Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

joda nå er det blitt mere ned. Nå viser vekta 99' date='9:D:D:D:D og det betyr 33,4 kg minus

Jeg er utrolig fornøyd. Nå er det bare 19,9 igjen. Så til dere alle VANN, 5 MÅLTIDER OM DAGEN OG TRENING DET ER DET SOM HJELPER.

Ellers så har jeg det veldig bra. 2 september begynner jeg på skolen og skal gå 2 dager i uken. Jeg gru gleder meg til dette. Blir spennende men mye tid til overs får jeg nok ikke.

 

Ønsker dere alle en super helg.

 

Klem Lena[/quote']

 

HEi Lena

 

3 ganger HURRA for deg.. kjempe flott. Du er jo kjempe flink, tenk nede på tosifret i vekt da. Wov. HURRA

 

Du har vært så flink og standhaftig så dette fortjener du.

 

Hvilken skole er det du begynner på?, så fint å høre at du har det bra.

 

Ha en flott dag og fin uke.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Nei nå ble jeg faktisk ganske rørt. Dere er utrolige alle sammen. Ja nå har jeg vært standhaftig i 1 år og mye av takken retter jeg over til dere. Klart det har vært mange tunge stunder også men mest bare positivt. Treningen er jeg jo fortsatt like avhengig av og mat 5 ganger om dagen er blitt et must.

 

Har vært hos Ruben i dag treneren min og han ble minst like glad som meg. Så jenter 31.12.08 skal jeg veie 93,9 det har Ruben sagt. JEg følger med å gjør mitt ytterste for det. Årnær sæ for snille jenter vet dere:D:D

 

Ellers så er alt bare herlig.

 

Til tirsdag begynner jeg på helsefagarbeider via sarpsborg kommune. Dette får jeg dekket. Derfor så føler jeg meg veldig forpliktet til å lese og pugge mye. Men det årnær sæ det å... Når jeg er ferdig blir jeg det samme som hjelpepleier.

 

Nå må jeg i dusjen har ikke vært der enda siden jeg kom fra treningen og har klippet gresse i dag også. Var noe høyt eller.

 

For de av dere som vil bli bedre kjent så finner dere meg også på facebook:D:D

 

Ha en strålende dag det skal jeg

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja da var denne jobbehelgen over. Sliter og trøtt er jeg nå. Har fri i morgen så jeg skal endelig få trena. har ikke hatt mulighet til å trent i helgen. Sånn er det når jeg jobber til 15 og senteret stenger 16. Hadde bare blitt mas det.

Må ha god tid når jeg drar på trening.

Ellers så har det ikke vært de store utskeielsene denne helgen. Kjøpte meg en pose med potetgull med mindre fett som jeg har kosa meg med i helgen. Nesten litt flink.

 

Ellers så er det ikke så mye som har skjedd i det siste det går i den samme vante duren hele tiden.

 

Håper at alt er bra med dere alle og at dere er like gira fortsatt

 

Ønsker dere alle en fortsatt go søndag og håper at uken blir fin for dere alle

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen fra meg te deg med ønske om en flott dag og en flott uke:):P

 

Lykke til med skolestar.. det blir jo kjempe spennede.

 

Og du er kjempe flink.. skal bli spennede å følge deg videre utover også.

 

Lykke til

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg igang med skolen. Hodet mitt er nå fylt opp til randen. Jammen tøft å sitte på skolen og følge med på hva læreren sier. Har sittet å lest her i kveld også. Går helt rundt for meg nå. Jeg har store forventninger og syntes at dette er veldig spennende så det lir nok bra se. Bare få rutine på dette.

 

Ellers så har jeg det toppers. Skal på jobben i morgen og det blir deilig. Koser meg der da.

 

Maten går det bra med, har registrer i går og i dag så dette er jo bare flott.

 

Uff det er jo vanskelig å skrive også nå da.

 

Sier natta jeg.

 

Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Egentlig så bør jeg ikke skrive her i dag, men gjør det likevel. Har vært hos ruben i dag og vekta har bare flyttet seg 0,2 kg ned på 4 uker og jeg som har vært så flink. Trener mye og er flink med maten, men ikke så flink på helgen da. Det er vel helgen som ødelegger så mye for meg. Jeg ble så sint og frustrert på meg selv at jeg syklet i 1 time i rent sinne. Ruben og jeg har et mål om at jeg skal veie 93,9 innen 01.01.09 og nå veier jeg 99,7.

