Gå til innhold

Jannes skriblerier i dagboka si


Gjest Janne1

Anbefalte innlegg

ville bare kommentere at du har sluttet på kurs. Jeg har personlig aldri gått GR kurs, men har hørt mange har sagt de er bra, men det er jo ikke sikkert at det er noe for alle. Jeg har selv valgt å gjøre ting på egenhånd, har lest masse nyttig informasjon her og på diverse andre nettsteder om kosthold og trim. Har gått ned 8kg på 11 uker med mitt eget opplegg. Så ikke ta det så tungt at det ikke gikk så bra på kurset. Har like tro på ett eget godt fastspikret opplegg med inspirasjon og råd og tips fra andre her på forumet :rolleyes: Så lykke til videre! håper virkelig du når dine mål. For hverdagen blir antakeligvis så mye lettere hvis man får litt mindre å bære på. :)

 

klem fra Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 792
  • Created
  • Siste svar

Jeg vil bare si nok en gang takk for trøstende ord i morges i dagboken min. Setter veldig pris på det. Håper at alt ordner seg for gutten din, selv om han ikke bruker medisiner, så har han mye støtte og hjelp i deg, det er jeg sikker på. :rolleyes:

 

Jeg hadde nylig en lang samtale med den ene læreren på skolen til minsten, og han er en jeg kan stole på og som er virkelig glad i barna og er en veldig flink lærer. Han har tatt seg litt av gutten min når det blir for mye for ham, det er av og til at noen "slenger med kjeften" for å si det slik, og han blir fort fornærmet og lei seg. Men i dag har han og jeg vært på laaaaang tur på sykkel + at vi har gått opp på fjellet (Rundemannen). Vi var borte i nærmere 3 timer, mer nøyaktig 2 timer og 40 min. Kjenner det veldig i kroppen min, men er sååå fornøyd.

Etter at vi kom hjem, tøyet vi ut, dusjet og spiste kvelds. Jeg har t.o.m prøvd meg på planken! Klarte 3 såvidt, mulig jeg ikke gjorde det helt perfekt heller, men det var ikke enkelt. Hehe. Anyway, gutten min hadde noen lekser å gjøre, samme type lekser som han gjorde i går da det ble megabråk. Nå tenkte han seg om og svarte på flere av spørsmålene selv! Det er en forbindelse med trim og konsentrasjon og ikke minst godt humør.

 

Nei, nå MÅ jeg legge meg.

 

God natt til deg.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for melding i dagboken min, blir alltid i godt humør av dem. :) I dag sto jeg opp før kl 07.00, helt utrolig. Problemet mitt er å komme meg ut av sengen, men når jeg først har kommet meg opp, da går det greit. I dag veeeerker jeg i hele kroppen, det er ikke tull en gang. Har ikke sovet så godt heller, våknet hele natten pga verkingen i kroppen. Har jeg ikke alltid sagt det da, jeg skal alltid overdrive. Men det er nå godt også at jeg verker, for da vet jeg at jeg har virkelig trimmet. Ok, nok om det.

 

Jeg må bare spørre deg. Hva er en køte? Har aldri hørt om det før, så nå lurer jeg virkelig.

 

Det er virkelig deilig å sitte her ved frokostbordet og se utover hagen og mot sjøen, ser litt av den et stykke der fremme. Himmelen er lys, lys blå og det virker lovende i dag også. Herlig! I morgen reiser ungene og jeg til Hardanger og blir der et par dager. Eks svigerforeldre lar meg få bruke et hus de har der inne og som ligger ved sjøen. Det er virkelig herlig der, spesielt om sommeren, og jeg er veldig takknemlig for at jeg får bruke det selv om sønnen deres og jeg er skilt. De er virkelig greie, var nesten mer lei meg over å miste dem enn ham. Nå om høsten er det masse frukt på trærne der inne. Nam, nam. :rolleyes:

 

Har tenkt å dra med meg ungene ut på turer, får se hvor mange skritt jeg klarer pr dag, blir nesten litt besatt av det. Finn frem din, så skal du se at du blir litt bitt av basillen. :)

 

Jeg liker godt å lese dine innlegg også. Du er den mest filosofiske av oss alle, og jeg liker det godt det du skriver. Ler ofte jeg også.

