Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar
Hei emdaju:-)

 

Det gikk veldig bra med meg i går..

Må si jeg gruer meg litt til dagene etter 1 dag jul' date=' tror det blir tungt å hente seg inn igjen... Kjenner meg selv, kommer til å bli rastløs så jeg får finne på noe for å bli kvitt mat suget....

Kjempebra at du er kommet inn på den smale sti igjen, du er kjempeflink:-)

 

Klem Kjomsa[/quote']

 

Rart det der..

jeg står lengere oftere på kjøkkenet og rydder på kveldene nå en før.

Sitter jeg og ser tv el. så vil ja ha noe å spise på.

Tror jeg må få meg en kvelds hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

 

Veid meg i dag, istendenfor mandag...

Ned 1.5 kg veier nå 80.8 kg

Ned tilsammen 26.9kg på 17 uker

Jeg har nådd julemålet mitt med 10 kg gått ned 300 gr mer faktisk...Jippy

 

Hvordan går det med dere andre. Emdaju,stafettpinnen hvor er dere.....

 

Klem Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyttigrisen så bra!

Grattis!

jeg veide 76 i dag,bare 4 kg til nå,så har du nådd meg!

Alt for mange fristelser i jula for meg,så klarer ikke å gå ned noe serlig nå.

Gleder meg til julen og godteri er over.

Men frotser ikke,men smaker på det meste.

Er for mye godt i alle skap her...

Men får trøste meg med det ,at det bare er jul en gang i året.

Skal nå må målet litt,men stopper opp litt nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Gratulerer, Kjomsa!!! Hadde ikke trodd at du kunne klare det på så kort tid. Men det det er helt utrolig hva du har klart siden du startet :-)

 

Du har vært kjempeflink du også, Emdaju! Ta deg en fortjent pause hvis du føler at du trenger det... det er tross alt bare litt over ei uke igjen så er det nytt år, og du kan være kjempe fornøyd med hva du har oppnådd i 2007 :-)

 

Har ikke vært inne her i det siste. Får bare så dårlig samvittighet når jeg ser hvor flinke dere er. Går helt feil vei, men må prøve å ikke la det ødelegge hele jula. Holder på å psyke meg opp på ny start etter nyttår. Gleder meg!!! Da skal jeg være STRENG, STRENG, STRENG! Ser jo på dere at det er det som gir resultater.

 

Dere har vært kjempe flinke!!! Dere har all grunn til å være kjempe fornøyde med dere selv nå i jula. Dere har virkelig fortjent det dere har oppnådd .... ingenting har kommet gratis!!! Så deilig det må være for dere å sitte der på julaften å tenke på hvor mange kilo lettere dere er denne julen enn dere var for 1 år siden :-)

 

Føler meg litt utenfor her (selv om ikke dere har glemt meg), liker det ikke. Gleder meg til å starte opp igjen, og rapportere NEDGANG!

 

Har planer om en sydentur om litt over 1 år til. Slik som jeg ser ut nå hater jeg sommer og sol ... når jeg må gå med lite klær. På den tiden skal jeg ha nådd målet mitt! Skal også ha tatt bukplastikk. Tror nok at jeg kommer til å trenge det. Har en del å ta av... ingen tid å miste...

 

Må snart ut å handle siste rest av julegavene!

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stafettpinnen!

 

Vi har ikke glemt deg.... Vi starter sammen igjen i januar og da skal vi være strenge.....

Jeg skal også til syden og vil være tynn.......

 

Dette skal vi klare sammen.

 

Ha en riktig god jul.

 

Stor juleklem

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Da vil jeg ønske God Jul til Kjomsa og Emdaju, mine to trofaste støttespillere her inne :-)

 

Håper dere får en kjempe koselig kveld, begge to :-) :-)

 

.... God Jul til dere andre som titter innom her også!

 

Stor JULEKLEM fra Stafettpinnen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Summelt å se hvordan tallet på vekta går sakte men sikkert oppover.

 

95.7 i dag. Det er 1.7 mer enn da jeg startet i sommer :-(

 

Det blir kjempe gøy i januar ... når de forsvinner :-) :-)

 

Skal ikke begynne å være STRENG denne uken, men skal få i meg mer frukt og grønt enn jeg har gjort i de siste ukene.

 

Håper det går greit for dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summelt å se hvordan tallet på vekta går sakte men sikkert oppover.

 

95.7 i dag. Det er 1.7 mer enn da jeg startet i sommer :-(

 

Det blir kjempe gøy i januar ... når de forsvinner :-) :-)

 

Skal ikke begynne å være STRENG denne uken' date=' men skal få i meg mer frukt og grønt enn jeg har gjort i de siste ukene.

