Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!

Tosifra er min "drøm", hehe. Mitt ultimate mål.

Jeg synes rett og slett det er fantastisk at du klarer å hente deg inn å stå på men en sånn viljestyrke som du viser!

Tosifra er deg vel fortjent! Håper du har en liten belønning til deg selv på lur :)

Ha en fortsatt god uke!

 

Tonesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar
Gjest DaimBolle
nå er jeg bare super duper fornøyd. JEG ER PÅ TOSIFRET IGJEN. Vekta viser i dag 99' date='55. Men livmålet er økt med 10 cm i forhold til før påsken. Men men nå er jeg på vei ned igjen og det er utrolig deilig.

 

JIPPI

 

Lena[/quote']

 

Gratulerer med bare 2 siffer på vekten! :)

vær stolt av deg selv nå!

vi veier faktisk det samme nå, hehe. og lenger ned skal vi!

 

har kjøpt meg ny dongeribukse men magen er litt for mye "muffins" i den så tenkte jeg skulle begynne å ta noen situps for å stramme opp muffinsen litt. :)

 

lykke til i uken som ligger foran oss.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer' date=' gratulerer, gratulerer!!

Tosifra er min "drøm", hehe. Mitt ultimate mål.

Jeg synes rett og slett det er fantastisk at du klarer å hente deg inn å stå på men en sånn viljestyrke som du viser!

Tosifra er deg vel fortjent! Håper du har en liten belønning til deg selv på lur :)

Ha en fortsatt god uke!

 

Tonesen[/quote']

Hei og tusen takk. Det er utrolig deilig og være under 100 igjen. Vettu at belønningen min nå er faktisk at jeg er under 100, jeg er bare så superglad for det. Jeg har ei sprek bukse jeg kjøpte meg rett før påske og da veide jeg 91 så jeg streber veldig etter den buksa. Det som er så deilig nå er at alt er lettere og at jeg har mere overskudd. Nei vet dere at livet er herlig bare man tar vare på det.

 

Tusen takk for hilsning Tonesen, utrolig hyggelig med tilbakemeldinger.

 

Klem :):DLena:D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bare 2 siffer på vekten! :)

vær stolt av deg selv nå!

vi veier faktisk det samme nå' date=' hehe. og lenger ned skal vi!

 

har kjøpt meg ny dongeribukse men magen er litt for mye "muffins" i den så tenkte jeg skulle begynne å ta noen situps for å stramme opp muffinsen litt. :)

 

lykke til i uken som ligger foran oss.:)[/quote']

 

Hei

 

Tusen takk for hilse, og ja for et vakkert syn og se 2 sifret. Herlig. Jeg har ei sprek bukse som henger i skapet og venter på at vekta skal komme seg ned mot 93-91 kg. Ja du snakker om å stramme opp muffa ja. Jeg fikk en øvelse at veilereren min i dag og fy som den tok. Jeg kommer nok til å holde lattermuskelen litt i ro imorgen.

 

Ha en super uke videre og masse lykke til.

 

Klem Lena:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho!!!

Grattis Lena' date=' du er superflink :) Vet du kommer til å knekke disse kiloene fort :)[/quote']

 

Hei snupp:D

 

Jeg nå kjører jeg vel kanskje litt vel hardt, men når jeg først har vært og lukta på 91 før påske så er jeg veldig gira på å komme ditt ned så fort som flint. Men nå er alt bare morro. Og for et vakkert syn og se 2 siffer på vekta i dag. Du har virkelig noe å glede deg til og jeg vet at du klarer det.

 

Masse lykke til Vilde

 

Klem Lena:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og litt værsyk kjenner jeg, Det regner i bøtter og spann her. Jeg er så utrolig trøtt og føler egentlig for å legge meg og sove. Men det nøttærnte se. Skal hente Rebecca på skolen snart for hun skal til tannlege og 10:30 skal jeg i begravelse. Men etter det kan jeg slække litt.

 

Men selv om jeg er trøtt som ei strømpe så er jeg utrolig glad for gårdagens resultat. Kan ikke få sagt hvor godt det føles.

 

Ellers så venter jeg på sola, den skulle egetlig kommet ca 09:00 me ho er vel litt forinka tror jeg. Ja ja den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

 

Ønsker alle mine livsstilforandrende venninner en super onsdag

 

Stor klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ!

Tipper vi har det samme været, jeg har nettopp landet på jobben. Det er helt utrolig hvor våt jeg blir fra bilen og inn i barnehagen!

 

Lykke til med både tannlegebesøk og begravelse, ikke så hyggelige ting noen av de.....

 

Ha en fin dag du også - håper sola kommer snart :D

 

Stor klem right back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se at du er inne i opplegget igjen.. så flink du e. Stå på nå så klarer du nok å komme dit du var igjen og enda litt te.. du e kjempe flink:)

 

Jeg har som du sikkert kansje lest droppa ut av grete rode nå.. har skrevet en blogg om dette inne på slankebloggen min. Og de hvet de nå også i og med at vi he hatt litt kontakt på facebook.

