Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på vekta og den viser 2,3 kg ned og minus 3 cm rundt magen. Så nå har jeg til sammen gått ned 6 kg og tatt inn 11 cm rundt magen.

Det er så utrolig deilig.

Jeg er ikke helt sikker på treningen men instruktøren skulle lage ett opplegg. Det blir vel tredemølle, sykling og styrke kanskje. Vi får se hva det blir til. Deilig skal det ihvertfall bli å trene igjen.

Håper at det går bra med dere andre.

Nå skal jeg sende avgårde 3 barn til skolen.

Skrives igjen i kveld.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar
Jeg har vært på vekta og den viser 2' date='3 kg ned og minus 3 cm rundt magen. Så nå har jeg til sammen gått ned 6 kg og tatt inn 11 cm rundt magen.

Det er så utrolig deilig.

Jeg er ikke helt sikker på treningen men instruktøren skulle lage ett opplegg. Det blir vel tredemølle, sykling og styrke kanskje. Vi får se hva det blir til. Deilig skal det ihvertfall bli å trene igjen.

Håper at det går bra med dere andre.

Nå skal jeg sende avgårde 3 barn til skolen.

Skrives igjen i kveld.

Klem Lena[/quote']

 

 

Hei :)

 

kjempe flott og Hurra :)

 

klem fra evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for så mange hyggelige meldinger.

Det er så deilig.

I dag har jeg bært og stablet 1 favn med ved. Så hadde jeg hatt en skritt teller i dag så hadde nok den vist mange tusen skritt. Er jo helg ødelagt i ryggen men vi må jo ha det varmt til vinteren da.

Er guffent om kveldene nå også så det er nok ikke lenge til vi tenner opp i ovnen.

Har vært på jobben i dag. Var ferdig 21:30. Jeg får ikke sagt det nok, men der er det bare så derlig å jobbe. Føler meg priviligert.

Spiste middag med den ene beboeren så i dag ligger jeg 150 kcal for mye. Ja Ja ingen dager er like.

Jeg er super fornøyd med vekttapet. For 2 ukewr siden kjøpte jeg meg en bukse i str 52 og nå må jeg bruke belte på ellers sklir den ned. Deilig det også da.

Nå skal jeg ta frem buksene mine som er 50 str. kan vel bru de nå da tenker jeg.

Håper det går bra med alle dere andre også.

Stor varm klem fra Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kjempebra resultat!! Det må føles utrooolig godt! Jepp, fram med 50-buksene!! Vær stolt av deg selv, du er superflink. Stå på...så kan vi ta fram 40-buksene til sommern :)

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vekttap og det er bare fantastisk følelse når klærne føles for store, sant? Og en dag trenger vi ikke gå i spesialbutikker for store størrelser gjør vi vel? Synes det er en inspirerende tanke. Ser så utrolig mye gøyt som jeg svært gjerne skulle brukt selv. En dag så ......:)

 

Ønsker deg en god natt.

 

klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig når bukser og klær er blitt for store,har nå tatt frem dongeribuksen jeg la bort i sommer,nå er den behagelig å ha på :)

Kan da ikke gå i tigts hele året. Glad jeg kom inn i den buksestr igjen. Nå er det å satse på å få 52 str til å bli behagelig.Får den på,men den strammer en del.

 

Ha en fin dag Lena

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 bukser du. Ja det har jeg ikke gått med på over 15 år. Fy flate det hadde vært flott gitt. He he...... og med ei snerten oppstramma rumpe. Ja det hadde vært noe det.

 

 

40 er ikke noe mål her i gården heller :) Kroppen forandrer seg jo mye etter barnefødsler osv, men en stram rumpe i 42-44 hadde ikke gjort meg noe :) Det er langt dit, men jeg er optimist!! Får skikkelig "blod på tann" når jeg kan ta fram klær som var for trange før.

 

Ha en superfin tirsdag!

 

Klem

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig morsomt med klær som blir for store. Har en god del av de liggende ja. Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre med de. På ett vis har jeg lyst til å kaste/gi bort, men samtidig så har jeg jo gjort det så mange ganger før...Å dessverre gått opp igjen. Men det har vi jo ikke tenkt til denne gangen. Så får nok kvitte meg med de klærne:D En god unnskyldning til å kjøpe nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de klærne som blir for store utover nå skal gis bort i uffkontainer. Nå må det ihvertfall for min del være nok. Orker ikke å gå rundt som et berg lenger jeg. Får vondt under beina, i knærne pluss hofter og rygg. For ikke å snakke om det elendige humøret.

