Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

får og sjekke om jeg har gått ned og om blodtrykket osv er normalt, har brukt reduktilen i 14 dagen i morra så nå håper jeg det gir resultater.. har ikke vert noe flink med trening.. så det blir vel så som så=/ men dere skal få rapport i morra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
får og sjekke om jeg har gått ned og om blodtrykket osv er normalt' date=' har brukt reduktilen i 14 dagen i morra så nå håper jeg det gir resultater.. har ikke vert noe flink med trening.. så det blir vel så som så=/ men dere skal få rapport i morra=)[/quote']

Oj, så spennende! Har du virkelig ikke veid deg hjemme? Lykke til!!! Så kommer treningen neste uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du var kjempeflink jeg' date=' som klarte deg så bra gjennom en hotellhelg.

Kjempebra jobba!!

 

Sizzi[/quote']

Hei på deg! Koselig å se ett nytt navn her! For det stemmer vell??? Hvor legger du igjen spor etter deg??? Hvilke tråd?? Hvordan går det med deg???

 

Så flott at du skryter av meg!!! Trenger det! Jeg kunne vært enda flinkere, og jeg kunne bare fråtsa! Men synes selv at det gikk greit! Det er det viktigste at man ikke føler man går glipp av noe stort. Husker før at mange sa de gleda seg til kurset var ferdig for da skulle de spise..., kose seg osv. Men dette er en livsstilsendring!!! Ting tar tid!

 

Ha en fin uke! Håper jeg hører mere fra deg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål tirsdag 16.10.2007;

 

Vekt; 93' date='7 (-500gram)

Hals; 37

Overarm; 34

Bryst; 110 (-0,5)

Under bryst; 89 (-1)

Midje; 96

Ende; 112 (-0,5)

Lår; 65,5 (-0,5)

 

Jammen ble det en pakke med smør denne uka! Har mistet 2,5 cm og har fått 13,7 trimpoeng. Forrige uke satt jeg som mål å få 15 trimpoeng uka.Det gikk ikke denne uka, men regner med å klare det neste. Når det skjer sosiale ting som jeg må bruke krefter på så blir treninga nedprioritert. Men sånn er det bare!

 

Har satt som mål å komme ned til 92,7 kg den 21 oktober. Jeg har noen dager på meg, men det kan jo være jeg må justere de måla litt. Vi får se.

 

Sliter fremdeles litt med å få i meg masse grønnsaker.

Unnskyldning nr 1;

-Jeg er litt lei av grønnfor. Sikkert fordi jeg nå blir fortere mett enn før.

Unnskyldning nr 2;

-Jeg orker ikke bruke mye tid matlaging. Jeg trener så mye jeg orker, og når jeg bruker kreftene mine på trening, så blir det mindre krefter til å lage mat. Sånn er det, men jeg skal kjøpe inn noen pakker med ferdig salat som jeg kan bruke innimellom!

 

Jeg har klart 2 treninger med styrke den siste uka! Fornøyd! I tillegg stavgang.

 

Ha en flott uke alle sammen![/quote']

 

 

Hei :D

 

Hurra for deg, så flink du er, klarer å gå ne selv om du har vært på hotell hele helga og kost deg. Kjempe flott at det går så bra for deg nå. Det unner jeg deg virkelig :):):)

 

Flink å trimme er du også, lykke til med å nå målet ditt til 21 oktober, skal bli kjempe spennede å følge deg videre. Og jeg er så gla for at det går så bra med deg nå, dette fortjener du.

 

Takk for koselige meldinger på bloggen min, setter utrolig pris på deg.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

 

Hurra for deg' date=' så flink du er, klarer å gå ne selv om du har vært på hotell hele helga og kost deg. Kjempe flott at det går så bra for deg nå. Det unner jeg deg virkelig :):):)

 

Flink å trimme er du også, lykke til med å nå målet ditt til 21 oktober, skal bli kjempe spennede å følge deg videre. Og jeg er så gla for at det går så bra med deg nå, dette fortjener du.

