Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

du følte deg slank med dine 90kg. men det må jo sees i forhold til det du veiet før du begynte å gå ned i vekt. ikke sant?? ergo så er følelsen din helt fin den, du er berettiget til å føle det sånn. du skinte nok som en stjerne. :) flott det xl, begynner å kalle deg det jeg. ok?? :)

 

det gikk greit med anstand til butikken, ja. kjøpte masse frukt og grønt. han som sto bak meg - ja, det var en mann - handlet i bøtter og spann med snop, kjeks, chips - u name it. tenkte han var sparket ut av en utålmodig quinde som satt hjemme og ventet på godsakene :) sjelden at menn kjøper så mye sånt, vel? men i alle fall: der sto jeg og pakket ned alt det grønne og fruktige, og der seilte det ned på båndet ved siden av mye av det jeg hadde fantasert om tidligere på dagen. men det var helt greit. jeg hadde jo bestemt meg da.

 

jeg har også vært ute og sklidd i gjørma i dag. makan til tilstander. trodde jeg skulle gå på rattata mer enn en gang, men heldigvis ble det bedre etterhvert. jeg hater å ramle ute i marka, men i dag holdt jeg meg på beina gitt.

 

ha en fin kveld, xl. så sees vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen på bloggen min' date=' har skrevet et lengre svar til deg der inne.

 

Ha en flott dag og så skrives vi.

 

Setter utrolig pris på deg og dine innlegg på bloggen min.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

Hei! Takk! Jeg setter stor pris på deg også, Evelyn!

 

Håper helga har vært bra og at du er klar for en ny arbeidsuke.

 

Klem fra XXLeller XL!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du følte deg slank med dine 90kg. men det må jo sees i forhold til det du veiet før du begynte å gå ned i vekt. ikke sant?? ergo så er følelsen din helt fin den' date=' du er berettiget til å føle det sånn. du skinte nok som en stjerne. :) flott det xl, begynner å kalle deg det jeg. ok?? :D

 

det gikk greit med anstand til butikken, ja. kjøpte masse frukt og grønt. han som sto bak meg - ja, det var en mann - handlet i bøtter og spann med snop, kjeks, chips - u name it. tenkte han var sparket ut av en utålmodig quinde som satt hjemme og ventet på godsakene :D sjelden at menn kjøper så mye sånt, vel? men i alle fall: der sto jeg og pakket ned alt det grønne og fruktige, og der seilte det ned på båndet ved siden av mye av det jeg hadde fantasert om tidligere på dagen. men det var helt greit. jeg hadde jo bestemt meg da.

 

jeg har også vært ute og sklidd i gjørma i dag. makan til tilstander. trodde jeg skulle gå på rattata mer enn en gang, men heldigvis ble det bedre etterhvert. jeg hater å ramle ute i marka, men i dag holdt jeg meg på beina gitt.

 

ha en fin kveld, xl. så sees vi ;)[/quote']

Heisann! skrev svar til deg i går, men ser at det ikke er her nå.. Rart... Jeg synes du var utrolig flink på butikken, Hyfsan!!! Jernvilje, kalller jeg det!!! Håper du får en fin uke! Skrives!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. ny mulighet! I dag har dagen flydd fra meg. Planen var å trene etter behandling, men jeg orket rett og slett ikke. Skal bort i kveld og i morgen er det avtaler... Egentlig så er uka fullboket! Derfor er det viktig for meg at kroppen får tatt seg inn igjen. Ellers blir det sofaen i mange dager... Og da er valget enkelt! Det frister nemlig ikke. Ligge på sofaen, rastløs og ikke klare å gå... Det er bånn i bøtta. Viktig å klare å holde seg i skinnet når det gjelder trening og ikke minst mat! Det gjelder vell nesten alt her i livet?!?

 

I morgen er det vekt og mål igjen. Tida flyr! Er litt spent.

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du problemer med ryggen din? skjønner utfra det du skriver her at du går i behandling, og jeg er helt enig med deg i at man må kjenne sin besøkelsestid. noen ganger er det best å skynde seg langsomt. kroppen tåler det kroppen tåler. så enkelt er det. så bedre å gire litt ned nå, og forebygge stillstand noen dager.

 

flink du xxl, som klarer å godta at sånn er det!! håper du får en fab evening!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du problemer med ryggen din? skjønner utfra det du skriver her at du går i behandling' date=' og jeg er helt enig med deg i at man må kjenne sin besøkelsestid. noen ganger er det best å skynde seg langsomt. kroppen tåler det kroppen tåler. så enkelt er det. så bedre å gire litt ned nå, og forebygge stillstand noen dager.

