Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

......fortelle. Jobben min går utpå å veilede psykisk utviklingshemmede i hjemmene sine. Jeg hjelper til med dusj, påkledning, gjøre istand frokost, sette på kaffe. Ja alt man gjør i et hjem. I dag så fant vi ut etter å ha hørt på p4 på vei til jobben at fredagen er blitt kosedagen på jobben. Så jeg og min beboer har baket boller i dag og samlet sammen en liten gjeng til kaffe og boller. Jeg holdt meg til kaffe. Jeg føler meg skikkelig flink nå altså. Men jeg må få si det at disse bloggene vi har på over 40 er bare helt super.

 

Dere er bare helt fantastiske alle sammen.

 

EN LITEN VITS:

KONA TIL SIN VENNINDE.

MANNEN MIN HADDE SKIKKELIG TRANG TIL Å VASKE T-SHIRTEN SIN SELV

OG GIKK PÅ VASKEROMMET FOR Å VASKE DEN.

SÅ ROPTE HAN UT TIL MEG OG SPURTE HVILKET PROGRAM DEN SKULLE VASKES PÅ. JEG SIER AT HAN MÅ SE HVA SOM STÅR PÅ T-SHIRTEN.

FRA MANNEN KOMMER DET BYGGMAKKER.

OG HER SNAKKER MANN OM DUMME BLONDINER.

 

Jeg syntes den var morsom jeg da.

Go helg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Takker for omtanken. Jeg har ikke tid til å bli syk så jeg trosser forkjølelsen.

Jeg har tro det eller ei vært å trena aerobic. Dette var jammen deilig. Masse oppstramming.

Var pumpa når jeg var ferdig. Prøvde å sykle litt før jeg dro hjem men i dag orket jeg bare 5 min.

 

Har ryddet litt her hjemme og har 4 brød til heving. Det er så godt med nybaket brød og jeg slumper oppi med litt solsikkefrø, og havregryn og det blir bare så godt.

 

kl 16:00 i dag skal jeg på jobben. Jobber til 22:00 og skal på igjen i morgen 08:00. Det er så pyton med sånne skift. Får liksom ikke landet skikkelig når jeg kommer hjem. Tenker jeg tar meg en øl å slapper av med den. Pleier å få roet ned da.

 

Ellers så er jeg på vei inn til dere andre får å lese litt hvordan det står til. vet jo at noen har veiedag i dag.

 

Ønsker dere en skikkelig god helg.

Klem LEna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bedre av forkjølelsen. Jeg ble mektig imponert over at du har vært og trent aerobic! Til og med forkjølet! Og 7000 skritt er også veldig bra! Du er virkelig flink. Jeg kjenner til slike vakter, da jobber vi til 22.30 og på an igjen kl 7.30 morgenen etter. Men i dag har jeg vært fra 7.30 til 15.00 og skal på vakt igjen i morgen fra 15.00 til 22.30. Hvis det blir en rolig vakt, kommer jeg nok innom disse sidene. Vi går litt utrygge tider i møte på jobben, er litt engstelig for å miste jobben min. Men best å ikke ta sorgene på forskudd, sant?

 

Ellers vil jeg bare ønske deg en fin lørdag, håper jobbingen i helgen går greit. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellau! Titter innom for å ønske deg en fin søndag! Hvordan er været hos deg? Som bergenser er jeg nesten besatt av været :) Og i dag PØSER DET NED :)

 

Hold motivasjonen oppe, nå er vi snart inne i en ny uke, og det er veiedag i morgen. Har en uggen følelse angående meg selv og vekten, tror det ikke har gått nedover, MEN BARE DET HAR GÅTT NEDOVER så er jeg fornøyd. Nedover er nedover, sant?

 

Håper solen skinner på deg, (den gjør det i hvertfall ikke på meg!) :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lena, håper at jobben har gått bra i dag. Og at det går bra med deg ellers, så flink du er til å trimme og samle skritt på telleren din da, kjempe bra.

 

Sender deg noen heia rop, du kan kanskje høre at jeg roper på deg i det fjerne:

 

Heia, heia, heia Lena stå på nå dette klarer du

 

vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jobbehelgen over og jeg har koset meg masse på jobben. Har vært en veldig fin helg. I sarpsborg så pøser det ned i dag og det kommer noen vindkast så jeg er nesten redd huset skal velte. (er veldig god til å overdrive, men det blåser mye)

Jeg er ved veldig godt mot. Er fryktelig spent på dagen i morgen selv, men som du skriver Trude så er ned tross alt ned.

Jeg blir så glad når jeg får heiarop og gode ord på bloggen det varmer og motiverer mye.

 

Ny skal jeg skryte av mannen min og barna mine. Når jeg kom hjem nå trodde jeg nesten jeg hadde kommet inn i feil hjem. Her lukter det deilig såpe og det er rent og ryddig. Blir såååååååååååå glad.

 

Nå skal jeg inn å lese litt om dere alle. Håper at det er bra hos dere alle.

Stor søndagsklem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena.

Takk for koselig meld på tråden min:)

Datt litt ut, men er tilbake igjen nå. Jeg har gått ned ca 20 kilo siden i januar. + el litt ned . Nå har jeg vel stablisert meg lenge nok, for å si det sånn, så nå er måler å begynne på de neste 20 kiloene. Jeg tenker ikke så mange kilo framover, men to kilo minus i mnd er vel målet mitt. Fra imorgen er det bryllupskropp som står i fokus. Vil jo svært gjerne ha på meg en fin kjole på den store dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for kjempe koselig tilbakemeldinger. Sitter nå på jobben og har en ledig stund. Er ganske trøtt og sliten nå. Føler jeg har ligget å gynget i hele natt. det har vært noen vindkast så det har knaka i huset. Har ligget en del våken.