Jeg har nå sittet å laget en ukeplan for hva jeg skal spise. Skikkelig organisert med plastlommer og perm. Her har jeg også vekt og målskjema og treningsskjema.

Må bare ta meg sammen. Jeg har 20 kg til som skal vekk fra denne kroppen og det SKAL gå.

Måtte bare få skrevet ned min frustrasjon.

 

Ellers så håper jeg at det går bra med dere alle.

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Siden sist jeg var inne så går det fortsatt utrolig bra med meg. Jeg har nå bare 12 kg igjen til målet og håper jeg er der til juni. Jeg har gått ned 42 kg og tatt inn 105 cm. Jeg måler da hals, overarm, bryst, midje, hoft, rumpe og lår. Målet mitt er 80 kg, men det kan hende at jeg vil ned til 75 kg. Jeg tror jeg har bestemt meg for å stumpe røyken i september. Må jobbe litt med den.

 

Håper at nye og gamle på denne tråden holder motet oppe og står på. Min hemmlighet til suksess er 5 måltider pr dag. 4-5 liter vann hver dag og trening 3-6 ganger i uken.

 

Livet til Lena er herlig:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Tonesen og Kvalen. Først må jeg si at jeg fikk mye hjelp av tråden her inne og det håper jeg virkelig at også dere gjør. Jeg har vært overvektig i 16 år og det har vært mye opp igjennom årene og barndommen som jeg på en måte klarte å legge et lokk på i august 07. Da var jeg liksom bare klar og innstillingen var på topp. Jeg tok kontakt med Family sports club som er et treningssenter med 5 min ganger fra der jeg bor. Jeg tenkte som så at jeg får jo prøve igjen. Dette var da 4 gangen jeg melder meg inn på et treningssenter. Jeg meldte meg inn 12 september 07 og er like ivrig etter trening nå som jeg var til å begynne med. Jeg er blitt avhengig av å trene. Min hemmelighet er at jeg har blitt skikkelig egoist. Mine prioriteringer er jobb, trening, skole, 3 barn, mann og litt husarbeid. manen min tar det meste der. Jeg går helsefagarbeider, det er skole jeg får av sarpsborg kommune. Jeg går da på skolen 11 timer i uken og må lese mye utenom. Pensumet går egentlig på 4 år, men jeg skal klare dette på 1 år. huttemeg tu.

 

Jeg liker virkelig den nye Lena og den nye livvstilen min. Jeg trives med å spise 5 måltider om dagen, drikke 3-5 liter vann og trene 3-6 ganger i uken. Med 42 kg mindre spekk på kroppen så går dagene som en lek.

 

Jeg håper virkelig at dere er like motivert som meg for det jeg føler nå unner jeg at alle skal føle. Dette er vi verdt. Mine trøstens ord om snop er at det jeg gift for kroppen.

 

Jeg ønsker dere alle sammen lykke til.

 

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kjøpe normale klær som faktisk er fine. Ikke bare kjøpe klær i stor avdeling som ser ut som bestemor-klær. Kunne holde følge med ungene, og være med på aktiviteter som bl.a skiturer, og ikke bare sitte å se på. Gleder meg til å kunne få på meg slalomstøvlene igjen, har ikke fått dem rundt leggene på mange år:)))) Så på TVnorge igår kveld, og det skremte livet av meg....

 

Det er i det hele tatt bare positive ting med å gå ned i vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det som er positivt med å bli mindre er for meg: kjøpe klær i alle butikker, føle meg normal, (altså ikke bli glodd på), Lett å gå i trapper, mye bedre humør, mye mere overskudd, jeg er positiv til nesten alt, mannen min har fått ei ny kone på alle områder, barna mine har fått en koselig, tålmodig mamma, jeg er blitt mere sosial, psyken er på topp, rompa får plass i alle stoler, jeg har fått kondis pga trening, pga nye og bedre matvaner fungerer hodet og magen mye bedre, jeg har faktisk kjøpt meg støvletter som jeg får over leggen, skoene passer bedre, bedre selvtillit. Det er sikker 100 ting til men kommer ikke på noe mere i farta. Jeg er på facebook så det er bare å stikke innom å se der. Lena Olsen er navnet da om dere er interresert.