 

Ok, ønsker deg en finfin dag. Og en sunn dag. Håper virkelig vi alle kan treffes en dag, det hadde vært stort.

 

Klem fra Trude

 

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude og alle dere andre vennene mine her inne.

Takk for tilbakemeldinger og gode råd,har svart i dagbøkene deres

Ønsker dere en fin og flott dag,og håper alle får oppleve det flotte høstværer vi har nå.

I går var vi ute til sene kvelden,var så utrolig flott.

Fullmåne er det også,den skinte så kraftig at jeg lurte på om "naboene"hadde rigget seg med gedigent utelys.Vi har noen *ekstra* naboer nå under elgjakta,...var mulig de var en smule mørkredde der i gamlehuset .....mørkredde jegere....går sikkert ann d....

 

Vi fyrte opp i køta,og det er så trivelig å sitte der m bålkos..kokte kaffe,og jeg syndet m en røyk...ja ja,litt "hyss"må jeg vel få lov til.

Ellers går det fint med kosten,litt trim ble det i går,men jeg regna ikke trimpoeng.

Sjerpings janne :))

skal trimme mere.

 

Ellers går det fint med kyllingene :) de vokser fort egentlig,ser fra dag til dag.

Skal begynne å snekkre litt i fjøset,må gjøre noen forandringer,går ikke å blande kyllinger og de store hønene sånn m en gang.tror dessuten jeg skal holde rasene adskilt når dem blir voksne...vi får se etterhvert.Har bestillt meg noen fasanegg til..må jo ha søsken den lille Luckyen som vi kaller lillefasanen.

 

Nei,må vel begynne å gjøre noe huslig,fredag i dag...nå så jeg elgjegerne "våre"dro opp.

håper dem finner elg i dag,er spennende.De kunne jo knerte en to tre bjørner i samme farta,så folk kan gå trimtur tryggt :rolleyes:

Klem fra meg :D))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her en tur, ja her skinner også sola i dag, så i dag skal jeg få lufta og ordan litt i huset, hadde nå fint vær også i går, utrlig hvor mye lettere alt er når sola skinner.

 

Ja månen i går var kjempe fin, jeg var nå ute å gikk tur og det var nå så koselig.

 

Skritteleren min teller skritt som bare det, i går stoppa den på litt over 18 000 skritt og det er jeg veldig fornøyd med.

 

Ha ei flott helg og flott dag og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å ønsker alle ei riktig trivelig helg.

Regner med jeg ikke får så go tid å skrive,håper jeg får det...men de siste helgene har vært travel.

Vi tar muligens en fjelltur i morgen,skulle vært å tatt opp ett par båter på fjellvannene,men....vi skal ikke rote til for elgjegerne heller,plutselig forstyrrer vi jakten.

 

Så...holde dere sprek og spis sunt om jeg er her eller ei....den var innbilsk :rolleyes:

Men...jeg vil så gjerne støtte dere,slik dere støtter meg hvis jeg sliter.

Håper dere får ei fin helg som sakt :)))

Superted innførte gruppeklem her inne.....:))))

 

Gruppeklem til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nu har æ læst litt på tråden din og sitt å smila for mæ sjøl hær.. ser så koseli ut, med tanke på at d virka som dåkker har ett fantastisk samhold. og d kan æ tru gir motivasjon og ikke minst glede. du ha jo vært kjæmpeflink, skriv ofte og flink m kostholdet. gratulere:) dette va kjæmpefin læsning, så æ bli nok å følg med av og til:)

klem fra veronica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

! kg ned...nå viser vekta 137,5

Mål osv...har jeg ikke gjort på denne siden av 30 tallet....men litt synd jeg ikke tok begynnermålene.