Men i dag er det sol:) fra knall blå himmel. Jippi og jeg skal møte min veileder på helsesenteret kl. 16:00. Må ha med meg minstemann som skal på fotball kl. 17:00.

Ja dette blir nok litt av et res i dag. Middagen blir desverre sent i dag.

nei nå er jeg super nysgjerring på hvordan det er gått med dere andre.

Hade bra så lenge.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekten stoppet på 126' date='7 så det er 0,5 kg ned og minus 1 cm rundt livet. Nå må jeg nesten komme meg avgårde på jobb.

Lykke til i dag alle sammen

Klem Lena[/quote']

 

Hei og hopp:)

 

Gratulerer med bra vektnedgang denne uken også,kjempe flott, du er kjempe flink.

 

Håper du kommer deg i gjennom kvelden og dagen uten alt for mmye stress og kav.

 

Fortsetter å heie på deg.

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt pumpa. På treningen i dag skulle treneren min sjekke maxpulsen min. Jeg kom opp i 170, men da trodde jeg at jeg kom til å besvime. Det gikk helt trill rundt. Syklet hardt i 40 min.

Det er ikke bra å være i så dårlig form.

Det er jammen godt at jeg har kommet i gang med treningen.

 

Ble sen middag i dag for jeg jobbet til 15:00 og skulle møte på helsesenteret 16:00 og minste gutten skulle på fotball timen etter. Så i dag har det vært full rulle.

 

I dag har jeg ikke sjanse til å komme meg opp på kcal jeg skal ha. Ligger nå på 1500 kcal får kanskje opp 2-300 til. Fått 3 trimpoeng i dag da.

 

Noe skikkelig surt som har skjedd i dag da er at jeg har jo på meg skrittelleren hele tide og hver eneste dag, så i dag ca 11:00 skulle jeg sjekke hvor mange skritt jeg var kommet opp i så hadde ikke telleren telt skrittene mine og jeg som har gått trapper opp og ned i dag. Kjente jeg ble skikkelig sur. Nå står den på 2500 skritt.

 

Ja ja får sjekke den litt oftere i morgen.

 

Ellers så håper jeg at alt er bare bra med dere alle og tusen takk for gode ord.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena

Jeg er bare skikkelig imponert over at du har kommet så bra i gang med treninga!! Du har helt rett, det er skremmende å være i så dårlig form ;) Men nå er vi i gang og gjør noe med det!!

 

Ha en strålende dag i solen :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag koser jeg meg hjemme. Har sovet helt til 09:30 og det var deilig. Det er 10 dager siden jeg hadde fri sist. I dag baker jeg mine deilige brød og tenkte jeg skulle vaske vinduer. Nå ser vi snart ikke ut.

Jeg gidder ihvertfall ikke å stresse. Er fortsatt litt tett i nesen og hoster litt, men ellers så går det kjempebra.

Er støl etter hardkjøret på treningen i går. Skal prøve å gå meg en tur i kveld.

Håper at alt er bra med dere andre. Dere er i tankene mine.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,ville bare innom å hilse på,og takke for støtten jeg får.Hjelper utrolig mye å ha så flotte og greie venner som støtter opp,spesielt nå man er litt "ute å kjører"

Men nå går det fint,ønsker deg en fortsatt fin dag,og håper du får fine skinnende vinduer ;)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og stuptrøtt. I dag har det ikke blitt noe trening. Har slitt med hodepine i nesten hele dag og da blir jeg så utrolig sliten. Jeg fikk baket mine 8 brød og det var deilig. Vinduene skinner så i morgen blir det vel regn. Sånn er det nesten bestandig når jeg vasker vinduene.

Jeg har ellers slappet en del av i dag, føler at jeg har hatt behov for det.

Jeg skal på jobb igjen i morgen og jeg skal trene. Nå har jeg skrevet opp i boka mi når jeg skal trene så da blir det mere forpliktende.

 

Ellers så håper jeg at det går bra med dere alle.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en god oppskrift på brød??? Kunne godt tenkt meg å begynne å bake brød igjen, det er år og dager siden sist. Og det er ingenting som lukten av nybakt brød (og ikke minst smaken av det ;) ).

 

Håper du føler deg bedre. Det er viktig at du får hvilt deg godt når du ikke er helt i form slik du er med hodepine og forkjølelse, så det gjorde du rett i. Uansett ønsker jeg deg god bedring og håper det går bra på jobb og trening.

 

Ønsker deg en kjempefin dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude og takk for koselig tilbakemelding. Som oftest så kjøper jeg grovbakst på Rema og har oppi solsikkefrø, sesam frø, og da bruker jeg 3 ss sukker, 3 ts salt, 3 ss olje, 3 pk gjær og 14 dl vann. Elter dette sammen og sper på med hvetemel til det er blitt en seig deig.

Det blir skikkelig godt.

 

Har som ellers koset meg på jobben i dag også. Nå har vi spist ferdig middagen som ble fiskepinner, poteter og babygulrøtter og litt brun saus. Det smakte godt.

 

Angående det jeg skrev i går med nyvaskede vinduer, jada i dag pøser det ned. I natt har det faktisk vært frost også måtte skrape vinduene på bilen.

 

Nå skal jeg snart på trening og det blir deilig. Er så godt å svette.

 

Våknet i natt med en stikkende smerte på siden av magen, ned mot lysken. Vet ikke om det er eggstokken eller hva det er, men hver gang jeg snudde meg i natt så har jeg våknet for at det har gjort så vondt. Det har gått bra i dag men det hugger til hver gang jeg hoster. Håper at det er noe som går over veldig fort.

 

Håper at det går bra med dere alle sammen.

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...