Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Hei, Lena. Så utrolig flink du er! Jeg er veldig stolt av deg, du holder ut og står på. Gratulerer med overstått 35-årsdag.

 

Håper vi kan prates på msn en dag, chatte litt. :D

 

Klem fra Trude

 

PS. Ønsker deg en fin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar
Gjest Janne1

Hvordan går det med deg, .I dag spør jeg alle som ikke har vært her på ei stund :)

Regner med du har det bra,og vekta går nedover en del :D

 

Er vel blitt vår der hos deg,...er vel ikke lenge før det rakes i hager.Nå har vi snart 2 m snø her,så jeg har lakt våren på is ei stund :D,men jeg gleder meg til det begynner å slippe taket dette som kalles vinter.

 

Har vårtegn i fjøset jeg,ei av hønene har ruget ut en liten påskekylling :D

Ha ei fin helg,og klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena73

Joda jeg lever og har det bra. Har gått ned 25 kg men nå de siste ukene har det stått litt stille. Og det som er greia er at jeg vet hvorfor. Litt ekstra kosing med snop i helgene og mensen. Jeg trener ihvertfall 4 ganger i uka og prøver å få lagt inn 5 dager, men det er ikke mulig hver uke.

 

Ellers så håper jeg det går bra med dere alle.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og da nok en høytid. Med mye snop og klin. Nedgangen har desverre ikke gått like greit som jeg hadde trodd. Har stått veldig rolig nå i snart 2 måneder. Jobber veldig mye om dagen også da og kjenner på kroppen at den er sliten. Nå har jeg ikke trena siden torsdag og det merkes på hele kroppen. Håper at jeg får en fin opplevelse i dag på spinning. Gleder meg til det.

 

Maten tror jeg det går bra med. Spiser ihvertfall 5 ganger om dagen og er flink til å drikke vann.

 

Sånn ellers så går det bra med meg, trives med jobben, men skulle ønske meg en mere innkluderende familie. Må be de om nesten alt. Nok om det.

 

Ønsker dere alle en super påske og håper det går bra med dere alle.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt det var at du ga livsstegn i fra deg igjen, skjønner at du blir sliten, når man jobber hver dag, skal trene og prøve å slanke seg / legge om livsstilen sammtidig så kan det blir tøfft og man kan bli sliten.

 

Vær forsiktig nå, Lena mor så det ikke blir for tøfft for deg, tenk litt på deg selv også, hvet hva jeg snakker om, jobba nå selv fullt før jeg bare måtte gi meg og høre på legen og sykemelde meg. Klarte rett og slett ikke å konsentrere meg om både jobb, trening , og livsstilomlegging. Når jeg kom fra jobb var all min energi brukt opp og dermed så ble det heller lite med trening. Og kosten ble også så som så.

 

Nå derimot så går jeg sykemledt 30 %, og da går alt så mye bedre, jeg får tid til å trene og tenke på dette prosjektet jeg holder på med, og ikke minst vekten går nedover igjen, hurra sier nå bare jeg. Nå lurer jeg bare på hvorfor jeg ikke ar hørt på legen før.... , hadde jeg gjort dette tidligere så kanskje jeg hadde vært mye lengre kommet nå. Men nok om det.

 

Sender deg en stooooooooor motivsjonsklem *********slik nå er den sendt, skal tenke på deg fremover og heie deg fremover, tenk på alt du har oppnådd til nå, stå på dette klare du vettu Lena.

 

Savner deg inne på bloggen min og er på forumet, men skjønner at tiden ikke strekker til, for jeg ser nå selv at jeg har mere en nok med min egen blogg fortiden og dermed ikke rekker på andres tråder.

 

Du snakker om inkluderende fammelie, da regner jeg med at du snakker om de hjemme, stemmer ikke det?, viktig å ha med seg de også på denne prossessen viss ikke kan det blir trasig.

 

Ønsker deg ei flott påske videre og så skrives vi en eller anen gang igjen.

 

Stooor motivsjonsklem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Er alle kjente forsvunnet eller?

 

Er du like flink å trene? Jeg vet at du har gått ned mange kg og at du har vært kjempeflink med trening. Hvordan går det med deg? Håper du kan komme innom hit og prate igjen, fortelle oss hvordan det går, motivere oss. Jeg er igang igjen, dvs jeg begynner NÅ. Må komme igang med trening for kroppen min blir mer og mer "la meg være i fred" humør. Og da er det virkelig på tide å begynne å bevege seg.

 

Håper som sagt at du kan komme innom hit igjen.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke glemt dere men døgnet mitt har alt for få timer. Jeg jobber nesten 100% og når jeg kommer hjem så er det jammen jobb å gjøre her også. Når jeg var som mest aktiv på GP sine sider så var det ikke akkurat noe drømmehus vi levde i. Rot og klesvask over alt.

