Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Hofta blir bare bedre og bedre. Det er deilig. Sliter bare når jeg går opp og ned treppene. Konserten gikk kjempefint. Morro.

 

Ellers så har jeg det utrolig bra om dagen. Selv om jeg vet jeg har vært flink denne uka så er jeg like spent på vekta i morgen. Har ikke vært på vekta siden mandagen. Håper det har gått bra.

 

Nå skal jeg lese litt hos dere andre. Blir dessverre ikke tid til det hver dag.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

God bedring til hofta di, Lena! *klem*

 

Og den vekta er snill med deg i morgen, det er jeg helt sikker på! Verre her hos meg, idag har jeg nemmelig hatt en time out fra min nye livsstil og det straffer seg nok, men det tåler jeg!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deg, med ønske om en flott dag og en flott uke:):D

 

Så fint å høre at hofta er blitt bedre, håper den vill bli bra etter hvert, hørest ut som om du har hatt en flott helg, full fart hos deg fortiden ser jeg.

 

Lykke til med vekta i morgen, skal bli spennede å høre, men jeg tror det kommer til å å bra, så flink som du er. Heia, heia, heia, Lena, stå på:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke helt happy. Ble 0,2 ned bare men får vel være glad jeg ikke har gått opp. Har vært å trena jeg og nettopp ferdig i dusjen. Veldig deilig. Gleder meg til julespinning i kveld og da med nisselue. Kommer nok til å bli ganske varmt da ja.

Tusen takk for fine ord fra dere alle. Og hofta er snart så fin som ny. Går greit med trappegåing også.

 

Håper at alt er bra med dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julespinning var jammen gøy. Det var full sal og kun to som hadde nisselue på. Jeg og ho andre som hadde nisselue på hadde også tegnet på freiner og røde kinn. Var ikke mye igjen av de røde kinna og fregnene når vi var ferdige. Var rød i hele ansiktet da.

 

Ellers så har det vært juletrefest i dag også og de var kjempeflinke. Ole-Henrik var konfransier og han var sutrenisse i skuespillet. Jeg lo så jeg rista. Skikkelig morro.

 

Ellers så har jeg ikke trena i dag, har egentlig ikke hatt tid til det heller. Kroppen trenge også en dag med hvile i dag. Har vært et maraton på jobben i dag også. Det har gått i et enda kjør. Har nesten ikke fått puste. Telefonen har ringt i hele dag og alarmer har det også vært midt i matpausa.

 

Ja ja men jammen som dagen har gått unna. Blir ikke lenge til jeg legger meg nei.

 

Ønsker dere alle en super kveld

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjempeartig ut...gleder meg til jeg skal trene jeg også,må vel sikkert melde meg på i egen regi,ikke via det kurset jeg har snakket så varmt om.

For det ser mørkt ut nemlig,ikke mange nok påmeldte enda.Skal ringe ernæringsfysiologen i dag for å høre.Har jo egentlig satt i gang ett aparat,både m barnehageplass osv...for å komme meg avgårde på kurset. Hvis du ikke husker å ha lest om det,går det kort ut på trening,3 dager i uken,pluss selvhjelpsgrupper m veileding av psykolog.

Har tro på prosjektet.

Men nå er kaffepausen over...er innom dataen ganske ofte,for å lese litt,og motivere meg selv.

skriver noen hilsninger innimellom ;)

Ha en flott dag Lena :)

Du er flink på alle måter,de er heldig som har deg i den jobben du har :))

Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en helg. Jeg orker ikke å skrive om den engang.

Men det jeg vil skrive om er hvor flink jeg har vært i dag. Lille tantebarnet mitt er blitt døpt i dag. Og med en dåp så følger utrolig mye med. Det var deilige snitter og deilige kaker. Jeg spiste 5 snitter og ingen kake:) Ble veldig stolt av meg selv da altså.

 

Ellers med meg går det bra og hofta er nesten helt fin. Det har desverre blitt lite trening denne uken. Det ble 3 dager da, men vil helst ligge på 4 dager i uka.

Egentlig så føler jeg at denne uka har vært ganske slitsom. Det har gått i et enda kjør. Har hatt fri i dag og neste fridag nå er tirsdag om en uke. Puh. Ja ja det går nok bra det også.

 

Ellers så håper jeg at alt går bra med dere alle sammen og ønsker dere alle en fin adventstid.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 2,4 kg denne uken. Trodde ikke vekta viste riktig så jeg gikk på en gang til.

Jeg er superfornøyd. Så nå er det bare 1,4 kg til så her jeg nådd 20 kg.

Kan nesten ikke tro det er sant.

 

Nå skal jeg inn til dere andre å se hvordan det har gått.

 

Ha en fortsatt super mandag.

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsninger. Alltid like kjekt.

I dag har jeg gjort klart huset mitt med nisser og juleduker. Det er bare så koselig her nå. Og jammen ble det ryddig her også. Har kosa meg nede i stua og hadde nesten ikke lyst til å gå derifra.

Lenas fantasiverden er også over. Ihvertfall den magiske Harry Potter verden. Jeg er nsten like hekta jeg som barna. Tenk så deilig det hadde vært med litt magi i denne verden. Joda jeg bare drømmer litt jeg. Tenk å bare si en formel og vifte med tryllestaven så fikk vi ryddet og vasket både hus og klær.

Nei nå får jeg vel gi meg her.

