Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Mine mål 06.11.2007, 11 uker m Reductil;

 

Vekt; 91,8 (-1,2)

Hals; 36,5

Overarm; 34

Bryst; 107

Under bryst; 89

Midje; 94

Ende; 110

Lår; 64,5

 

Det ble ikke som forventet anng trim da jeg har hatt omgangssyke. Men håper på litt flere den kommende uka, selv om jeg ikke får gå i ulendt og bratt terreng.. Skal jo på bading og har ett håp om å trene litt styrke denne uka! På 11 uker har jeg gått ned 6,4 kg og ca 17 kg! Det begynner å hjelpe! Denne uka var det heller ikke mange cm som gikk, bare 1,5 rundt brystet. Og det betyr vell bare at de blir slappere og slappere..! Men, som venninda mi sier; Det er godt det finns mye fint i BHer! Og det har jeg alltid merket at for sånne som meg som er oppe i C, D og E-cup er det viktig å få noe som støtter. Bruker å gå i undertøysbutikker og kjøper heller en som sitter ordentlig, enn mange billige som ligger nederst i skuffen og aldri er i bruk...!

 

Bare 400 gram så har jeg "fått vekk" 17,5 kg!!

 

Ha en fin uke alle sammen! Koselig om du legger igjen litt om hvordan det går med deg! ;):) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
unngå mat som kroppen reagerer på' date=' ja - sett inn et støt der. det er jo en grunn til at kroppen din reagerer. får du utslett eller hva skjer? jeg har problemer med en del mat, sukker - fett - hvitt mel - det slår seg ut på magen og jeg får kolikk. det er ekstremt smertefullt. nå som jeg holder meg unna, forstår jeg jo ikke hva jeg tenker på som kan finne på å spise sånne ting. det er ingen spøk med den kolikken.

 

lykke til, skal bli spennende å høre hvordan dette går. ;)[/quote']

 

 

Hei! egentlig så har jeg blitt kvitt melkeallergien ved hjelp av alternativ beh, bl.a homeopati. Før hadde jeg diare hver dag... Nå kjenner jeg ikke noe til det! Vet jeg har allergi mot banan + fjær og noe jeg har glemt! Får sjekke det opp. det kan gjøre at jeg blir lett forkjølet osv. Så ingen store farlige symptomer. Det er bare det at da jeg ble gravid fikk jeg dilla på bananer. Jo grønnere, jo bedre! Og har fortsatt med å spise gule bananer. Men nå skal jeg kutte ut! Jeg er med på å prøve alt!

 

Jeg hadde også fryktelig vondt i magen i forbindelse med melk før. Ikke noe å trakte etter. Så om man klarer å holde seg unna slike ting som skaper så mye vondt, ja det er verdt det!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg takke for koselig hilsen inne på tråden min' date=' og ja buksa sitter løsere. Jeg må faktisk bruke belte for at den skal sitte pent på meg. ;)

 

Jeg leser i innlegget ditt at du sliter med bekkenplager. Det gjør jeg også og det er ikke så greit å finne treningsformer som du kan drive med fast.Jeg har nå forsøkt meg på stavgang og det har fungert greit for meg til nå, bank i bordet....Dessuten har jeg begynt med Pilates, fikk anbefalt det.Jeg har fått beskjed at jeg skal unngå og gjøre øvelser hvor man er "bred beint", beina bør være mest mulig samlet.

 

Del gjerne med deg av dine erfaringer rundt det med bekkenplager,tar i mot alle råd som finnes på denne fronten. Vil jo gjerne unngå å bli sittende/liggende i lengre perioder.

 

Håper at du ikke sliter med alt for store smerter og plager.

Ønsker deg ihvertfall god bedring og lykke til med å finne en treningsform som du kan drive på med nå i denne perioden.:)[/quote']

Heisann! Ja bekkenplager er noe herk! Fremdeles er jeg veldig ustabil i bekkenledda, men jeg er mye, mye bedre. Fra å ikke kunne gå og stelle seg selv så er det stooor fremgang. Men fremdeles liggger jeg mye av dagen. Endelig så kunne jeg klare å gå i bratte bakker med staver, for deretter å flate ut resten av dagen. og så blir det en stopp... Ikke gøy, men om jeg blir bedre så er det verdt å ta en liten pause! Kan ikke trene partier på SATS osv, men trener bittelitt styrketrening på helsestudio. Ellers så går jeg med staver når jeg kan, og bruker terapimaster. Den er det lurt å begynne med om du ikke har prøvd det før. Den gjør en sterkere så man klarer mere. Varmtvannstrening har jeg også begynt med nå for n`te gang. (Pass så du ikke tar i for mye!) Er du medlem av landsforeningen for kvinner med bekkenløsningsplager??? Se http://www.lkb.no Der har jeg fått masse tips! Meld deg inn! Hadde det ikke vært for de så hadde jeg ikke vært her jeg er nå!