 

Takk for koselige meldinger på bloggen min, setter utrolig pris på deg.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

Hei Eve!! Tusen takkk for så hyggelig tilbakemelding!!! Ja, jeg håper virkelig at dette fortsetter og at jeg kan bli ferdig en gang! Iallefall med nedgang, så skal jeg gå hold vekten etterpå. Aldri mere oppover og oppover...

 

Ja, er selv spent på om jeg klarer målet mitt 21 okt. Har vært inne på taken å sette opp delmål og heller kvittere ut med datoen når jeg når delmålet. Jeg vet jo at jeg når det, men ikke alltid like lett å beregne når...

 

Nå har vi holdt på en del måneder sammen, Evelyn! Tida flyr og vi henger med!! Føler jeg kjenner deg! Helt rart! Men utrolig koselig å følge deg. Du skriver så åpent og levende. Så jeg setter utrolig pris på deg også!!!! Håper du får en skikkelig belønning til mandag! Det fortjener du!

 

Ha en fin uke, vi skrives!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soljenta86

Hei,

 

Jeg leser litt her hos deg, fordi jeg synes du er så flink. Du har utrolig med tålmodighet og ståpåvilje. Synes du fortjener å nå målene dine! Hmm.. Men jeg må innrømme at jeg synes du har satt litt strenge datoer for deg selv på delmål. Ikke det at det ikke kan skje at du klarer det! Men du skrev jo også at du synes det var litt synd når du ikke nådde målene dine. Fra 21.08 til 16.10 har du gått ned 4.5 kg (HURRA!!!!) og det er i snitt 1 kg på 12 dager. Det vil si ca. 560 gram pr. uke, så dette er en perfekt og sunn vektnedgang! Jippi! Men kanskje målene dine heller skal justeres ned litt, også kanskje du går forbi dem, og må justere dem den andre veien etter hvert? Hmm.. Du skjønner det at jeg håpet en stund på at mine 12 kg bare skulle renne av, også satte jeg superstrenge delmål (en gang for lenge siden), men det ødela hele min motivasjon. Og du er så flink, og du har framgang hele veien, så du fortjener ikke å bli demotivert pga. delmålene dine! Ellers så er det kanksje en bra idé med delmål uten dato, og kanskje feire den datoen det blir på din egen måte! Kjøpe en ny genser eller lage en ekstra god (men sunn) fest middag o.l.

 

Og en annen ting, siden du liker søte figurer (tror jeg hvert fall). Hihi.. Se på denne:

 

weight.png

 

- Du kan lage egen gratis på tickerfactory med de motivene du vil ha, og oppdatere vekten når du vil, også får du en link til den. Så skriver du foran og bak linken din (uten mellomrom) også kan du ta med den når du har ukesoppsummeringene dine! :D Hvis du vil da. (F.eks. min blir sånn her bare at jeg nå har med mellomrom så det ikke kommer bildet en gang til; weight.png Huff. Ser nå at det blir dumt, fordi vektklubben legger inn http:// når jeg tar mellomrom.. Hehe.. og skal ikke være med. De kan du bare glemme. Hvis dette i det hele tatt ga noen mening... :))

 

Lykke til videre uansett! Jeg følger med på deg, for du er en motivasjon for meg i hvert fall! :) Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Takk! Jeg bukker og neier for bølgen du har satt i gang!!!!! Hvordan får du lagt inn sånne morsomheter??????

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

 

Ja' date=' det kvikker opp litt på mailene dette:D

 

Gå til denne siden: http://www.cosgan.de/smilie.php

 

Så kan du velge og vrake i fine "smile" merker. Velg deg ut et, og klikk på det. Så kopierer du den linjen du får nederst og limer den inn i mailen din.

 

Lykke til!