Jeg ser nå de 6 kg jeg har tatt av nå så blir jeg bare blidere og blidere.

 

Jeg er jo vikar i hjemmesykepleien nå og måtte da kjøpe meg arbeidstøy selv. På torsdagen fikk jeg ikke dratt ned overdelen over rumpa men tenke f..n heller at det tøyet må jeg ha jeg er jo på vei ned. I dag fikk jeg faktisk dratt overdelen over rumpa. Trangt var det, men jeg fikke den ned.

 

Vet ikke om det har noe for seg, men har lyst til å skrive en kontrakt med meg selv om at jeg ikke må være overvektig. Har ikke lyst til å ende opp som min mamma. uff og uff.

 

Ellers i dag så verker det litt i ryggen ( det skyldes nok veden i går) men har kosa meg på jobben i dag oså.

 

Tusen takke for hærlig tilbakemeldinger. KOselig å lese.

Ønsker dere alle en fortsatt god kveld.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !

 

Tenkte bare jeg skulle kommentere det med kontrakt med seg selv - god ide! En annen god ide er å lage deg motivasjonskort; gjerne i pappark; med dine grunner til å ville ned i vekt. Dette kortet må være lite nok til å følge med i lommeboken, vesken o.l. Det kan være stor hjelp for å minne seg selv på sine grunner når vi i det daglige kommer ut for fristelser, dårlig tid osv. Dra frem kortet, les dine grunner, les de igjen og kanskje så blir fristelsen mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en tur for å ønske deg en fin dag, håper det går bra med deg.

 

Lurt det med en kontrakt med seg selv eller som spardama snakker om et motivsjonskort. Du kan også sette deg opp noen motivsjonspunt som for deg selv om hvorfor du gjør det du gjør, det har jeg gjort og det ser jeg på med jevne mellomrom.

 

Men nå skal jeg straks dra på jobb.

 

Ha en flott dag og så skrives vi

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena...som spardama sier....motivasjonskort. Det var lurt :)

Da kan man skrive ett pungt om bukser som en gang har passet,og som man følte seg vel,og smart i :)

 

Bodde ett år på østlandet i mine ungdomsår,jobbet i gjøvik,og bodde i søndre land.

Fint og stabilt vær,og flott natur. :)

 

Ha en fortsatt fin og grei dag Lena

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger. Skal jammen lage meg et kort som jeg skal ha med meg over alt.

I dag har jeg vært på jobben og lest igjennom masse. Sittet og lest i mange timer. Er fortsatt trøtt i hodet.

Minste gutten min og gubben er blitt syke så her florerer bakteriene. Begynner å føle meg litt tuft selv.

Har desverre ikke tid til å bli syk nå.

I dag har jeg vært på helsesenter og blitt veid og målt og testet.

Nå er jeg med se. Har fått lønn i dag så nå har jeg kjøpt nye sko, pulsklokke og skritteller. Er nesten litt imponert av meg selv.

På helsesenteret så spøkte jeg med at jeg er overivrig de første måndene og så dabber jeg av og at de nesten burde ringe meg for å pushe meg, og jammen er det sånn de gjør a gitt. Snakk om helsesenter.

Er kjempemotivert. Får et program som er tilrettelagt for meg.

 

Som dere skjønner så er jeg bare supermotivert og er såååååååååååå innstilt på at denne gangen går det den rette veien.

 

Skulle så gjerne vært inne hos alle sammen å lest litt, men må grytidlig opp i morgen for bilen må en tur på verkstedet. Var jo på Harry tur til svinesund i går og når vi skulle hjem så var det stekende sol og knall varmt i bilen. Vi tok ned alle vinduene men vinduet på pasasjersiden ville ikke helt opp og plutserlig gikk det rett i bånn på døre og det med et smell. Så vi kjørte fra sverige og hjem til sarpsbor og holdt på å fryse i hjel. Satte varmen på fyll guffe. Jeg må jo bare le av hele greia. Så komisk.

