Gå til innhold

Jannes skriblerier i dagboka si


Gjest Janne1

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny start og offisiell nedgang ;)

 

Angående søvn og dataspill og slikt så virker det umiddelbart på meg som om det er faren som først og fremst burde få høre det. Vet ikke hvor gammel guttungen er men når foreldre sier forskjellige ting er det lett å høre på den snilleste, og ved å spille spille med gutten sier jo faren det er greit å være våken....

 

Men jeg har ikke barn og snakker helt teoretisk :)

 

ha en fin dag :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 792
  • Created
  • Siste svar

Hei.

 

Jeg er helt enig med stinelie og jeg har 3 barn. Er faren kanskje eks'en jeg har hørt om? Det høres slik ut. Er han den typen som bare gir en god f...... i hva du og andre mener? Han gjør som han vil osv... Du har min fulle sympati, livet blir ikke enkelt når det blir gjort vanskelig av andre.

 

Men du er en god mor, det vet jeg bare, så du skal ikke ha dårlig samvittighet, og jeg er sikkert på at gutten din er fullt klar over det også. Du får prøve å appellere til hans fornuftige side.....

 

Uansett, ha en fin og problemfri dag, Jannemor. 19 minus!!!! Brrrrrr. Det er lenge siden vi har hatt såpass kaldt her i Bergen. Men det hender. Er bjørnen gått i hi nå? ;)

 

Nei, nå MÅ jeg lese, uff, vil ikke, vil ikke, vil ikke. Nei, Trude, tenk positivt. Vil ikke, vil ikke, vil ikke. Positivt sa jeg. (Nå er hun blitt gal igjen, tenker vel alle....hehe)

 

Klæææææææmmmmm fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har gått fint,har trimmet litt også.....jess,tro det eller ei.

 

Tøfft med ekser ja,og jammen kan dem gjøre livet ekstra oppfriskende...

Man prøver å være snill i all hovedsak,ikke bestandig det blir rett d heller.

Men jeg skal få det til :))) Denne floken skal løses så det ikke blir noe å deppest over.

 

Ellers så håper jeg det går fint med dere...ingen store utsjeielser :(

Trude,du er ei tøffa til å lese...er imponert :) Du kommer til å greie eksamen fint.

Ha en fin kveld videre,nå er det kveld og mørk her i stuen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu e d jammen lenge sia æ har vært hær å sett, men æ tenk nu på dæ smått:)

d e så bra å se at du e hær på forumet enda.

 

klart du kan bli m din kjære på flytur, d har æ tru på at du skal få til!! d håpa æ du å har, større sjangs for å få d til hvis man trur på d sjøl:)

 

lykke til!!!

klem fra veronica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu e d jammen lenge sia æ har vært hær å sett' date=' men æ tenk nu på dæ smått:)

d e så bra å se at du e hær på forumet enda.

 

klart du kan bli m din kjære på flytur, d har æ tru på at du skal få til!! d håpa æ du å har, større sjangs for å få d til hvis man trur på d sjøl:)

 

lykke til!!!

klem fra veronica[/quote']

 

Jess,klart jeg skal på flytur...en gang i fremtiden :)

Skal ned...og jeg gir meg ikke

Klem i retur :()

Koselig å høre fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom for å si hei og god morgen til deg. Du får en travel dag i fjøset hører jeg, du må hilse alle dyrene dine fra meg :) Vi kan godt bytte, du leser og jeg går i fjøset *ler* Stakkars dyrene, da hadde de vel flyktet. *ler*

 

Ha en kjempefin dag, Jannemoren.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går til meg selv,fordi jeg :

Er snill til en viss grad med mine medmennesker

Kan være tøff når det gjelder å stå på for andre

Er flink å lage mat

Har pene øyne

Har omsorg for de som blir urettferdig behandlet.

Snill med dyr

 

 

Lurer på hvor jeg skal hen å lyge når jeg er ferdig her :))))

 

Er ei heks

er sur innimellom

er ikke snill der jeg burde

roter med ting jeg ikke har noe med

maten er aldri tillfredstillenede for andre enn min mann,...som bare er glad han får mat :( lillemor spiser litt...de store....æsj...brokkoli,.kaninfor...ja ja,...går nå greit å spise i nøden.

Brødene smuler når man sjærer i dem.

 

Er feit,...har liten selvtillitt just nå.

 

Humoren min er min egen,ingendeler den .

Nei her må det "lut " til for å få snudd personligheten til det positive.

 

Men jeg har :)

Snille unger,snill mann,greie venner,bor i frihet...

Burde vel tatt ett morgen dukkert i sneen

 

Får bli ei frostrose til meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker rosene dine :) Så bra du klarer å skrive så mye fint om deg selv, selv om du prøver å ta det tilbake rett etterpå. Jeg er sikker på at du er både en snørose og en vanlig rose verdig.