Lykke til med bekkenet ditt!!!

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har hatt en fin dag med minimalt m/plager. smerter - enten de nå sitter her eller der - er noe dritt. man lærer seg jo til å leve med dem, til en viss grad. men det gjør noe med livskvaliteten.

 

jeg håper du har hatt en fantastisk fin dag. gratulerer med bra resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har hatt en fin dag med minimalt m/plager. smerter - enten de nå sitter her eller der - er noe dritt. man lærer seg jo til å leve med dem' date=' til en viss grad. men det gjør noe med livskvaliteten.

 

jeg håper du har hatt en fantastisk fin dag. gratulerer med bra resultat.[/quote']

Takk! Ja, resultatet var bra, men jeg har jo hatt omgangssyka da.... Kan kanskje ikke regne med den store nedgangen neste uke. Jeg spiser, jeg, men blir fort mett og fort sulten! Ikke noe negativt det... Hvordan går det meg deg?? Jeg får ikke lest alle trådene her nå om dagen.... Jeg skal ta det igjen senere en dag!

 

Dagen har vært bra, selv om man har smerter og lærer å leve med dem, som du sier. Men det betyr at ting tar tid... må hvile innimellom alt mulig... jeg driver å rydder slik at vaskedama skal få gjort jobben sin i morgen!! Men, men, hun er vandt til å flytte på ting. Så det ordner seg sikkert! Nå er det snart tid for TV-kveld, og det passer kroppen min utmerket.

 

Ja livskvalitet, hva er det? Må jo ærlig innrømme at den har forandret seg.... For meg er det nå å kunne klare seg selv mest mulig uten å måtte spørre andre. Og jeg gleder meg til å kunne være den mammaen jeg ønsker for dattera vår.. Være med å leke, ute og inne, uten å måtte si nei, det kan jeg ikke være med på, eller du må vente til jeg klarer å gå... Jeg ønsker også å kunne være den kona jeg vil for mannen min, kunne ordne og fikse alt, oppvarte og ha sex akkurat så mye vi vil! Dessuten så ønsker jeg å være mere sosial! Akkurat når jeg vil uten å måtte planlegge... Og jeg håper å komme ut i jobb igjen! Tjene penger, slippe å være trygdet!!! Tenk så deilig å kunne jobbe istedet for å bruke tid og penger på behandlinger og sykdom. Gleder meg! Men det har jo blitt mye bedre. Bare det å kunne dusje nesten akkurat når jeg vil er jo luksus! Og slippe å be om hjelp til å få barnet mitt badet, stelt og levert i barnehagen... sette inn/ta ut av oppvaskmaskinen, sette over vaskemaskinen. Det blir de små tinga som betyr noe i hverdagen når man er kroniker, og det er jo greit!

Nei, dette ble vell personlig. Men, regner med du står den av, Hyfsan!

 

Ha en fin kveld!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, xxl.

 

Jeg står på stedet hvil. Har slakket litt av i det siste, men snuoperasjonen er i gang. Vil ikke miste grepet! Innser at jeg må telle kcal og notere hver dag, for å holde dette i gang. Og det er jo ikke noe problem å telle:D

 

Har spist endel pepperkaker i det siste. Kjøpte en boks i tilfelle besøk vet du. Dette er jo bare å lure meg selv, så nå er det slutt. Ingen stor krise, men det kan det jo fort bli hvis dette sklir ut. Jeg vil jo ikke det, etter å ha kommet så langt.

 

Mye følelser i sving til tider, iforbindelse med samlivsbruddet også. Det er ikke lett altså. Men det går jo mye bedre nå heldigvis. Merker at hormonene påvirker meg, slik at det svinger litt/endel i forbindelse med syklusen...

