Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Brukte skritta mine på shopping i dag! Fikk kjøpt BH+ 2 truser (bl.a hipster!), en bluse en topp og en "jakketopp"! Har ikke prøvd noe annet enn BHèn, så håper det andre passer ok!

 

Godt å fornye seg litt!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soljenta86

Å så flott at du shopper!! :) Planen min er at på januar-salget kan jeg gå bananas med bankkortet mitt. Den nye kroppen må selvfølgelig få nye klær! Hehe.. Men men, må vel egentlig ha litt nytt underveis og (men jeg er student, så jeg drømmer oftere om shopping enn jeg egentlig har råd til.. Hihi)..

 

Kanskje når du er ferdig med vektnedgangen så kan du invitere til en fest, god unnskyldning for å kjøpe inn masse mat. Så kan du finne frem ulike produkter og bygge tårn av festmaten - tilsvarende ditt totale vekttap!!! Det må i så fall filmes og foto-dokumenteres! Hehe.. Jeg har sett på "Du blir hva du spiser" og det er helt grusomt hvor ekle noen av de ukesmenyene er når de settes frem.. Huff og huff.. Det ser ikke like fristende ut lenger når det er på den måten.

 

Og det er lov å være kruttønne av og til - hvis ikke vet man jo ikke å sette ordentlig pris på det gode humøret!! :) Lykke til videre! Jeg bare stakk innom en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så flott at du shopper!! :) Planen min er at på januar-salget kan jeg gå bananas med bankkortet mitt. Den nye kroppen må selvfølgelig få nye klær! Hehe.. Men men' date=' må vel egentlig ha litt nytt underveis og (men jeg er student, så jeg drømmer oftere om shopping enn jeg egentlig har råd til.. Hihi)..

 

Kanskje når du er ferdig med vektnedgangen så kan du invitere til en fest, god unnskyldning for å kjøpe inn masse mat. Så kan du finne frem ulike produkter og bygge tårn av festmaten - tilsvarende ditt totale vekttap!!! Det må i så fall filmes og foto-dokumenteres! Hehe.. Jeg har sett på "Du blir hva du spiser" og det er helt grusomt hvor ekle noen av de ukesmenyene er når de settes frem.. Huff og huff.. Det ser ikke like fristende ut lenger når det er på den måten.

 

Og det er lov å være kruttønne av og til - hvis ikke vet man jo ikke å sette ordentlig pris på det gode humøret!! :) Lykke til videre! Jeg bare stakk innom en tur.[/quote']

Heisann! Så koselig du stakk innom i dag! Ja, januarsalget skal også brukes godt!! Jeg har brukt minimalt på klær til meg selv de siste årene, og det er godt å få litt nytt. Jeg benytta noe ekstrasalg, da! Triumph-undertøy, det eneste som sitter godt på meg. Og fikk faktisk kjøpt en nattkjole i dag også. Så da har jeg 2! Klæra passet!

 

Ja, jeg har også sett på du blir hva du spiser! ikke særlig innbydende. Men effektivt å få se det sånn visuelt.... Kanskje jeg skulle bedt til party, ja! Den får jeg tenke litt på!

 

Hvordan går det med deg?

 

Ha en fin uke!

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det var kanskje ikke meg du spurte :) pytt, pytt svarer likevel jeg.

 

jeg har også shoppet i dag, "premien" min for å ha rundet de 85. jeg kjøpte litt hudpleieprodukter og et nytt pudder. mineralsminke. er visst det siste hotte nå :)

 

synes det er flott at du har kjøpt deg litt klær, xxl. nei gudene skal vite at det ikke har vært for mye av det de siste par år. de gangene jeg har MÅTTET ha noe, så har jeg hufset meg inn i "mitt hjørne av butikken" og gått blindt på størrelse. om jeg faktisk falt for plagget, så var det å betrakte som ren bonus. rett og slett grusomt å ha det sånn :) så nå er det bedre tider.

 

skulle du invitere oss på party, sa du?? videodokumentar av seansen. jatakk jeg kommer svært gjerne. bare send veibeskrivelsen du, så er jeg på døra di før du får sagt kake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det var kanskje ikke meg du spurte :) pytt' date=' pytt svarer likevel jeg.

