Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Gjest SofaQueen

Her var det jo diskusjoner om litt av hvert...har så vondt av deg Snuppelure, kvitt deg med den looserfølelsen - du ER EN VINNER! Tenk så flink du har vært en stund nå, bare fortsett sånn og ikke vei deg og ikke fortvil...du klarer å beherske deg neste uke også - hvis du vil!

 

Leste det der med oppskåren frukt Snuppelure - jeg har også en ganske interessant erfaring med det. Vi hadde bonusbarnebarn på besøk en helg - og lørdagskvelden til barne-TV satt jeg fram noe potetgull til hver og masse oppskåren frukt (bananer-druer-epler-pærer-appelsiner) på et stort fat. Jeg la en båt appelsin på den ene guttens asjett (4år) og han sa han ikke likte appelsin. Neivel tenkte jeg og tok den bort. Etter en tids TV-titting, satt de begge to og spiste fruktbåter og druer. Også appelsiner. Jeg sa ingenting, men det var jo ganske interessant at de spiste det!

 

Ha en fin turné og ikke mist fokus - vi venter på rapport!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Nå må jeg prøve og sove en runde. Skal ha med en diger skål med salat på jobben i natt forresten. Og hermetikkmiddagen var faktisk god. Heldigvis var flesket bare stivna fett som jeg pirka ut før jeg varma opp stasen. Skar opp en potet og en gulerot (kokt) og hadde oppi, det ble nesten ertersuppe. Kjøttet var rent kjøtt, faktisk en ganske så stor bit også. Må si jeg ble positivt overasket der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strømmer sikkert mer blod inn i årene i musklene når man trener fordi det genereres energi der, men det er for det meste vann som trekkes inn i muskelen når man trener. Dette gjelder særlig dersom kreatinlagrene i musklene er fulle. kreatin i muskelen trekker vann inn i muskelen, og dette øker yteevnen. Man skal trene ganske hard styrketrening før det blir noe særlig pump i musklene, da. Det hjelper ikke med lette vekter, lange serier eller en tur med rockeringen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bonusbarnebarn på besøk en helg - og lørdagskvelden til barne-TV satt jeg fram noe potetgull til hver og masse oppskåren frukt (bananer-druer-epler-pærer-appelsiner) på et stort fat.

Genialt

 

Bonusbarnebarn - hvilket herlig uttrykk! Hva er et bonusbarnebarn? Et barnebarn dere "låner"?

Ble nysgjerrig :-)

Uansett - bra at barna spiste frukt! Tror det er altfor mye godterier i magene til en del små...

 

Ønsker alle en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen
Bonusbarnebarn - hvilket herlig uttrykk! Hva er et bonusbarnebarn? Et barnebarn dere "låner"?

Ble nysgjerrig :-)

 

Hei Ellie! Husker ikke hvem som introduserte utrykket bonusbarnebarn, men jeg synes det er godt! Min samboers barnebarn er mine bonusbarnebarn forstår du!

 

De kaller han for bestefar og jeg vil at de skal kalle meg for navnet mitt, men de har begynt å kalle meg farmor av alle ting, de er jo barna til hans datter - så det skulle i tilfelle vært mormor, men kanskje de tror jeg er faren hans?

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strømmer sikkert mer blod inn i årene i musklene når man trener fordi det genereres energi der' date=' men det er for det meste vann som trekkes inn i muskelen når man trener. Dette gjelder særlig dersom kreatinlagrene i musklene er fulle. kreatin i muskelen trekker vann inn i muskelen, og dette øker yteevnen. Man skal trene ganske hard styrketrening før det blir noe særlig pump i musklene, da. Det hjelper ikke med lette vekter, lange serier eller en tur med rockeringen....[/quote']

 

Nei det nytter vel ikke verken med hardt husarbeide eller rockering for å få sånn fart på musklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, takk for oppklaring av uttrykket! Det er det samme som min far har, det da.

