Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg veies. Kjenner at jeg gruer meg litt.

 

Men en ting jeg lurer på er om jeg skal slutte å drikke cola zero. Har ikke drukket det i dag og jeg vet at det ikke er bra for meg. Ja, jeg skal faktisk prøv å slutte. Ihvertfall slutte i ukedagene. Bare til kos på helgen. Uff dette kan bli tøft, men jeg må prøve.

 

Og til deg Trude meg kan du bruke så mye du vil. Bare å skrive her inne eller på mail.

 

Ha en super dag alle sammen.

 

Klem Lena:D:D:D:D (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

hei du er jammen flink ja.

Jeg er heldig, jeg har besøk av faren min og kona hans, hun er fra fillipinene de bor der. Hun rydder og ordner for meg ..er så vannvittig deilig for jeg er ikke flink til og holde orden,,,skjønner det bare ikke hvorfor det skal være så vanskelig, beundrer deg... dette vet du sikkert at når du rydder store ting så rydder du også oppe i topplokket. så da har du jo fått rydda opp skikkelig hehe.

 

ønsker deg en fortsatt herlig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du er jammen flink ja.

Jeg er heldig' date=' jeg har besøk av faren min og kona hans, hun er fra fillipinene de bor der. Hun rydder og ordner for meg ..er så vannvittig deilig for jeg er ikke flink til og holde orden,,,skjønner det bare ikke hvorfor det skal være så vanskelig, beundrer deg... dette vet du sikkert at når du rydder store ting så rydder du også oppe i topplokket. så da har du jo fått rydda opp skikkelig hehe.

 

ønsker deg en fortsatt herlig kveld[/quote']

 

Hei

Tusen takk for det Maysa

 

Jeg syntes også at du er flink. Så deilig med litt hjelp i heimen da. Det ønsker jeg meg også.

 

Ha en super kveld du også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det endelig helg igjen. Jeg jobber selvfølgelig i helgen da. Ikke for det det er veldig koselig på jobben min da.

 

Egentlig så skal vi hente resen av veden i dag. Håper bare at det ordner seg med en henger snart. Den vi skulle få låne er ødelagt. Kan jo ikke fryse i vinter heller.

 

Jeg føler virkelig at livet mitt går veldig bra om dagen. Maten og treningen går som en drøm og ikke har jeg det helt store søtsuget heller. I går drakk jeg ikke noe cola zero og det er jammen lenge siden sist jeg hadde en dag uten zero. Stolt av det. Nå er det bare zero i helgen.

 

Nå er helgen her og det er nå utfordringene kommer. Jeg må bruke huet. Tror helgen skal gå bra.

 

Ønsker dere alle en super helg og kos dere med måte.

 

;):DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jobbehelg. Sitter på jobben nå og venter på at folket skal våkne. I går hadde jeg en super dag. Fikk gjort litt brannslukking i huset ( eller lett rengjøring som det også kalles). Hadde besøk av verdens beste venninde og var på spinning. Spinning på en fredag er bare så genialt. Da har man ikke samvittighet til å trøkke all den dritten i trynet. Jeg har ihvertfall spinningen i bakhodet og om jeg spiser for mye mat og snop så er liksom spinningen bortkastet. Den timen gjør ihvertfall noe med hodet mitt da.

 

Jeg er super fornøyd om dagen. I gå så gikk jeg igjennom buksene mine for å se om noe er blitt for stort og om noe for smått passer snart. Og jammen fikk jeg på buksa jeg kjøpte før påske. Utrolig deilig. Den buksa har jeg på meg i dag.

 

Får vel se å jobbe litt vel.

 

Ha en super dag alle sammen og nyt høsten

 

;):DKlem Lena::):D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja trening på en fredagskveld hjelper noe ..var ikke så lett i går da jeg hadde lovt besøket mitt og lage dessert så ble for mye på meg ...men men...svømte 700m på 40 min så er fornøyd.