Kjenner det på alle klærne at dem er litt mindre trang..toppers :rolleyes:)))

Har ei bukse jeg brukte på 130 kg...satser på å gå inn i den ....i slutten av november.

 

Takk for hilsen Veronica...kjempetrivelig

Jepp,vi har en flott samling av motiverte slankere,og det er masse motivasjon å hente her inne.

Er det en dag man sliter ekstra,så er det bare å gå inn her,lese,skrive selv...og vips,så har man motivasjon så det hjelper på humør og slankeglede.

Lykke til i kveld :)

 

Ellers så har helgen vært fin,har vært flink matmessig...utenom i går...da var det på kanten tror jeg.Må regne på det for å se.

Spiste to rug-polarbrød m røkt kjøtt.Det var nydelig.,pluss to bokser pæresider..dette var utenom de faste måltider.Skal se hvor langt på feilspor jeg kom.

Var for trett i gårkveld til å skrive.

Ha en fin dag videre alle sammen,og lykke til på vekta.De fleste har veiedag idag :)

Gruppeklem :D))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for melding i dagboken min' date=' blir alltid i godt humør av dem. :rolleyes: I dag sto jeg opp før kl 07.00, helt utrolig. Problemet mitt er å komme meg ut av sengen, men når jeg først har kommet meg opp, da går det greit. I dag veeeerker jeg i hele kroppen, det er ikke tull en gang. Har ikke sovet så godt heller, våknet hele natten pga verkingen i kroppen. Har jeg ikke alltid sagt det da, jeg skal alltid overdrive. Men det er nå godt også at jeg verker, for da vet jeg at jeg har virkelig trimmet. Ok, nok om det.

 

Jeg må bare spørre deg. Hva er en køte? Har aldri hørt om det før, så nå lurer jeg virkelig.

 

Det er virkelig deilig å sitte her ved frokostbordet og se utover hagen og mot sjøen, ser litt av den et stykke der fremme. Himmelen er lys, lys blå og det virker lovende i dag også. Herlig! I morgen reiser ungene og jeg til Hardanger og blir der et par dager. Eks svigerforeldre lar meg få bruke et hus de har der inne og som ligger ved sjøen. Det er virkelig herlig der, spesielt om sommeren, og jeg er veldig takknemlig for at jeg får bruke det selv om sønnen deres og jeg er skilt. De er virkelig greie, var nesten mer lei meg over å miste dem enn ham. Nå om høsten er det masse frukt på trærne der inne.

 

Har tenkt å dra med meg ungene ut på turer, får se hvor mange skritt jeg klarer pr dag, blir nesten litt besatt av det. Finn frem din, så skal du se at du blir litt bitt av basillen.

 

Jeg liker godt å lese dine innlegg også. Du er den mest filosofiske av oss alle, og jeg liker det godt det du skriver. Ler ofte jeg også.

 

Ok, ønsker deg en finfin dag. Og en sunn dag. Håper virkelig vi alle kan treffes en dag, det hadde vært stort.

 

Klem fra Trude

 

Ok.[/quote']

 

 

Heisan

Håper helgen har vært fin,og at du har mange trimpoeng :)

Skulle bare fotelle deg hva ei køte er.Har vært sløv før helga tror jeg...ler*

Men det er altså ei fin seks eller åttekantet laftet bygning,om går opp i en spiss i midten. Midt inni er det en flott bålplass. Så er det benker rundt i hele køta,og vi fikk reinskinn til alle benkene.Det fulgte også med tre-talerkner,drikkekopper i tre,snapskopper i tre...komser heter det egentlig.

Hvis du har sett "gutta på tur" i sin tid,så hadde de trefat og kopper

Egentlig er vel dette noe samisk...men det er blitt kjempepopulært i vårt distrikt.

Mange barnehager,velforeninger..private...

Er kjempekoselig å samles for en kaffekopp eller kosekveld.

