Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Gjest stine1982
Er på jobben og her er vi trøtte i dag. Er ikke så veldig rart. Regner og det er skikkelig trist ute.

Ellers så går det veldig bra med maten og treningen. Har vært på trening 3 dager denne uken og skal på spinning igjen i morgen tidlig. Har blitt hekta på trening. Og ekstra morro er det når jeg ser så store forandringer.

 

Ellers så går det bra. Var godt med fri i går. Nå jobber jeg hele helgen + mandagen og har fri til tirsdag.

 

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg.

 

Klem Lena

 

Jeg er veldig antihektet på trening for tiden, får bare ikke ut fingen og mangler motivasjon og hele greia. Hvilke store forandringer ser du som får deg til å fortsette? Tror jeg trenger noe slikt for å komme igang igjen :D Du høres superflink ut :D

 

Men hvis jeg skal trene må jeg være ferdig før 0730 eller starte etter 1930 og tiltakslysten er ikke som størst på noen av de tidspunketene :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar
Gjest linehans1

Ja det været påvirker meg mer enn jeg liker å innrømme. Her snør det riktignok, men det er skikkelig grått og trist allikevel. Kaldt og litt guffent i tillegg hjelper jo ikke akkurat :D

 

Men så bra å bli hekta på trening da, veldig mye bedre enn mye annet vi kan være hekta på, he he. Håper det vedvarer og at du fortsetter å kjenne at kroppen forandrer seg i riktig retning. Trening er jo egentlig veldig moro, bare vi kommer ordentlig i gang først

 

Ha en fin helg :D

Klem fra Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først til deg Stine. Ja det er nok ikke like lett å trene på så begrensede tider som du har. Det er noe med det å være streng mot seg selv og dra seg litt i nakken. Sånn jeg føler det så må jeg bare trene. Det har blitt en del av meg og jeg koser meg virkelig på trening. Jeg ser frem til å trene og det gir meg masse.

Det gir meg mere energi, merker at kroppen blir strammere og jeg er en mye gladere Lena. Sånn er det med meg og for meg er det motivasjon nok.

Tusen takk til Line også koselig med hilsninger. Trening er jeg blitt avhengig av ihvertfall sånn jeg føler det nå. Det er jo litt dyrt men en invistering i min helse.

 

Jeg har jobbet i hele helgen på sykehjemmet. Dette er den berømte helgen min. Har gått greit på jobb. Maten går det veldig bra med, nå ligger jeg på ca 14-1700 kcal om dagen. Skal prøve å legge meg på 1600.

Fikk trenet spinning og styrke i går og det er som vanlig utrolig deilig.

 

Jeg skal jobbe i morgen også og jeg skal trene senere på kvelden.

 

Er som vanlig spent på vekta i morgen. KOmmer innom i morgen med resultatet.

Håper ellers at dere alle har hatt en super helg.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii som du står på, du er jammen med det flink, dette må nå gi resultater på vekta?. Skal bli spennede å høre.

 

I kveld er min kursdag er spent på hva vekta viser, har ikke veid meg her hjemeså det skal bli spennede.......

 

Ja som du sier trening gir energi, og denne uka skal jeg prøve ut noe av de nye tilbudene som er på det nye treningssentret her i kommunen, fikk ikke gjort det forrige uke på grunn av sykdom. Det som er fastsatt av trening denne uken er spinning på tirsdag og torsdag og kanskje lørdag, det har jeg blitt av hengig av, er jo så gøy:):D

 

Ha en flott dag , Lena og så skrives vi.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad jeg når jeg leser hvor flink du er. Og jeg blir glad av å lese at du elsker å trene. Tror nok at etterhvert som man kjenner at man blir strammere og i bedre form, jo gøyere er det. Cluet er vel å holde ut den første tiden, de første 2-3 månedene slik du har gjort. Stå på, Lena. Jeg har laget meg en liste over alt jeg skal unne meg selv etterhvert som jeg går ned i kg. Skal skrive listen på min egen tråd.

 

Ønsker deg en super dag. Håper du ikke er utslitt etter jobbehelgen.

 

Stoooor klem fra Trude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stoppet på 112,2 så det er ned 21 kg. Livvidden har gått ned 21 cm. Totalt på en uke har jeg gått ned 1 kg og 2 cm i livvidde.

Er utrolig fornøyd.

