Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

Gjest stafettpinnen

Jeg kan ikke ha noe fy-fy på min diett. Da går jeg ut av ketosen. Kan se på noen sticks jeg tisser på om jeg er i ketose. Det er ikke bra for fettforbrenningen. Så jeg kan ikke lure meg selv her. Må fokusere på alt det gode jeg kan spise på dietten. Ikke lett for det om... du prøvde deg jo noen dager... det er mye fristende som er helt fy-fy av "vanlig" mat. Savner noe søtt... og noe jeg pleide å drikke i før :-)

 

Men dere har jo kose-merker dere kan bruke. Når du bruker dem sprekker du jo ikke. Hvis ikke du spise mer da :-) Det er min mening.

 

For mange år siden hette det fy-merker, ikke kose-merker. Det er vel meningen at du skal kose deg med dem med god samvittighet. Ha noe å se frem til, for å ikke få en kjempe sprekk.

 

Høres lurt ut å begynne litt forsiktig med treninga. Nå må jeg ta lørd/sønd/man :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar
Gjest stafettpinnen

Det hørtes deilig ut med indisk mat, Kjomsa :-)

Kos deg med både mat og vin!

 

Her blir det taco... men uten taco shell for min del.

 

Har endelig fått trent i dag :-)

 

10 min på step'en min. Det var knall tungt. Kan ikke stille inn på hvor tungt/lett jeg vil ha det. Tungt=BRA :-) Brukte minst 20 min. på å komme opp i 10 min. på displayet. Hadde mange pauser. Skal ta tiden i morgen. Går nok bedre etter hvert.

 

... og så tok jeg 40 sit-ups. Skal ta sit-ups hver dag. Trenger det med et magemål på 119. Gleder meg til å komme under 1 meter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.01. 76' date='3

15.01 74,8

 

-1,5kg

Fornøyd med det egentlig

 

Har ikke fått målt enda,legger inn seinere

 

Trening ijen i dag

 

klem[/quote']

 

Hei:-)

 

Så bra. Du er flink!!!

 

Koz kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Veiedag i dag. Gått ned 1.8kg. Veier nå 78.9 kg. Endelig ser jeg 7 tallet. Deilig...

Gått ned tilsammen 28.2kg.

 

Må innrømme at det er veldig motiverende å bryte grenser. Har sett frem til dagen da 7 tallet kom..

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja!

Ja det er utrolig deilig å komme ned på ett nytt tall:)

Nå er det 6 tallet vi skal til!

Tenk så godt det blir!

Det blir en seiers dag å se 6 tallet;)

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Egentlig er jeg på 20-30 klubben. Har lest litt innpå 30-40. Her er det også mange flinke folk. Det hjelper faktisk å lese om andre som har klart det. Ihvertfall når man sliter litt med motivasjonen. Jeg drømmer om å se 8 tallet. Nå er jeg 94 så det tar nok noen uker til enda. Målet mitt hadde vært å gå ned 5 kg til mars, men det blir nok verre,så jeg har satt mai. Det må jeg vel klare. Ha en fortsatt fin dag

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så flinke dere er jenter :-)

 

Vekta stoppet på 95,2 kg -1kg denne uka.

Ikke kjempe fornøyd... men det er heldigvis rette vei :-) Må ha spist for mye nøtter og grønnsaker med karbo i. Må begynne å veie nøyere.

 

Hadde litt fyfy mat i gå :-(

 

Dessverre ble det kun en dag med trening, og maaaaange dager med dårlig samvittighet. Gir meg ikke. Skal prøve 3 ganger denne uka igjen.

Ei på jobb har fått samme maskin i dag, så jeg kommer nok til å føle presset hver dag på jobb. Det kommer sikkert noe godt ut av det :-)

 

Sliter veldig med å ikke drikke Pepsi Max. Men har ikke sprukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Fin start på den nye uka :-)

 

Ikke noe fyfy mat.

 

Ikke noe Pepsi Max... har vært nær på å sprekke mange ganger i dag. Kjempe fornøyd med at jeg ikke gjorde det.

 

Har trent. 10 min på step'en. Brukte bare litt over 11 min på det. Fornøyd med totalt 1 min pause.