Ellers ønsker jeg deg en strålende dag og at du koser deg med jobb og familie.

 

maysa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det er utrolig motiverende og lese om dig. Tenk at jeg veier så meget som du gjorde da du begyndte, og se hvor langt du er kommet nå.

Jeg tenker bare at da kan det også lykkes for mig!!!

 

God helg

 

Sille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja trening på en fredagskveld hjelper noe ..var ikke så lett i går da jeg hadde lovt besøket mitt og lage dessert så ble for mye på meg ...men men...svømte 700m på 40 min så er fornøyd.

Ellers ønsker jeg deg en strålende dag og at du koser deg med jobb og familie.

 

maysa

 

Nei Maysa det er ikke bestandig like lett. Så flink du er på svømming da. Det har jeg aldri prøvd som en treningsøkt, men det er visst veldig effektivt.

 

Ja helgen har vært super. Herlig jobbehelg og kosa meg med familien. Etter jobb i dag så ble vi bedt på middag til mamma og pappa. Det er digg etter en jobbehelg. Nyt resten av søndagen og ha en strålende ny utfordrende uke.

 

Og det er lov å kose seg litt da.

 

:(:DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det er utrolig motiverende og lese om dig. Tenk at jeg veier så meget som du gjorde da du begyndte' date=' og se hvor langt du er kommet nå.

Jeg tenker bare at da kan det også lykkes for mig!!!

 

God helg

 

Sille[/quote']

 

Hei Sille.

 

Ja en ting du har helt rett i er at klarer jeg deg så klarer jammen du det også. For meg så ble det så motiverende å se at kiloene rant av kroppen min. Ja når jeg startet her inne så veide jeg 133 eller var det 134. Ja ja og nå veier jeg 97,3. Det er bare helt fantastisk. Rundt livet så måler jeg 103 cm.

 

Jeg har fått et helt nytt liv. Formen, humøret, motivasjonen, energi, positiv, det er sikkert mange flere ting. Livet er ihvertfall herlig.

 

Du har virkelig mye og glede deg til, men ta deg god tid og ikke stress med det. Bruker du topplokket og tenker sundt, vann og 5 måltider pr dag og litt trim så går resten nesten som en lek.

 

Masse lykke til Sille

 

:(:DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det litt vel mye kalorier innabors, men en dag i uken er lov. I dag så har jeg som i går jobba og gikk en lang tur med en bruker på 2 timer. Utrolig deilig i dette været. Litt kaldt ble det på låra når vi gikk i skyggen. Men utrolig friskt og godt. Da jeg dytter på ei trille så ble det ikke det største tempoet men brant 600 kcal da:D.

 

Men snakk om å ha herlige foreldre. Fikk sms hvor de lurte på om vi var hjemme, men sende en sms om at både jeg og gubben var på jobb. Bare barna hjemme. Da tenkte de at det hadde vært deilig at vi kunne komme på middag. Og gjett om det var deilig. Komme til ferdig dekket bord og maten klar. Kan man ha det bedre da. Var veldig koselig.

 

Altialt så har dagen vært helt super. Nå skal jeg kose meg med en kopp med grønn eplete og to brødskiver med ost.

 

Håper at dere alle har hatt en super helg og at vi alle er klare for å møte uke 41 sine utfordringer. Håper ihvertfall på fint vær i morgen da vi skal hente hjem enda mere ved. Og dette skjer seff etter jobben. jaja ved må vi ha

 

Go kveld videre og lykke til med mat og trim i uke 41.

 

Stor klem Lena:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dyktig er du.... er faktisk litt stolt av meg selv jeg også for jeg har drukket en del vann og nesten ikke spist godis i helgen hvertfall ikke såååååå mye som før.

ja svømming er goood trening svømmer mann rett bruker man jo vannvittig mange muskler og kjente at jeg ble støl i magen hehe

 

trene skal jeg i morgen men hva er jeg ikke sikker på enda, men noe blir det fordi jeg tar en tur innom dere her inne og tenker at jeg skal jammen ikke være dårligere..