 

Jula nærmer seg med stormskritt, men skal ikke være i Norge i år. Jeg er veldig glad for det, fordi jula er veldig familiefokusert.

 

Ønsker deg lykke til denne uka. Du er kjempeflink!

 

Klem fra queen c045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL:) (når skal du fjerne en X)?

Så flott at du går ned da. Det er så deilig ikke sant. Høres grusomt ut med diss bennensmertene dine, helt utrolig hvordan man henger sammen til tider. Det å glede seg over livets små bragder, blir en del av det å ha mye smerter. Så livskvaliteten forandrer seg ,fra man var smertefri. Men det er vel i de nære ting det er kjempe flott å hente glede og inspirasjon.

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og gratulerer så masse med flott nedgang.

 

Skjønner jo at det ikke er så lett å få så mange trimpoeng når du får omgangssyke i tillegg til de plagene du allerede har. Håper du blir bedre snart, selv om jeg forstår at du ikke blir kvitt dette så fort.

 

Ha en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Nå synes jeg definitivt det er på tide å droppe den ene x i xxl altså ;)

Godt å høre at du er på bena igjen. Oppkast er noe av det kjedeligste som finnes men heldigvis går det veldig fort over...

Stå på. Du er flink til å holde humøret oppe synes jeg.

 

Jeg har slitt litt med en lei forkjølelse men den er heldigvis på vei bort igjen så nå går det rette veien igjen. Er litt redd for ikke å få syklet nok nå i vinter. Det sies at man bør ha 3 spinning økter i uka pluss styrke som vintertrening før deltagelsen i Birkebeinerrittet:) Får komme sterkere tilbake neste uke da..

 

Ha en fin dag

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang' date=' xxl.

 

Jeg står på stedet hvil. Har slakket litt av i det siste, men snuoperasjonen er i gang. Vil ikke miste grepet! Innser at jeg må telle kcal og notere hver dag, for å holde dette i gang. Og det er jo ikke noe problem å telle:D

 

Har spist endel pepperkaker i det siste. Kjøpte en boks i tilfelle besøk vet du. Dette er jo bare å lure meg selv, så nå er det slutt. Ingen stor krise, men det kan det jo fort bli hvis dette sklir ut. Jeg vil jo ikke det, etter å ha kommet så langt.

 

Mye følelser i sving til tider, iforbindelse med samlivsbruddet også. Det er ikke lett altså. Men det går jo mye bedre nå heldigvis. Merker at hormonene påvirker meg, slik at det svinger litt/endel i forbindelse med syklusen...

 

Jula nærmer seg med stormskritt, men skal ikke være i Norge i år. Jeg er veldig glad for det, fordi jula er veldig familiefokusert.

 

Ønsker deg lykke til denne uka. Du er kjempeflink!

 

Klem fra queen [img']http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c045.gif[/img]

Hei Queen! Takk!!!! Jeg skjønner du har det vanskelig for tiden. samlivsbrudd er fryktelig, men jeg må jo si jeg synes du er fabelaktig flink oppi alt dette! Teller og måler! Ja, det var mitt mål, men jeg er ikke så fryktelig flink der...

( Forbedringspotensialet er stort!)

 

Så bra du skal utenlands i jula! Tror det er lurt å finne på noe annet. Kan jeg spørre hvor du skal? Findus, skal han være med?

 

Pepperkaker er godt!!!! Jeg så de hadde begynt å sette ut juleting nå. Prøver i det lengste å ikke kjøpe noe. Jeg kan godt åpne en boks peopperkaker, og så blir det en til og en til og en til... og til slutt så er boksen tom! Jeg har vært litt sånn at det er jo så billig. Da kan man kjøpe mye og spise det opp. Men nå kjøper jeg heller det jeg har lyst på, og koser meg litt. Jeg kan jo ikke ha mye av noe, så da så!

 

Ha en fin uke så skal du se du minker neste veiing!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL:) (når skal du fjerne en X)?

Så flott at du går ned da. Det er så deilig ikke sant. Høres grusomt ut med diss bennensmertene dine' date=' helt utrolig hvordan man henger sammen til tider. Det å glede seg over livets små bragder, blir en del av det å ha mye smerter. Så livskvaliteten forandrer seg ,fra man var smertefri. Men det er vel i de nære ting det er kjempe flott å hente glede og inspirasjon.