 

+ 40 sit-ups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Jeg drikke masse vann hele dagen nå. Er nok oppe i 3l om dagen. Er ikke så mye annet jeg drikker utenom den sunne gønne kinesiske teen min. Av og til 1/2l Fanta free, men ikke hver dag. Er veldig begrenset hva jeg kan drikke nå som jeg prøver å styre unna det meste av karbohydrater.

 

Husk på tennene, jenter! Jeg har slitt bort det meste av emaljen på baksiden av fortennene... pga all Pepsi Maxen. Må tenke på det når jeg holder på å sprekke. Er kanskje ikke så farlig hvis dere ikke er storforbrukere av brusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å drikke en nutrilett sjokolade på kvelden før jeg legger meg nå.

Det hjelper ,da får jeg bort søtsuget og kan legge meg uten å være sulten:)

 

Trykker i tryne på 4-5 knekkebrød uten noe på til kveldsmat.

Pluss litt frukt.

Har funnet ut at jeg blir mer sulten av å spise rå grønsaker,så det spiser jeg ikke lenger.

 

På fredag skal jeg en tur til byen,da skal jeg innom innvandrer butikken og kjøpe østersaus.

Det er kjempe godt til wokka grønsaker og kjøtt el fisk

Skal prøve å un¨gå poteter og pasta en stund nå.

Skal kjøpe litt bønner og linser.

 

Noe som hvet om hvor det selges billige frosne kylling fileer?

Hvet jeg har sett det en plass ,men husker ikke hvor.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Jeg sprakk i går... og i dag allerede. Har ikke oversikten på hva jeg spiste for mye. Litt her og litt der. Vurdere sterkt å kjøpe Pepsi Max i dag. Tror det blir lettere å holde dietten når jeg kan kose meg med noe jeg liker veldig godt. Utrolig vanskelig å klare begge deler.

 

Irriterende, for nå har jeg jo slitt meg gjennom 18 dager uten Pepsi Max... men det har gått ut over slankinga, den har ikke blitt første prioritet.

 

Hva er viktigst???

 

Kiloene plager meg mest i dag, men helsa er også viktig(tenker bl.a på tennene og benskjørhet. Er nok andre skadelige ting med brusa også.)

 

Overvekt er jo heller ikke bra for helsa i lengden!!! Du kan faktisk dø av det.

 

Jeg tror jeg må kjøpe meg no'e Pepsi Max i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackfairy

Jeg er ny her inne på denne tråden, og egentlig i det hele tatt i slanke verdenen!

 

Jeg begynte for 2uker siden, og fant vektklubben.no siden for nøyaktig en uke siden.

Mine begynner stats: 161cm. 105kg.. målet er 35kilo ned. altså til 70Kg.

Jeg er 24 år, gift og har bikkje. =P

 

Jeg måler vekt hver mandag - og hver 7. hver mnd skal jeg bruke målbandet.

 

Jeg har til nå vært flink å trene minst en halvtime kjapp gange (6) på tredemølle, hver morgen.

+ 30min til 1t. gange på ettermiddag (inne eller ute)

 

Jeg er for første gang i livet mitt motivert til å gå ned i vekt!

(vært overvektig så lenge jeg kan huske)

 

Jeg teller KCAL - ligger pluss/minus på 1000kcal for dag.

- sliter veldig med å få til 5 måltid for dagen!!

 

Er ikke medlem av Grethe Roede eller noen andre opplegg

- gjør dette alene, med god support av mannen min og "med-slankere" over nett =)

 

 

30kg på 10mnd. høres fantastisk ut!

- skal prøve å få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vekta mi viste i dag 78.2 kg. Gått ned 0.7 kg og tilsammen 29.5 kg.

Fornøyd med resultatet var på 40 årslag på lørdag, både mye mat og drikke:-)

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.01. 76,3

15.01 74,8

22.01 76,1

opp 1,3 kg

 

 

Men 74 tallet skal vises igjen neste tir;)

 

Trener og har vært flink med maten siden søndag.

 

Andre som sliter med maten og vektoppgang før mensen?

Fikk mensen i går,så lurer på om det er derfor jeg har spist så mye denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...