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/k020.gif[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='

 

Jeg leser litt her hos deg, fordi jeg synes du er så flink. Du har utrolig med tålmodighet og ståpåvilje. Synes du fortjener å nå målene dine! Hmm.. Men jeg må innrømme at jeg synes du har satt litt strenge datoer for deg selv på delmål. Ikke det at det ikke kan skje at du klarer det! Men du skrev jo også at du synes det var litt synd når du ikke nådde målene dine. Fra 21.08 til 16.10 har du gått ned 4.5 kg (HURRA!!!!) og det er i snitt 1 kg på 12 dager. Det vil si ca. 560 gram pr. uke, så dette er en perfekt og sunn vektnedgang! Jippi! Men kanskje målene dine heller skal justeres ned litt, også kanskje du går forbi dem, og må justere dem den andre veien etter hvert? Hmm.. Du skjønner det at jeg håpet en stund på at mine 12 kg bare skulle renne av, også satte jeg superstrenge delmål (en gang for lenge siden), men det ødela hele min motivasjon. Og du er så flink, og du har framgang hele veien, så du fortjener ikke å bli demotivert pga. delmålene dine! Ellers så er det kanksje en bra idé med delmål uten dato, og kanskje feire den datoen det blir på din egen måte! Kjøpe en ny genser eller lage en ekstra god (men sunn) fest middag o.l.

 

Og en annen ting, siden du liker søte figurer (tror jeg hvert fall). Hihi.. Se på denne:

 

[img']http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wYd2j2H/weight.png[/img]

 

- Du kan lage egen gratis på tickerfactory med de motivene du vil ha, og oppdatere vekten når du vil, også får du en link til den. Så skriver du foran og bak linken din (uten mellomrom) også kan du ta med den når du har ukesoppsummeringene dine! :D Hvis du vil da. (F.eks. min blir sånn her bare at jeg nå har med mellomrom så det ikke kommer bildet en gang til; weight.png Huff. Ser nå at det blir dumt, fordi vektklubben legger inn http:// når jeg tar mellomrom.. Hehe.. og skal ikke være med. De kan du bare glemme. Hvis dette i det hele tatt ga noen mening... :))

 

Lykke til videre uansett! Jeg følger med på deg, for du er en motivasjon for meg i hvert fall! :) Ha en fin kveld.

Hei! så koselig å se ett nytt navn!! Hvor finner jeg deg ellers??? Hvordan går det med deg??? Så flott at du blir motivert av å lese tråden min! Kjempebra! Og jeg blir ekstra motivert når jeg får meldinger fra dere!

 

Ja,jeg er litt spent på de måla. Så biggirl på tråd under ned 20-30 kg, la inn mange mål og setter dato ved måloppnåelse. Det var genialt! Kanskje jeg kopierer hennes løsning...

 

Og tusent takk for de søte figurene! Jeg elsker de, men kan svært lite data selv.. Flott du tok med oppskriften, så skal jeg prøve selv en dag. Men ikke nå, er drittrøtt og øya går i kryss...

 

 

Tusen takk!! Lykke til i uka som kommer! Håper du kommer innom igjen!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det kvikker opp litt på mailene dette:D

 

Gå til denne siden: http://www.cosgan.de/smilie.php

 

Så kan du velge og vrake i fine "smile" merker. Velg deg ut et, og klikk på det. Så kopierer du den linjen du får nederst og limer den inn i mailen din.

 

Lykke til!

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/k020.gif[/img]

Tusen takk for oppskriften! Jeg skal prøve meg på den en dag jeg ser riktig! Natta!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soljenta86
Hei! så koselig å se ett nytt navn!! Hvor finner jeg deg ellers??? Hvordan går det med deg??? Så flott at du blir motivert av å lese tråden min! Kjempebra! Og jeg blir ekstra motivert når jeg får meldinger fra dere!

 

Ja' date='jeg er litt spent på de måla. Så biggirl på tråd under ned 20-30 kg, la inn mange mål og setter dato ved måloppnåelse. Det var genialt! Kanskje jeg kopierer hennes løsning...

 

Og tusent takk for de søte figurene! Jeg elsker de, men kan svært lite data selv.. Flott du tok med oppskriften, så skal jeg prøve selv en dag. Men ikke nå, er drittrøtt og øya går i kryss...

 

 

Tusen takk!! Lykke til i uka som kommer! Håper du kommer innom igjen!!