Som dere sikkert skjønner så har jeg det veldig hektisk om dagen. Har nesten ikke tid til å registrere maten jeg spiser. Håper at jeg får bedre tid snart. Er innom å leser på de andre bloggene men er elendig til å legge igjen en hilsen.

Dere er ihvertfall kjempeflinke.

 

Jeg kommer nok sterkere tilbake snart.

 

Ønsker dere alle sammen en riktig god natt

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lena,innom boken din å leser,og sender hilsen :)

Hvordan går det med deg ?

Håper det går fint,du er en opptatt jente,men glem ikke deg selv midt oppi alle plikter og gjøremål. :)

Ha ei fin uke videre ,klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja uka går fort. Tusen takk for kose ord. Dere er toppers.

 

Jeg har vært på spinning mandag, tirsdag og i dag. Det er utrolig deilig. Har fått helt dilla jeg da. Jeg bare må på trening. Litt krise om dagen da. Tror ikke jeg rekker trening før til søndag. KRISE. Får se hva jeg får til.

 

Ellers så går maten utrolig bra om dagen. Alt går liksom av seg selv.

 

Ho Lena er ihvertfall ei glad jente om dagen med masse pågangsmot og motivasjon og har mye godt humør. Selv med elendig vær så er humøret der.

 

Nå tror jeg at jeg har skrevet på flere tråder at jeg må i dusjen, skal se på håndball. Spennende.

 

Ønsker dere alle en super kveld og heie Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg nevnt før at jeg blir i godt humør av å lese at du er i godt humør. :) Ang trening, kan du ikke trene hjemme nå før søndag, så får du gjort noe i hvert fall? Uansett lykke til. Jeg skal på intervju i dag. Uæææææ! Gruer meg, har vondt i magen. Huff og huff. :) Men gleder meg også. :)

 

Ikke stress altfor mye, Lena. Ta vare på deg selv.

 

Klææææææææmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg ei fin helg Lena :)

Det er godt å ha deg på forumet,du sprer motivasjon.I går da jeg tok den turen til fjells...så var du i tankene mine...Tenkte på det du skrev om å glede seg til sommeren kommer,...og hvor godt det er å ha fått av seg noe overflødig...Jeg spant meg fortere opp bakkene i løssnøen...god knall for flesket,..det skal bort :)))

Ha ei trivelig helg,klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en utrolig hektisk helg. Korpset har hatt seminar med overnatting og oldemor hadde 80 års lag i går. Så denne helgen har gått i ett. Jeg har gått ned 0,2 og det er jeg fornøyd med. Har hatt det etegildet i helgen. Startet på fredag og avsluttet i går kveld.

Fikk trena i går så det var bra. Gubben har dratt meg med på trening i dag også. Hadde virkelig vondt i vilja i dag. Sliten og støl etter treninga i går. Stor i kjeften det straffer seg. Var mage og ryggøvelser etter spinningen i går og det kjennes i dag. Fikk nesten ikke genseren over hodet.

 

Ellers så går det bra. Har henta meg inn igjen i dag. Mye vann og ofte måltider.

 

Håper at alt er bra med dere andre også.

 

Tusen takk for hilsner. Dere er toppers.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff. Det blir lenge mellom hver gang jeg får skrevet noe.

Nå er jeg inne i en lei periode. Kroppen bare stritter imot og er bare sugen på alt som er usundt. Har snakket lenge med treneren min i dag og han tror at kroppen min er i protest mot det som skjer. Så nå blir det bare kosetrening i 10 dager. Skal faktisk ikke bli svett når jeg trener. Og jeg skal spise 1900 kcal igjen.

Dette håper jeg går bra. Om det er det som skal til får å få kroppen igang igjen så må jeg jo bare.

Når jeg ser tilbake på helgen så bare grøsser jeg. Helt utrolig å være så på blåbærtur midt på vinteren.

 

Sliter litt med å kunne roe ned tempoet om dagen. Blir skikkelig rastløs når det blir stille rundt meg. Skulle ønske jeg klarte å roe helt ned og bare nyte freden og roen. Det går seg nok til etterhvert se.

 

Ellers så går det greit bare hodet kommer seg med på notene igjen.

 

Håper at alt er bra med dere andre også.

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo gått ned masse,og kroppen trenger å "sammle"seg ,..så det er nok lurt å roe ned litt.

Kjenner igjen det med å være rastløs når det blir stille rundt ørene,er liksom rart,og man vet ikke helt hva man skal ta seg til med,rett og slett fordi man er vant med full fart.

