Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl

Jeg stakk en tur innom for å ønske deg en fin dag.

 

Jeg ble positivt overrasket når jeg var på vekten. Det ble 200 gram ned, noe som jeg er fornøyd med under om stendigehetene:) Jeg for bare stå på videre med sunn mat og trim.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Jeg stakk en tur innom for å ønske deg en fin dag.

 

Jeg ble positivt overrasket når jeg var på vekten. Det ble 200 gram ned' date=' noe som jeg er fornøyd med under om stendigehetene:) Jeg for bare stå på videre med sunn mat og trim.

 

Klem fra Biggirl[/quote']

God morgen! Tusen takk, og det samme til deg! Det er godt med sånne positive overraskelser!! Det er bare å brett opp armene og stå på videre!!!! Og vi kommer i mål til slutt, ikke sant???!!!

 

Ha en flott dag!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått litt i ett di siste dagene. Må få unna forefallent arbeid i huset i dag. Har også noen andre oppgaver som venter på meg, men som krever konsentrasjon, motivasjon og psykisk styrke.. ! Håper jeg får unna også det i dag.. Håper på litt trim også, men det får jeg se om jeg "rekker".

 

Var en snartur på vekta og den viste 92,8! Hadde jo ett mål om 92,7 søndag som var. Nå er jeg omtrent der, og er glad jeg har forandret måla slik at jeg ikke skal nå noe en bestemt dato!

 

Ha en flott høst-torsdag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for oppmuntrende ord på tråden min.:)

Jeg er imponert over hva du har klart så langt, du er en motivator for oss andre her inne på forumet. Gratulerer med vektnedgangen og stå på videre, målet er i sikte.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker jeg døper deg om til det, jeg :) kan ikke forstå annet enn at du er en xl nå, etterhver blir det en L og så kanskje en M?? jeg vet ikke hvor du har tenkt deg hen. for min del holder det med en L. i alle fall i overkroppen.

 

bra du står på videre. det finnes jo ikke noe alternativ til det nå. og så får det ta den tiden det tar. mer er det ikke å si om den saken. ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soljenta86

Hei! Så koselig at du stakk innom.. Hihi.. :) Tråden jeg er på har nesten dødd, men jeg skriver inn resultatene mine der for å fortsette å "henge ut meg selv" som et slags spark i baken.. Og nå tittet jo du, så da var det jo hvert fall bra. Jeg gikk ned litt over en pakke margarin - en fantastisk måte å tenke det på!! Du er en flott inspirasjon - elsker å følge med på tråden din, og det virker som du har så mye godt humør. Husk at uansett hva du veier, så er det på innsiden viktigst - og du virker som en flott og glad person!! Jeg tror nok vi skal nå målene våre begge to jeg, og når det blir er egentlig litt det samme - for det viktigste er jo bare at vi VET at vi skal klare det! (Sakte men sikkert ja.. Jippi!) Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for oppmuntrende ord på tråden min.:)

Jeg er imponert over hva du har klart så langt' date=' du er en motivator for oss andre her inne på forumet. Gratulerer med vektnedgangen og stå på videre, målet er i sikte.:)[/quote']

Hei K30! Værsågog og takk! Vektklubben er mye verdt for oss som skal ned, det er helt sikkert! Det er godt å lese og finne motivasjon. Og det trenger vi! Vi står på videre! Ha en fin helg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker jeg døper deg om til det' date=' jeg :) kan ikke forstå annet enn at du er en xl nå, etterhver blir det en L og så kanskje en M?? jeg vet ikke hvor du har tenkt deg hen. for min del holder det med en L. i alle fall i overkroppen.

 

bra du står på videre. det finnes jo ikke noe alternativ til det nå. og så får det ta den tiden det tar. mer er det ikke å si om den saken. ha en fin kveld :)[/quote']

Heisann Hyfsan! _He, he!!! Ja, tenk om jeg kunne bli en M! Jeg skal ned 10-13 kg til. Hvilken str jeg ender opp med da vet jeg ikke, men 40/42 er ok for meg. Det viktigste er at jeg ikke har noen helserisiko, og så vil jeg gjerne gå inn i hvilken som helst butikk og kjøpe det jeg har lyst på og at klæra sitter fint på kroppen min!!! The time will show!!

 

Ha en fin helg! Vi står på videre!!

