Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har ikke vært med så lenge her , men synes dette gir meg inpirasjon! Jeg er sikker på at du greier dine kilo før jul- bare stå på!!

jeg har et drømmemål på 15,6 kilo før jul....... men helt realistisk er det vel ikke.

Men da hadde jeg vært nede på tosifret tall og det hadde vært såååååååå godt:)

 

Så tipset mitt til deg med søtsuget, kjøp tine Ja yoghurt med vanilje og bland inn friske bær, selv synes jeg blåbær er topp.

Ellers så er det kommet en ny yoghurt som heter Skyr, den er kjempegod!

Ha en fin vakt!

 

Hilsen solvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

og hellig spinningsdag. Ja for onsdag kl 18:00 er ukas høydepunkt. Verdens beste spinningtime. I dag ble 1 time spinning 752 forbrente kcal. Og jammen har jeg startet opp på trimtre 8.

 

Jeg har i dag vært på vekta og den stoppet på 94,8 og for en uke siden stoppet den på 96 kg så jeg har gått ned 1,2 kg på en uke. Jeg er utrolig godt fornøyd. Superglad faktisk og det er bare så utrolig deilig.

 

Denne uken har jeg heller ikke hatt noe sukkersug. Men tusen takk for tipset Solvik. Det skal jeg huske på når jeg får neste søtsug.

 

Ellers så går dagene som en lek og det er utrolig deilig. Føler at jeg virkelig mestrer dette og det kan jeg takke familien og treningssenteret for. Jeg har virkelig stor tro på at julemålet mitt går som en lek. Bare 5 kg til så er jeg der.

 

Håper virkelig at det går bra med dere andre

 

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan spinning kan være regnet som noe av "verdens beste" fatter jeg ikke, men jeg er glad for din skyld. Jeg var på 1 spinningtime for sikkert 1-2 år siden og jeg er sikker på at rompen min kjenner det ennå. :P

 

Jeg skal ikke trene før i april. Hvis du ble litt nysgjerrig nå, kan du spinne over til tråden min. Hihihi. Jeg kommer til å trene på en måte, men ikke akkurat den måten man regner for trening kanskje. :P

 

Jeg heier uansett på deg og synes du er flink.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Hvordan spinning kan være regnet som noe av "verdens beste" fatter jeg ikke' date=' men jeg er glad for din skyld. Jeg var på 1 spinningtime for sikkert 1-2 år siden og jeg er sikker på at rompen min kjenner det ennå. :P

 

Jeg skal [/quote']

 

Samma erfaring som deg, og jeg har GODT POLSTRET rompe altså! Men skal gi det en ny sjanse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos Simen i dag og fra forrige uke står jeg stille. Takk og lov for det. Skulle hatt mensen om lørdagen, men den lar jammen vente på seg. Føler meg utrolig oppblåst. Håper faenskapen snart kan bryte ut.

 

Ellers så har jeg hatt en super prat med Simen og nå føler jeg meg veldig mye bedre. Deilig med en go prat.

Jeg har fri i dag så jeg koser meg med varme i ovnen og kaffe i koppen.

 

I kveld er det igjen ooooooooo hellig spinningsdag som jeg elsker. Og til dere som ikke skjønner det så har jeg trælær både forran og bak:D

Der var ikke mye gøtt til å begynne med men nå elsker jeg det.

 

Håper at alt er bra med dere alle, nå skal jeg slappe av og kose meg med litt strikking.

 

Ha en super onsdag

 

Klem Lena:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan spinning kan være regnet som noe av "verdens beste" fatter jeg ikke' date=' men jeg er glad for din skyld. Jeg var på 1 spinningtime for sikkert 1-2 år siden og jeg er sikker på at rompen min kjenner det ennå. ;)

 

Jeg skal ikke trene før i april. Hvis du ble litt nysgjerrig nå, kan du spinne over til tråden min. Hihihi. Jeg kommer til å trene på en måte, men ikke akkurat den måten man regner for trening kanskje. :)

 

Jeg heier uansett på deg og synes du er flink.

 

Klem fra Trude[/quote']

Ja trude dette hørtes virkalig spennende ut. Stå på dette klarer du:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

uff som tiden flyr. Jeg er flink til å registrere alt jeg spiser og stort sett så klarer jeg meg veldig bra, men noen dager er litt vel hektiske og middagene blir litt vel lettvindte.

Jeg får desverre bare til 2 til 3 treninger i uken nå, men det er mye bedre enn ingenting. Jeg vil så mye mere men tiden strekker bare ikke til

 

Humøret er stort sett på topp, men forrige uken var ganske tøff, jeg hadde lyst på mat og eller sjokolade nesten hele tiden. Jeg klarte å styre meg mye, men ikke hele tiden. Denne uken håper jeg går som en lek. Minste gutten er blitt syk så nå krysser jeg fingrene for at det ikke er svineinfluensaen som har kommet til oss.

 

ER SÆRPING TE JÆ DØR. HEIA SÆRP 08

 

Ønsker dere alle en super uke

 

:(:DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja nå nærmer julen seg med stormskritt. Og jeg har ikke engang startet med innkjøp av julegaver. Ja ja det blir som alle andre år det. Alt gjøres i siste liten.

 

Noe som kommer enda før julen er fagbrevet. Uff jeg kjenner at jeg gruer meg veldig til det. Det blir 3 nervepirrende dager. Håper at jeg den 11 desember er ferdig som helsefagarbeider.