Ja ja. Skal prøve å komme innpå dere en tur i morgen.

Takker igjen for flotte tilbakemeldinger.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med innmelding på helsesenteret! Da er du i gang da! Må innrømme at jeg er misunnelig, skulle gjerne startet med trening på senter selv, men tror jeg venter litt. Har jo nettopp begynt å gå jeg, og etter mange år i sofaen er formen så dårlig at det holder foreløpig :)

 

God bedring til gutta dine - og ha en strålende dag!

 

Klem

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag for første gang gått med skritt teller. Har nesten tittet på den hele tiden. Skikkelig motiverende. Der jeg jobber er det et bygg på 4 etg og vi har heis, men i dag har jeg tatt trappen. Det blir en del turer opp og ned de trappene om dagen.

 

Ellers så kommer jeg hjem fra jobben og får vite at jenta mi er blitt utestengt fra garderoben når de skulle ha gym i dag. Mannen min hadde alt ringt til læreren så i morgen blir det et oppvaskt møte med klassen etter skolen. Fy faen dette er skikkelig tøft. Jeg var også et enkelt offer når jeg gikk på skolen så jeg vet så altfor godt hvordan hun har det. Om ikke læreren klarer å få skikk på klassen så har jeg bestemt meg for å dra rundt til de foreldrene dette gjelder og fortelle de hvor skapet skal stå. Mobbing har jeg nulltoleranse for.

 

Jeg har som sagt startet opp på helsesenter og i dag har jeg fått ut litt svette. Syklet i 30 min på level 5 og gikk i 30 min med 6 km/t.

Jeg gikk også til og fra helsesenteret. Bruker ca 15 min på det også.

Det er skikkelig deilig å komme igang.

Skritt telleren stoppet på 12005 skritt i dag.

Ellers så håper jeg at alt er bra med dere alle.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært da, skikkelig imponert jeg! En gang for leeeeenge siden, var jeg på helsestudio og da holdt jeg på å dø etter 10 minutter på sykkelen! Liker ikke sykler på helsestudioer, det er ikke det samme som å sykle ute. Men ellers er det ok utstyr der, med alle disse forskjellige vektene. Jeg kommer ikke til å melde meg inn på helsestudio før jeg er på 2-sifret igjen. Vet det høres helt koko, men grunnen er at inne i byen har vi et offentlig bad, Sentralbadet, som også er tilknyttet helsestudio. Hvis jeg får kort der, får jeg også bruke bassenget. Og jeg tar ikke på meg badedrakt før jeg ser 99 på vekten. Og jeg tenker som så at da har jeg også drevet og trent på andre måter og kommet meg i litt bedre form, og for å komme i enda bedre form da, skal jeg svømme og svømme og trene litt vekter også. :)

 

Men ikke misforstå meg, det er bare jeg som er sær og pysete, jeg mener det er flott at du og andre her går på helsestudio. Det er jo for å komme i form og gå ned i vekt, så jeg burde jo. Men foreløpig tar jeg i bruk mine egne apparater, begynner å sykle og kommer sakte men sikkert i bedre form. :)

 

Jeg har også en skritteller, og tenker at jeg må finne den frem hele tiden. I morgen skal jeg lete etter den. Basta. Blir motivert når jeg leser her om deg.

 

Nå nærmer det seg sengen for min del. Er temmelig trøtt nå.

 

God natt til deg.

 

Hilsen tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag for første gang gått med skritt teller. Har nesten tittet på den hele tiden. Skikkelig motiverende. Der jeg jobber er det et bygg på 4 etg og vi har heis' date=' men i dag har jeg tatt trappen. Det blir en del turer opp og ned de trappene om dagen.

 

Ellers så kommer jeg hjem fra jobben og får vite at jenta mi er blitt utestengt fra garderoben når de skulle ha gym i dag. Mannen min hadde alt ringt til læreren så i morgen blir det et oppvaskt møte med klassen etter skolen. Fy faen dette er skikkelig tøft. Jeg var også et enkelt offer når jeg gikk på skolen så jeg vet så altfor godt hvordan hun har det. Om ikke læreren klarer å få skikk på klassen så har jeg bestemt meg for å dra rundt til de foreldrene dette gjelder og fortelle de hvor skapet skal stå. Mobbing har jeg nulltoleranse for.