 

ha en flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Maysa. Ja svømming er veldig bra trening. Du er flink.

 

I dag er jeg støl stort sett over hele kroppen. Var og hentet ved i går se. Kjenner at jeg lever i dag ja. Den veden vi hentet har blitt stablet nedefor en skråning på ca 5 meter og bære og måtte gå 30 meter pluss denne skråningen det er slitsomt. Lettere var det når vi kom hjem med veden da. Men nå har vi ihvertfall masse ved og godt er det. Nå kan vinteren bare komme. Litt usikker på forbruket mitt i går, men jeg la inn 4 timer raking. Jeg holdt på i 5 timer med denne veden.

 

Ellers så tror jeg nesten at jeg skal ta det med ro i dag. Jeg har fri så fridagen skal nok nytes og bare kose meg. Kjenner at jeg trenger det.

 

Nå skal jeg starte med og våkne med noen kopper med kaffe. Trøtt som bare det.

 

Ha¨en sund og herlig dag (",)

 

Kle Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du hjelp til og kle på deg lena...hehe (kle lena)

 

Å bære ved er veldig tungt ja....håper at du får en strålende fri dag..

 

Jeg har stort sett fri på tirsdager, men det er også den dagen jeg med på friskverklinikken i gruppa. er hard trening i 1,5 t blir bra med trimpoeng da ...og jeg syns bare det er gøy og trene, så får man jo se litt på de kjekke muskeløse trenerne også hehe. de er et tvilling par som begge to er opptatte men de digger og erte meg og jeg dem ... er ikke noe fare med meg jeg er gift vett du.

 

Skjønner fremdeles ikke hvordan man får smileys i teksten forrige jeg prøvde så trykket jeg bare på dem neden for men det funker jo ikke ...ikke husker jeg hvordan man quoter heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og veiedag. Jeg veier i dag 95,7 kg og har gått ned 1,6 kg på en uke. Jeg er utrolig godt fornøyd med det. Fortsetter jeg å være like flink så er juledrømmen min i boks. Jeg har da bare 6 kg igjen til julemålet mitt.

 

I dag har jeg fri og lurer på om jeg skal fortsette den jobben jeg startet med på tirsdag. Jeg vasket tak og vegger i den ene stua så nå lurer jeg på om jeg skal ta den andre stua. Får se hva jeg gjør.

 

Nei nå får jeg sette på kaffen og hjelpe ungene så de blir ferdige til skolen.

 

Ønsker dere alle en super dag videre. Og ja Maysa det er utrolig hva jeg trenger hjelp til se, men kle på meg greier jeg enda. hehe går litt fort innimellom se

 

Stå på videre alle sammen.

 

Klem Lena :(:D:D:D (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er stua ren og pen. Det var jammen godt å få tatt en realt tak. Jeg har gått med pulsklokka og det ble 1050 kcal på 4,5 timer det. Jammen ikke værst. Nå skal middagen nytes. I dag har jeg fullkornpasta, kyllingkjøttdeig og dolmio. MMMMMmmmmm det skal bli deilig.

 

Og tusen takk for herlig tilbakemelding fra Tonesen og ned70. Ja om jeg ikke klarer julemålet mitt nå så skjønner jeg ingenting.

 

Ha en fortsatt super uke.

 

Klem Lena:D:D:D:D(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det alt gått noen dager siden sist jeg skrev gitt. Ja dagene går utrolig fort. Jeg har i helgen vasket tak og vegger på kjøkkenet og det var i grunnen ikke så ille som jeg hadde trodd, men en del sår har jeg fått på hendene. Sånn er det når det skal gå fort.

 

Jeg har koset meg i helgen også. Fredagen er den store kosedagen her i huset. Spinning først og kos etterpå.