 

flink du xxl, som klarer å godta at sånn er det!! håper du får en fab evening!![/quote']

 

Hjemme igjen. Fikk servert pizza! Godt var det! Tok 2 stykker...! Så vil vekta si hva den synes om det i morgen...! Ja, jeg har problemer med ryggen. Det begynte med bekkenløsning for 5 år siden og i tillegg har det blitt problemer med rygg, nakke, skuldre armer.... MEN jeg blir stadig bedre!!! Og det liker jeg. Nå kan jeg faktisk gå litt, og da blir alt mye enklere. Ryggen er en viktig grunn for å gå ned i vekt! Egentlig vil det være positivt for alt! Helse, velvære, humør, selvtillitt, førsteinntrykk, billigere klær og større utvalg! ja, det siste kan vel kanskje diskuteres.. Jeg kommer til å gå amokk i klesbutikkene og det er jo ikke billig! Den tid, den sorg!

 

Nå er det natta! Sov godt!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 30.10.2007

Vekt; 93,- (-300g)

Hals; 36,5 (-0,5)

Overarm; 34

Bryst; 108,5

Under bryst; 89

Midje; 94

Ende; 110

Lår; 64,5 (-1)

 

Ja, det ble bare 300 gram den siste uka. Og 1,5 cm. Har fått ca 9,5 trimpoeng, men har vært med på så mye denne uka at helsa ikke har klart mer trim. Sånn er det. Men neste uke blir det mindre sosialt og mindre avtaler. (Tror jeg da!) Skal få til 2-3 stavgangturer og kanskje en økt i vektsalen. + at det blir bading til fredag. Ja blir det sånn så kommer jeg opp i 15-18 trimpoeng. Tiden får vise hvordan det blir! Har også skeiet ut litt med vin, sjokolade, pizza osv. Og i tillegg er mensen på vei. Vekta går nok mere ned neste uke!! Tilsammen har jeg gått ned 5,2 kg fra 21.08.07. Dvs 0,5 i uka. Og det er jo greit. Skal til legen om 2 uker. Håper blodtrykk osv er greit da også.

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Grattis med nedgang, selv med litt utskeiielser. Det er bare å stå på videre så skal du se at du går ned mer neste uke:)

 

Jeg er som vanlig spent på veiingen min i morgen. skjønner ikke hvorfor jeg skal være så spent hver gang, men det er vel slik jeg er. I tilleg til at dette er noe vi jobber hardt med ;)

 

Ha en fortsatt fin og sunn uke.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempeflott det. hadde jeg spist et par sleiver med pizza kvelden i forkant ville jeg nok ha gått opp, pga væske i kroppen. binder væske med en gang.

 

så fint at du merker bedring i helsen din. det er godt å høre. skal bare se du blir DEN hekkløperen etterhvert.

 

nå er det akkurat på tv om en mann som har slanket bort over 60 kg, nå er han spinninginstruktør. det er vel ikke verst? håp for oss alle, sier nå jeg. ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask melding i kveld. Gubben har omgangssyka og jeg + tenkte jeg skulle se litt på tv......! Lov å håpe! Ikke sant??? Håper ikke vi andre får noe sånt magevondt, iallefall!

 

Ja, Rina! 0,5 kg er bra det! Faktisk så er 300 gram i uka tilsammen 15 kg på 1 år. Og da kan man slippe unna jul og påske til og med! Håper du er bedre i ryggen.

Biggirl. Lykke til i morgen med veiinga! Det er rart med det, man både gleder og gruer seg til å få dommen!

Hyfsan. Om jeg ikke blir noen hekkeløper så er det helt i orden. Bare jeg klarer å stelle man og barn. Jobbe litt og ha et sosialt liv samtidig, så skal jeg være glad! Ja, og så¨trene da! Viktig!!! Og du, 60 kg er råbra! Men når jeg er ferdig med 30kg, ja da skal jeg være kjempefornøyd!!!!! og jeg skal aldri tilbake igjen....

Queen. Om det er stillstans så er det ok det også. Sånn er jo kroppen. Kanskje du får ett kjempehopp neste uke?? Nei forresten det hadde du jo forrige uke! Da er det jo ikke rart det står stille!

 

Takk for at dere kom innom og la igjen spor etter dere! Kjempekoselig!!! Lykke til i uka som kommer! Håper jeg får høre mye fra dere fremover!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg gikk ned 1 kg denne uken jeg ;)

Det var fantastisk deilig.

Gratulere med nedgang du også. 0.5 kg i uken er jo helt perfekt nedgang da.

 

Ha en flott uke

 

Chicago

O, oj!!! Kjempebra!!! Gratulerer!!! Hvilke tråd er det jeg finner deg for tiden??? Jeg blir litt forvirret her inne!! He, he! Skal ikke så mye til i grunn..