Klem fra Rina:)[/quote']

 

 

Heisann! Takk for melding! Regner med å beholde XXL til jeg er nede i matchvekt..??!!?? Jeg får se! Om jeg driver å bytter hele tida så blir både jeg og andre helt forvirret! He, he!

 

Jo, det er deilig når vekta blir mindre! Men om jeg går så mye ned neste uke, ja det er vell usikkert da jeg har hatt omgangssyka og mistet endel veske.. Vi får se.

 

Ja det er ingen selvfølge å klare seg selv og gjøre som man vil! Det er godt å kunne glede seg over fremgang. Selv om det også må være lov å være frustrert og fortvilet over egen situasjon innimellom....

 

Regner med det var godt å få hjem gemalen igjen, Rina?!

 

Ha en fin uke! Lykke til, regner med du ser nedgang neste uke så godt i gang med trimpoengene du er igjen!

 

Klem fra XXL (eller var det XL????!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer så masse med flott nedgang.

 

Skjønner jo at det ikke er så lett å få så mange trimpoeng når du får omgangssyke i tillegg til de plagene du allerede har. Håper du blir bedre snart' date=' selv om jeg forstår at du ikke blir kvitt dette så fort.

 

Ha en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl[/quote']

Tusen takk! Jeg bukker og neier!!! Så koselig du er innom tråden! Jeg er glad for alle eplene jeg får jeg! Når jeg begynte på GR hadde jeg 0.... Så det blir bedre, jeg blir bedre og livskvaliteten blir bedre!! Jeg er glad for det jeg kan! Så i dag sparer jeg på kreftene jeg har for jeg skal være med dattera mi på aktivitetssenter! Det blir gøy selv om jeg blir stående/sittende mest på sidelinja!

 

Hvordan har det gått med deg den siste uka, Biggirl???

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Nå synes jeg definitivt det er på tide å droppe den ene x i xxl altså ;)

Godt å høre at du er på bena igjen. Oppkast er noe av det kjedeligste som finnes men heldigvis går det veldig fort over...

Stå på. Du er flink til å holde humøret oppe synes jeg.

 

Jeg har slitt litt med en lei forkjølelse men den er heldigvis på vei bort igjen så nå går det rette veien igjen. Er litt redd for ikke å få syklet nok nå i vinter. Det sies at man bør ha 3 spinning økter i uka pluss styrke som vintertrening før deltagelsen i Birkebeinerrittet:) Får komme sterkere tilbake neste uke da..

 

Ha en fin dag

 

Chicago

Heisann! Jeg er fit for fight igjen! Oppkast og diare er ikke noe å trakte etter.... Men forkjølelse som ikke vil slippe taket er også dritkjip, da. Godt å høre den er på retur!

 

Det er lenge ennå til Birkebeinerrittet! Det klarer du nok. Mannen min syklet det for noen år siden. Kan ikke tenke meg at han var på spinning 3 ganger i uka + styrke. Skal jammen spørre ham om hvordan det var igjen...!

 

Men dette tar du igjen neste uke og uka etter det!!!

God bedring!

 

Klem fra XXL (eller var det XL??) når jeg begynner på stabiliseringskurs, da blir det nytt navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Regner med det var godt å få hjem gemalen igjen' date=' Rina?!

 

Ha en fin uke! Lykke til, regner med du ser nedgang neste uke så godt i gang med trimpoengene du er igjen!

 

Klem fra XXL (eller var det XL????!)[/quote']

 

Ja, det var godt å få hjem gubben igjen:D Som jeg sier husmorferien er over for denne gangen:) Bare tull så klart.

Ha en flotters uke du også;)

Klem fra Rina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Gratulerer med kjempeflott resultat xxl! Du er straks nede i xl nå, sammen med meg.

 

Har også begynt på reductil, er du fortsatt på den? Etter en uke nå så har jeg tatt av 2,3 kg og er meget fornøyd. SAvner ingenting...

 

Er innom ofte og leser og er imponert over standhafitgheten din. Sllår følge med deg videre jeg, hvis du har plass til en til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med kjempe flott resultat XXL' date=' her går det jo med gode steg mot xl ;)[/quote']

Tusen takk!!!! Det går nedover, og i denne sammenheng er det positivt!!!'

