ut til frisøren kl 9, og rett derifra på trening. Bare såvidt jeg rakk skiskytinga. Etter det har jeg bare kopa foran tv`n.

 

Holder på med middag nå, ribbe fra jula. Akk så fetende, men jeg steiker den i steikovnen og rensker bort fettet så da går det vel bra. Skal koke meg mye grønnsaker ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du etterlyste Ingers her kjem ho.

 

Ingers Rugbrød

 

 

1,3 kg fin sammalt hvete

200 g fin sammalt rug

200 g helkorn hvete

75 g gjær

2 strøkne ts salt

9 dl hvetekli/kruskakli

1,8 l lunkent vann, helst 37 grader

(evt. 1 l søt eller sur skummet

melk + 8 dl vann)

1 dl linfrø

1 dl solsikkekjerner

 

 

 

Tre brød i 2-liters former eller fire brød i 1,5-liters former. Brødene bør fryses, og oppbevares i kjøleskapet ettersom du bruker av dem, da de kan mugne om de ligger for lenge i romtemperatur.

 

Bland alt det tørre, løs opp gjæren i litt av væsken og arbeid alle ingrediensene godt sammen, enten i kjøkkenmaskin eller for hånd. Deigen blir veldig løs, men den skal være slik. Den kan IKKE eltes på bordet.

 

Hev deigen i underkant av en time i bakebollen.Slå luften ut av deigen og la den heve en gang til i bollen, ca. en halv time. Slå luften ut av deigen igjen og spa/hell deigen i smurte former og sett deretter brødene inn i varm ovn på 220 grader på over- og undervarme, eller 200 grader på varmluft. Brødene skal stekes i en time.

 

Brødene er litt fuktige inni, og de henger på kniven når du skjærer i dem, men slik skal de være. Når du har et fuktig brød, klarer du deg med mindre pålegg. Dette brødet er skikkelig fibersterkt, og faktisk godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...