Gå til innhold

Jannes skriblerier i dagboka si


Gjest Janne1

Anbefalte innlegg

Tror det er viktig å være her en del.

 

Takk Vilde :) Og takk for sist :)

 

Holder på å psyke meg opp til å ta fatt, enda en gang. Man må bare prøve, å gi opp er ikke ett alternativ.

Fikk papirer til Thonsåsen..noen som har erfaring derfra ?

 

Men uansett om jeg får plass der eller ei, jeg vet ikke om jeg greier å reise fra familien en hel mnd.

 

Har vært flink å skrevet ned allt jeg har spist i dag, og allerede landet på 2200 kal.

Pølser til middag, og spiste 3 grillpølser, med litt potetmos, uten smør. Det dro avgårde med over 700 kal bare til middag. Jaja. Tar to knekkebrød med magerost til kvelds, så er det ok for denne dagen.

Regner med jeg er i meny 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 792
  • Created
  • Siste svar

Kommer til å veie meg hver dag nå i begynnelsen,..det er god motivasjon første uken når vannet går ut av kroppen.

Ned to kg i dag. Vekta stoppet på 149,8

 

 

Jeg hauser det opp, klemmer til med positivitet,..og i bunnen ligger sinnet over å ha vært så lite snill med seg selv at vekta fikk lov å komme så høyt igjen. Det skulle bli ett godt grunnlag for å komme ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du på rett vei igjen, ta med deg all motivasjon du finner nå i starten så blir det litt lettere å komme inn i flink-rutinen. Det tar noen uker før hodet har snudd seg.....sånn er det i alle fall med meg :)

 

Ønsker deg en god dag, også håper jeg sola skinner litt for deg i dag!

(her i Oslo er det grått, men det er 6 plussgrader så jeg griner ikke :))

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klok av skade..neppe :) men jeg håper det. Satt å studerte kursbok 1 i dag...om mental trening. Skal lese mere, og bli kolk :)

 

Har spist sunt i dag,litt mye middag, men har trimmet en halvtime ekstra.

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å registrert en gå-tur på 45 min. i flott vårvær.

Nå er jeg våken og klar for en ny dag

 

Takk for hilsninger, er utrolig godt å få støtte, samme hvor tåpelig man har oppført seg siste mnd :/

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du får en god start,motiverer både deg og oss andre som leser her.

 

D var en god ide¨å ta frem igjen kurs bøkene,det skal jeg jammen gjøre i dag.

 

Ha en fortsatt fin dag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag.

Så godt med gåtur på morningen, det har jeg ofte tenkt at jeg skal få til også....men det blir med tanken. Er jo bare å stå opp litt tidligere.

 

Går du på kurs nå? Jeg har meldt meg på kurs, tror det er det som skal til for at jeg ikke skal "glemme" å følge opplegget. Det koster jo litt, men om det får meg varig ned i vekt så er det verdt det.

 

...så denne gangen blir jeg her inne lenge og vel. Håper så inderlig at jeg skal klare å holde ut...og til slutt (laaaaangt fram i tid) klare å stabilisere vekten på et greit nivå.

 

Håper du får en fin dag der du er, Janne.

Go'klem til deg fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta ett par hundre gram ned i dag, helt greit det ikke går så fort. Ble litt feil middag i går, usunt rett og slett. Pølser i brød :cool:

Følgene blir ikke noe fart over vektnedgangen. Spiste 4 :)

 

Ellers så snør det her i dag, skal ut å trimme nå, det lyste veldig opp med ett lag nysnø.

 

Så bra du kom innom Evelyn,er så godt å lese alle bloggene dine, og du betyr mye for masse folk her inne, og mye for meg.

Vi skal en dag stå på vekta å si..."nå er jeg fornøyd", den dagen kommer, og vi bretter opp ermene alle sammen her inne, og går på.

Har satt meg ett delmål, er mulig jeg må sette flere delmål. Tar det etterhvert.

 

Ha en fin dag, nå skal jeg ut å gå :)

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dem sier i Sverige

Litt ned i dag også, blir bra dette :)

 

Går fint, får trimmet litt, og motivasjonen er på topp. Den må være det, ikke noe tull der. Det gjelder livet faktisk. Det er ikke bra for kroppen å være stor nei.

Man kan få slag, hjertestans, fettlever,..kreft sikkert...dårlig hud, dårlig kondis, dårlig selvbilde..ja...fyll inn.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

:)

 

Finner man triveselsvekt,..noe som man gjør ved å være sta, og tålmodig,..så får man :)

Bedre hud, mer kondisjon,en trivelig kropp, bedre selvbilde, bedre hjerte, bedre lunger, mer aktiv,mere positiv,mer seky,mer positiv til allt :

Fyll inn...listen her er mye lengre .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bedre ledd........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Vilde72

Jannemor!

Du var så godt i siget her, hvor blir det av deg?

Savner deg her inne :)

Håper du har det fint der oppe (jeg innbiller meg at du bor på fjellet?)

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janne3

Er her, men har vært lat å vært på nettet :)

 

Det er noe med innlogging tror jeg, ...finner ikke det spørsmålet om maskinen skal huske passordet...og da blir innlogging ett pes :)

Men jeg har vært lite på nett generelt.

Bor nesten på fjellet ja, oppe i en fjelldal, der jeg og min mann driver med fjellturisme blant annet.

 

http://www.haustreis.no

 

Ellers så går det fint med vekta, den går ned :)

 

Skal lese litt i bøkene her, og håper dere har det bra

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janne3

Sitter å leser litt i bøkene rundt om, dere er så flinke.

Er flink jeg også, det går sakte men greit ned.

 

Men det er en ting jeg tror ville ha god effekt.

Nå har Grete roede konsernet tjent godt på tykke mager, og lår i massevis av år.

Ære være dem for det, mange har fått hjelp :)

 

Men jeg tror hvis dem engasjerte seg mere her inne på vektklubben,..litt hver, alle kurslederne rundt om i norge,...så ville det være mere innspisasjon for dem som holder vektklubben levende. Vi som skriver her, og lager dagbøker.

En liten halvtime i uken gjør mye, hvis alle kurslederne leser litt, og gir en og annen komentar. Det ville være mere motivernende å bli sett. Tror jeg :)

Er bare en tanke...lar den ligge litt, som en ide....ikke sant Grete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...