 

Håper det går greit for dere andre :-)[/quote']

 

Hei stafettpinnen.

 

Har holdt meg til planen kost meg i 2 dager, men da har i fått i meg alt, for å si det sånn...

I dag er jeg streng.....

Skal veie meg i morgen, for å få en viss anelse om hvor ille det er blitt....

I januar starter vi sammen for fullt..

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Hei stafettpinnen.

 

Har holdt meg til planen kost meg i 2 dager' date=' men da har i fått i meg alt, for å si det sånn...

I dag er jeg streng.....

Skal veie meg i morgen, for å få en viss anelse om hvor ille det er blitt....

I januar starter vi sammen for fullt..

 

Klem kjomsa[/quote']

 

Så lenge du klarer å holde deg til det du har bestemt deg for på forhånd er jo alt bra :-) Om du har gått opp litt betyr det ingen ting (Det er verre med sånne som meg som har problemer med å hente seg inn igjen.)

 

Håper du har kost deg masse ... med god samvittighet :-)

 

Er veldig klar for å starte om noen få dager nå. Jeg har nok vært litt for flink til å finne unskyldninger for meg selv (hver gang jeg har sprukket)for å tillate meg å spise mer enn det jeg har bestemt meg for. Så denne gangen er det bare en ting som gjelder! Riktig! Det er ditt gode råd om å være streng, streng, streng!

 

Skal sette meg ned å tenke nøye gjennom hva jeg skal tilllate meg, hva som er realistisk. Skal skrive det ned, og ikke bryte reglene mine. Rådet ditt kommer jeg nok til å repetere en del ganger til meg selv i løpet av dagen ...når jeg starter for fullt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Gleder meg til å komme i gang igjen. Har egentlig lyst til å begynne nå. Men nå har jeg bestemt meg for å begynne etter nyttår. En av tingene jeg må virkelig jobbe med er å gjøre det jeg har bestemt meg for. Ikke være så vinglete!!! Så nå hadde jeg bestemt meg for at jeg trengte en slankefri periode :-) Det setter sine spor, men forsvinner nok fort etter nyttår når jeg starter for fullt. Trenger en "pangstart". Da er det nok best å vente til etter nyttår. Skal på besøk i kveld og på nyttårsaften...

 

"Det du gjør, gjør det fullt og helt, ikke stykkevis og delt"... er ikke det noe Ibsen skrev? :-)

Det får være målet mitt nå. Jeg skal gå inn for å gjøre dette ordentlig! Skal i MÅL! Pauser er det slutt på!

 

"If you dont stand for something, you'll fall for anything"

 

Når er det egentlig dere kommer til å ha veiedag, Emdaju og Kjomsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Stafettpinnen!

Nå er det ikke lenge til du skal vise oss hvor flink du er!

Gleder meg til å se deg her igjen !

 

 

Stor klem til stafettpinnen vår!Husk vi skal i mål sammen;)

 

Vi skal i mål .... du begynner å nærme deg nå :-)

 

... men selv om , jeg mener NÅR, vi kommer til mål er det nok en liten kamp for å holde seg der... så vi kommer nok til holde på en stund her :-)

 

Hvor mye har du egentlig igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
75' date='9 i dag

- 100 g siden 23 des

Merkelig,er i sjokk ,men kjempefornøyd![/quote']

 

He,he! Godt jobba :-)

 

Ikke så mange som kan skryte av nedgang på de dagene.

 

Veldig gøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stafettpinnen:-)

 

Jeg skal ha veiedager på tirsdag, for nå har jeg kurskvelder på tirsdager. Begynner 8 januar.

Jeg gikk opp 2.5 kg i jula, men har allerede gått ned 1.1kg på 2 døgn. Så det virker ikke som kg sitter. Masse væske...

 

Det blir bra og jobbe sammen mot felles mål, å trives med vekten sin.

Jeg er litt usikker på vekten jeg skal ned til, men tror det blir rundt 60-65 kg, så jeg skal ned 15-20kg til... Med andre ord lang vei igjen.

 

Gleder meg til at vi starter sammen for fult etter nyttår:-)

 

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Veide meg i dag og,75,7.

Har ca 10 kg ijen,føles rart.

Veide 94 da jeg begynte.

Føler meg egentlig feit enda,ser ikke ut som at 20 kg er borte..

Di 10 siste kg blir nok di tøfeste å fåbort tenker jeg.

 

Er 160 høy så drømmen er å veie 60-65,men tror jeg skal være fornøyd visst jeg klarer å komme ned til 65.