Ja, jeg er fornøyd med 0,5 i uka! Det er 26kg i året det.....

 

Ha en fin uke du også!!

 

Klem fra XXL

 

PS! Fant deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute å luftet stavene! Og jammen tror jeg det var siste turen der i år. De driver å tar tømmer, så til tider gikk jeg i 1 meter dype hjulspor... På vei nedover så prøvde jeg å unngå det verste med å gå uti skogen over bekker og fallene trær.... Det ble 5,3 trimpoeng! Og nå er det sofaen next! Det kjennes!

 

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben lå hele kvelden i går og var frossen og vondt i magen. På morgenen mente han at han var helt fin da han hadde fått svettet det ut. Han kom fort hjem igjen fra jobb..... nå er det hodeverk og slapp.... Fikk høre at det går masse omgangssyke her, og det begynner med magevondt... Krysser bare fingrene på at dette glir over! I går kveld skulle vi skikkelig kose oss med reker og Jakten på kjærligheten ++. Jeg spiste rekesmørbrød alene..! Det var godt det, men ikke helt som planlagt.

 

Så får tida vise hva den bringer med seg av vondt! Jeg hadde sikkert ikke hatt vondt av en utrenskning, men vil helst slippe! Håper dattera vår står den av!!! Tvi, tvi!!

 

Ha en fin onsdagskveld! Jeg skal lage meg en kopp kakao + krype under teppet i stress-lessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange som har hatt det her også. det går seg greit til, og er du heldig så slipper du. ikke akkurat noe å trakte etter ;):

 

ellers ser jeg du er flink til å trimme. well done!! blir ikke så mye på meg hverken i dag eller i går pga jobb. men noe må det bli!! opp & hopp. frister ikke veldig med sur blåst og snø i lufta, men kommer jeg over dørstokkmila så er mye gjort :D

 

ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange som har hatt det her også. det går seg greit til' date=' og er du heldig så slipper du. ikke akkurat noe å trakte etter ;):

 

ellers ser jeg du er flink til å trimme. well done!! blir ikke så mye på meg hverken i dag eller i går pga jobb. men noe må det bli!! opp & hopp. frister ikke veldig med sur blåst og snø i lufta, men kommer jeg over dørstokkmila så er mye gjort :D

 

ha en fin kveld.[/quote']

Heisann! ja, håper vi er heldig og slipper.... Mannen min ligger å sover.... Kjenner på kroppen at han er dårlig. Jeg må gjøre alt med dattera vår.... Men sånn er det. Jeg er glad så lenge jeg kan gå! Håper jeg får meg en tur i morgen formiddag mens hun er i barnehagen. Gubben får klare seg selv da! Regner med det er ok så lenge jeg kan komme i barnehagen på kort varsel!

 

Kom du deg over dørstokkmila???

 

Ha en fin kveld!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med spørsmål:

hvem la ut garnet?

hvordan ble du lokket inn i det?

 

glem disse tvistene, kjære venn. det er ikke de bitene der som har gjort deg overvektig.

ny dag i morra....

 

men om du ikke er kvitt resten av snopet, så send det med avisbudet i morgen tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med spørsmål:

hvem la ut garnet?

hvordan ble du lokket inn i det?

 

glem disse tvistene' date=' kjære venn. det er ikke de bitene der som har gjort deg overvektig.

ny dag i morra....

 

men om du ikke er kvitt resten av snopet, så send det med avisbudet i morgen tidlig ;)[/quote']

nei da! Det er bare meg selv jeg kan takke!!! Og jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet! Det er bare det at jeg kan ikke ha noe liggende.... og jeg kan ikke bare åpne/smake litt av sjokoladen... Jeg spiser til det er slutt! Men så er det den tida i mnd også da...

 

Ny dag i morgen!!!!!

 

PS! Det smakte himmelsk godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk i garnet' date=' spiste mange av twista selv.... Att det går ann!

 

Neste Halloween drar jeg bort....[/quote']

 