 

Jeg er så innmari trøtt nå så jeg har mest lyst til å legge meg å sove igjen. Men jeg får vel holde meg oppe. Kanskje tenke på å sette på kaffen snart.

 

Ellers så har jeg det veldig bra om dagen men merker nå at en eggeløsning er på vei. Merkelige greier det derre.

 

Må bare si sånn apropo eggeløsning, mensen og sånn. Jeg ler meg ihvel av den nye VG reklama. hehehe

 

Jeg ønsker dere alle en super dag og uke og vi håper på positive tall.

 

:P:D:D:DLena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å klare å nå målet ditt til jul. 6 kg klarer du fint, så flink som du er. :(

 

Jeg skulle egentlig til treningstime med en instruktør i dag, MEN den har jeg utsatt. Har mine grunner, blir nok ikke før neste uke, nei. Men jeg skal begynne, det er sikkert.

 

Er det slik med deg at du er flinkere med mat når du er flink med trening? Innbiller meg at det blir slik med meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda målet mitt til jul kan jeg se langt der fremme og jeg har virkelig troen på at dette går veien.

Ja Trude jeg er mye flinkere med maten når jeg trener. Det skjer noe oppi hue da, ihvertfall på meg. Om jeg skulle ta helt av med mat og snop så blir liksom treningen bortkastet på en måte. Det er derfor jeg er så gira på spinning 16:30 på fredagen også. Da har jeg ikke samvittighet til å trøkke innpå alt som står på bordet. Det er en kjempehjelp for meg.

 

I dag har jeg ikke gjort en dritt. Har vært trøtt og sliten i hele dag. Fikk et aldri så lite adrenalinkikk på jobb i går og tror kanskje det henger igjen litt i dag også. Jeg har bare sitti på rumpen og strikke i dag. Strikker genser til 12 åringen min. 8 åringer har jeg alt strikket til. Nå gjennstår bare resten på den siste armen og festing av tråder. Strikking er også slankekur for meg. Glemmer litt tid og sted. Det har ihvertfall vært deilig med en skikkelig slækkedag.

 

I morgen er jeg klar for Halloweenspinning i 60 min. Det gleder jeg meg veldig til. På med fæl maling i tryne og en heftig parykk. Joho

 

Ha en super tirsdag kveld. Nå skal jeg fortsette med strikkingen. Og ja Trude, ikke utsett avtalen din. Det er så veldig godt å komme igang med treningen. Bare dra så er utrolig mye gjort. bryr meg om deg vettu:D

 

Klem Lena:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for og ønske deg en flott uke... så flink du er til og strikke.. skal si jeg var stolt i dag, jeg har vært på besøk og der var min mormor og hun har heklet sengeteppet til meg i 30 års gave (har dagen 3/11). har ønsket meg et slikt ett i flere år. å er spesielt at mor mor har laget det til meg.

 

stå på og strokk i vei og gjør andre ting du trives med ,,,er imponert av deg.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og helgen har gått altfor fort som vanlig. Jeg skal på senvakt i efta så ny skal jeg kose meg med kaffen min og så skal jeg dra og trene. Helgen har gått veldig fint, men jeg er igrunnen veldig lysten på sjokolade om dagen. Skjønner egentlig ikke helt det men. Sukkerfrie pastiller og lett kakao har vær reddningen for meg denne gangen da. Nå sitter jeg her hjemme mokk spent alene og det er igrunnen utrolig deilig. Stille og rolig og ingen som krongler eller maser. Ikke at jeg er lei mann og barn men noen ganger så er det faktisk utrolig godt og bare være Lena.

 

Vi hadde oksestek til middag i går og det var meget godt. Så i dag blir det rester før jeg drar avgårde på senvakt. Men det er ikke noe problem og jobbe senvakt der jeg jobber da. Verdens beste sted.

 

Nei skal jeg rekke trening og middagslaging så er det vel bare å sette igang vel.

 

Ønsker dere alle en super uke. Det skal ihvertfall jeg ha.

 

:D:DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...