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Jeg var mye mer aktiv før, inne på "Mellom 18 - 25 år" har jeg starten en tråd som heter "Ned rundt 10 kg". Men den er litt død nå. Jeg har justert målet mitt etter at jeg begynte, så nå har jeg lagt på 2 kg til som jeg vil ha bort (ned 12 altså, men jeg har jo gått ned 5.3 til nå). Og det går gruelig sakte for meg. Jeg brukte lang tid før sommeren, med mye fest, påskeferie og helgkos. Også tok jeg meg 3 måneder sommerfri fra slanking, med en liten vektøkning. Og nå går jeg på internettkurs for å virkelig bli ferdig en gang for alle. Jeg har et håp om å bli ferdig før nyttår. Sånn at 2007 ble mitt slankeår. Og det for 12 kg. Jeg er mektig imponert over alle som går ned masse, for jeg strever min egen kamp mot "bare" 12. :) Men jeg føler endelig at jeg har begynt å lære ting som jeg kan leve med, og ta med videre. Og derfor har jeg et håp om at jeg kanskje skal klare å holde vekten nede - den største kampen av dem alle vistnok (gruer meg litt, selv om det er "uendelig" lenge til fortsatt). Hihi..

 

Jeg ville egentlig bare si ifra at du motiverer meg, derfor jeg stakk hodet innom. Jeg fortsetter å lese tråden din, og ønsker deg masse lykke til. Du klarer dette! Det er jeg helt sikker på. Og hvis du får noe problemer med å lage sånn vekt-taps ticker, så bare si ifra. Sove godt og drømme søtt, mens kroppen forbrenner i vei! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Det må jeg si, nå er jeg skikkelig flau. Jeg har jo glemt å komme innom tråden din denne uken. Så først og fremst vil jeg si unnskyld for det.

 

Sånn ellers så er det kjempeflott at du har gått ned en pakke smør til :D Regner med at du var litt ekstra spent denne gangen siden du hadde hatt hotellweekend, sånn er det iallfall med meg.

 

Så også at du vurderer å "kopiere" måten jeg har satt opp mine delmål på, og det skal du bare gjøre. Jeg syns det er veldig motiverende å gjøre det på den måten.

 

Og takk for at du husker å stikke innom tråden min :)

 

Håper du får en flott dag og en fantastisk helg.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye mer aktiv før' date=' inne på "Mellom 18 - 25 år" har jeg starten en tråd som heter "Ned rundt 10 kg". Men den er litt død nå. Jeg har justert målet mitt etter at jeg begynte, så nå har jeg lagt på 2 kg til som jeg vil ha bort (ned 12 altså, men jeg har jo gått ned 5.3 til nå). Og det går gruelig sakte for meg. Jeg brukte lang tid før sommeren, med mye fest, påskeferie og helgkos. Også tok jeg meg 3 måneder sommerfri fra slanking, med en liten vektøkning. Og nå går jeg på internettkurs for å virkelig bli ferdig en gang for alle. Jeg har et håp om å bli ferdig før nyttår. Sånn at 2007 ble mitt slankeår. Og det for 12 kg. Jeg er mektig imponert over alle som går ned masse, for jeg strever min egen kamp mot "bare" 12. :) Men jeg føler endelig at jeg har begynt å lære ting som jeg kan leve med, og ta med videre. Og derfor har jeg et håp om at jeg kanskje skal klare å holde vekten nede - den største kampen av dem alle vistnok (gruer meg litt, selv om det er "uendelig" lenge til fortsatt). Hihi..

 

Jeg ville egentlig bare si ifra at du motiverer meg, derfor jeg stakk hodet innom. Jeg fortsetter å lese tråden din, og ønsker deg masse lykke til. Du klarer dette! Det er jeg helt sikker på. Og hvis du får noe problemer med å lage sånn vekt-taps ticker, så bare si ifra. Sove godt og drømme søtt, mens kroppen forbrenner i vei! :D[/quote']

 