 

Jeg har som sagt startet opp på helsesenter og i dag har jeg fått ut litt svette. Syklet i 30 min på level 5 og gikk i 30 min med 6 km/t.

Jeg gikk også til og fra helsesenteret. Bruker ca 15 min på det også.

Det er skikkelig deilig å komme igang.

Skritt telleren stoppet på 12005 skritt i dag.

Ellers så håper jeg at alt er bra med dere alle.

Klem Lena[/quote']

Håper det går bra med datteren deres.

Har hatt mine oppvaskmøter m skolen,...

Det skal være nulltolleranse for mobbing.

Mi jente ble mobbet i fjor...på internett,osv...og aldri i mitt liv har jeg vært så sint på likegylige foreldre. Jeg tok allesammen under ett foreldremøte,har nesten ikke trodd jeg skulle turt det.

Man henter styrke når man trenger det.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har kommet deg skikkelig i gang med treningen, hørest nå ut som et fint opplegg på det helessentret du går :)

 

Du har innistert du ser jeg, hvilken pulsklokke var det du kjøpte deg?

 

oii nå fikk jeg nesten litt ondt i maven her, dette var ikke noe greit, å bli utestengt fra gym garderoden av klassekamerater, det var drygt, håper virkelig dere får ordna opp idette, for det er ikke noe kjekt for den det gjelder og fælt og oppleve.

 

Ja jeg bruker også skritteller, i går stoppa den på 14208, hadde nesten glemt hvor motiverendes det var å ha den på, har ligget lenge i skuffen nå før jeg fant den frem her forleden.

 

Ha en flott dag Lena, nå skal jeg straks dra på jobb, er heldigvis fredag i dag, skal bli herlig med helg igjen.

 

Ha en flott dag og helg og så skrives vi igjen

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var veldig trøtt i går, for jeg fikk ikke med meg det du skrev angående datteren din, for da hadde jeg selvfølgelig nevnt noe. Jeg blir så innmari sinna, og jeg er helt enig, mobbing skal IKKE tolereres! Håper bare at de forstår på skolen at de må ta det alvorlig med en gang. Går det bra med datteren din nå? Det er godt for henne at hun har deg til å kjempe for henne, det er ikke alle som er slik dessverre. Stå på og gi de inn! Foreldrene til samtlige som har vært med på slikt bør få beskjed om hva deres håpefulle små driver med. Og det bør de ta alvorlig. Fy flate, jeg koker innvendig. Det er altfor mye likegyldighet rundt omkring blant foreldre. Og den holdningen om at "mitt barn gjør ikke noe galt". Håper du ikke treffer på slike og jeg håper at det ordner seg og aldri skjer igjen.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så må jeg takke dere alle for kjempe flott støtte. Det med mobbing er noe herk. De har hatt et møte i klassen i dag og det var ikke meningen at det bare var jenta mi som ikke skulle komme inn. 12 åringer og mensen er ikke så greit. Alle jentene har ihvertfall bedt om unnskyldning så for jentenes del håper jeg at dette ikke skjer en gang til. Kommer jenta mi hjem en gang til og forteller noe slikt så sprekker jeg. Da blir det jeg som innkaller til et foreldremøte.

 

Pulsklokken jeg har kjøpt meg er en polar og den kostet 1099 og da fikk jeg med belte til å ha på brystet. (vet ikke om det alltid følger med da men)

Selve klokken kan mann også bruke som vanlig klokke.

 

Frem til nå har jeg gått 5000 skritt og klokken er 16:30.

 

Når det gjelder dette med helsesenter så ser mann gjerne så disse syltynne damene som trener der, men det jeg tenker er at jeg er like mye verdt jeg som det de er. Den eneste forskjelden på de og meg er at jeg veier 50 kg for mye og de er i bedre form.

Jeg prøver ihvertfall å si det til meg selv da. He he er litt rar jeg da.

 

Ellers så skal jeg ta fri i dag og slappe av litt. Tettner bare mere og mere til i nesen. Jeg skal også jobbe hele helgen pluss at jeg skal på jobb til mandag.

 

For dere som tar helgen så ønsker jeg dere en riktig god helg. JEg stikker innom bloggen hver dag.

Stooooooooooor klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...