Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Fra den 10.12.07 og frem til i dag så har jeg gått ned 0,6 kg. Det må jeg si meg veldig godt fornøyd med.

I dag har det vært en hektisk dag. Jobbet, laget middag latt barna være hjemme alene så jeg fikk dratt på mitt styremøte og mata kattene til mor og far som er i syden. Ja de er jammen heldige.

 

Ellers så har ho Lena det ganske bra. Har da ikke trena i dag. Tiden strekker bare ikke til. I morgen skal jeg på spinning kl 19:00. Syntes vel egentlig det er i det seneste laget, men det får gå.

 

Vi skal til Stavanger med korpset i St. Hankthanshelgen så om dere kar noe å anbefale som er verdt å se så er det bare å komme med forslag.

 

Ellers så ønsker jeg dere alle en super kveld.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

som klarte å gå ned også i juleukene, kjempe bra:)

 

Jeg skal også på spinning i morgen kveld, men her begynner det klokken 18.00, men det er mrl etterpå og den begynner klokken 19.00. Gleder meg litt til spinningen i morgen jeg, syns de er kjempe gøy med spinning jeg fortiden.

 

Ha en fortsatt flott kveld og så skrives vi

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, min mega motivasjonsfaktor ;):) , tenk å ha klart å gå ned i løpet av julemnd!!! Jeg bøyer meg i støvet f040.gifh050.gif

 

Var på trening i går og det var godt, virkelig. Skal igjen i morgen.

 

Hold motivasjonen oppe, Lena. Du er kjempeflink og dette går så avgjort rette veien for deg. Prøver å henge meg på og være like flink.

 

Ønsker deg en super dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel ca 2 kg opp i julen men jeg har kvittet meg med det. Jobba beinhardt nå i 2008. Har nettopp kommet hjem fra spinning. Det er sykt deilig. Har ikke kommet meg i dusjen enda engang.

Jeg gir dere mye av æren for min suksess med å gå ned i vekt. Dere er alle med på å motivere meg til dette. Jeg har også fått meg nye venner på treningen som også er supermotiverende. Hun ene har gått ned 50 kg selv og har holdt vekten nå i 5 år. Så jenter dette klarer også vi med godt humør og masse ståpåvilje.

 

Nei nå føler jeg at det stinker av meg her. Får vel komme meg i dusjen.

 

Skal også på spinning i morgen;) Jippi

 

Ønsker dere alle en super duper kveld videre.

 

Stor klem Lena

 

Forresten kløne lena har skjær seg i finger`n i dag. Det er vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre om dem som har klart å gå ned like mye som jeg selv skal ned og til og med har klart å holde vekten nede! Veldig fint at du forteller om det. Kan du forresten fortelle mer om henne? Hvordan gikk hun ned? Grete Roede diett eller annen? Og selvfølgelig trening tenker jeg. ;) Synes det er virkelig motiverende å høre om slikt. Nei, nå må jeg komme meg avgårde på trening. Har ikke hele dagen på meg. :)

 

skal jeg blåse på fingen? *blåser helt fra Bergen :) *

 

Ha en kjempefin dag, Lena.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel ca 2 kg opp i julen men jeg har kvittet meg med det. Jobba beinhardt nå i 2008. Har nettopp kommet hjem fra spinning. Det er sykt deilig. Har ikke kommet meg i dusjen enda engang.

Jeg gir dere mye av æren for min suksess med å gå ned i vekt. Dere er alle med på å motivere meg til dette. Jeg har også fått meg nye venner på treningen som også er supermotiverende. Hun ene har gått ned 50 kg selv og har holdt vekten nå i 5 år. Så jenter dette klarer også vi med godt humør og masse ståpåvilje.

 

Nei nå føler jeg at det stinker av meg her. Får vel komme meg i dusjen.

 

Skal også på spinning i morgen;) Jippi

 

Ønsker dere alle en super duper kveld videre.

 

Stor klem Lena

 

Forresten kløne lena har skjær seg i finger`n i dag. Det er vondt.

 

Hei på deg ;)

 

Så flink du er til å trimme og gjøre de rette tingene, og så flott at du har gått ned i kilo da, kjempe bra.

 

Ha ei flott uke og så skries vi

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært sjaue dag på jobben, og fikk vel egentlig masse trening der. Likevel så holdt jeg mitt ord og dro på spinning og det i 1 time. Utrolig deilig. Dønn sliten etterpå og jeg spinna så hardt at jeg nesten mista pusten. Gikk med 1,5 liter vann under den spinningtimen. Tror jammen jeg har drukket 2 liter vann også siden jeg kom hjem. Utrolig tørst.

