Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Har nettopp kommet hjem fra jobben. Har hatt en super dag i dag. Jobber som vikar på et sykehjem og i dag var det favoritten pølser' date=' poteter og deilig brun saus. Jeg var kjempeflink og tok min medbrakte yoghurt.

Ja ja nok om det. Tusen takk for hyggelig ord.

Klem Lena[/quote']

 

Så kjempeflink du er!! Det tar masse viljestyrke å stå imot god mat....

Jeg er på jobben enda jeg, skal straks dra hjem og spise kveldsmat.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Dagen i dag har vært fullkommen. Etter endt arbeidsdag hadde barna og jeg et lite middagsmøte. Barna hadde seff hvert sitt ønske. Det var pizza på dolly dimple, pølse og stappe og potet, gr.saker og kjøttkaker. Der var det jo fine forslag, men jeg var sulten nå. Brått kom svigermor på besøk og lurte på om vi ville være med henne ut å spise. Yes, så bra. Barna fikk velge det de ville ha og jeg kosa meg med en kyllingsalat igjen. Den var kjempe god.

Om jeg må si det selv er jeg mektig imponert over meg selv. måtte det vare evig. Jeg håper inderlig at hodet mitt kan omstille seg og tenke at hamburger, pizza, pølser og all sånn mat er bare dritt og søppel for kroppen.

 

Det jeg sliter mest med er magen. Den står rett ut og da med masse løs hud så henger den ganske langt ned. Når jeg sitter så dekker den nesten halve låra. Rumpa er heller ikke noe vakkert syn, de som går bak meg blir vel nesten sjøsyke.

 

Jeg har ikke som mål å bli like tynn som Victoria Becham. Det syntes jeg er stygt. Jeg vil heller ha 10 kg for mye enn 10 kg for lite.

Jeg har nettopp sett på tv norge ang. syltynne kjendiser og det er ikke mye å skryte av det heller.

Jeg har en drøm om å veie ca 80 kg, da kan jeg få mageoperasjon og brystreduksjon(og kanskje et lite løft på de) jeg må jo nesten rulle de opp i bhen.

 

Jeg merker at jeg fortsatt her motivasjonen inne så jeg håper bare at alt går min vei denne gangen.

 

Jeg vil også rette en skikkelig stor takk til dere som leser dette og legger igjen oppmuntrende ord. Det hjelper virkelig.

 

Dere får ha en fortsatt fin kveld.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Ja helg igjen. lørdag er som regel min værste dag i uken. Har dere noen forslag? Ellers i dag har det gått veldig bra. Sitter å nyter solen.

Jeg vil ønske dere alle en riktig god helg og til mandag er det veiedag for meg.

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare inn å skrive litt. Klarer ikke å holde meg unna. I dag har jeg hatt en fin dag. Til tross for at det er fredag og det er den største kosedagen i vårt hjem.

I dag har det ikke blitt handlet inn noe snop, det kan barna få i morgen kveld når jeg er på jobb og da forlanger jeg at alt blir spist opp.

Jeg leser igjennom det dere skriver og det er så utrolig motiverende og for dere da som alt har tatt ov mange kg jeg er skikkelig imponert. Jeg gleder meg urolig mye til hver kg jeg også mister og kan skrive det ned.

Denne loggen har er det beste jeg har opplevd. Håper at dere legger igjen gode råd og hilsner innimellom. Det er ihvertfall noe som hjelper meg masse.

Det blir også så veldig forpliktende selv om dere ikke vet hvem jeg er og omvendt.

Ihvertfall dere er supre og flinke alle sammen.

 

Ønsker dere en fin fredags kveld

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er denne jobbehelgen over. Har vært en fin helg på jobb og jeg har kosa meg masse. Det et fint sted å jobbe.

Ellers så ligger jeg på mellom 14-1600 kcal om dagen. Har fått vite av ei jeg jobber sammen med at jeg må ligge på over 2000 kcal. Ho skal regne ut for meg så jeg får riktig mengde.

Det blir spennende å veie seg i morgen. Jeg har faktisk gått ned i fingrene, for sist jeg jobbet så fikk jeg ikke på meg hanskene og de har large som de største. Måtte bruke såpevann på hendene for å få de på, men i dag gikk det kjempebra.

Det er så herlig når jeg ser sånne forskjelder. Deilig.