 

Maten i dag er litt for mye gitt. 400 kcal for mye. Har fått dilla på kaviar og det der ikke mager mat.

 

I dag har jeg prioritert hus og nisser fremfor trening, men i morgen er det opp å trene gjen. I går etter trening tok jeg solarium og det var utrolig deilig når jeg lå der, men etter at jeg kom hjem og det hadde gått en time så lignet jeg på en stekt hummer. Uff det er ikke veldig godt. Blir en stund til neste gang nå.

 

Ja ja ønsker dere alle en fortsatt fin uke og husk: må ikke stresse. Det blir jul uansett.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med både flott nedgang, nesten jubileum og nisser og julepynting!

høres ut som du har det riktig fint for tiden! :)

deilig med litt førjulsstemning. vi har vært og kjøpt de nest siste gavene så nå mangler det bare 2. nesten i mål.

lykke til med julepynting og slanking, du er så flink så! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå merkes kjøret. Jeg rekker nesten ikke å trene. Fikk trena på mandagen og fikk trena i går, men det blir litt sånn stresstrening. Ungene er hjemme alene og sent blir det. Nå rekker jeg ikke å trene før til søndagen. Og det som er enda værre er at jeg nesten ikke har tid til å komme inn hit. Nå har jeg nettopp lagt inn maten for både i går og i dag.

Siden 12 november har jeg hatt 7 dager med fri og de dagene jeg har hatt fri så har jeg vært enten i sofaen med vond hoft eller i dåp vært med på konsert. Det har liksom ikke vært en fridag jeg har klart å nyte fult ut da. Min neste fri dag er til tirsdagen og da har jeg jobbet 8 dager i strekk. Men så kommer jo hele poenget da. Jeg må lære meg til å si NEI når det gjelder jobbing, men det er ikke lett når det er krise heller. Er sånn laga at jeg føler veldig på det jeg da. Nok om klagina mi.

 

Nå skal dere få høre hvor lett jeg lar meg friste. Vi har i dag fått konfekt av pårørende til en bruker som desverre har gått bort. Skal bare si det at den sjokoladen var jammen go. Den engelen med glorie var ikke til stede i dag gitt.

 

Ellers så homper det å går. Sliten er jeg, men det går nok bra det også.

 

Ønsker dere alle en riktig så fin advendtstid.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har ramla litt ut på idag Lena;) Lurer på om det har noe med at man er litt sliten, kan så klart skylde på at jeg fikk mensen idag også....Men uansett er det vel i bunn og grunn jeg som velger å spise....

Men dette tar vi inn igjen nå.

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena, du er helten min :D Har så veldig respekt for det du får til!

Håper du har det fint, ikke stress nå, og jobb litt mindre *nikke*.

 

Julefreden kommer nok sigende til oss begge etterhvert.

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her med en liten fredagshilsen til deg i fra meg, ha ei flott helg og fin førjulstid:)

 

Jeg ble nesten stressa av å lese innlegget ditt jeg nå, jammen med det er det full fart hoss deg fortiden, håper virkelig du får nytt dagen å tirsdag når du har fri. Prøv å stress ned litt da, Lena, og kanskje jobbe litt mindre.........

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter fortsatt på jobben og venter til kl. skal bli 22:45. Da slutter jeg på jobb. nattevaktene kommer snart da.

Nå føler jeg at det snart går på stumpene løs her. Er skikkelig sliten om dagen. I dag sov jeg til 09:30 men våknet opp med det hode. Skikkelig hodepine. Det hjalp med to ibux. jeg skal ikke klage da sånn med tanke på migrena til Trude. Fikk ryddet masse i huset i går kveld og i dag og begynte på jobben 14:45. Nå ligger alle å sover. De er jammen heldige.

 

Ellers så går det dårlig med maten det blir 3 til 4 måltider om dagen og de blir da også noe større en normalt.

Trene orka jeg rett å slett ikke i dag, men i morgen SKAL jeg trene. Følger barna på skolen å går på trening etterpå.

 

Jeg gledet meg som en unge til Tirsdagen da skal jeg bare gjøre det Lena vil.

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag og masse lykke til med veiing i morgen.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fin dag, håper hodepinen er borte i dag. (Hodepine er pyton enkelt og greit).

 

Klarer du å holde koken og være like flink, eller krever julestyret sitt av deg? Håper det går greit. Jeg har en merkelig ro i år, tar alt fullstendig piano. Ikke det at jeg ikke gjør noe, men jeg stresser ikke opp i hodet mitt, kan du si. :D Ingen "åååå jeg må huske ditt og datt, og datt og ditt, må kjøpe, må kjøpe osv." Det blir jul uansett.

 

Vet du hva, i dag vekket guttene meg med kake med 28 lys på. De kom inn på rommet mitt kl 06.30 i morges! Snakk om overraskelse! I går spurte til og med eldstegutten når jeg ville bli vekket i dag. 7.30 svarte jeg. Er de ikke skjønne? De sang happy birthday sangen til meg også. :)

 

En fin start på dagen. :)

 

Håper du også får en fin dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her med en liten mandagshilsen til deg, håper uken din blir fin, og at du får en fin fridag i morgen :D:) høresst ut som om du trenger det nå, bruk dagen på deg selv og nyt den.

 

Du er kjempe flink, står på som bare det, men ikke stress for mye nå Lena, dette klarer du:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...