 

Klem Lena :):D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å kunne gå inn i vanlige klesbutikker å prøve klær i normale størrelser. Dit skal jeg komme!!! Kjenner at jeg har mye mer eergi nå enn i august da jeg startet - selv om det bare er 11kg siden. Humøret er også bedre - så jeg kjenner jeg er på rett vei. Skikkelig motiverende å høre om alle pluss sidene du opplever - dette skal jeg også klare!

 

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er supert at det jeg forteller er så inspirerende da. Men jammen er det sant også. Det går nesten ikke ann å beskrive hvor deilig det føles. Bare det å føle seg litt sexy er jo bare deilig da. Det som har hjulpet meg mye er at jeg har sagt til meg selv at snop er gift for kroppen min og trenger det ikke. Det er jo sant. Et hjelpemiddel mot søtbehovet er krom ( får kjøp dette i helsekost det er tabletter)

 

Ønsker dere alle masse lykke til og ha en super uke:D:D:D:D

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har vært hos Ruben i dag og veid meg så på 3 uker har jeg gått ned 1,3 kg. Jeg har til nå tatt av 43 kg. 11 kg igjen til målet. Nå ligger vist hemmeligheten i å trene mye styrke for å brenne ekstra med fett. Så nå skal jeg bli bøff:D

 

Håper ellers at det går strålende med dere andre.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

;):D:D:D alt er supert selv om vekta har satt seg fast på 91,3. Sånn er det å bli 1 år eldre med selskap og gode kolleger som baker deilige kaker.

 

Nå er det i grunnen tid for å legge seg for meg. Linsene setter seg nesten fast i øyelokka.

 

Ønsker dere alle en super søndag.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lena73

Ja ja. mandag kveld. Var på vekta om torsdagen og vekta står bom stille, men det er likevel store forandringer. Jeg har gått opp 3,5 kg i muskler og brent bort 3,5 kg i fett så det er jo supert. Nå er greia slik at jeg skal trene vekter for da forsvinner fettet og jammen om det gjør. Det som er noe dritt med styrketrening er at sulten sitter veldig løst. Sulten hele tiden jo. Godt jeg har magerost og ryvita knekkebrød. Lite kcal i dette.

 

I særp har det vært utrolig deilig vær i dag. Sola har skint og vinduene blitt vasket. Sola slukna når vinduene ble rene da men......... jeg skal vel være glad det ikke begynte å regne vel. Sånn pleier det alltid å være. Lena vasker vinduene og rett etter kommer regnet.

 

Ja ja nå er det sovedags for meg. natta og sov godt

 

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Vilde72

Hei Lena!

Husker du meg? :)

 

Jeg hang her inne for 1,5 år siden ca, men hoppet av underveis.

 

42 kilo ned? Det er helt utrolig. Du har en viljestyrke som er beundringsverdig! Du må jo ha fått et helt nytt liv. Gratulerer så mye!!

 

Har du gått på kurs hele veien?

Jeg starter til mandag igjen, er en 5-6 kilo over der jeg sluttet sist, glad det ikke er mer...

 

Uansett kjekt å se at du har lykkes så godt, du er virkelig et forbilde!

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det så det suser. Vekta står bom stille på 91 kg, men tross alt det er fortsatt 43 kg ned totalt. vekta er alltid vanskelig når den skal ned på et nytt titall. Så de siste 11 sitter veldig godt. Ellers så er det 65 dager til eksamen. Skal bli deilig å bli ferdig.

Ellers så håper jeg at alt er bra med dere andre.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Jeg er bare så imponert over den prestasjonen du har gjort. 43 kilo er mye!! Veldig glad på dine vegne Lena, og ikke minst er det veldig hyggelig at du er her inne.

 

Ønsker deg en riktig god påske, hvis vi ikke "snakkes" før.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR MELDT MEG PÅ GRENSERITTET!!!!!! Huttemegtu. For de av dere som ikke vet hva det er så er det et sykkelritt fra Strømstad til festningen i Halden. Det er ei løype på 8 mil. Dette skjer 1 august, så her er det bare å begynne med utesykling. Skal bare spise opp frokosten så skal jeg vaske sykkelen og ta en tur på noen timer.

 

Ja ja nok om det. Jeg vet ikke hva jeg veier pr dags dato, men jeg tror det står ganske rolig. Om det er litt opp så er det fordi jeg trener mye vekter om dagen. Merker ihvertfall på klærne at jeg stadig får bedre plass i de.

 

Ellers så vil jeg ønske dere alle en super go påske.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...