I Kveld skal jeg og datteren min på kino. Mannen min hadde med seg guttene i går så nå er det jentenes tur. Det skal bli hyggelig.

Jeg håper at dere som leser dette har hatt en fin helg.

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hva jeg og gulle har gjort i dag. Vi syklet til kinoen vi. Det er ca 7 km og det føltes så deilig. Det startet med en spøk og jammen syklet vi. Litt støl i rumpa nå ja. Måtte bare få det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som har vært så flink, 2,4 kg og 5 cm i midjen, kjempe bra, nå får du lønn for strevet.

 

Stå på nå dette går din vei.

 

Selv skal jeg på kurs i kveld, jeg har nok ikke gått ned noe denne uken, er nå første kurskveld i kveld og gleder meg enormt til å begynne på igjen, men er ikke så glad for det som vekta viser, når en har lagt på seg 10 kilo siden juni og til nå så er det ike noe gøy akkurat, men nå slår jeg en strek over det Det som vekta viser i kveld bli min nye start vekt og det jeg skal ta utgangspunkt i.

 

Ha en flott dag og så skrives vi

 

Klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå stoppet vekta på 130' date='8 og livvidde 125. Det er ned 2,4 kg og inn 5 cm i livvidde.

Nå er jeg virkelig i gang.

Lena[/quote']

 

 

Så utrolig bra Lena!!

Nå er du i gang, og med sånne resultater er det jo moro å holde på!! Gratulerer så mye med en pangstart!

 

Selv har jeg gått ned 0,5 siste uka, noe som gjør at jeg er på 119,1.

 

Stå på! Og husk å drikke mye vann :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige ord. Ja nå føler jeg virkelig at jeg er i siget. Jeg har vært på Oslotur i dag med i venninde som er med på et prosjekt ang epilepsi, så på vei hjem stoppet vi på mosseporten senter og der kjøpte jeg meg to overdeler og ei bukse pluss et skjørt. Jeg syntes virkelig jeg fortjente noe nytt nå.

 

Har ei venninde som har gått på grete roede og hun har regnet ut for meg at jeg skal spise 2100 kcal. Lurer på åssen det skal gå. Ja ja ordner nok det også jeg.

Ellers så ønsker jeg dere masse lykke til.

 

Stor slankeklem fra en meget fornøyd lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spise 2100 kcal, men det er jammen ikke lett. det meste jeg har klart er 1900 kcal. Nå har jeg endelig klart å begynne med grapefruktjuice men den er jammen sur gitt. Den blir god etterhvert da. Ellers så syntes jeg det går veldig bra.

Kjenner at kroppen forandrer seg og at klærne ikke sitter like trangt. Nå gleder jeg meg for hver kg jeg blir kvitt. I morgen har jeg fri. Tror jeg da, kan jo hende jeg blir ringt etter. Om jeg blir hjemme i morgen så skal jeg måle skjørt og bukser i livet og sette meg mål for å komme inn i de klærne. Har noen spreke bukser som jeg gjerne vil inn i igjen.

Ellers så takker jeg for gode ord. De er gull verdt for meg.

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena

Ville bare si at jeg synes du er skikkelig flink :-)

Lurt å ha noen fine klær å strekke seg etter, det er motiverende vettu!

 

Jeg har forresten byttet nick - det er jeg som var Sodamor.

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle slankende venner. I dag har jeg hatt fri og det har vært deilig. Har baka 8 brød og mala kjøkkenvinduet. Det skulle vel egentlig ha blitt mala for 7 år siden. Bedre sent enn aldri. Ting tar tid her hos oss se. Og ikke er jeg gift med en med krutt i baken heller, der er det nok snarere tvert i mot, lim eller sirup eller noe sånt.

Nok om det. Jeg sliter med maten. Jeg spiser riktig mat man ikke nok. Det er jo sprøtt. Skjønner ikke at det er mulig. Ja ja får ta litt av gangen.

Vi er like gamle vi da Vilde. Vi får støtte hverandre så skal vi nok bli slanke. Min største drøm er flat mage. Kan godt ha rumpe og lår, men flat mage er drømmen.

Ellers så håper jeg at det går bra med dere alle sammen. I dag skal jeg grave frem kornetten min. Er øvelse i dag og har ikke sett på kornetten på over 2 mndr. Huffamei. Kommer til åbli sliten i styta i kveld ja.