Håper det går fint på vekta i dag,er spent,du har jo vært så flink å trimme :)

Dessuten håper jeg du hadde ei hyggelig helg i lag med ungene,og at du har hatt det harmonisk.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Ned 1 kg og totalt 10 kg til sammen. Det er bare så supert. Kjempeflink er du. Det er så deilig at tallat på vekta bare blir lavere og lavere og at klærne bare blir slækkere og slækkere.

Vi er flinke vi.

Stå på:rolleyes:

Stor klem Lena:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å registrerte mat bare...jess,deilig å se vekta går den veien den skal,tallet ti er uoffesielt...den registrerte starvekta er 143,5...men jeg var oppe i 147,5 i august en gang....gu kor redd jeg ble da,..helt kvalm nesten,og formelig hiva vekta inn i skapet igjen.Den lyver ikke den vekta tenkte jeg...sukk,var ett vendepungt ja.Ikke hadde jeg motivasjon,og pågangsmot....men jeg måtte bare gjøre noe.

Var godt å komme igang m vektnedgang,og livtidsomlegging :rolleyes::):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål og vekt

Føler meg stiv i maska' date='selvtillitten på lavnivå...men for en avslappende sommer.

Hadde det ikke vært for den dårlige samvittigheten.

En flaske likør av typen mmmm,,en konjakk til kaffen på kveldstid.....en pose sommerfavoritter fra nidar...to ganger har vi spist biffsnadder...ett par iser i uka.

Ellers ett greit kosthold,sundt og ok.

Men nå er ferien over....og konjakk blir byttet ut med vann.

Men jeg gruer meg...ikke for å bytte ut med vann :rolleyes: men for vekta,var å lurte meg på vekta,og 45,7 tallet var der...så...jepp jeg gruer...

 

Vekt: 143,6

 

Nå har jeg vært ærlig,skrevet ned allt jeg har hatt dårlig samvitttighet for,men jeg sier...det kunne vært værre.

Jeg vil påstå livet er direkte urettferdig.

Noen spiser hva dem vil,uten at vekten rører seg så mye,men...

 

Har ikke motivasjon,men jeg håper den kommer etterhvert.

Skal på sykhuset denne uken,sjabbe litt med en som forhåpentligvis skal kunne motivere mere utover vinteren. Kurset jeg skal på,er litt usikkert,måtte ha 12 påmeldte,får håpe det blir mange nok.

Så jeg starter fra begynnelsen.

 

Galgenhumoren på plass...og sier

Hei og takk for sist.Håper dere har hatt en fin sommer,og at vekta har gått litt ned siden jeg var her inne sist.

Ha en super dag,nå går jeg og trimmer etter kari jacison videoen jeg har liggende ett sted.[/quote']

 

Jubler over den offesielle veknedgangen min,så får det heller være at jeg begynner å bli senil.

heia hodet ja,...var oppe i 145,7 og ikke 47

Måtte bare ordne opp her :)

Så jeg venter m å juble over 10 kg ned.Men det er ikke lenge til

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har benyttet formiddagen til å rydde i fjøset,en del ting og skitt og lort man ikke trenger å ha...Fra generasjoner bak i tiden.

Nå er det borte,mens gubben er på jobb,og jeg har fått 5,2 trimpoeng...merkelig nok.Men jeg bærte og slet,tunge ting,og lette ting..ble skikkelig svett og sliten.

 

Jess,nå er det snart middagstid,og jeg blir å sjeie ut,jeg har bare vanlige kjøttpølser som er middagen i dag...får ta ei halv. Pleier å ha ett lite lager lettpølser,men men..orker ikke dra å handle nå.

 

er foreldremøte i kveld,så det er ikke sikkert jeg tar meg tid å skrive mere i dag.Pleier å dra ut disse møtene...om ingenting.

Det man trenger å vite,det får man jo greie på i foreldresamtalene.

Men jeg må møte opp.

Får jeg lov å sutre litt.?? ..Det er stort sett bare ei av foreldrene jeg får til å føle meg dus med...de andre er ...hva skal jeg si...de er tilbakeholdne,og jeg føler meg litt sær.