 

Men første målet mitt nå er å veie 70 kg 1 feb.

Kan bli tøft å gå ned 5 kg på en mnd,men skal gjøre alt jeg kan for å nå det målet.

 

Kjenner det er litt rart i magen ,nærmer meg 60 tallet,det har jeg ikke sett siden jeg var 17 år.

 

Er så glad for at dere er her,hadde ikke klart det uten.

Har hatt mange tonge tanker i det siste og har hatt lyst å gi opp og bli feit igjen.

Var mye lettere da,når jeg kunne spise bort følelsene mine.

Nå må jeg kjenne på følelsene mine og det liker jeg ikke.

 

Men jeg har jo ikke lyst å være stor og tong,så da må jeg jo bare stå på,maten min skal IKKE være min beste venn lenger.

 

Men forholdet mitt til mat er nok ikke helt bra.

1 dag og 2 dag kastet jeg opp etter middagen.

Spiste enorme mengder med mat og dessert

Fikk kjempe vondt i magen ,og en skam.

Hvor ekkel jeg så ut da jeg spiste og hvor ekkel følelse det er å være mett.

Så jeg gikk ned på badet og fikk det opp igjen.

Så nå kjenner jeg at ikke tørr å spise meg sånn mett ijen,for da tror jeg at jeg kommer til å gjøre det samme ijen.

 

Men jeg tror jeg har kontroll.

Bare jeg ikke spiser meg stapp mett og kvalm.

Jeg har fortalt mannen min om dette,ville jo ikke at det skal gå den veien.

Så nå må jeg bare passe på sånn at jeg ikke spiser for mye om gangen.

Og det er jo det alt handler om i mitt nye liv.

Og bare spise litt men ofte.

Tror dette vil gå greit.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Veide meg i dag og' date='75,7.

Har ca 10 kg ijen,føles rart.

Veide 94 da jeg begynte.

Føler meg egentlig feit enda,ser ikke ut som at 20 kg er borte..

Di 10 siste kg blir nok di tøfeste å fåbort tenker jeg.

 

Er 160 høy så drømmen er å veie 60-65,men tror jeg skal være fornøyd visst jeg klarer å komme ned til 65.

 

Men første målet mitt nå er å veie 70 kg 1 feb.

Kan bli tøft å gå ned 5 kg på en mnd,men skal gjøre alt jeg kan for å nå det målet.

 

Kjenner det er litt rart i magen ,nærmer meg 60 tallet,det har jeg ikke sett siden jeg var 17 år.

 

Er så glad for at dere er her,hadde ikke klart det uten.

Har hatt mange tonge tanker i det siste og har hatt lyst å gi opp og bli feit igjen.

Var mye lettere da,når jeg kunne spise bort følelsene mine.

Nå må jeg kjenne på følelsene mine og det liker jeg ikke.

 

Men jeg har jo ikke lyst å være stor og tong,så da må jeg jo bare stå på,maten min skal IKKE være min beste venn lenger.

 

Men forholdet mitt til mat er nok ikke helt bra.

1 dag og 2 dag kastet jeg opp etter middagen.

Spiste enorme mengder med mat og dessert

Fikk kjempe vondt i magen ,og en skam.

Hvor ekkel jeg så ut da jeg spiste og hvor ekkel følelse det er å være mett.

Så jeg gikk ned på badet og fikk det opp igjen.

Så nå kjenner jeg at ikke tørr å spise meg sånn mett ijen,for da tror jeg at jeg kommer til å gjøre det samme ijen.

 

Men jeg tror jeg har kontroll.

Bare jeg ikke spiser meg stapp mett og kvalm.

Jeg har fortalt mannen min om dette,ville jo ikke at det skal gå den veien.

Så nå må jeg bare passe på sånn at jeg ikke spiser for mye om gangen.

Og det er jo det alt handler om i mitt nye liv.

Og bare spise litt men ofte.

Tror dette vil gå greit.

 

Klem[/quote']

 

Hei:-)

Bra du har fortalt mannen din om disse tingene, ikke noe å gå å bære på alene.

Blir bekymret for deg....

Skjønner den følelsen av skam som kommer når man har "overspist" men det er viktig å unne seg å kose seg.

Alle har lov til det, selv om man er for tykk...

Det å kaste opp er en farlig vei.... Lov meg å snakke med mannen din dersom du får lyst eller følelsen at du er nødt til det igjen....

 

Skriv gjerne en mail til meg dersom du vil det.

Bryhnis@hotmail.com

 

Spis mange og mindre måltider, det er ikke uvanelig å bli kvalm og få smerter i magen når vi spiser så sunt og lite fett til vanlig...