 

Ellers så merker mann at høsten er på vei. Det var bare 6 grader i sarp i dag. Det var på med fleesjakka når jeg fulgte minsten til skolen. Er vel snart frem med vinterjakka.

 

Dere får ha en fortsatt strålende dag/kveld

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk unna som bare det. Hadde sykt barn hjemme fra skolen, men fikk likevel mala hvinduet med enda et strøk og skapene er nå klare for vinteren. 4 sekker med klær og sko ble levert i uff-konteiner. 4 sekker med kjekt å ha tink ble kjørt på fyllinga. Det var deilig å få det vekk.

Ellers så når man har 3 barn på skolen så må man regne med at også foreldremøtene kommer på samme dag så 1 og 7 klasse hadde foreldre møte i går. Jammen godt mannen min hadde mulighet til å bli med og at svigermor kunne på passe på barna.

Maten i går gikk veldig bra, begynner sakte men sikkert å komme opp i 2100. i går ver jeg oppe i 1950kcal.

I dag skal jeg på jobb så før vi bare håpe på at det ikke blir noen overaskelser i dag.

Ønsker dere alle en strålende Fredag.

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom for å si hei. Ønsker dere alle en riktig god helg. Mandag er det på vekta igjen. Blir spennende. Nå er det mat her i husen. Lukter godt og jeg er sulten.

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare sende deg en liten hilsen, og si at jeg synes du var kjempetøff som syklet 7 km! Jeg tør meg ikke opp på sykkelen min for jeg er redd for at folk skal le av meg, kan du tenke deg. Jeg er så redd for å punktere og da har de virkelig noe å le av. Det er tussete at man skal tenke sånn. Er det noen andre enn meg som tenker slik, for jeg synes det er flaut. Men nå når jeg hører at andre er så tøff, kanskje jeg skal finne frem sykkelen min allikevel? Hmmm, må tenke litt på det, men har veldig lyst. Jeg har en handekurv frempå sykkelen min, og det er et lite stykke til butikken og tilbakeveien er nesten bare oppoverbakke, så det hadde vært veldig god trening. Problemet er at jeg må sykle forbi en ungdomsskole hvor bl.a min ene sønn går. Vet rett og slett ikke om jeg tør. Så jeg synes du er skikkelig tøff og det er inspirerende å lese om deg.

 

Lykke til videre i din kamp mot kiloene, skal komme innom flere ganger.

 

vennlig hilsen tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg takke dere for flotte ord. Det er så deilig at dere bryr dere og at dere legger igjen en hilsen. Det er gull verdet.

Til tsj jeg syntes også det er ei skikkelig tøff jente. Og du skal ikke tenke på hva alle andre skulle mene eller tro. Om det skulle være noen der ute som syntes det skulle se teit ut om du sykler så har faktisk de et kjempeproblem. Tenk deg for en deilig trim du hadde fått da. Er bakkene for seige så er det jo bare til å gå opp. Jeg vil anbefale deg på det serkeste å finne frem sykkelen din. Nå vet jeg jo ikke om folk tenker som meg, men jeg hadde syntes det hadde vært flott om jeg så ei stor dame eller en stor mann som syklet og ikke tok biden. Jeg tror ikke folk er så onde som hadde reagert på om du syklet til butikken. Vi er desverre overvektige og det med mange kg og om vi skal føle på om vi blir sett rart på så måtte vi vel holdt oss inne. Ta ut sykkelen og føl deg fri. Anbefaler på det sterkeste. Om du er usikker så kan du jo høre med barnet ditt hva han/hun hadde gjort om det så deg sykle forbi skolen. Og husk og det går til alle: vi er fantastiske mennesker selv om vi er overvektige.

 

Dette ble visst langt. Må bare skryte litt av mannen min og meg i dag. Nå er det siste vinduet satt inn og orkideer er satt i hvinduet og gardiner er hengt opp. Det ble skikkelig fint. Et aber med meg når jeg holder på er at jeg glemmer å spise. Spiste frokost kl 09:30 om middag 16:40. Ikke bra. Ellers så her vi nettopp kosa oss med wok gryte med svinekjøtt og wok grønsaker. Virkelig å anbefale.

 

Håper ellers at det går bra med dere alle sammen og husk vi er flotte jenter med litt ekstra på.