 

Men har laga meg en ny blogg.. hadde vært veldig trivelig om du kunne tatt turen innom.. he skrevet en del om livstilsendringen min der ogå og ha jeg ska i gjennom fremover.. ligg og så mye annet der inne som bilder og diverse ting og tang.

 

Adr. http://hverdagslivethosmegogmine.blogspot.com/

 

Lykke til videre:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten ikke mulig vettu. Ungene hadde ønske om hamburger til middag i dag og ja tenker morra, det høres godt ut. Og den samme morra tenke at det er jo ikke så usundt, men joda det er det. En hamburger med grovt brød var bare 700 kcal da eller. Så det ble med den ene hamburgeren og MYE salat. Joda ble mett likevel da. Og godt var det. Jammen godt å bli oppmerksom og leser på maten før jeg trøkkærn inn i trynet.

 

Ja ja det var jo litt uvesentlig men måtte skrive noe om denne hamburgeren for jeg trodde jeg kunne ta 2 faktisk. Mellomste gutten ble veldig glad for da fikk han enda en ekstra, han trenger det da han trener så mye og vokser mye om dagen

 

Jupp det er smarte meg. Ha en super dag og kveld videre. Jeg skal snart ut på spinning og svette litt.

 

:D:DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag hjemmelaga burgere med kyllingkjøttdeig. Det er sunt og vanvittig godt og jeg kan love deg at det slår an blandt ungene! Da kan du nemlig kose deg med 2 burgere og bli stappe mett :D

 

Mmmm det høres bra ut: men jeg som er litt klønete på kjøkkenet, er det noe spesielt du gjør. Blander du kyllingkjøttdeigen med noe? Oppskrift mottas med STOR takk. Må si jeg ble litt pært assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm det høres bra ut: men jeg som er litt klønete på kjøkkenet' date=' er det noe spesielt du gjør. Blander du kyllingkjøttdeigen med noe? Oppskrift mottas med STOR takk. Må si jeg ble litt pært assa.[/quote']

 

Kyllingburger kan varieres i det uendelige :D 1 pk kjøttdeig blir 4 burgere. Jeg pleier å lage med kyllingkjøttdeig (naturligvis), 1 egg, 1-2dl havregryn, 1 fersk chili hakket, 1 løk hakket, salt og pepper og kanskje litt hvitløk.

Også pleier jeg å bruke en av disse: provancekrydder, tacosaus, rød pesto, grønn pesto, kebabkrydder e.l. Her kan du ta akkurat det du har mest lyst på.

 

Ha litt vann på en fjøl og form fire runde burgere. Stek burgerne i en middels varm panne med litt olje, 2-3 minutter på hver side, avhengig av tykkelsen (jeg pleier å lage de ganske tykke, da blir de så saftige!). Gjerne på grillpanne om du har noe sånt.

 

Mens de steker lager du en saus til. Ekstra lett rømme med litt godt krydder i er fint. Eller kesam med dipmix. Eller ekstra lett rømme med tomatpesto. Eller bare ketchup, tacosaus eller ferdig dressing.

 

Server med et stort fat med løkringer, salatblader, agurkskiver, tomatskiver osv som alle kan ta så mye de vil av og ha på burgeren. Ser kjempeflott ut!

 

God middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingburger kan varieres i det uendelige :D 1 pk kjøttdeig blir 4 burgere. Jeg pleier å lage med kyllingkjøttdeig (naturligvis)' date=' 1 egg, 1-2dl havregryn, 1 fersk chili hakket, 1 løk hakket, salt og pepper og kanskje litt hvitløk.

Også pleier jeg å bruke en av disse: provancekrydder, tacosaus, rød pesto, grønn pesto, kebabkrydder e.l. Her kan du ta akkurat det du har mest lyst på.

 

Ha litt vann på en fjøl og form fire runde burgere. Stek burgerne i en middels varm panne med litt olje, 2-3 minutter på hver side, avhengig av tykkelsen (jeg pleier å lage de ganske tykke, da blir de så saftige!). Gjerne på grillpanne om du har noe sånt.

 

Mens de steker lager du en saus til. Ekstra lett rømme med litt godt krydder i er fint. Eller kesam med dipmix. Eller ekstra lett rømme med tomatpesto. Eller bare ketchup, tacosaus eller ferdig dressing.

 

Server med et stort fat med løkringer, salatblader, agurkskiver, tomatskiver osv som alle kan ta så mye de vil av og ha på burgeren. Ser kjempeflott ut!

 

God middag :)[/quote']

 

Ååååå nå ble jeg skikkelig sulten. Tusen takk for tipsene. De skal jeg virkelig bruke. Er ekstra sulten nå etter 60 minutter spinning. 730 kcal forbrent det. Jeg ønsker deg en super kveld Tonesen.

 

Klem Lena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane06

Så utrolig deilig å være under 100 :-) Gleder meg fremdeles over det selv etter å ha krøpet under den magiske grensen for 4 uker siden:-) Nå ser jeg frem til å krype under 95. Om en uke kanskje?

 

Lykke til!

 

Klem Adriane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter. Ja to sifret er utrolig deilig. Jeg liker det veldig godt. Håper jeg klarer 89 frem mot julaften nå da. Det blir spennende å se. Jeg skal ihvertfall kjempe for det. Psyken er nå rimelig god igjen så dette skal nok gå bra.