Det første møtet jeg var på etter vi flyttet til komunen her...jeg sjabbet å pratet,om det jeg følte,og meninger osv...har sittet i flere foreldreutvalg,vært tillitsdame i 6 år i lo(Jeg tror da jeg er normal...:) )...så fikk jeg den følelsen...at kom ikke her å tro du er noe...jeg vet ikke...jeg pleier å kunne omgåes folk helt greit...jeg har bestandig prøvd å være meg selv...nei,det er ikke allt man skal forstå.

Har ei venninne fra bergen som også er tilflytta hit,..og hun har samme oppfatning..kvinner skal sees,men ikke hørest,og skal dem prate bør de ha høy akademisk utdannelse.D der var bare tull :)))

Galgenhumoren på plass kjenner jeg.

Poenget er,..jeg tror selv jeg er ganske grei,sier det jeg mener,når det passer,er ærlig med mine venner...kjemper for rettferdighet,og tar konsekvent de svakes parti..mulig de er redd meg på grunn av størelsen :/

Får være deres problem

 

Ha en fin dag alle,og lykke til på veiinga dere som skal på kurs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Håper helgen har vært fin' date='og at du har mange trimpoeng

Skulle bare fotelle deg hva ei køte er.Har vært sløv før helga tror jeg...ler*

Men det er altså ei fin seks eller åttekantet laftet bygning,om går opp i en spiss i midten. Midt inni er det en flott bålplass. Så er det benker rundt i hele køta,og vi fikk reinskinn til alle benkene.Det fulgte også med tre-talerkner,drikkekopper i tre,snapskopper i tre...komser heter det egentlig.

Hvis du har sett "gutta på tur" i sin tid,så hadde de trefat og kopper

Egentlig er vel dette noe samisk...men det er blitt kjempepopulært i vårt distrikt.

Mange barnehager,velforeninger..private...

Er kjempekoselig å samles for en kaffekopp eller kosekveld.

Håper det går fint på vekta i dag,er spent,du har jo vært så flink å trimme

Dessuten håper jeg du hadde ei hyggelig helg i lag med ungene,og at du har hatt det harmonisk.

Klem fra meg[/quote']

 

Så utrolig koselig det høres ut med en slik køte. Det hadde vært noe å ha det. :) Bål er det jo så koselig å sitte ved også, men dessverre altfor sjeldent for mitt vedkommende. :)

 

Har hatt en veldig deilig helg, rolig og fredelig med et par turer, den ene veldig lang, 2,5 timer, så da kjente jeg det godt i bena, det er sikkert. Men følte det også på en måte godt i kroppen, følte at jeg hadde vært flink, og det gir meg en god følelse. I dag har jeg holdt på fra jeg kom hjem kl 12.00 til 21.00 med oppussing i gangen, har virkelig stått på, skikkelig fysisk arbeid, er ennå ikke ferdig, men det får bare våge seg, jeg er skikkelig sliten, skal legge meg nå. Men jeg gikk inn på forskjellige aktiviteter og registrerte til sammen 5 timer, tok maling og vaske bilen, og det ble 13,2 poeng! Er litt vanskelig å finne ut hva man skal ta i stedet for, hvis det ikke står på listen, sant?

 

Jeg skeiet ikke ut, kjøpte Nutrilett bar, (jeg har alltid det i kjøleskapet, har funnet ut at den med karamell er den jeg liker best, og i dag var de utsolgt i butikken, kriiiise) og må innrømme at på lørdag spiste jeg kanskje litt for mye da vi hadde tacos, men håper det ikke har ødelagt for mye. Skal veie meg i morgen tidlig, siden vi hadde spiste frokost da vi kom hjem hit, og jeg veier meg alltid før jeg spiser frokost. Så i morgen skal jeg veie meg, er litt spent. :)

 

Ok, nå er jeg fryktelig trøtt, så jeg sier god natt til deg, og ønsker deg også en kjempefin uke.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har benyttet formiddagen til å rydde i fjøset' date='en del ting og skitt og lort man ikke trenger å ha...Fra generasjoner bak i tiden.