 

Jeg er vel ikke helt, men hvordan får jeg smilies i teksten

Helgeklem fra Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring! Ang kommentarer er det barn og ungdom som er verst! Yngste sønnen min fortalte meg nettopp at han har fått kommentarer om meg og min figur flere ganger. Han får selv det også. Det er litt av noen kamerater, ja. Men som du sier, kan ikke være redd for slikt, da må en sperre seg inne. Ja, har faktisk gjort det for et par-3 år tilbake, men nå er alt mye bedre, jeg går ut og prøver å gi blaffen. Nå blir sykkelen neste prosjekt. Det er bare å hoppe i det, sant?

 

Gratulerer med vinduene, høres fint ut, forandring fryder sant? Holder på med et ryddeprosjekt til 2 av barna mine sine rom, innimellom oppgaveskriving, for øyeblikket foretrekker jeg ryddingen ;-> (Jeg lurer også veldig på hvordan man får smilies inni teksten).

 

Nei, jeg får komme igang igjen, har mye å gjøre før jeg skal legge meg! Ha en trivelig kveld, Lena, og alle dere andre også.

 

klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får smaily v å klikke på : og ) :P sett dem tett og da blir det smil

Ellers så må jeg si dere er tøffe som sykler,kjøpte meg sykkel i fjor sommer,god gammeldags damesykkel m gear.Tok vel ett par turer tilsammen..får se til våren om jeg leter den frem igjen.

håper det går fint med dere og dietten;selv har jeg holt den greit i dag også;men vi var på landbruksmesse i dag også;så tid til trim er det blitt dårlig med

nei nå må jeg avslutte;gjorde ett eller annet her med dataen;så jeg får ikke frem hverken komma;eller pungtum

men da kan jeg skrive mange smil :)

ha en fin helg fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tøtf når barn og ungdom ser rart på deg og kommer med komentarer. Det er jammen ikke lett å takle sånt :P

Fra jeg gikk på barneskolen så var jeg den høyeste i klassen og ble veldig mobbet for dette. De kalte meg langbein og beinranglet og alt jeg sa og gjorde ble jeg ertet for. Jeg måtte få profesjonell hjelp så jeg var vel innom det meste. Når jeg ble eldre og særlig guttene strakk seg over meg så ga det seg og takk og lov for det. Det høres nesten sprøtt ut men jeg var faktisk syltynn helt fil jeg ble 18 år og da la jeg på meg sakte men sikkert.

Jeg lot meg nok ganske lett hersje med og det fikk jeg slutt på for bare 16 måneder siden. Da hadde jeg jobbet på et callsenter i 5 år. Jeg mottok kundehenvendelser på telefon. Jeg ble målt i % fra jeg kom på jobb til jeg dro hjem igjen og sjefene maset hele tiden og 12 mai i fjord fikk jeg nok. Jeg sa opp jobben min og gikk på dagen. Jeg hadde også fagforeningen i ryggen på denne avgjørelsen. Etter det så bestemte jeg meg for at ingen noen gang skal overkjøre meg eller komme med ufint snakk til meg. De som har prøvd seg har fått så hatten passer. Ingen peller meg på nesa lenger.

De som tror at det er så mye bedre og vet mere, tror at det å være tykk er det samme som å være dum, men der tar de jammen feil og det har jeg bevist flere ganger.

Nå bare renner det ut av meg, men jeg blir bare så ivrig.

Ja ja jeg føler ihvertfall at jeg blir respektert for den jeg er og våge de som prøver seg.

Det er bare å stå på. Vi skal klare dette vi.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får smaily v å klikke på : og ) :P sett dem tett og da blir det smil

Ellers så må jeg si dere er tøffe som sykler' date='kjøpte meg sykkel i fjor sommer,god gammeldags damesykkel m gear.Tok vel ett par turer tilsammen..får se til våren om jeg leter den frem igjen.

håper det går fint med dere og dietten;selv har jeg holt den greit i dag også;men vi var på landbruksmesse i dag også;så tid til trim er det blitt dårlig med

nei nå må jeg avslutte;gjorde ett eller annet her med dataen;så jeg får ikke frem hverken komma;eller pungtum

men da kan jeg skrive mange smil :)

ha en fin helg fortsatt :)[/quote']

 

:) Jeg har ikke funnet frem sykkelen, kommer helt sikkert til å nevne det når og hvis det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...