 

Selv om jeg ikke er så veldig aktiv her inne så registrerer jeg alt hva jeg spiser og det hjelper meg å ha kontroll på inntaket av maten.

 

Og så kommer alle utfordringene. Det å handle mat i butikken er jo ren terror. Pepperkaker, marsipan både med og uten sjokolade, men jeg har vært flink og ikke kjøpt noen ting. Vi får se hvor lenge det holder. Godt jeg har Simen som holder meg i øra.

 

Nå skal jeg sette meg å skrive noen pleieplaner. Dette er veldig viktig til fagprøva.

 

Ønsker dere alle en super dag. I særp skinner sola. UTROLIG DEILIG!

 

:):DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fagprøven gikk som en drøm. Jeg besto med glans. Så nå er jeg ferdig utdannet helsefagarbeider. Men fy for ei tøff uke jeg hadde. Jeg var ferdig på fredag. 3 dager med nerver som lå på utsiden av kroppen. Jeg tror ikke jeg har vært så veldig flink med maten de siste 2 ukene, men snop har det ikke blitt. Jeg har vært så nervøs at jeg ikke har orket så mye mat. Helt ille har det vært. Denne helgen har jeg feiret med vin og skikkelig koset meg og bare slappet av. Utrolig deilig.

 

Jul ja. Den kommer like fort hvert år den. Jeg fikk tatt et skikkelig jafs i helgen og nesten alle julegavene er nå kjøpt og de er blitt pakket inn i dag. Det merker ryggen. Det blir ikke mye baking her i år. Det blir jeg som trøkker i meg den dritten. Men jeg skal kose meg i jula. En kjekk veileder sa til meg at det er ikke hva du spiser mellom jul og nyttår, men det du spiser mellom nyttår og jul. Hmmmm ja man får noe å tenke på der.

 

Målet mitt til julaften tror jeg går til h..... men men man kan ikke klare alt heller. Jeg tåler så dårlig press og fagprøven har vært litt av et press.

 

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år. Kanskje jeg stikker innom her nærmere julen, men det er mye som skal gjøres til jul og tiden går fort.

 

Nisseklem fra NisseLena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja ja denne jula har jeg virkelig tatt helt av. Jeg har gjort alt feil. Store måltider og ikke så mange som jeg skal ha. Det har blitt max 3 måltider. Trening har det heller ikke blitt så mye av. Vekta tør jeg ikke å gå på, så det får vente i ihvertfall 2 uker.

 

Så nå. Drikke vann, 5 små måltider og grønn tea. Det er oppskriften for meg.

 

Ellers har jula vært helt grei, bedre kunne den absolutt vært. Oldemor til barna har ligget hele jula på sykehus og verdens vakreste dame på jobben døde julaften. Trist.

 

Jula ryddet jeg vekk i går og det var deilig, fått tilbake mye plass nå.

 

Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år og håper alt er bra med dere.

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå er jeg endelig skikkelig på gang igjen. Maten går som en drøm er må bare si at den nye registreringen på vektklubben er super. Savner trimtreet bare.

Treningen har jeg også kommet godt igang med. Det siste året har treningen vært et ork, men nå har jeg lyst til å trene og jeg nyter den tiden jeg er på trening. Utrolig deilig.

 

Vekta mi i dag stoppet på 95. Hadde håpet det var noe mer ned, men jeg har trent en del styrke og tante rød er på vei. Muskler veier mere enn fett og dagene før tante rød kommer er det opp ca 3 kg. Her er unnskyldningene mange men mulige forklaringer.

 

Må bare fortelle om forrige ukes trening. For over 1 år siden fikk jeg et styrkeprogram av Ruben. Til å begynne med var jeg flink til å gå igjennom dette styrkeprogrammet og vektene øket etter hvert. På torsdag så startet jeg opp med dette programmet og fortsatte der jeg slapp. Det var ikke lurt. Jeg bruker jo ikke hodet og tar litt lettere vekter. Så fredagsmorgen måtte jeg ake meg ned trappen og krabbe på knærne rundt i huset. Jeg hadde vondt i hele kroppen bortsett fra fingre, tær og ansiktet. Uff og uff. Så hele helgen har gått med å sitte i ro. Tok en liten gåtur på tredemølla og tøya lenge etterpå. Det hjalp noe.

 

Ellers så har jeg det utrolig deilig om dagen. Jeg er nå ferdig utdannet helsefagarbeider og fagbrevet er mottatt. Det var veldig høytidelig.

Sånn jeg føler det nå er at jeg er en veldig mye mere fornøyd Lena og jeg føler at alt går min vei og jeg har lyst og ork til trening, Sund og god mat. Jeg er nå en bedre mamma, kone, datter, tante, svigerdatter, svigerinne, kollega og venn. Sånn er det lenge siden jeg har følt og det var jammen på tide må jeg si.

 

Jeg ønsker alle en super dag og fortsatt super uke.

 

:):DKlem Lena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så utolig deilig å lese om hvordan du har det om dagen! Det må være en flott følelse i februarmørket å finne så mye gleder.

Og ikke minst gratulerer med fagbrevet! Det er jo kjempeflott! Resultatet av mye arbeid.

 

Jeg kjenner meg igjen i krabbing i trappene. Jeg var på sirkeltrening for noen uker tilbake og da klarte jeg ikke å snu meg i sengen etterpå.

Skal driste meg tilbake på samme treningen i kveld, men tror jeg skal være litt mindre tøff i trynet. Sliten blir jeg nok uansett :P

 

Kos deg med treningsmotivasjon og jeg krysser fingrene for knall resultater neste veiing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...