 

Tusen takk Trude for mail. Veldig koselig. Stå på masse

 

Litt om meg da. Det går sakte men sikkert den riktige veien. Ved oppstart av omleggingen i august 2007 så veide jeg 134 kg. Nå veier jeg 104 kg. JIPPI Det gikk unna på nedgangen før jul men nå etter jul har det gått ganske så sakte, men det er jo å forvente også. Det er en kropp vi jobber med og mange ting som skjer med den. Kroppen trenger tid til å godta denne forandringen vi driver med.

Får vi med oss hode i tillegg til denne endringen så er vi på veldig go vei. Jeg sammenligner fortsatt hodet mitt med jævelen og engelen som kjemper sin sak. Jævelen er den ufornuftige og engelen er den fornuftige.

 

Skal prøve å være flinkere til å stikke innom her jeg. Det er jo veldig koselig også da.

 

Snakkes.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resyme av helgen.

I går var det en ren slækkedag. Vi sto opp 07:00 for vi skulle ta ferga mellom strømstad og sandefjord. En aldri så liten smuglertur. På båten på vei til sandefjord satt vi på dekk og nøt solen. På vei hjem så kosa vi oss med en deilig buffet. Jeg var flink nesten ihvertfall. Jeg lot søtsakene være. VI kom oss hjem med alt vi hadde shoppet uten at det var kontroll. Puh

 

I dag har jeg vært å trena. Først 40 min men spinning og vekter i 45 min. Unna meg 30 min med sol også. Utrolig deilig.

Når jeg kom hjem så fikk jeg litt lopper i blod så jeg tredde på meg sykkelskoa å sykla ute i 40 min. Utrolig deilig. I dag har jeg brent 1600 kcal på trening:D

 

Nå har vi nettopp grilla og kosa oss på verandaen. Utrolig godt. Det ble litt kaldt ute så jeg flykta inn forran dataen.

 

Ruben som er min trener sier at innen 31 august så skal jeg veie 99 kg. Det blir ihvertfall en lykkedag:D:D:D

 

Ellers så håper jeg at det går bra med dere alle.

 

Stå på videre og husk at alt ligger i den øverste etasjen på kroppen. Huet

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å nå det målet også så flink som du er. Masse lykke til. Har du din egen trener?

 

Blir selve treningen enklere etter hvert? Det er det verste med det synes jeg, at det er så tungt. Og hjertet banker så voldsomt også da. Hvordan har det vært for deg?

 

Veldig glad du har kommet innom igjen. Har "snakket" med Vilde også og hun kommer tilbake i august. :)

 

Stå på, Lena. Du er en kjempemotivasjon for oss andre. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsning og lovord Trude. Jeg trenger det.

I morgen er det tilbake på jobb igjen. Hatt ferie i 15 dager alt. Fy som tiden flyr.

I dag har jeg vært å trena. Syklet i rolig tempo i 1 time. Beina trengte den i dag.

Ellers så har det gått rett vest med maten i dag. er bare på 800 kcal i dag. Timene har gått unna i dag gitt. Er ikke sulten heller. Hmmm rare greier.

 

Måtte bare få ned noen ord i boka mi. Å ja jeg ønsket styret mitt i korpset riktig go sommer for bare 6 dager siden og i dag har jeg hatt styremøte. Kjekt.

I særp har vi noe som heter olavsdagene og det er 30 og 31 juli. Er jo nesten ingen som har ferie da vettu. Korpset skal da ha salgsbod og trenger folk og mye planlegging. Nok om det. Blir trøtt bare jeg skriver om det.

 

Ønsker dere alle en super kveld videre og jeg har det helt toppers

 

Klem Lenamora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena73

Litt om de siste dagene. I går var første dage på jobb etter 2 ukers ferie. Deilig å komme på jobben igjen. i går hadde jeg egentlig tenkt å ta fri fra trening men ble fristet til å trene likevel. Møtte ei treningsvenninde i butikken så vi dro å trena. Syklet i en time og da med rolig tempo, men jammen ble det 2,2 mil. I dag har jeg vært på spinning og det var utrolig deilig. Jeg er bare så urolig godt fornøyd om dagen. Livet smiler virkelig til meg om dagen. Og når det gjelder disse 4 kg jeg skal ned for å komme under 100 tror jeg går lettere enn jeg hadde trodd. Nå er det bare 3 kg til under 100. 99,9

 

Ellers så går livet sin gang og jeg er blitt flink til å registrere den maten jeg spiser på sidene til GR. Greit å ha skikkelig kontroll.

 

Nå venter jeg på at vaskemaskinen med treningstøy skal bli ferdig så jeg får hengt opp og kommet meg i seng.

 

Ønsker dere alle en deilig natt og drøm søtt.

Klem lena :):D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena73

Her er alt bare bra. Jeg begynte å jobbe på tirsdagen og tok like godt med meg det fine været på jobb. Har jo hatt møkkavær i ferien. I dag har det vært utrolig varmt. har vært flink til å drikke masse vann. Og det er utrolig viktig uansett om det er varmt eller kaldt i været.

