Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

I dag har det gått i ett på jobben. Det er jammen deilig det også. Blir så kjedelig når det ikke er noe å gjøre.

I dag har det ikke blitt så mye gåing. I hjemmesykepleien er det nesten bare bilkjøring.

Lurer på om jeg skulle tatt en tur på helsesenteret i dag også, men tror kanskje det blir for mye.

Tror nok at jeg går meg en tur isteden. Håper bare at været holder seg sånn det er nå.

Sol er det ikke men det er ihvertfall ikke regn.

Tror gubben ordner med middag i dag. Kylling blir det. Deilig å sitte å slappe av litt.

Maten går fortsatt bra og hittil i dag har jeg 3996 skritt på telleren.

Ellers så håper jeg at alt er bare bra med dere alle.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Må bare si det jeg, du er så utrolig flink. Du virker som en person som ikke gir opp og som bare ER flink uansett ;)

 

Håper mannen din disket opp med deilig middag til deg da, det fortjener du!

 

Jeg sitter på jobb i kveld, så det blir ingen trim i dag dessverre.

 

Ha en god kveld!!

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og flink fru blom. Joda det går veldig greit nå, men jeg vet at det blir skikkelig tøffe tak også. Det er ikke så mye motgang som skal til føre jeg er på tur. Dere jentene her inne på bloggen har en veldig stor ære for mitt pågangsmot.

Jeg vet med meg selv at jeg trenger masse oppmuntring og støtte på denne omleggingen av kosten.

Føler at vi er en fin gjeng og jeg vet at jeg må være ærlig på alt. Uansett så er det bare meg selv jeg lurer om jeg sluntrer med mat og trim.

Du får ha en fin kveld på jobben du da.

Skal tenke på deg jeg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett - det kommer tøffe uker etterhvert. Og da er det superviktig at vi holder sammen her inne! Sammen skal vi klare å nå målene våre. Forumet og dere som skriver her inne betyr kjempemye for meg i denne prosessen med å gå ned i vekt...for det er søren meg en hard kamp!

 

Jeg er snart ferdig på jobb, gidder ikke gjøre mer. Regner med at samboern min kan være hjemme med snuppa i morgen hvis det trengs - så da fortsetter jeg heller i morgen. Var jo så lur at jeg ikke tok med meg noe frukt eller noenting, så jeg må hjem å spise ;)

 

Ha en fin kveld du også!

 

Klemmer fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen ;)

 

Ja da er det atter en ny dag, etter å endelig få se hvordan sola ser ut i går og at himmelen faktisk kan være blå, så er det i dag pån igjen, regn og vind, tror den nye nasjonaldrakten her på traktene kan være regndress jeg.......

 

Her går det meste på skinner fortiden, mat , trim og jobb, skulle bare ønske at vekten kommer seg nedover igjen også, men så lenge jeg går inn i cm så skal jeg være fornøyd, har satt meg selv på vannkur, drikker vann til den store gullmedaljen, noe som fører til at jeg må opp om natten, men, men noe må man jo lide.

 

Men nå skal jeg straks dra på jobb, vi skrives, ha en kjempe flott dag.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å ønske deg en fin dag. Håper formen er bra. Vi bergensere er sjokkert for det viser seg at himmelen er faktisk blå, trodde det var bare tull jeg ;)

 

Må bare si at jeg synes du er virkelig flink, du virker så målrettet og aktiv, det er imponerende og motiverende, vet jeg har sagt det før, men du fortjener virkelig å høre det også ;)

 

Jeg sitter ved mitt kjøkkenvindu (favorittplassen min), her har jeg datamaskinen min også. Sitter og drikker kaffe og ser ut på fuglene som nærmest slåss om meisebollene jeg har hengt opp til dem, for ikke å snakke om nøttene. De er så søte disse fuglene! Det kommer alle slags sorter også. En gang talte jeg over 10 forskjellige sorter, det var helt vilt. Ok, nok om dette. Har en tendens til å mase om alt mulig, det har du kanskje merket, hehe.

 

Ok, håper du får en fin dag og at dere også har blå himmel og sol i dag. Stå på, Lena, du er flink. Jeg heier på deg.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Det er så hyggelig med gode ord. Det varmer meg langt inn i hjertet. Dere er bare helt fantastiske alle sammen.

 

I dag har jeg vært på kurs. Dette handlet om psykisk utviklingshemmede. Det var skikkelig interesant. Han som holdt kurset var bare helt fantastisk. Han kom inn på de utroligste ting man kan gjøre og bør gjøre. Veldig lærerikt.

 

Ellers så har jeg skeiet ut med en bolle i dag. Det smakte litt for godt men jeg tok bare en da. Kcal nok i en bolle til et helt måltid jo.