 

Klem fra XXL (XL!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig at du stakk innom.. Hihi.. :) Tråden jeg er på har nesten dødd' date=' men jeg skriver inn resultatene mine der for å fortsette å "henge ut meg selv" som et slags spark i baken.. Og nå tittet jo du, så da var det jo hvert fall bra. Jeg gikk ned litt over en pakke margarin - en fantastisk måte å tenke det på!! Du er en flott inspirasjon - elsker å følge med på tråden din, og det virker som du har så mye godt humør. Husk at uansett hva du veier, så er det på innsiden viktigst - og du virker som en flott og glad person!! Jeg tror nok vi skal nå målene våre begge to jeg, og når det blir er egentlig litt det samme - for det viktigste er jo bare at vi VET at vi skal klare det! (Sakte men sikkert ja.. Jippi!) Ha en flott helg![/quote']

Heisann Soljenta! Jo da, nå har jeg funnet veien en gang, og da er det lettere neste gang! Tror det er viktig å se hva vi egentlig går ned. 500 gram høres ikke så mye ut, men om vi tar frem margarinpakker, jammen får vi se hva det er! Så du programmet"Du blir hva du spiser" eller no sånt. Der tok de faktisk frem alle melkeglass, brus, brødskiver, potetgull, pølse i brød osv og satt frem på ett bord. Da satt jeg med store øyne.... Da var det mange som fikk sjokk! Det er noe annet visuelt, ja! Jeg har faktisk kvittet meg med 33 pakker melange! Kanskje jeg skal dra i en stor butikk som ikke har så mange kunder og ta frem alle de pakkene!???!! Jeg kan jo bygge tårn!!! He, he! Det hadde vært noe! Jeg får se en vakker dag!

 

Ja, det er godt mitt smittende gode humør kommer frem! MEN jeg må jo ærlig innrømme at jeg er en krutt-tønne uten like, og kan være skikkelig amper også. Men det er det bare de nærmeste som får se. Heldigvis, eller uheldigvis...

 

Klart vi skal nå målene våre!!! En dag! Men når, det vil tida vise!!

 

Ha en super helg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis fikk jeg unna det jeg grudde meg litt for i går. Jeg er litt sånn hobbyjournalist, men det er ikke alltid det er så greit å skrive om personlige ting som får følelser til å settes i sving... Det tok fryktelig på da jeg begynte med en artikkel for noen uker siden. Men jeg fikk den ferdig i går, fort og greit og uten tårer!!! Så da var den i boks!

 

Skal få ryddet litt i heimen. Vi skal nemlig i svømmehallen i ettermiddag. Så da blir det litt trim i dag også.

 

jeg har fått ett luxus-problem! Ringene er blitt litt for store.... Snart detter de av! Jeg spurte mannen min om jeg kunne få ny giftering når jeg er nede i match-vekt. Han lurte på om han måtte ta opp lån...! Jeg er da ikke storforlangende! He, he! En annen ting er at buksa mi i str 44 drar jeg rett ned når jeg skal på do og det haster.. uten å kneppe opp. Deilig følelse!!! Har noen bukser liggende, og akter ikke kjøpe noen nye nå. Vente litt. Men fikk kjøpt meg nye støveletter. Som går oppover leggen!! De siste høye støvelettene kjøpte jeg 2001 og kastet i 2005. Kjempedeilig følelse. Da kan jeg også bruke sånne korte bukser, tror jammen jeg har noen liggende fra sist det var moderne.. Yes! Kanskje jeg blir den spreke dama etterhvert??!!?? Det er lov å håpe!

 

Ha en superduper helg alle sammen!!!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære xxl..

 

Det var så deilig å lese innlegget ditt i dag. Fikk meg til å le litt for meg selv her jeg sitter :)

Det er jo en fantastisk følelse å få ting som passer som man gjerne har hatt lyst på en stund. Jeg skal vente noen kilo til før jeg prøver meg på noen nye antrekk til div julebord. Håper ting sitter litt bedre etterhvert :)

Høye støvletter står høyt på min liste også. Har ett par jeg kjøpte i fjor men de er med høy hæl, og i år kunne jeg tenke meg lav hæl som jeg kan bruke litt mer på jobb..Liker ikke at det "klikker" i gangene når jeg går , også jobber jeg innen transport bransjen og da liker jeg ikke å være for "damete". Ser litt dumt ut med kort skjørt og høye hæler når du skal ut og inn av lastebiler osv.

 

Ha en fantastisk helg.

 

Chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sprudler jo som bare det, sitter og smiler når jeg leser innlegget ditt. Gleder meg til den dagen jeg også sprudler som deg, er ikke helt der enda, men den dagen kommer.:)

 

Gratulerer med nye støvletter.

Det er ikke så mye som skal til før man føler seg litt fjong.:)

Ha en fin helg!

 

:) K30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære xxl..