 

Har vært å trena i dag og det er jo like deilig det.

Middagen i dag ble kyllingsalat. MMmmmmmmmmm veldig godt.

 

Ønsker dere alle en super kveld videre.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ønske om en flott dag og en flott uke, og God sommer til deg fra meg:):):)

 

Kjempe kjektå se at du er tilbake her på forumet, gleder meg til å følge med deg fremover også. Takk for koselig hilsen inne på bloggen min :P

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena73

Jammen er det gått noen dager siden sist jeg var innom å la igjen noen ord. Jeg har det fortsatt helt supert. Vekta viser nå 102,6 :) og det er jeg superfornøyd med. Er jammen ikke lenge igjen til det magiske 2 sifrede tallet.

 

Jeg er flink hver dag til å legge inn hva jeg spiser og det går bra med kaloriinntaket.

 

Treninga går det også supert med. Hadde fri fra trening i helgen da jeg jobbet og på mandag fikk vi gjester. så da ble det 3 dager med treningsfri. Har trena spinning i går og i dag da. Det er bare utrolig deilig å trene.

 

Tusen takk evelyn for hilsen. Jammen er du like standhaftig og står på. Utrolig bra.

 

Ja ja jenter her er det bare å stå på videre, det nytter. jeg har gått ned 31 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg den STORE kosedagen med hvitvin og reker. Utrolig deilig. I dag har jeg tatt helt av på kcal men det får bare være. Var å veide meg hos Ruben i går og vekta stoppet på 101.9. Er bare superførnøyd. Jeg tok med et bilde av meg fra august i fjord og jammen er jeg ikke til å kjenne igjen. Nesten 32 kg ned så er jeg nesten ikke til å kjenne igjen.

 

Jeg ønsker dere alle en super helg. Jeg skal ihvertfall kose meg med vina mi. MMMmmmmmmmmmmmmmm.

 

Fortsatt go sommer til dere alle:D:D:D:D

Klem Lena mora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det to dager til med jobb og så en deilig uke med ferie. Vi skal være på en hytte på sjusjøen og jeg gleder meg utrolig mye til å bare slappe av. Det trenger både kropp og sjel kjenner jeg. Men før det så er det en bursdag som skal feires. Rebecca blir 13 år i morgen. Mange har ferie så vi blir ikke fulltallige da. Det blir veldig enkelt med pølser og brød, kake og is med fruktsalat. Det blir deilig.

 

Har nettopp kommet hjem fra butikken, mye å handle inn.

 

Ellers så ¨håper jeg at alt er bra med dere alle. Meg går det bra med, men er sliten om dagen.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og hvor ble du av da? :)

 

Vil bare si at jeg var på Sats på fredag, i DEN varmen. Så det er en begynnelse... Trenger et spark bak fra deg som er så flink med trening. Kom innom av og til, ok? Skal prøve å komme innom selv noen dager i uken.

 

Håper du har det kjempebra.

 

Klem fra Trude :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest �)]xó^vÛ«

*kremt*

 

 

Lena?

 

 

Du har ikke blitt overlegen på dine to-sifrede dager vel? :)

 

Ok, du er savnet!! Bare så du vet det.

Håper du har en fin august og at livet er bra!

 

klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosifret da eller? nei er ikke helt der enda gitt. 1.6 kg så er jeg der.

Neida har ikke glemt dere se. Jeg jobber og trener så mye om dagen så datasitting er jeg dårlig på gett. Har endelig meka meg inn på facebook da. Om dere er der så bare søk meg opp. Bare hyggelig det.

Jeg er sta i min sak, men fy f..... nå er det ikke lenge til september og da skal jeg veie 99.9 kg hehe årnær sæ det se. Håper jeg da, jo det skal gå..... jævelen og engelen er litt uenige her hehe

 

Håper at dere andre klarer dere fint og at dere er på ny giv...... Husk alt ligger mellom øra.

 

Nå skal jeg legge meg, vi har 3 unger som begynner skolen igjen i morgen. UHU gruer meg til det. Blir nok mye masing med ungene i morgen

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda nå er det blitt mere ned. Nå viser vekta 99,9:D:D:D:D og det betyr 33,4 kg minus

Jeg er utrolig fornøyd. Nå er det bare 19,9 igjen. Så til dere alle VANN, 5 MÅLTIDER OM DAGEN OG TRENING DET ER DET SOM HJELPER.

Ellers så har jeg det veldig bra. 2 september begynner jeg på skolen og skal gå 2 dager i uken. Jeg gru gleder meg til dette. Blir spennende men mye tid til overs får jeg nok ikke.

 

Ønsker dere alle en super helg.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest �)]xó^vÛ«

GRATULERER!!!!!

Du må være så stolt av deg selv Lena...du har jo fått en helt ny kropp. Fantastisk flink har du vært. Det har vel blitt en vane å leve med kostholdet og treningen nå?

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...