 

jeg har også shoppet i dag, "premien" min for å ha rundet de 85. jeg kjøpte litt hudpleieprodukter og et nytt pudder. mineralsminke. er visst det siste hotte nå :)

 

synes det er flott at du har kjøpt deg litt klær, xxl. nei gudene skal vite at det ikke har vært for mye av det de siste par år. de gangene jeg har MÅTTET ha noe, så har jeg hufset meg inn i "mitt hjørne av butikken" og gått blindt på størrelse. om jeg faktisk falt for plagget, så var det å betrakte som ren bonus. rett og slett grusomt å ha det sånn :) så nå er det bedre tider.

 

skulle du invitere oss på party, sa du?? videodokumentar av seansen. jatakk jeg kommer svært gjerne. bare send veibeskrivelsen du, så er jeg på døra di før du får sagt kake :)[/quote']

heisann! koselig at du svarer og har det bra! Grattis med premie!!! du har fortjent det. Vi får se om det blir party!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ja jeg trenger vell ikke utdype??!! Skikkelig slapp og mørbanket etter en lang kveld og natt. Kommer sterkere tilbake!

 

Ha en fin fredagskveld! Og kos dere med maten! Jeg er sulten som en ulv, men tørr ikke kaste innpå noe ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Så deilig å få kjøpe seg litt nytt iallefall. Og er veldig enig med deg, det er jaggu ikke til meg pengene til klær har gått de siste årene nei!

 

Håper du får en strålende og sunn helg.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
..ja jeg trenger vell ikke utdype??!! Skikkelig slapp og mørbanket etter en lang kveld og natt. Kommer sterkere tilbake!

 

Ha en fin fredagskveld! Og kos dere med maten! Jeg er sulten som en ulv' date=' men tørr ikke kaste innpå noe ennå....[/quote']

 

Stakkar deg. Du må ha god bedring.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god-bedring ønsker fra dere! Derfor ble jeg sikkert fort ferdig også..!

 

Jammen ble det en skikkelig utrenskning!! Og nå er jeg ferdig og kan spise som vanlig. Var litt rart å sitte med loffskivene i går.... I dag har jeg spist grovt brød og frukt! Fått dilla på pærer....! Spist 3! Det smakte så godt! Hadde jeg ikke visst bedre kunne jeg tro jeg var gravid. Da får man lyst på noe man egentlig ikke har likt så godt før.. Har ikke fått trimma da jeg er slapp som fy. Men var på vekta på morgenen, og den viste 91,4! Dvs 17,5 kg ned! Men tror jo ikke at den vekta vil være der i morgen og mandag... Men uansett så jeg ett tall det er lenge siden sist jeg så! Motiverende!!

 

Håper på at dattera vår ikke får omgangssyke, og at det blir litt trim i morgen!

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo kjempefint!! kan skjønne du er fornøyd nå :) og så bra at du raskt ble frisk. har nok med vibbene våre, det vet du :)

 

loff, ja. det er en annen planet det. et merkelig brød, egentlig. rart at det bakes hele uka og ikke bare lørdager. kan da ikke være så veldig marked for det annet enn i helgene. uansett slanking eller ei; jeg ville ikke bytte ut mitt grove brød uansett. jeg har aldri vært glad i loff. kolikkbrød!!

 

ha en fin helg xxl. stå på videre vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger en tur ut i skogen, hele familien! DVS vi får luft og luffer rundt... Ikke sånn trim jeg foretrekker... Jeg føler det er litt waiste of time.. når jeg ikke blir ordentlig svett...Men det er jo koselig at vi kan dra på tur alle sammen. Og dattera vår lærer å bli glad i naturen og hun liker å gå på tur. Og tempoet blir vell bedre etterhvert som bena vokser!

 

Kos dere med familien!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg ha kalt kosetrimpoeng:) Det blir jo noen trimpoeng av det og som sagt så får en mye igjen i kos og god anvendt tid med familien:)

Ha en strålende dag !!!

Hei Duva! Det har du helt rett i!!!!

Nytt navn??? Hvor finner jeg deg? Hvilken tråd?

 

Ha en strålende dag du også!!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du luffet i skogen i dag, og i går var det loff vi var opptatt av. men du luffet rundt uten loff da.... :) viktig arv for datteren din å få det, å være glad i naturen. det finnes så mange unger som omtrent aldri har vært ute i natur, kun kjøpesenter på lørdager og en tur på mc'ern på søndager. huff. :)

 

for øvrig håper jeg dagen din har vært god, xxl, og at uka blir som den vakreste historie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er det noen dager siden jeg har vært innom deg, timene og døgnet strekker ikke til alltid.

 

Så flott at du har blitt frisk igjen da, ikke noe gøy å være syk.

