Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Lenge siden jeg har vært innom deg nå? hvordan går det?

hører rykte om at du skal ha en gjøre-hva-lena-vil-dag i morgen :)

håper du får en toppers dag!

er absolutt viktig å prioritere seg selv innimellom! og ikke nødvendigvis med godteri slik jeg desverre har gjort i dag. men herfra blir det nye boller. SKAL inn på rett kurs igjen. om jeg så må hale meg selv etter ørene hehe :D

 

håper du har det bare bra!

klem fra may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... og fri. Gjett om jeg nyter det da. I dag har jeg tatt 30 minutter med solarium, trena styrke i 30 min og spinning i 45 min. Så utrolig deilig. Når jeg kom hjem så tappet jeg i badekarret og tok meg en velfortjent dukkert. Utrolig deilig. Forrige uke så kjøpte jeg meg spaprodukter på apoteket og det er jeg hatt i vannet og smurt meg etterpå.

 

Så i dag dere så er det Lena-gjør-det-ho-vil-dag. Utrolig digg. rett og slett. Føler meg nesten som ny her jeg sitter.

 

Nå kom Rebecca hjem så jeg får vel ta en liten prat med henne vel

 

Klem til dere alle fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det endelig jul igjen. Innom for å ønske dere alle en riktig god jul. Håper dere får noen fine dager. Og husk at det er lov å kose seg i jula. Vi kan kose oss mellom jul og nyttår men ikke så mye mellom nyttår og jul.

 

Juleklem fra Lena som tar en liten ferie fra bloggen nå. Tror desverre ikke tiden rekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å avlegge litt rapport. Jeg hadde fri 22,23 og juaften og det var utrolig deilig. Jeg jobber resten av jula. Så neste fridag nå er 02.01.08. Jeg koser meg om dagen, men jeg merker at jeg har bygd opp en fin sperre når det gjelder snop. Litt snop blir det men ikke i den grad at jeg blir kvalm. Sånn var det før.

Jeg trena på lille julaften og har ikke trena noe siden, så i dag gleder jeg meg som en unge for jeg skal på trening. Jippi.

Ellers så har jeg det veldig bra om dagen og håper også at dere andre har det fint.

 

Ønsker dere alle en fortsatt god jul.

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å avlegge litt rapport. Jeg hadde fri 22' date='23 og juaften og det var utrolig deilig. Jeg jobber resten av jula. Så neste fridag nå er 02.01.08. Jeg koser meg om dagen, men jeg merker at jeg har bygd opp en fin sperre når det gjelder snop. Litt snop blir det men ikke i den grad at jeg blir kvalm. Sånn var det før.

Jeg trena på lille julaften og har ikke trena noe siden, så i dag gleder jeg meg som en unge for jeg skal på trening. Jippi.

Ellers så har jeg det veldig bra om dagen og håper også at dere andre har det fint.

 

Ønsker dere alle en fortsatt god jul.

Klem Lena:D:D:D:D[/quote']

 

Så flink du er. Jeg har falt helt av trengingsvogna... Høres ut som du har en slitsom tid forran deg. Er glad jeg har mandag til fredag åtte til fire jobb jeg

 

Lykke til videre

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått jul og ønsker deg også en fin nyttårsfeiring. Satser på at du er tilbake om et par dager, fullt motivert til å fortsette vektnedgangen. Det håper jeg virkelig du er, for jeg trenger deg også til å motivere meg. :D

 

Vi snakkes i 2008. Jeg gleder meg.

 

Stooor nyttårsklem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp nå starter vi opp med et nytt år og nye muligheter. Jeg har for å være helt ærlig ikke veid meg enda og det skjer heller ikke før til mandag.

Jeg har kosa meg masse i jula, men jeg har heller ikke tatt helt av heller. Jeg har hatt dere i tankene og da har lysten på det søte og usunde ikke fristet så veldig. Jeg har nå jobbet siden 1. juledag og i morgen har jeg fri. Jeg skal trene og jeg er litt usikker på om jeg skal kaste ut jula. Jeg får se. Ellers så er Lenatradisjonen at jula blir kastet ut 1. nyttårsdag.