 

Jeg har syndet i dag. Etter jobben og før spinningen så tok jeg med barna på aldri så liten "harry" tur. Måtta ha mere røyk og da ble det mc.donald mat:( Ja ja det ble en kyllingburger + litt chips. Fikk nok trena av meg chipsen ihvertfall.

 

Ellers så går det utrolig bra om dagen. Humøret er på topp og det sammen gjelder motivasjonen. Livet er liksom bare hæli om dagen.

 

I morgen så er det veiing med Ruben. Snakket med han i sta føre spinning og jeg tror nesten han er mere spent enn meg. Virket nesten sånn. Blir spennende å se hva tallene viser. Det er ikke bare vekta som vises der. Det er fett, vann og muskler.

 

Klart jeg kan fortelle mere om min nye venninde. Ho har spist sundt og trena. Jeg husker ikke om det var GR kurs hun gikk. Jeg tror det. Ho har også vært i ukeblader pga vektnedgangen. Ho er ei skikkelig herlig jente. Gledesspreder og alltid i godt humør. Og hun har alltid noe hyggelig å komme med. Ho er blitt en ekstra motivasjon til å fortsett med denne livsstilendringen. Ho er rett og slett bare ei herlig jente.

 

Nå skal jeg hoppe til køys, trøtt som en dritt.

I MORGEN HAR JEG FRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DJIPPI:D

 

Klem Lena:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for koselig svar på bloggen min, som alltid koselig det.

 

Ha en flott fridag kos deg og nyt den, kommer innom senere i dag for å høre hvordan det gikk med veiinga.

 

Vi skrives

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg veid meg hos Ruben og vekta stoppet på 113,2. JEG HAR GÅTT NED 20 KG. JIPPI.

Jeg er strålende fornøyd.

Jammen ble det spinning i dag også gitt. Tredje dagen på rad. Det er jo bare deilig da.

Nå skal jeg ta det helt med ro og nyte at jeg faktisk har en hel dag med fri.

 

Håper at dere alle har det supert.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det før? Du er mitt idol! Gratulerer så veldig mye med 20 kg ned, vennen. Nei, nå må jeg gå, for min sønn står og hopper ved siden av meg og trenger maskinen. Kommer innom senere. Ciao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt skikkelig glad i dere, selv om jeg ikke kjenner dere sånn veldig personlig. Litt rart kanskje men dere betyr så utrolig mye for meg.

 

I dag har vi hatt en deilig middag. Kyllinbryst, kokt ris og stekte babygulrøtter og brokkoli. Utrolig deilig og sund mat. Jeg har kjøpt meg provansekrydder i Sverige og det er uten salt og det setter utrolig god smak på maten. Mmmmmmmmmm.

 

Ellers i dag så har jeg vært ute hos kattene og skiftet på kassene og støvsuga litt for de. De kliner og søler noe veldig. Barna kosa seg veldig sammen med kattene da.

 

Rebecca har vært på korpsøvelse og jeg har kosa meg i kjelleren med medaljer som vi skal dele ut til musikantene på årsmøtet. Måtte da finne ut hvem av musikantene som skulle ha hva av disse. Og 42 stjerner skal også deles ut.

 

Ellers så har jeg det utrolig bra og føler at alt går veldig min vei om dagen. Klart jeg er sliten og kjenner på meg at jeg jobber for mye men likevel så er humøret og latteren veldig til stede. Føler at jeg har fått et rikere liv, det er liksom mere innhold i livet mitt nå enn det var for 5-6 måneder siden.

For å oppsummere litt da:

-så har jeg gått ned 20 kg:D

-blitt kjent med dere her inne:D

-fått nye venner på helsesenteret:D og når de ikke har sett meg på en stund så får jeg sms og de lurer på hvordan det går med meg. Jeg er jo å trener men på andre tidspunkt en det de er

-er i bedre form

-bedre humør

-ungene og gubben har fått en mere tålmodig mamma og kone:D

Det er sikker mere, men er litt tom i toppen.

 

Ønsker dere alle en super kveld

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter? Har du fått katter? Fortell, fortell. Det har jeg ikke fått med meg. Du vet kanskje at jeg elsker katter! hehe.