 

Det var så deilig å lese innlegget ditt i dag. Fikk meg til å le litt for meg selv her jeg sitter :)

Det er jo en fantastisk følelse å få ting som passer som man gjerne har hatt lyst på en stund. Jeg skal vente noen kilo til før jeg prøver meg på noen nye antrekk til div julebord. Håper ting sitter litt bedre etterhvert :)

Høye støvletter står høyt på min liste også. Har ett par jeg kjøpte i fjor men de er med høy hæl' date=' og i år kunne jeg tenke meg lav hæl som jeg kan bruke litt mer på jobb..Liker ikke at det "klikker" i gangene når jeg går , også jobber jeg innen transport bransjen og da liker jeg ikke å være for "damete". Ser litt dumt ut med kort skjørt og høye hæler når du skal ut og inn av lastebiler osv.

 

Ha en fantastisk helg.

 

Chicago.[/quote']

Heisann! Koselig du er innom og legger igjen spor! Ser for meg deg med høye hæler på jobb, ja! Men de har masse med lav hæl.. Jeg kan ikke gå med høye hæler og jeg ble positivt overrasket. Neste år skal jeg ha noen enda finere! Nå måtte jeg velge litt utifra hva som gikk over leggen....

 

Lykke til med julebordantrekk-prøving! Ha en fin helg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sprudler jo som bare det' date=' sitter og smiler når jeg leser innlegget ditt. Gleder meg til den dagen jeg også sprudler som deg, er ikke helt der enda, men den dagen kommer.:)

 

Gratulerer med nye støvletter.

Det er ikke så mye som skal til før man føler seg litt fjong.:)

Ha en fin helg!

 

:) K30[/quote']

Heisann! Nå kjenner jeg ikke deg så godt, men i mine tanker så er du en jente som sprudler, du også! Er det helt feil? Tror jeg ikke! Men selvfølgelig kan man bli enda mere glad. Ikke alltid vektnedgang hjelper, men det kan være en god hjelp!

 

Gleder meg til å ta på støvelettene i morgen! Da skal vi nemlig på byen!!! Det er godt å føle seg litt fjong, ja! Litt sminke så hjelper det også. dattera mi er ikke godt vandt med å se mammaen sin i kjole/ skjørt, så de få gangene jeg har på meg tynne strømpebukser får hun stjerner i øynene og synes jeg har pyntet meg masse. Har også flest sorte plagg i min garderobe. Om jeg tar på meg en annen farge så ser hun det med en gang. Og kommenterer! Det er godt det er noen som legger merke til detaljer!!

 

 

Ha en fin helg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes du virker fjong allerede, jeg. må støtte meg på dem som sier du virker sprudlende og glad. for det gjør du her inne. og trøst deg med at de fleste av oss har sider som ikke passer så godt i offentlighetens lys :)

 

jeg har også bukser som begynner å bli vide/store. men like sta som deg xxl, jeg skal ikke ha noe nytt nå. tenkte å vente til jeg vipper over til 7-tallet, og det er enda noen kg til. men jeg tenkte å kjøpe meg noen hudpleieprodukter nå, når jeg når mitt neste delmål som er 85 kg. hudpleieprodukter er jo noe som passer uansett antall kg, he he.

 

kose deg i helgen. håper du stikker innom her, selv om du har planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes du virker fjong allerede' date=' jeg. må støtte meg på dem som sier du virker sprudlende og glad. for det gjør du her inne. og trøst deg med at de fleste av oss har sider som ikke passer så godt i offentlighetens lys :)

 

jeg har også bukser som begynner å bli vide/store. men like sta som deg xxl, jeg skal ikke ha noe nytt nå. tenkte å vente til jeg vipper over til 7-tallet, og det er enda noen kg til. men jeg tenkte å kjøpe meg noen hudpleieprodukter nå, når jeg når mitt neste delmål som er 85 kg. hudpleieprodukter er jo noe som passer uansett antall kg, he he.

 

kose deg i helgen. håper du stikker innom her, selv om du har planer.[/quote']

Heisann! Ja, jeg skal kose meg i helgen og stikker innom når jeg får tid. I kke lenge til du får hudpleieprodukter, hyfsan!!!! Blir nok også nye bukser på deg om ikke alt for lenge. Det er godt det finnes belter!

 

Nå er det TV-kveld! Idol senkveld osv. Har laget ferdig grønnsaker og dip. Har også popcorn på lur til gubben! Vi har vært i svømmehallen. 4 trimpoeng!!!!

 

Ha en fin fredagskveld!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Nå kjenner jeg ikke deg så godt' date=' men i mine tanker så er du en jente som sprudler, du også! Er det helt feil? Tror jeg ikke! Men selvfølgelig kan man bli enda mere glad. Ikke alltid vektnedgang hjelper, men det kan være en god hjelp!