Ellers så er jeg kjempe motivert for å fortsette der jeg slapp uka før jul.

Og bare for å fortelle hvor flink jeg har vært så har jeg faktisk trena i jula. 5 besøk ble det og jeg er kjempefornøyd at jeg fikk til det. Julegaven fra gubben var spinningsko. Fy flate og det er bare helt konge altså. Gubben fikk 1 års abo av meg på treningssenteret da. Er ikke den smaleste han heller. Og det er alltid en baktanke, jeg får en sprek mann og han kan dra meg på trening når jeg har vondt i vilja.

 

Jeg må få takke til dere som har tørka støv av bloggen min. Dere er bare helt supre.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Du er min heltinne! Jeg blir bare så imponert over den viljen din. Den forsvant for meg i julen. Men jeg graver den frem og skal bruke den flittig nå fremover. Begynner i morgen.

 

Jeg skal heller ikke veie meg før mandag. Satser på at noe går av frem til det. :(

 

Ønsker deg et kjempefint nytt år, Lenamoren!

 

Nyttårs klem fra Trude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært i jula, skal bli skikkelig spennende åhøre hvordan det har gått med deg.

 

Jeg fikk gavekort hos min samboer som jeg skal bruke på spinningssko , skal avgårde å kjøpe meg det i morgen, skal bli spennede å se hvordan det blir bruke det på spinning. Merka du noe forskjell?.

 

Ellers så fikk jeg også enda et gavekort på ei sportsforretning her hvor jeg bor og så fikk jeg penger av min svigerfar, de skal legges i ei pulsklokke, lurer på å kjøpe enten polar 11 eller 6 har vært å titta så jeg får se hva jeg gjør, noe erfaring med bruk av pulsklokke?

 

Ha ei flott uke og Igjen Godt nytt år :(

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i siget igjen. Til deg Evelyn, jeg har polar F6 og jeg er veldig fornøyd med den. Den er ihvertfall perfekt til mitt bruk. Klokka har jeg på hele tiden for den funker også som ei vanlig klokke. For å måle puls så må du også ha på deg belte, men det følger med når du kjøper klokka.

Jeg er stolt av meg selv når det gjelder denne jula. Føler at huet er på plass og det er utrolig deilig.

 

jeg har vært å trena i dag og jammen ble det 6,8 poeng på meg i dag. Sykla jo som en gud i 1 time også da og litt vekter etterpå. Sola meg litt gjorde jeg også.

 

Livet er bare helt hæli. Vi får spise sundt, trene og nyte livet. Og tusen takk for at dere er her.

 

Stor klem fra Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Dette er året da vi skal nå trivselsvekta vår! Dette er året da vi skal finne igjen den sunne gode livsstilen som vi ønsker oss så sårt! Jeg gleder meg til å følge deg videre, sammen skal vi nå målene våre, glede oss over dem og nyte å kunne shoppe nye klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimpoeng i dag er 7,3 og trimtre nr 4 er i gang. JIppi.

Har i dag vært på jobben og det er jo deilig. Godt å ha noe å gjøre. Vi har slete med vannlekasje i en leilighet som personalet egentlig ikke har noe med, men vannet kunne jo bare ikke flyte over det hele heller. Brannvesenet kom om fikk sugt opp alt sammen. Var kaos på morgenen kan man si.

 

Jeg og gubben har vært å trena i dag og det er jo deilig. I dag fungerte beina og alt så i dag ble det intervalltrening på sykkel. Så deilig men puh så sliten jeg ble. Trena styrke også da i 1 time. det ble forresten 1 time så sykkel.

 

Hjem å spise middag og få Rebecca på musikken. Ettersom mine vakre foreldre har tatt seg en tur til varmerer strøk så er jeg jaggu i meg kattepasser også og det er i 14 dager. koselig også det da.