 

Håper du hadde en flott tur i skogen i dag, er så koselig med slike turer der man går hele famelien :) Hadde mange slike turer med min jente jeg også når hun var yngre, har mange gode og fine minner og mange fine bilder fra alle turene vi var på.

 

Vill bare innom for å ønske deg ei flott uke og så skrives vi, setter stor pris på deg og dine svar på bloggen min.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tur! Vi somlet oss frem, og det ble ikke slik vi hadde planlagt... Kan ikke skrive ett eneste trimpoeng, tror jeg. Men vi koset oss ute, traff kjentfolk og fikk hilst på både kanin, hest og hund! Maten har det gått freit med. Ikke så stor matlyst, og blir kjempefort mett. Den klarte jeg ikke helt i går kveld og ble stappmett... I dag sluttet jeg mens leken var god!!!! Bare drikke gjør meg mett... Så har ikke fått kommet igang med alt vannet, men regner med at i løpet av noen dager er jeg i siget igjen!

 

Det blir ikke mange trimpoeng denne uka heller. Har 2 avtaler i morgen. Må se ann formen. Kanskje jeg klarer en bitteliten tur??? Men om alt går etter planen neste uke, ja da kan jeg få hamstret epler!

 

kos dere i kveld, og ta sats for en ny uke!!

 

Takk for meldinger Hyfsan og Evelyn!!! Koselig dere stikker innom! :) :) :)

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel ny bekjent her innpå forumet, hvis du leser innlegget mitt om snuoperasjonen vil du kjenne meg igjen som tidligere tirben.

Dte hjelper på motivasjonene og finne igjen deg her og se at du er så målbevist i din jobbing mot et sunnere, lettere og friskar tilværerelse!!

Lykke til videre:) Jeg kommer innom for å se hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel ny bekjent her innpå forumet' date=' hvis du leser innlegget mitt om snuoperasjonen vil du kjenne meg igjen som tidligere tirben.

Dte hjelper på motivasjonene og finne igjen deg her og se at du er så målbevist i din jobbing mot et sunnere, lettere og friskar tilværerelse!!

Lykke til videre:) Jeg kommer innom for å se hvordan det går:)[/quote']

Hei! Så koselig å se gamle kjente her! Ja da, jeg holder på!!! og jeg blir her til jeg er ferdig og vell så det! Jeg skal komme innom deg! Håper på å se mere til deg her inne!

 

Good luck!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos ny behandler i dag å fått på plass bekkenet.... Og fikk beskjed om å ta det mere med ro.... Ingenting passer mindre når man skal ned i vekt... Men jeg får lov til å gå i flatt terreng og kortere turer... ja, ja, alt er bedre enn ingenting! Jeg nevnte det anng vekta. Han mente at når man hadde allergier slik som jeg har, var det viktig å unngå det man hadde allergi for. Han mente vekta ville gå ned av seg selv da.... Ja, kanskje noen andre vil prøve det rådet?? jeg har allergi for melk, banan, ++. Får forsøke å unngå disse stun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unngå mat som kroppen reagerer på, ja - sett inn et støt der. det er jo en grunn til at kroppen din reagerer. får du utslett eller hva skjer? jeg har problemer med en del mat, sukker - fett - hvitt mel - det slår seg ut på magen og jeg får kolikk. det er ekstremt smertefullt. nå som jeg holder meg unna, forstår jeg jo ikke hva jeg tenker på som kan finne på å spise sånne ting. det er ingen spøk med den kolikken.

 

lykke til, skal bli spennende å høre hvordan dette går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg takke for koselig hilsen inne på tråden min, og ja buksa sitter løsere. Jeg må faktisk bruke belte for at den skal sitte pent på meg. :)

 

Jeg leser i innlegget ditt at du sliter med bekkenplager. Det gjør jeg også og det er ikke så greit å finne treningsformer som du kan drive med fast.Jeg har nå forsøkt meg på stavgang og det har fungert greit for meg til nå, bank i bordet....Dessuten har jeg begynt med Pilates, fikk anbefalt det.Jeg har fått beskjed at jeg skal unngå og gjøre øvelser hvor man er "bred beint", beina bør være mest mulig samlet.

 

Del gjerne med deg av dine erfaringer rundt det med bekkenplager,tar i mot alle råd som finnes på denne fronten. Vil jo gjerne unngå å bli sittende/liggende i lengre perioder.

 

Håper at du ikke sliter med alt for store smerter og plager.

Ønsker deg ihvertfall god bedring og lykke til med å finne en treningsform som du kan drive på med nå i denne perioden.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...