Hei Soljenta86! Ja, det var jo ikke så rart jeg ikke kjente deg! Du er jo inne på en tråd der jeg aldri har vært! Jeg er 16 år eldre enn deg, så der har du grunnen. Men jeg skal stikke innom deg en gang! koselig at du blir motivert! Stikk bare innom flere ganger. Jeg er sikker på at du også når målet ditt. Tror det er innmari viktig å gå kurs og få oppfølging. Ok, de lærde sier det er lett å gå ned, men vanskelig å holde vekta. Det tror jeg på, det er vel derfor jeg holder på nå. Dette er ikke første gang jeg er på slankeren. Men det er siste! For nå legger jeg om slik at det blir en vane, både med lite og ofte, frukt og grønt og rent og magert. + trim da! Dette må jeg fortsette med resten av livet! Derfor får det ta den tiden det tar. Og oppfølging etterhvert blir kjempeviktig! Du er faktisk omtrent halvveis! Så dette klarer du, det er jeg sikker på! Og om du må bruke januar 2008 i tillegg til 2007, så er det verdt det! Lykke til! Og takk for at du melder deg som min data-guru!

 

Ha en fin uke og lykke til!

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si' date=' nå er jeg skikkelig flau. Jeg har jo glemt å komme innom tråden din denne uken. Så først og fremst vil jeg si unnskyld for det.

 

Sånn ellers så er det kjempeflott at du har gått ned en pakke smør til :D Regner med at du var litt ekstra spent denne gangen siden du hadde hatt hotellweekend, sånn er det iallfall med meg.

 

Så også at du vurderer å "kopiere" måten jeg har satt opp mine delmål på, og det skal du bare gjøre. Jeg syns det er veldig motiverende å gjøre det på den måten.

 

Og takk for at du husker å stikke innom tråden min :)

 

Håper du får en flott dag og en fantastisk helg.

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

He, he! Har du meldeplikt??!!?? Koselig om du kommer innom, men ta det når du har tid!!!

 

Ha en fin dag du også! Nå skal jeg på behandling og trene styrke etter det. Regner med det blir noen trimpoeng!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 45 minutter med styrketrening tilsammen, og 2,1 trimpoeng. Ikke så mye som jeg hadde planlagt, men var på behandling i forkant og fikk ikke lov til å trene noe annet enn overkropp! Så da får jeg satse på no kondistrening senere i dag, eller trolig helst en annen dag.

 

Har du fått trimpoeng i dag? Hva har du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tordagskveldshilsen i fra meg, så flink du er til å trimme da, kjempe bra:):D:)

 

Jeg er nå blitt i god form igjen, og i kveld var jeg ute å gikk tur igjen for første gang denne uken, var herlig å komme seg ut igjen, og i morgen skal jeg på treningssentret igjen.

 

Ha en fortsatt fin torsdagskveld og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tordagskveldshilsen i fra meg' date=' så flink du er til å trimme da, kjempe bra:):):)

 

Jeg er nå blitt i god form igjen, og i kveld var jeg ute å gikk tur igjen for første gang denne uken, var herlig å komme seg ut igjen, og i morgen skal jeg på treningssentret igjen.

 

Ha en fortsatt fin torsdagskveld og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn[/quote']

Hei Eve! Så godt å høre at formen har kommet tilbake og du er i gang igjen!!!

Hadde planer om å trimme i dag, men havnet på shopping med en venninde! Fikk sett litt og kjøpe bittelitt, men ikke mye til meg selv. En bh, tror ikke den passer nå, men senere! Og blomster!!! Til uka får jeg lønning, og da er det gøyere å kikke i butikkene. Håper på å finne noen topper/gensere da. Ha en fin fredagskveld! I morgen må jeg på tur i skogen og lufte stavene mine!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle jo egentlig skrivd her i går jeg da, men det koka vekk=/ var hos legen og veide meg etter 14 dager på reduktil og har gått ned 2 kg etter vekta demms, etter min vekt hjemme så har jeg gått ned nesten 4 kg, men men.. jeg har fått forstoppelse så har ikke fått vert på do på 3 4 dager før jeg dro til legen så det kan nok ha noe og si. men fikk kjøpt noe får de idag så nå føler jeg meg ganske mye bedre..=) skal bynne og trene zumba nå snart vebnter bare på cden i posten=) så da skal det bli godt og bli svett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle jo egentlig skrivd her i går jeg da' date=' men det koka vekk=/ var hos legen og veide meg etter 14 dager på reduktil og har gått ned 2 kg etter vekta demms, etter min vekt hjemme så har jeg gått ned nesten 4 kg, men men.. jeg har fått forstoppelse så har ikke fått vert på do på 3 4 dager før jeg dro til legen så det kan nok ha noe og si. men fikk kjøpt noe får de idag så nå føler jeg meg ganske mye bedre..=) skal bynne og trene zumba nå snart vebnter bare på cden i posten=) så da skal det bli godt og bli svett=)[/quote']