Klem fra XXL[/quote']

 

Joda, jeg tror nok at jeg er ei glad og positiv jente, det sier i hverfall de som er rundt meg.Men, det hender jo at de ekstra kiloene gir meg litt hodebry he he he.:)Jeg har ei datter på snart 5 år som er akkurat som du beskriver din datter.Hvis jeg tar på litt sminke, en fin topp og støvletter (må ikke glemme de he he), står femåringen der med glittrende øyne og sier at:"Mamma, nå er fin nå!"Sannheten kommer fra barn sies det, så det kan jo ikke annet enn å varme hjerterota, eller hva sier du?

 

Ha en fortsatt fin fredagskveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda' date=' jeg tror nok at jeg er ei glad og positiv jente, det sier i hverfall de som er rundt meg.Men, det hender jo at de ekstra kiloene gir meg litt hodebry he he he.:)Jeg har ei datter på snart 5 år som er akkurat som du beskriver din datter.Hvis jeg tar på litt sminke, en fin topp og støvletter (må ikke glemme de he he), står femåringen der med glittrende øyne og sier at:"Mamma, nå er fin nå!"Sannheten kommer fra barn sies det, så det kan jo ikke annet en å varme hjerterota, eller hva sier du?

 

Ha en fortsatt fin fredagskveld!:)[/quote']

 

 

Hei igjen! Selv om jeg blir så sint på dattera mi så jeg nesten flyr i flint, så er hun verdens beste og nydligste jente!! Og jammen kommer hun med kommentarer så jeg får tårer i øynene innimellom... Det er fra barnemunn og fulle folk man får høre det, og det er jammen rett!!!

 

Ha en flott helg og kos deg med unga!

 

Klemm fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra jobba i går' date=' trimpoeng i svømmehallen - ikke dårlig xxl.

 

nå håper jeg dagen din i dag blir fantastisk bra. har du planer??[/quote']

Heisann! Vanngymmen kjenner jeg godt i dag. Hittil har jeg ikke fått gjort så mye, men skal få ryddet litt før barnevakten kommer. Vi skal ut i kveld! Og så må jeg jo stasje meg litt! Vet ikke hva jeg skal ha på. Men finner vell ett eller annet... ! Ha en fin dag og kveld! Har du planer???

 

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så skjønner du kanskje at jeg ikke har andre planer enn å holde stilen. har hatt en litt turbulent ettermiddag. nå skal jeg snart i butikken og handle den etterhvert så mye omtalte frukt/grønt'en... mannen min kommer fra jobb og han skal være med som anstand :)

 

så skal jeg kose meg med en film siden i kveld.

 

håper du koser deg masse, xxl - og at du fant noe i klesskapet som du føler deg vel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så skjønner du kanskje at jeg ikke har andre planer enn å holde stilen. har hatt en litt turbulent ettermiddag. nå skal jeg snart i butikken og handle den etterhvert så mye omtalte frukt/grønt'en... mannen min kommer fra jobb og han skal være med som anstand :)

 

så skal jeg kose meg med en film siden i kveld.

 

håper du koser deg masse' date=' xxl - og at du fant noe i klesskapet som du føler deg vel i.[/quote']

Heisann! Flott å ha med anstand! Gikk det bra da??

Jeg fant noe i skapet! Buksa begynner å bli vid, men den satt på hoftene! Fant også en blusetopp jeg kjøpte etter jul på B-young. XL... (og ikke sort!) Den begynner å bli vid den også. Men de jeg var sammen med kommenterte at de så det godt at jeg hadde gått ned, og jeg fikk kompelment for blusa osv! Jeg så visst godt ut. Jeg følte meg slett ikke verst! Og når buksa begynner å føles vid, ja da får jeg en sånn følelse av at jeg er tynn! Kan du tenke, jeg på over 90 kg føler meg tynn!! Ja, ja, hadde jeg sett bilder så hadde jeg nok ikke hatt den følelsen... Jeg følte meg bra, og det var det viktigste. Da sender man ut signaler til andre som er positive.

 

Ha en flott dag!!!! PS! I dag er det sjokoladens dag! Og feiret den i natt med mørk sjokolade m pistasjenøtter......

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg bra' date=' og det var det viktigste. Da sender man ut signaler til andre som er positive.

 

Ha en flott dag!!!! PS! I dag er det sjokoladens dag! Og feiret den i natt med mørk sjokolade m pistasjenøtter......

 

klem fra XXL[/quote']

 

Hei xxl,

Der er du inne på noe vesentlig. Når vi føler oss bra, sender vi ut positive signaler, og det gir positiv respons. Veldig bra:D

 

Sjokoladens dag, ja da skal jeg bevilge meg en god en.

 

ha en fin dag.

 

klem fra queen & Findus

 

c045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen på bloggen min, har skrevet et lengre svar til deg der inne.

 

Ha en flott dag og så skrives vi.

 

Setter utrolig pris på deg og dine innlegg på bloggen min.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...