 

Ellers så har jeg drukket ca 5 liter vann i dag om det ikke er blitt mere og alle 5 måltider er spist. Er inne i en knekkebrød periode så kcal om dagen ligger på ca 1600 om dagen.

 

Så får jeg ønske Hege og Hilde velkommen tilbake i gjen etter juleferien og ja vi skal blir noen skikkelig fine bærter etterhvert. Tenke seg til jeg har jo i romjula kjøpt meg 2 bukser og 2 gensere på Voice of Europe. Det er jeg skikkelig glad for.

 

Nå er jeg på vei til senga. Har slete litt med hodepine i dag og er egentlig ganske sliten.

 

Håper at dere alle er klare for kampen om kiloene.

 

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Hei, takk for hilsen, hyggelig at noen gidder stikke innom dagboken til en stakkars nykomling :)

Har kikket litt i dagboken din og må si jeg finner resultatet ditt svært, svært motiverende. Måtte jeg være like flink som deg *krysser fingrene*

Jeg har riktignok ikke begynt å trene og ikke vet jeg helt hvordan jeg skal få det til, men det kommer vel. Som jeg sier så er jeg i hvert fall igang og det er da noe :)

 

Og du...shopping på VoE, det hørtes utrolig kult ut! Gratulerer!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du en fin helg, håper det og at det går bra med deg, du er jo såmotivert så dette tror jeg kommer til å gå kjempe bra.

 

Ha ei fortsatt flott helg og så skrives vi

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å her går det så det ulær. Er dønn sliten men maten går det utrolig bra med. Skulle nesten ikke tro det hadde vært jul.

Julegaven til gubben er vel noe av det beste som har skjedd meg. I går så dro han ut å handla. Det han kom hjem med var 1 pose smæsj sånn sjokolade vettu. En pose med salte stenger og en pose med nøtteblanding usaltet:D Er ikke det bra heller. Han pleier gjerne å komme hjem med over dobbelt så mye og ikke sånne sunne greier.

Har har jo blitt skikkelig flink jo og gjett om det er innspirerende da. Han veier fortsatt 5 kg mindre enn meg da.

Lørdagsmiddag her i dag er skinkestek, poteter og grønnsaker og surkål til meg:D

 

Ellers så er alt bare helt supert. Jeg er ei veldig glad om motivert lady:D

 

Nå står skyen å venter på meg for nå skal den bli til saus. MMmmmmm

 

Stor klem Lena:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tatt helt av. Er på jobben og det har vært juletrefest her med julekake og geitost. Fy flate så tett det går ann å bli. Ja ja spist er spist. har jo vært flink i helgen da.

 

Ellers så hadde jeg egentlig tenkt meg ut på en lang gåtur i dag, men det gikk dårlig. Under all snøen var det is og fy så glatt det var. Jeg sklei hele tiden. Det gikk utover ryggen så jeg måtte ringe elsklingen å be han komme å hente meg. Han er snill han også da. Jeg fikk gått i 30 minutter da. Jeg ble med på trening isteden da. Sykla i 45 min. Mye tryggere.

 

Ellers så er det utrolig vakkert ute nå. All den snøen lyser så fint opp.

 

Håper at alle har det bra og at dere har kosa dere i helgen.

 

I morgen er det knekkebrød og magerost.

 

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du likevel, en liten sprekk gjør nå ingen ting så flink som du er, spist er spist, nå er det ny uke og nye muligheter, du er så flink så, står på og gir deg ikke, Hurra for deg Lena:)

 

Lykke til i kommende uke og ha en flott dag

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeenaaaa!!! Jeg har savnet deg ;) Alltid så kos å lese bloggen din!

Så flink du er, og itt julekake og geitost rister du fort av deg vettu.

Så romantisk å bli henta av elsklingen på tur....*sukk*. Det hørtes veldig fint ut, ble han med på trening etterpå da?

 

Jeg driver å skal melde meg inn på terningssenter jeg også nå, må bare finne ut hvilket jeg skal velge først!

 

Ha en kjempefin knekkebrød- og magerostmandag - så tastes vi.

 

Stooor klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...