Hei! Gratulere med veknedgang! Deilig, ikke sant??! Ikke noe godt å være forstoppet, håper det ordner seg. Men hva i all verden er zumba?? Aldri hørt om før. Hen fin helg!!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god helg hilsen fra meg til deg' date=' håper du har det bare bra og så skrives vi:)

 

Klem fra Evelyn[/quote']

Takk i like måte, Evelyn! Jeg har det toppers! Har vært på shopping! Ikke så mye til meg selv i dag, men fikk en fin bluse i str 44 (lindex, halv pris) som var litt trang rundt brystet. Men om noen uker så passer den sikkert! Har planer om å til uka. Da er det 25% på dametøy på kappahl for medlemmer. Kanskje jeg finner noe jeg liker??!!?? Kjekt med litt avslag, da jeg håper det blir stort fort!

 

Nå er det tid for litt tening før ryddding osv! Ha en knallhelg!

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og ble innkassert med staver! Ble skikkelig svett og håper jeg kan få meg en tur i morgen også! Tilsammen denne uka er det blitt 5,5 poeng, og det er ikke nok. I kveld skal vi bort, og skalldyr står på menyen! Det er sundt og kalorilett, men saltet binder vannet i kroppen... eneste ulempen!

 

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 oktober justerte jeg måla mine, da jeg nok en gang ikke hadde oppnådd målet jeg hadde satt meg. I dag, 21 oktober, var målet å veie 92,7. Vekta viste idag 93,3... så nå setter jeg opp mål, men ingen dato! Da får jeg ikke tidspress på meg, vet jo at en eller annen gang så når jeg målet. Fikk ideen av Biggirl som også gav meg tillatelse til å kopiere ideen hennes! Tusen takk, Biggirl!

 

Startvekt mars 2006; 108,9 kg......... (aldri mere..) Mine mål fremover;

 

98,2kg 21.08.2007

93,3kg (-15,6kg) OK 21.10.2007

91,4kg (-17,5kg)

89kg HURRA!!! BMI på 29,7 Overvekt istedet for fedme!)

88,9kg (-20kg)

86,4kg (-22,5kg)

83,9kg (-25kg)

81,4kg (-27,5kg)

78,9kg (-30kg) BMI 26,4 Lett overvekt

 

Egentlig vet jeg ikke hvor langt ned jeg skal. Hadde satt opp mål om 83 kg, men kunne godt tenke meg å tippe ned til 79 tallet. Selv om jeg da ifølge BMI-utregninga er overvektig så er jeg kraftig bygd og legen min mente at rundt 83 kg var passe for meg. Det vil jo tiden vise...... hvor jeg føler at match-vekta mi er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bruker i america osv.. det er på en måte eurobik, eller dans da.. vis du går inn på http://www.youtube.com og søker på zumba eller shakira zumba så finner du det.. det ser skikklig morsomt ut og blir veldig svett av det=)

 

ja det er deilig og se at vekta går nedover, jeg ser det på måle båndet rundt magen nå hvor stor jeg var når jeg bynte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bruker i america osv.. det er på en måte eurobik' date=' eller dans da.. vis du går inn på [url']www.youtube.com[/url] og søker på zumba eller shakira zumba så finner du det.. det ser skikklig morsomt ut og blir veldig svett av det=)

 

ja det er deilig og se at vekta går nedover, jeg ser det på måle båndet rundt magen nå hvor stor jeg var når jeg bynte..

Det høres spennende ut! ja, det er rart når kroppen krymper inn. Motiverende å måle seg iallefall!

 

Lykke til med zumbaen, skal sjekket nettsida senere....

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...