 

Ellers så har jeg glemt skrittelleren i dag:(

 

Sitter å lurer på hva vi skal ha til middag i dag, den middagsplanen varte i 2 uker. Jeg er egentlig bare helt håpløs.

Jeg trenger å bli mere strukturert. Litt for mye går på halvt håll her.

 

Ellers så blir det ingen tur på helsesentert i dag heller, men jeg har avtale i morgen med instruktøren så jeg får vel svette litt i morgen.

I kveld skal jeg på korpsøvelse, nå har jeg ikke vært der på 3 uker så nå må jeg bare.

 

Det er ikke bare du Trude som er sjokkert i dag. BLÅ HIMMEL OG SOL. Det er så utrolig deilig.

Kjenner sola varmer langt inn i sjelen. Kanskje jeg skal ta kornetten på ryggen å gå på øvelsen i dag. Det er bare 30 min å gå. Det var ingen dum ide.

 

Ja jeg får vel rote litt i fryseren å se om det er noe som frister vel.

Må bare innom dere andre først.

Ha en fortsatt fin dag

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitt. Jammen om jeg pakka kornetten, notestativ og noter i en ryggsekk og gikk på øvelsen i dag. +7 dl vann i ei flaske da.

Det var utrolig godt. Det ble en gåtur på 50 min og 2,9 poeng.

Er utrolig godt fornøyd.

 

Nå ser jeg stjerner så da er det vel på tide å hoppe i loppekassa.

 

Go natt alle sammen og drøm søtt.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er stolt av meg selv for den gåturen i går. Fikk mange tilbud om å sitte på hjem også.

Det var deilig, men jeg er ikke så glad i mørket. Litt mørkeredd.

 

Dagen i dag ja. Fulgt barna til skolen og dro rett på trening. Syklet i 45 min og gikk i 30 min. Da var jeg svett. Veilederen min syntes at jeg er flink også så det hjelper jo masse.

Merker at kondisen kommer sakte men sikkert.

I dag har jeg sikkert gjort noe skikkelig dumt, men men. Jeg har vært å kjøpt meg 3 nye bukser. Ingenting som passer jo. De buksene jeg har i skapet tar det ihvertfall 3 mndr til jeg får på. De henger så fint der og venter på meg.

 

Sola ja. Trodde ikke jeg skulle få se den noe mere i år. Det er sååååååååååå deilig og den varmer så deilig.

 

Ja Vilde vi er heldige vi som bor på østlandet nå.

 

Middagen ble i dag planlagt når jeg var på rema og handlet. Strimlet svinekjøtt, wokgrønnsaker og ris. Jeg tenkte på det og fikk vann i munnen.

 

Et tips jeg fikk på treningen i dag er å ha skrittelleren på innsiden av sokken.

For oss som har litt ekstra rundt magen så er visst det anbefalt.

 

Nå skal jeg inn til dere andre å sjekke hvordan det går med dere.

 

Ha fortsatt en strålende dag. Ojsann glemte nesten at jeg må skrive agenda for styremøte i kveld.

 

Stor klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere er så enige med meg. Det er deilig med litt nytt også.

Piffer opp litt.

Så flott at det er bra vær i Bergen også da. Det er bare å suge til seg disse fantastiske solstrålene.

:rolleyes::):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig for sulten til å skrive men må bare si det at skrittelleren min står nå på 12696. Yes yes yes.

Det er jeg fornøyd med.

Jeg har såååååååå mange kcal som jeg burde få i meg. Tror jeg ligger 900 kcal for lite i dag.

Det får bli en skikkelig kveldsmat med egg og kaviar og appelsinjuice tenker jeg. Har liksom kommer så galt ut i dag med maten i dag.

 

Jeg er jo som sagt blitt leder i korpset til jenta mi og i dag har jeg meldt oss på til en Stavangertur i st.hans helga. Da er det masse som skjer for sånne korpsfolk som oss. Det skal bli morsomt.

 

Nei nå MÅ jeg ha mat.

 

Prekæs snart.

Lena:):rolleyes::):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker hodet innom for å si god natt, håper du har hatt en flott dag, og som alltid er jeg like imponert over deg og trening, over 12000 skritt er bare kjempeflott! :)

 

Men nå sovner jeg snart her jeg sitter, mye luft og trim gjør man skikkelig trøtt om kvelden, men på en god måte. :rolleyes:

 

God natt da, Lena.

 

Nattaklem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også lyst å bruke skritt-teller....

Skal jammen være på utkikk etter den jeg fikk i julegave av nabofruen i fjor....

Fikk den i beste mening,for hun vet jeg sliter m vekta...hun også gjør det,men i mindre skala.

Ha en superflott dag,og håper du har sol i dag også :rolleyes:))

Klem :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...