Nå er det borte,mens gubben er på jobb,og jeg har fått 5,2 trimpoeng...merkelig nok.Men jeg bærte og slet,tunge ting,og lette ting..ble skikkelig svett og sliten.

 

Jess,nå er det snart middagstid,og jeg blir å sjeie ut,jeg har bare vanlige kjøttpølser som er middagen i dag...får ta ei halv. Pleier å ha ett lite lager lettpølser,men men..orker ikke dra å handle nå.

 

er foreldremøte i kveld,så det er ikke sikkert jeg tar meg tid å skrive mere i dag.Pleier å dra ut disse møtene...om ingenting.

Det man trenger å vite,det får man jo greie på i foreldresamtalene.

Men jeg må møte opp.

Får jeg lov å sutre litt.?? ..Det er stort sett bare ei av foreldrene jeg får til å føle meg dus med...de andre er ...hva skal jeg si...de er tilbakeholdne,og jeg føler meg litt sær.

Det første møtet jeg var på etter vi flyttet til komunen her...jeg sjabbet å pratet,om det jeg følte,og meninger osv...har sittet i flere foreldreutvalg,vært tillitsdame i 6 år i lo(Jeg tror da jeg er normal...:) )...så fikk jeg den følelsen...at kom ikke her å tro du er noe...jeg vet ikke...jeg pleier å kunne omgåes folk helt greit...jeg har bestandig prøvd å være meg selv...nei,det er ikke allt man skal forstå.

Har ei venninne fra bergen som også er tilflytta hit,..og hun har samme oppfatning..kvinner skal sees,men ikke hørest,og skal dem prate bør de ha høy akademisk utdannelse.D der var bare tull :)))

Galgenhumoren på plass kjenner jeg.

Poenget er,..jeg tror selv jeg er ganske grei,sier det jeg mener,når det passer,er ærlig med mine venner...kjemper for rettferdighet,og tar konsekvent de svakes parti..mulig de er redd meg på grunn av størelsen :/

Får være deres problem

 

Ha en fin dag alle,og lykke til på veiinga dere som skal på kurs[/quote']

 

Jeg har alltid følt meg utenfor, eller spesielt etter jeg begynte å legge på meg. Det er først nå det siste halvåret at jeg har begynt å forandre meg, at jeg tør å åpne munnen og være meg selv. Man skulle nesten tro at folk er redd oss pga størrelsen. Tror det er mye fordommer ute og går, og det irriterer meg grenseløst. Blir dømt uten at de vet hvem vi er, det er noe skikkelig dritt og får oss til å føle oss skikkelig uglesett. Men som sagt, det siste halvåret har jeg blitt tøffere, jeg tør mye mer og jeg merker at folk er mer imøtekommende. Det er nok sikkert nok av dem som har fordommer mot overvektige, dessverre, men det har også noe å gjøre med hvordan vi er, hvor imøtekommende vi er, hvor sikker og trygg vi er på oss selv. Synes jammen du er tøff som er med på alle de forskjellige tingene du nevnte, jeg får hetta bare av tanken på å være med i noe som helst styre, jeg "styrer" unna, hehe. Men heretter er jeg meg selv, turen til England i sommer, da jeg reiste alene, har hjulpet meg til å tørre mye mer, å bli mer selvsikker, og det har også hjulpet meg å bli mer imøtekommende overfor andre mennesker. Jeg henvender meg mye oftere først til dem, noe jeg gjorde nesten aldri før.

 

Du gjør lurt i å være deg selv, du virker på meg som en omsorgsfull person med galgenhumor (det må vi ha) og vanlig humor, du virker som en varm person, en person som bryr seg om andre, hvordan kan mennesker rundt deg unngå å like deg?

 

Håper du får en topp uke.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trøtt i dag,ble sent før vi kom oss til sengs,mått se den serien på nrk1 om den negeren som var så god på å synge dansebandmusikk.Knallgo serie det der.

Svenskene er go på å lage film.