 

Jeg blir glad av å lese at du har det så godt med deg selv, at alt går din vei. Håper det fortsetter i samme duren, det fortjener du så avgjort! Jeg også er blitt glad i dem jeg er blitt kjent med her inne, det er rart med det egentlig siden vi aldri har møtt hverandre. Men jeg håper virkelig at vi kan få det til en gang.

 

Jeg er selv i god gang med å passe på det jeg spiser og jeg drikker vann "as we speak". ;)

 

Ønsker deg en super dag, Lena, sunn og med masse vann.

 

Stooor klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og ivrig ja. Har også i dag vært å rena. Så denne uken er jeg oppe i 22 trimpoeng og jeg skal på spinning til søndagen.

Har vært hos tannlegen i dag og det var bare ett hull og det er den samme tanna hele tiden. Den tanna ble rotfylt for mange år siden og har ikke vært god siden.

Nå skal jeg spise mat og så skal jeg på jobben.

 

Ønsker dere alle en super dag og helg.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er på jobben. Jobbet til 22:45 i går og på jobb igjen i dag kl 08:00. Er trøtt som bare det.

Kattene ja. Det er kattene til foreldrene mine. Zack og Siri. Siri er helt svart og Zack ligner en tiger. De er så søte så. De er jo ekstra kosete nå som mamma og pappa ikke er hjemme da. I går så hadde jeg ikke mulighet til å dra ut til de. Hadde ikke ork til å dra ut etter jobben.

Får bruke ekstra lang tid der ute i dag.

 

Ellers så er det stille her nå. De fleste ligger å sover og har ingen lyst til å stå opp. Jeg skjønner de jeg. Her i Særp regner det bøtter. Grått og trist.

 

Jeg har det fortsatt bra og skal i morgen på treningsøkt nr 5 denne uken. Neste uke blir det nok bare 4 treningsøkter. Rekker ikke flere.

Mamma og pappa kommer hjem til onsdagen så da er vi bedt ut til de og så skal jeg på musikkøvelse 18:30. Blir litt vel mye stress denne dagen da men. Går det også.

 

Håper dere alle sammen har det fint og at dere får en super helg.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Håper jobbøkten gikk bra i dag. Og håper du har fri i morgen ;)

5 treningsøkter i uken? Er alle øktene spinning eller trener du andre ting også?

Nå er det sengetid her...snart ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på vekten og den viste det samme som torsdagen 113,2. Har gått inn 2 sm rundt magen. Er veldig fornøyd med det.

Alt går fortsatt bra og skal snart dra på trening. Bare spise litt først.

 

Håper det går bra med alle sammen.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lena!

Så flink du er. Hva går du på egentlig? Send meg en boks er du snill? *ler*

Kos deg på treninga. Jeg er hjemme med storesnupp i dag så jeg skal sykle etterpå. Ønsker deg en knallfin dag!

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og jeg gir ikke opp, selv om det virker sånn. Er bare så utrolig opptatt om dagen. Rekker ingen ting jeg. Har for mye å gjøre. Satt på musikken i dag (øvelsen) og følte at jeg ikke hadde tid til å være der. Da er det ille.

Ellers så er det en sliten Lena dette her om dagen. Føler at jeg ikke helt strekker til. Jeg prioriterer meg selv ganske mye, men barna går tross alt forran. Jeg får ihvertfall trent da, men denne uken har vært skikkelig tung. Kroppen henger ikke helt med.

Skal trene i morgen, hatt fri fra trening i dag. Eller så har jeg fri i morgen. En uke siden sist. Skal satse på å ikke gjøre for mye i morgen. Kjenner jeg må slappe av også.

 

Ja ja det var meg. Og bare for å ha sagt det: været er heller ikke noe å skryte av heller. Regner støtt. Nå slår vi nok Bergen med glans.

 

Ellers så har Mor og Far kommet hjem igjen. Brune og fine og med mange fine gaver. Og nå slipper jeg å dra ut til kattene hver dag. Bare det å dra ut til de hver dag har tatt over 1 time.

 

Ønsker dere alle en super kveld.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobben og her er vi trøtte i dag. Er ikke så veldig rart. Regner og det er skikkelig trist ute.

Ellers så går det veldig bra med maten og treningen. Har vært på trening 3 dager denne uken og skal på spinning igjen i morgen tidlig. Har blitt hekta på trening. Og ekstra morro er det når jeg ser så store forandringer.

 

Ellers så går det bra. Var godt med fri i går. Nå jobber jeg hele helgen + mandagen og har fri til tirsdag.

 

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...