De synes det er skikkelig rart at pappa er min pappa, det skjønner de ikke helt, så de tror nok at han er bestefaren deres på ordentlig. He he, barn er herlige og heldige som ikke forstår alt surret her i verden enda! :)

 

Måtte bare inn og tjuvlese litt i arbeidstiden, jeg ser på det som min "bonuspause" som ikke røyker.

 

Alt bra med deg da, Magan tråd-mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, joda Ellie, her står til liv. Heldigvis bare en natt igjen på jobb, så må jeg prøve å snu døgnet tilbake til normalen igjen. En fordel er det med hele uka på natt, hvis jeg skal på fest i helga så vinner jeg nachtspielet. Men det skal jeg altså ikke. Skal i bursdag til barnebarnet istedet. Der blir det sikkert så mye leven at jeg holder meg våken tenker jeg. Vel vel, nå skal jeg sjekke hva som skjer på de andre trådene, så må jeg vel legge meg å sove litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere alle!

 

Genialt, jeg tror det er tidsklemma som gjør at aktiviteten er litt til og fra, i alle fall for min del. Men nå skal "fettklypa" holde meg i skinnet! Jeg er motivert for å begynne på kurs!

 

Nå må jeg løpe på do igjen, har snart drukket en liter vann allerede i dag.

 

Magan, jeg håper du får en bra helg med barnebursdag! Det pleier jo å gå heftig for seg. Og så får du heller ta deg en konjakker eller noe etterpå :-)

Forresten, du kommer til Oslo i mai, ikke sant? Da MÅ vi møtes, altså! Tipper i alle fall at Anto er klar. Vi kan ta en tur i parken med vannflaskene våre! :)

 

Genialt, hvor i landet er det du holder til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada skal til oslo den 24 mai... men jeg rekker ikke å dra noen plass tror jeg. Vi får et ganske stramt program, men vi får prøve å lure inn et møte innimellom kanskje hvis dere har anledning til å komme til hotellet der vi skal bo. Vi får beskjed senere hvor det er.

 

Hehe, tror kanskje jeg skal ta en cognac senere på kvelden ja, må vel feire at jeg har bursdag på mandag (gammel røy). Og så må det feires bryllup.... i "Med hjarte på rette staden" må vite. Phu, det blir en travel Lørdag..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyfsan

skal du til oslo i mai, magan? stramt program?? mulig jeg har gått glipp av noe, men hva skal du for noe? er det business eller pleasure :) mulig jeg popper opp, om det passer sånn. bor ikke altfor langt unna oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal til Oslo på jubileumsfest/tur gjennom bedrifta. Vet ikke helt programmet enda eller hvilket hotell vi skal være på. Hadde vært ustyrtllig morsomt å treftes. Håper vi får litt ledig tid innimellom.

 

Takk for gratulasjoner Fjellgeita. b015.gif Feira litt på Lørdag, så formen er ikke helt på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en superduperfin dag med alt du ønsker deg!

 

n025.gif

 

Kos deg med alt hva hjertet begjærer og ha en kjempefin fest.

 

h075.gif

 

Stor klem fra anto

 

c040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Gratulerer med dagen Magan.. håper du får en fin dag!

 

Det hadde vært veldig moro å møtes i Oslo i Mai - om det så blir bare 1 time på kafé!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg, Magan.

 

Gratulerer så det smeller, fra loft og til kjeller, for i dag er det flotte Magan det gjelder.

 

s040.gif

 

stor klem fra queen

 

Skulle snart hatt en oppstiver i arken nå vet du:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyfsan

ja, deg vil vi gratulere.

alle i ring omkring deg vi står

og se nå vi vil marsjere....

 

jeg får ikke til alle fancy smiley-fjes, men jeg kan disse verselinjene.

 

mange bursdagsklemmer til deg fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Det ble visst litt av en bursdagsfeiring siden ikke noe mer er skrevet på tråden din etter det, Magan :-)). Jeg gratulerer på etterskudd. Neste uke feirer jeg.

Hei då!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hvordan går det Magan? Ble det sykkel på deg? Her kan vi se langt etter sykkel om dagen. Akkurat måket snø i tre timer og er pumpet... Men happy :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...