 

ellers så gikk både møte og allt som det skulle,jeg er meg selv,man tjener på det i det lengste.

Har ei nær venninne,ei ung venninne jeg jobbet sammen m i mange år,..og hun sa som følger.Første gangen jeg møtte deg janne,så syntes jeg du var ei "blære",...men hvorfor fikk jeg vel egentlig ikke noe forklaring på,tror det har med den jobben jeg var i,ble satt til å lære opp de nye som begynte,og min unge venninne var da tilig i tenårene,og hadde sine meninger...og fast bestemt på at de var rett.

Men vi ble nære venninner i mange år,men jeg har fundert litt nå i ettertid om jeg gir ett sånt førsteinntrykk på folk.

Det får stå sin prøve:) jeg kan ikke bli noen andre en den jeg er :)

Ellers så sjeie jeg litt ut i gårkveld,og får vel ta det igjen med noen ekstra trimpoeng i dag ...spiste litt is til filmen i går.

Fikk sånn plutselig lyst på det. På tide å finne frem kromtabelettene. Det virker mot søtsug.

 

Jeg synes du er tøff trude,som drar alene til england,det hadde jeg ikke turt.

Kjempetøff.

som jeg har fortalt deg før,jeg har ett ønske om å reise dit en dag,i lag m gubben og ungan.

Har så lyst å se der dem spiller inn serien" m hjarte på rette staden",og også ta en tur til irland...ser vakkert ut.Da skal jeg stå i fjæra å nyte sjøluften i store drag,...med irsk folkemusikk i bakgrunnen.....jess,det bli lækkert :)

 

Nei nå skal jeg lese litt på bloggen til evelyn,og dagbøkene til dere som jeg setter så utrolig pris på å ha blitt kjent med.

Ha en sunn og grei dag alle sammen :)

"*Gruppeklem"*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper solen skinner på deg der du er. :) Må bare si en ting angående det hun unge venninnen sa om deg da hun først traff deg. Det er noe jeg selv har fått høre, at jeg er litt overlegen, eller kan virke det, litt overlegen eller til og med sur. Meg sur? Da har de møtt meg på pms dagen eller grytidlig om morgenen hvis jeg har stått opp på feil side av sengen. Jeg er for det meste i godt humør, selvfølgelig med unntak av den forferdelige tiden med depresjon og angstproblemer, uff, vil ikke tenke på det en gang og vil ALDRI tilbake til en slik tilstand. Kom litt ut på viddene nå, som vanlig, men det jeg vil si at jeg har før fått høre at førsteinntrykket er det riktige inntrykket, men det er det ikke. Det er ofte vi mennesker kan virke overlegen og mutt osv, men blir man bare litt kjent, så ser man at det ikke stemmer (som regel :) )

 

Tror du er like koselig og snill og grei som du virker her på disse sidene, og jeg er veldig glad for at jeg har fått bli kjent med deg.

 

Ønsker deg en kjempefin dag, Janne.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å reistrerte mat og trimpoeng,ble 3,5 og jeg var varm i trøya og måtte rett i dusjen.

Når jeg jobber bra tungt,så mener jeg det tilsvarer gange i moderat tempo,så det er den jeg bruker for å registrere slik snekkerjobbing. Da brukes hammer og sag manuelt,ikke noe juks m spikerpistol og elektrisk sag.

 

Takker for støtte fra dere,er så utrolig godt å ha dere her. Er sikkert noe i det at folk er av-ventende til tykke folk.Så en rapotasje om just det. Tykke folk som var på handling ble behandlet med større respekt hvis de gav inntrykk ovenfor betjeningen at dem var på slanke kur...........hmm

Men det er så...jeg bryr meg om at folk ikke liker meg,..men samtidig gir jeg f...rett og slett fordi ekte venner og omgangskrets trenger ikke være stor,bare dem er der.Så får det heller være "trangsynte"sitt problem at de ikke vil være venner med meg (oss) :) :)

Ha en trivelig dag videre,både du Trude,og skravla :)

Klem fra meg....solklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...