 

Nå skal ungene og jeg kose oss med kveldsmat og på meg blir det 2 skiver med mørkt rugbrød, 2 egg og kaviar og tomat. Gleder meg. Litt sulten kjenner jeg.

 

Ellers så er det utrolig morro med så mange nye i forumet. Jeg har ikke fått skrevet på alle bloggene men jeg ønsker alle nye og gamle masse lykke til og husk at alt ligger mellom øra.

 

Kveldsklem Lena :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helgen er alltid en utfordring. Ungene forventer masse snop på bordet og deilig favorittmat. I går kjøpte jeg gulrøtter og dipp, potetgull og en melkesjokolade. Jeg var nesten flink og tok bare litt potetgull og 3 ruter med sjokolade. Middagen i går var lasagne med kyllingkjøttdeig. Det var utrolig godt. Hadde mye salat til også.

 

I dag skal jeg på fest til min kjære svigerinne som skal feire sin 30 års dag. Jeg er så heldig at jeg skal på tidligvakt i morgen og slipper akoholens fristelser. Ho skal ha reker og det går jo greit da.

 

Ellers så hadde jeg en møkkadag i går med en pæddesur gubbe. Når jeg kom hjem fra jobben så hadde han startet opp med rengjøring og forventer at jeg bare skal svinge meg rundt og hjelpe til. Jeg hadde meldt meg på spinning 16:30 og på den skulle jeg. Jeg hadde det toppers på jobben og spinningen da. Han var om mulig enda mere sur når jeg kom hjem fra spinningen. Mannfolk assa. Kjenner jeg blir grinete bare å skrive om det. Jeg har laget en ukeplan se og hadde ikke skrevet opp at jeg skulle spinne og det var galt. Han kunne bare sendt meg en sms om jeg skulle noe etter jobben da. Han ble glad når jeg serverte maten og at jeg hadde kjøpt litt øl. Jeg drakk 3 halvlitere med tuborg lite i går da. Jeg var fortsatt sur da. Uff det er ikke bra.

 

Ja ja håper dagen i dag blir bedre da. Nå koser jeg meg med kaffe og minsten skal snart i bursdag.

 

Ikke mere syking fra denne kanten nå.

 

Jeg ønsker alle mine livsstilforandrende venner her inne en super helg.

 

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen går helgen fort. Vært på jobben i dag og det er jo alltid like trivelig. En jobb jeg virkelig trives med. Helgen har gått helt supert. Jeg har vært flink med maten og bare spist litt snop på fredag. Det ble nesten en skikkelig utskeielse på potetgullet i går men tok 3 never og da sa gubben stopp. Resten gikk i søpla og det er jo der det hører hjemme også da.

 

Ellers så går alt veldig bra syntes jeg. Er virkelig kommet i rutine på maten igjen og det er jeg veldig glad for. Håper at jeg skal komme med på spinning i kveld men det spørs det vel. Her i særp er det skikkelig ruskevær så for de som liker utesykling spinner nok i dag ja.

 

Nå skal jeg legge det ene øret på puta og hvile øya litt. Blir trøtt av dette været.

 

Ønsker alle en super uke

 

:):DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg har vært på vekta og det er 0,7 kg ned. Er veldig fornøyd med det. Jeg veier nå 98,8 kg og er 104 rundt magan.

 

Sånn ellers så er jeg hjemme i møkkaværet med 3 syke barn, 1 med hodepine og kvalme, 1 med vond hals og rusten stemme og 1 med vondt i kroppen. Sånn er det her hos meg. Gleder meg til de blir friske jeg nå. Minsten begynte på lørdag og er fortsatt syk.

 

Så i dag skal ho mor slække blandt alle de syke, men skal trene i efta. Var på spinning i går og det er utrolig deilig

 

Ha en super dag

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fri og sendt minsten til skolen. Tenk lillegutten går alt i 3 klasse. Rebecca som er den eldste er hjemme fra skolen og syk.

 

Og her sitter jeg inne og koser med med kaffe og data. Det er igrunnen deilig det også. Bare slappe av. Jeg jobber i helgen så det er lov i dag.

 

Jeg har vært flink med maten denne uken, med et unntak av kveldsmaten på tirsdag da. Elsklingen stekte baguetter (fine) Det ble 3 sånne æ gett med ost. Jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn varme baguetter med ost. Det svei litt i samvittigheten etter det måltidet da. ja ja gjort er gjort og spist er spist.

 

Mellomste gutten er på overnatting med klassen sin på Bøkevangen i Halden. Og her er ikke akkurat været fint. Det regner fra åpen himmel. Det er skikkelig høst nå.

 

Ellers så har jeg ikke vært på vekten enda, prøver og være flink til bare hver tirsdag.

Det har desverre blitt lite trening denne uken. Sånn er det med 3 barn og foreldremøter i skoler og fritidsaktiviteter og at man jobber nesten hver dag.

 

Jeg håper at alt er bra hos dere andre og nyt helgen.

 

Store varme tanker til dere alle

 

:):DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...