Flere som gjorde det idag, men da med is...så kan søren ikke skylde på halloween heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blodtrykket var fint og 1 kg ned på 14 dager. har brukt reduktil i 1 mnd nå og tatt av 3 kg etter legevekta. men jeg syns det går så utrolig seint. og jeg syns ikke jeg spiser så mye heller! men det er det at når jeg lager middag da så blir det barne saus osv, er ikke akkuratt den sunneste maten og lage. så jeg må nok sjerpe meg der ja. jeg spiser veldig skeldent godteri, drikker ikke brus, kunn vann, og potetgull en gang i uka, på lørdag=) potetgull spiste jeg ver eneste dag før. og det siste måltide mitt er middag, har spist middag ca kl. 17.00-18.00 syns dere det er får seint?? da er det det siste måltide mitt.. føler at jeg ikke trenger mere mat etter det.. og blir jeg litt små hol så gomler jeg bare gulrøtter og drikker masse vann. men åssen er matruta deres? og hva spiser dere lissom til frokost osv. ?? jeg har bare spist frokost nå den siste beita ca mellom 10 og 11 en plass og middag i 5-6 tiden på kveløden. er det får lite? blei masse spørsmål det her=/ men håper noen av dere kan hjelpe meg. jeg har ikke noe jobb er hjemme med vesla mi på 20 mnd så kan jo spise nbår jeg vil, så det er ikke noe prob og legge om spiseruta=)

 

lurer på en ting til, jeg bruker jo 10 mg nå, og jeg føler den virker på meg er ikke sulten eller noe. men burde jeg fårde spørre om og få 15 mg siden det går så seint? kan 15 mg ha mer bi virkninger ennn 10 mg? har sliti litt med angst før så må passe meg litt når det gjelle disse tab:..

 

så til slutt vil jeg bare si at dere er utrolig flinke og veldig motiverende og lese om her inne, stå på=)

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blodtrykket var fint og 1 kg ned på 14 dager. har brukt reduktil i 1 mnd nå og tatt av 3 kg etter legevekta. men jeg syns det går så utrolig seint. og jeg syns ikke jeg spiser så mye heller! men det er det at når jeg lager middag da så blir det barne saus osv' date=' er ikke akkuratt den sunneste maten og lage. så jeg må nok sjerpe meg der ja. jeg spiser veldig skeldent godteri, drikker ikke brus, kunn vann, og potetgull en gang i uka, på lørdag=) potetgull spiste jeg ver eneste dag før. og det siste måltide mitt er middag, har spist middag ca kl. 17.00-18.00 syns dere det er får seint?? da er det det siste måltide mitt.. føler at jeg ikke trenger mere mat etter det.. og blir jeg litt små hol så gomler jeg bare gulrøtter og drikker masse vann. men åssen er matruta deres? og hva spiser dere lissom til frokost osv. ?? jeg har bare spist frokost nå den siste beita ca mellom 10 og 11 en plass og middag i 5-6 tiden på kveløden. er det får lite? blei masse spørsmål det her=/ men håper noen av dere kan hjelpe meg. jeg har ikke noe jobb er hjemme med vesla mi på 20 mnd så kan jo spise nbår jeg vil, så det er ikke noe prob og legge om spiseruta=)

 

lurer på en ting til, jeg bruker jo 10 mg nå, og jeg føler den virker på meg er ikke sulten eller noe. men burde jeg fårde spørre om og få 15 mg siden det går så seint? kan 15 mg ha mer bi virkninger ennn 10 mg? har sliti litt med angst før så må passe meg litt når det gjelle disse tab:..

 

så til slutt vil jeg bare si at dere er utrolig flinke og veldig motiverende og lese om her inne, stå på=)

klem..[/quote']

 

 

 

Heisann! Gratulerer med 3 kg på 1 mnd!! Det er bra! Faktisk 0,75 kg i uka!!!! Men synes du spiser for skjeldent og kanskje for lite???

På kurs har jeg lært at man skal spise når man står opp. Om man venter 3 timer så har man kastet bort 3 timer slanking....

 

Jeg spiser frokost; 40 gram 4 korn eller lignende+ rismelk/soyamelk,

etter 2-3 timer igjen er jeg sulten. Da spiser jeg 60 gram brød + pålegg, eller noe tilsvarende. Etter 2-3 timer igjen har jeg mellommåltid; knekkebrød e.l . Husk at det må være over 100 kalorier for å holde forbrenningen oppe! etter 2 timer igjen er jeg sulten og spiser da litt frukt. så er det middag. Og fra middag går det ca 3 timer før jeg spiser kvelds, som regel 2 knekkebrød med brunost... Jeg spiser alltid kveldsmat. Helt frem til 22.30... Hater å legge meg sulten, og ved å spise gjevnlig så holder man forbrenningen oppe! Før var jeg aldri sulten etter middag, men ble da sjeskete etterhvert. Nå spiser jeg ikke så mye til middag så jeg er sulten i 20-21-tida. Viktig at du får i deg nok! Husk at dette er en livsstilsendring! Du skal fortsette å spise lite og ofte også etter at du er ferdig! Ellers så legger du på deg igjen... Og det vil du vell ikke???!!

 

10 mg tror jeg er akkurat passe. Jeg går ned 0,5 i uka.....

 

Lykke til!!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...