Bra med deg??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med negangen' date=' du er virkelig flink!

Du er nå enda et skritt nærmere målet. ;)[/quote']

 

 

Tusen takk!!! Alle monner drar, sa musa og tissa i havet! Håper på noen gram neste uke også selv om veskebalansen ikke har vært i balanse den siste uka...

 

Hvordan går det med deg??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott resultat xxl! Du er straks nede i xl nå' date=' sammen med meg.

 

Har også begynt på reductil, er du fortsatt på den? Etter en uke nå så har jeg tatt av 2,3 kg og er meget fornøyd. SAvner ingenting...

 

Er innom ofte og leser og er imponert over standhafitgheten din. Sllår følge med deg videre jeg, hvis du har plass til en til ;)[/quote']

Tusen takk! så hyggelig om du slår følge med meg! Og du har nå fått skikkelig fart! Gratulerer til deg også!!! Men spiser du lite og ofte? Og sundt?? Viktig å bruke tida på å legge om til en livsstil du kan leve med senere også. Jeg bruker R ennå. Skal til legen til uka. Jeg føler ikke noe gæent med kroppen, så regner med alt er ok. Hvor finner jeg tråden din igjen???

 

ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det går bra meg XXL, er bare så utolig glad for at jeg er i gang med denne snuoperasjonen, prøver å holde å fokus på det isteden for å grave meg ned i skam og skyldfølelse fordi jeg har gått opp alle de kiloene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!! Alle monner drar' date=' sa musa og tissa i havet! Håper på noen gram neste uke også selv om veskebalansen ikke har vært i balanse den siste uka...

 

Hvordan går det med deg??

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Her er alt fint, har kanskje tatt i litt for mye når det gjelder treningen i det siste, jeg kjenner det nemlig litt i bekkenet igjen.Akk ja........

Vet ikke helt om det er stavgangen eller Pilates treningen, eller kanskje det rett og slett er all gåingen på betonggulvene på jobben.Tror nok det siste er en stor medvirkende årsak.

 

Du skrev noe om terapimaster, det har jeg ikke vært borte i. Hva er det for noe?

 

Ønsker deg en fin høst/vinter dag.

Her ser det ut til at det kan komme litt snø eller sludd i løpet av dagen.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Tusen takk! Jeg bukker og neier!!! Så koselig du er innom tråden! Jeg er glad for alle eplene jeg får jeg! Når jeg begynte på GR hadde jeg 0.... Så det blir bedre' date=' jeg blir bedre og livskvaliteten blir bedre!! Jeg er glad for det jeg kan! Så i dag sparer jeg på kreftene jeg har for jeg skal være med dattera mi på aktivitetssenter! Det blir gøy selv om jeg blir stående/sittende mest på sidelinja!

 

Hvordan har det gått med deg den siste uka, Biggirl???

 

klem fra XXL[/quote']

 

Joda, det går bare bra med meg :) Jeg har jo blitt lokka med på denne supermåneden av Genialt. Og når noen gir meg noe å trakte mot, så blir jeg skikkelig tent. Konkurranseinstinktet slår til for fullt ;) Jeg konkurrerer jo bare mot meg selv da, ja og vekten, men det holder for meg. Så denne uken endte jeg opp på 21 trimpoeng (har aldri vært i nærheten av det før), og 1,6 kilo ned. Så dette må jeg vel takke Genialt for, iallfall noe av det :)

 

Ha en fantastisk og sunn dag.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Tusen takk! så hyggelig om du slår følge med meg! Og du har nå fått skikkelig fart! Gratulerer til deg også!!! Men spiser du lite og ofte? Og sundt?? Viktig å bruke tida på å legge om til en livsstil du kan leve med senere også. Jeg bruker R ennå. Skal til legen til uka. Jeg føler ikke noe gæent med kroppen' date=' så regner med alt er ok. Hvor finner jeg tråden din igjen???

 

ha en fin uke!

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Jeg har tråden "overvektig" på "ned 10-20 kg).

 

Jeg spiser sunt ja, det har jeg gjort hele tiden, har bare sluttet med å skeie ut hele tida.... Føler meg bedre enn på lenge, så nå skal jeg pakke guttungen i vogna og ut og gå tur... for å kjøpe salat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...