 

Ha en fin dag :(

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese Janne at du er akkurat som oss andre:)

Ingen har bare solskinnsdager og ingen har bare gråværsdager heller. Å, det skal kanskje de rundt oss være glad for:)

Når du først har funnet fram det som er bra, så ikke riv det ned med det dårlige da... Husker du øvelsen? En ting pr dag, som du syntes er bra med deg. Når negative tanker melder seg, så tenk på dagens posetive ting... Ok?

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å registret lunsjen.

Det jeg skrev i dag tidlig......skrev m ett smil ,liker meg selv egentlig ganske greit.,er nå disse kiloene som må lettes på.

Rina,du vet jeg kaller den positive tråden for Rinametoden...ett fint navn,på ett veldig veldig positivt menneske.

Når noen snubler,faller i fristelse...du er der for oss alle,med de positive ord og tanker.

Men det er ikke meningen å dempe de andres støtte for hverandre heller,...for vi har noe supert her inne :))

Godt å ha ett sted å samle tanker,meninger,..gi og få støtte.

Nei nå venter vaskebøtten,kjedlige greier,men det blir bra etterpå,og snart er det helg :())

Ha en fortsatt flott dag,både til Stine,Rina og dere andre

 

Skal ta det snebadet etterpå.....blir fort varm i trøya av vasking...og da kunne det friste :)))

Venter til det blir kveld...så lurer jeg gubben med,..ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere for meg i snøbadingen deres *ler* Det er deilig etterpå i alle fall!

 

Det er godt å ha deg tilbake her, Janne, du har mange gode refleksjoner og mye godt å bidra med selv du!

 

Ha ei riktig god helg!

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fræddan i dag ja,...huset er vasket,ungene er blide....ble litt slamring i døra i sta,da jeg jaget dem ut for å strekke på bena,men regner m det går over.Fridag i dag fra skolen...bra for lærerne sikkert..............lar den henge litt i luften der....

............sånn....

Ellers går det bra matmessig...har epler i bakgrunnen hvis det skulle bli nødvendig,epler og gullerøtter.

 

Foreløbig har ikke snebadingen blitt praktisert,fikk ferdig middagen samtidig med at jeg ble ferdig å vaske...så..får se....brrr

 

Hvis jeg ikke får tid å være innom så mye...ha ei fin helg alle sammen.,er det noen som kjeder seg,så kan de fortelle vitser i dagboken min....eller fortelle meg hvordan man får sånne fine artige tegninger og figurer......

((((((((:) Gruppeklem:))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Janne.

 

En kjapp tur innom for å ønske deg en super lørdagskveld. De figurene finner du på http://www.cosgan.de

 

Du får figurene ved å trykke på ønsket figur, gå ned på den linjen neders på arket, kopiere og så limer du den inn der du vil ha den.

 

Snakkes!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom i dag også jeg. Må jo ønske deg en strålende søndag! Håper alt er bra hos deg, både mann, barn og alle dyrene. Hvordan går det med minstehunden, valpen? Har han tygd i stykker flere ledninger siden sist? :) Hvor mange skopar har han spist opp? De er nå søte og. :(

 

Ha en fin søndag, Janne.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint,litt mye lørdagsgrøt i går,eneste trøst er at jeg ikke hadde smør-øye i.

Dagen i dag er ok så langt. Vi har felles frokost i helgene,godt å samle alle rundt bordet.

Pleier å lage ett fat m eplebåter,gullerot staver å sette på frokostbordet,slik at når man egentlig er mett,men bare sitter å småprater,greit å ha noe knaskerier....istedet for å gomle seg ett par osteskiver :)

De fleste spiser av fatet..:::(

 

går bra m alle,men vi har sorg i fjøset.Hesten vår ,Veslebruna er blitt syk,hun er nordlands eldste nordlanshest m sine 34 år,så det er vel ikke annet å vente.

Han har vært sprek og i god form de årene vi har hatt henne,hun har vært brukt til "koseridning"å bare være til kos. Vi får se...er slapp og bare vil ligge.

 

så håper jeg det går bra med dere i helga.....ikke noe utsvevende potetgull-liv :)))

Gruppeklem til alle m ønske om en fin helg fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med hesten da. Håper det går bra da. Så lurt med et sundt fat til frokost. Høres veldig koselig ut.

Håper du får en din søndag. Jeg har nettopp kommet hjem fra en endt helgejobb. Senvakt i går og tidligvakt i dag. Deilig å komme hjem

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 3,9

Er overveldet

 

 

Går fint med hesten,hun er begynt å spise litt,så vi ser d ann litt. Hester kan føle seg litt tufs dem også,uten at dem er døden nær.Hun er så grå i pelsen hist og pist,så det ser litt verre ut enn det er.

Skal snart gå å se til henne.

 

3,9...........ett sånt hopp til,så er jeg nede på der jeg var før jeg mistet både data og motet...........:))

 

Lykke til med veiinga dere alle sammen

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg da jeg leste i Trudes dagbok....

Rosen går til Rina,og Rinametoden

Den har hjulpet meg,og jeg tror jeg snakker for alle her...mange ganger når det har vært litt mørke skyer i horisonten.

Tenk positivt,og finn noe positivt hver dag..start med det :))))

Klemmm Rina :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...