 

Håper det blir bedre nå når du roer ned,at du greier å senke skuldrene ned ;)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Janne. Så bra at du er i siget igjen og at motivasjonen er på topp.

Jeg er nettopp kommet hjem fra jobben og godt er det. Har tenkt å slappe av resten av dag og bare kose meg. Kjenner at kroppen trenger litt vile nå.

Skal på spinning i morgen og det gleder jeg meg til.

 

Ellers så tror jeg at hodet begynner å komme på lag med kroppen igjen. Fristelsene er ikke like stor som de var forrige uke.

 

Gubben frister nå med gratinerte poteter, biff, stekt løk og sopp og salat. Høres skikkelig deilig ut. Blir nok en øl eller to til maten i dag tror jeg.

 

Håper at alt er bra med dere alle og ønsker dere en skikkelig god helg.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena ;)

Så bra at fristelsene ikke er så store lenger, det er slit når det står på.

Den maten hørtes utrolig god ut, tenker dere koser dere max.

 

Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott att du begynner å komme deg på rett kjøl igjen, det hørest nå kjempe ba ut.

 

Innom her med en liten hilsen til deg, skal straks ut å gå meg en tur i snøkavet, så du får ha en flott kveld og lykke til i kommende uke:)

 

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva skal man skrive. Jo jeg er dønn sliten og alt er et ork. Det som er deilig nå er at jeg hadde fri i går i dag og i morgen. Jeg er fortsatt flink med trening selv om jeg skal ta det veldig med ro. Gleder meg til mandag så jeg kan trene for fullt igjen.

Maten går det sånn tålig greit med tror jeg. Er ikke like flink til å registrere alt jeg spiser men tror og føler jeg har bra kontroll. Jeg spiser veldig mye samme type mat så da blir det ikke så vanskelig å få i seg riktig mengde mat. Jeg klarer å få i meg 5 måltider om dagen og 2-3 liter vann hver dag:D

 

Ser også at det ikke bare er jeg som ikke har så mye ledig tid til overs. Til dere som har for mye å gjøre så håper jeg at alt går bra med dere og at motivasjonen er på plass.

 

Selv om jeg ikke er så mye innom her så tenker jeg på dere.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en oppmuntringshilsen til deg.

Er nok ei litt tung tid just nå for mange,etterdønninger fra mørketia,man kjenner lengsel etter sol...snakker for meg selv nå :D) men har nok mange med samme ønske som er enige.

 

Men solen er her,selv om det ikke er så mange timene for oss i nord. Dagene er merkbart lysere og lengre.

Uansett,ta deg litt tid for deg selv,det er ikke noen som kommer å takker deg hvis man er helt på felgen..jess,jeg vet det er vanskelig,men...

 

Ha en fin flott dag Lena,klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena!

Du er ikke alene om å ha det travelt, jeg har nesten ikke vært innom her inne i det siste, men jeg også tenker på dere!! Kan ikke slippe taket helt for da går det dårlig med vekta og det vil jeg ikke ;)

 

Håper du hadde noen fine dager uten jobb, og at sola skinner hos deg i dag.

God helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Uff nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom her. Jeg har det supert om dagen og alt fungerer veldig bra. Spiser fornuftig og drikker mye vann. Trener gjør jeg også 4-5 ganger i uka.

 

Det eneste jeg sliter med om dagen er å få tiden til å strekke til. Dette er grunnen til mitt fravær av vektklubben. Jobber nesten hver dag og ganske sliten. 35 har jeg også blitt siden sist.

 

Ville bare innom for å gi et lite livstegn og at alt er bra.

 

Håper at alt er bra med dere alle og at dere er på vei ned. Jeg har totalt tatt av 23 kg.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden går og dagen bare flyr avgårde, lurer litt på hvor det blir av tiden jeg da innimellom. Men jeg syns det er godt at dagene går fort jeg nå, ikke glad i denne årstiden så jeg gleder meg veldig til det blir vår og varmere i været:)

 

Så flink du er som jobber så mye og attpåtil trener så masse som du gjør, det står det respekt av og vill nok gi en fin belønning fremover i form av fin vektnedgang. Kjempe bra :D

 

Hva trener du nå, bare spinning eller?

 

Ha ei fortsatt fin uke og ha ei fin helg og så skrives vi

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...