 

Masse klemmer kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Blir også litt bekymret her. Håper det er noe som er spesielt nå i jula. Kjenner meg veldig igjen i den dårlige samvittigheten. Kan tenke meg at du føler at du ødelegger alt nå som du har vært så flink. Men det er ikke sant. Du har vært kjempe flink de siste månedene. Du kan ikke legge på deg 5kg av å spise deg stapp mett :-)

 

Det er mange år siden jeg gjorde det sist. Det var skummelt hvordan "flink jente" følelsen kom etter at jeg hadde kvittet meg med maten. Heldivis har dette ikke utviklet seg til et problem for meg. Jeg synes det er helt forferdelig å spy, så det er ikke noe jeg kunne gjort ofte. Heldigvis! Jeg så helt forferdelig ut etter at jeg har spydd. Snørr og tårer om hverandre, og kjempe ekkel smak i munnen :-(

 

Veldig bra at du er åpen om dette. Jeg er ingen ekspert på disse tingene, men tror det hadde vært mer fare om du hadde prøvd å skjule det og ikke vært bekymret selv. Håper det hjelper bare at desember er over :-)

 

Det er jo noe som er helt feil her hos meg også. Nå har jeg hatt ferie og har bare kost meg og gjort akkurat det jeg har hatt lyst til. Det vil si : slappet av og spist det jeg har lyst på. Når det er det jeg har mest lyst til å gjøre når jeg kan velge er det ikke rart det blir en evig kamp mot kiloene.

 

Når kiloene forsvinner håper og tror jeg at jeg FÅR LYST TIL å gjøre masse gøye ting :-)

 

Stor klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror at dette bare var en slags nødløsning nå i jula.

Hele mnd har jo handlet om mat og snop og kaker.

Hva jeg kan spise og ikke spise.

Blir sprø av dette.Så håper at alt roer seg når denne fæle mnd er over.

Du fikk meg til å tenke litt mer positivt da du skrev det,at ting blir bedre når desember er over.

 

Jeg forstår ikke helt dette vi strir med stafettpinnen

Vi vilø jo ned i vekt,men at det skal være så vanskelig noe som vi vil så stærkt!

 

Jeg går jo ned i vekt,men føler jeg ikke er flink NOK.

 

Uff dere må jo tro at jeg er helt psyko eller noe,som har så mange følelser og tanker rundt mat og slanking hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Bra du har fortalt mannen din om disse tingene' date=' ikke noe å gå å bære på alene.

Blir bekymret for deg....

Skjønner den følelsen av skam som kommer når man har "overspist" men det er viktig å unne seg å kose seg.

Alle har lov til det, selv om man er for tykk...

Det å kaste opp er en farlig vei.... Lov meg å snakke med mannen din dersom du får lyst eller følelsen at du er nødt til det igjen....

 

Skriv gjerne en mail til meg dersom du vil det.

[email']Bryhnis@hotmail.com[/email]

 

Spis mange og mindre måltider, det er ikke uvanelig å bli kvalm og få smerter i magen når vi spiser så sunt og lite fett til vanlig...

 

Masse klemmer kjomsa

 

 

Takk vennen

Ja jeg skal gi beskjed til mannen min visst jeg får den følelsen igjen.

Men når jeg sa det til han,så såg han bare rart på meg.

Tror ikke han vet helt hva skal si og gjøre.

 

Føler jeg har kontroll nå,må bare finnepusse litt i tankene og sette ting litt på plass

 

Takk for mail adr

Kan hende jeg skriver noen ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Hei stafettpinnen:-)

 

Jeg skal ha veiedager på tirsdag' date=' for nå har jeg kurskvelder på tirsdager. Begynner 8 januar.

Jeg gikk opp 2.5 kg i jula, men har allerede gått ned 1.1kg på 2 døgn. Så det virker ikke som kg sitter. Masse væske...

 

Det blir bra og jobbe sammen mot felles mål, å trives med vekten sin.

Jeg er litt usikker på vekten jeg skal ned til, men tror det blir rundt 60-65 kg, så jeg skal ned 15-20kg til... Med andre ord lang vei igjen.

 

Gleder meg til at vi starter sammen for fult etter nyttår:-)

 

 

Klem kjomsa[/quote']

 

Ja, nå gleder jeg meg virkelig til å komme i gang :-)

 

De julekiloene dine er nok borte på noen få dager.

 

Har veldig lyst til å se at det står 63kg på vekta mi en dag... men det er vanskelig å vite om det er rett vekt. Kroppen har jo forandret seg etter en graviditet og overvekt i noen år... for ikke å glemme alderen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...