Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Da jeg hadde viet kroppen og helgen til mye sosialt og litt shopping, ble det ikke noe av trimmen jeg hadde planlagt søndag. Fikk litt sjokk da jeg så jeg bare hadde 5 komma ett eller annet trimpoeng.... Så da var det bare ut å gå.... Tok meg en lang tur i skogen med stavene. Var heldig da det begynte å regne etter at jeg kom hjem! Har en "travel" uke til meg å være, og da må jeg ofte prioritere andre ting fremfor trim. Ikke lysta det kommer ann på, men kroppen sier STOPP!

Men jeg fikk 4,7 trimpoeng!!! Har jo satt opp målet mitt om 15 trimpoeng i uka, men får prøve på 10 og 15 annenhver uke kanskje?

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl

for hilsen i tråden min :)

 

Ønsker deg også en flott uke.

 

Så flink du har vært til å trimme i dag:) I dag må jaggu jeg også komme meg ut altså!

 

Og selvfølgelig har jeg meldeplikt, iallfall på veiedager :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett deg inne på 20-30 kg av og til, men har ikke "funnet deg" før nå. så det er her du holder hus :)

 

tenkte jeg skulle snoke litt i tråden din for å bli litt mer "kjent" med deg. har bare lest noen av de siste innleggene, men ser du har stø kurs mot målet ditt. ikke så dumt med sånne delmål. jeg har neste delmål nå om 2.5 kg. deretter er det en milepæl stor som en månerakett når jeg ser 7 tallet på vekta....

 

stikk gjerne innom meg neste gang du er på 20-30 forumet. ha en flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett deg inne på 20-30 kg av og til' date=' men har ikke "funnet deg" før nå. så det er her du holder hus :)

 

tenkte jeg skulle snoke litt i tråden din for å bli litt mer "kjent" med deg. har bare lest noen av de siste innleggene, men ser du har stø kurs mot målet ditt. ikke så dumt med sånne delmål. jeg har neste delmål nå om 2.5 kg. deretter er det en milepæl stor som en månerakett når jeg ser 7 tallet på vekta....

 

stikk gjerne innom meg neste gang du er på 20-30 forumet. ha en flott uke :)[/quote']

Heisann Hyfsan! Koselig med nye navn her inne! Men navnet ditt kjenner jeg! Ja, det er jeg holder hus. Er også innom å snoker der det er nye innlegg... Men ikke alltid jeg legger igjen noe. Det blir spennende med nye delmål og ikke minst det at jeg ikke har tidsfrister! Oj, tenk å få se 7 tallet! Så flink du er! Ja, da blir det fest kan jeg tenke meg!!!!!!

 

Lover jeg skal komme innom deg!

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var såvidt innom Kappahl i dag. De har -25% på dametøy! Fikk en topp/genser til halv pris av rød pris, dvs 49kr! Den var blå. Mye av det jeg har er svart..... Kjøpte også hansker og nattkjole. Kjekt med noe nytt. Genseren jeg kjøpte var nesten litt stor, men jeg kunne jo ikke begynne å prøve str 40/42.. Jeg fant mye jeg likte, men 44/46 manglet. Positivt at det er mye jeg likte. Har heller vært at, nei, den passer nok ikke meg. Nå prøver jeg og vurderer når jeg ser meg i speilet. Skal innom en annen Kappahl-butikk i morgen, kanskje jeg finner str min der??!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke alltid så lett å finne noe man liker. men vittig kombinasjon da. jeg mener: nattkjole og hansker :) synes jeg ser deg...

 

håper du finnre str din i morgen. ikke nødvendig å kjøpe seg større str enn det man strengt talt trenger. jeg har fått mer enn nok av bib, generous etc - disse små krokene kjedebutikkene tilegner store str. mye av det tøyet synes jeg er direkte stygt. jeg skulle ha undertøy en gang, og lindex hadde "generous" i bh og truse. fytti katteskinn, jeg likte ikke designet i det hele tatt. de har kommet seg litt nå i senere tid. men jeg er bare så lei av å henvise meg selv til de krokene. noen kaller dem "skammekroken". huff, noe så fælt. jeg skammer meg ikke men jeg har vært trist fordi jeg synes det er vanskelig å finne noe.

 

så; godt jobba, xxl! håper du får en "god fangst" i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så irritert på meg sjøl, på lørdagen så var vi i sverige. og da ble det serlfølgerlig masse godteri handling og brus og ostepop. i dag har jeg stappa i meg både det ene og det andre=( og så får jeg dårlig sammvittighet etterpå... men jeg fylte oppi en bolle med ostepop og så helte jeg den ut etter 3 4 stk og kasta peanuttene og resten av pringelsen=) så nå har jeg vertfall ikke det igjen! nå er det bare smågodt og sjokolade så da får jeg håpe gubben eter det opp fort! hehe.. sjønner ikke at det går ann og vere så dom og kjøpe det engang jeg! er sååå irriterans får jeg var så godt igang. men har vertfall vert ute og gått tur med veslemor i nesten en time i dag da.. såfår jeg håpe på en bedre dag i morra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke alltid så lett å finne noe man liker. men vittig kombinasjon da. jeg mener: nattkjole og hansker :) synes jeg ser deg...

 

håper du finnre str din i morgen. ikke nødvendig å kjøpe seg større str enn det man strengt talt trenger. jeg har fått mer enn nok av bib' date=' generous etc - disse små krokene kjedebutikkene tilegner store str. mye av det tøyet synes jeg er direkte stygt. jeg skulle ha undertøy en gang, og lindex hadde "generous" i bh og truse. fytti katteskinn, jeg likte ikke designet i det hele tatt. de har kommet seg litt nå i senere tid. men jeg er bare så lei av å henvise meg selv til de krokene. noen kaller dem "skammekroken". huff, noe så fælt. jeg skammer meg ikke men jeg har vært trist fordi jeg synes det er vanskelig å finne noe.

 

så; godt jobba, xxl! håper du får en "god fangst" i morgen.[/quote']

Heisann! Ja, hansker og nattkjole! Det hadde blitt en fin kombinasjon.... i senga???! Regner med jeg finner noe mere i morgen. Men må ærlig innrømme at jeg er drit lei av disse store str-krokene. Jeg skyr dem som pesten nå når jeg finner andre klær som passer. Nå benyttet jeg meg av kappahl som hadde -25%, men bruker også b-young, H&M osv. Kjøpte bluse på Lindex i str 44. Den var litt trang, men blir passe etterhvert. Der har ikke jeg kjøpt mye de siste årene... Mest på Kappahl. Men må jo også innrømme at når jeg har vært på handletur før så har det vært lettere å komme hjem med noe til tulla mi enn meg selv... Har vært vanskelig å finne telt som jeg har likt... Alltid gale snitt, tverrstripete osv. En positiv ting med å være sykmeldt; man trenger ikke så mye klær når man bare er hjemme, trening og behandling. MEN bare vent; jeg har advart mannen min på at jeg sikkert kommer til å gå amokk i klesbutikkene etterhvert!

 

Nattkjole har jeg aldri brukt før, men tenkte på at det sikkert var greit å ha på seg nattkjole om brannalarmen gikk om natta. Mannen min flira godt da jeg forklarte kjøpet med den kommentaren. Han var enig at det var ikke sikkert jeg ville prøve brannstigen i bare underbuksa...! Dessuten er det litt kaldere nå!!!

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så irritert på meg sjøl' date=' på lørdagen så var vi i sverige. og da ble det serlfølgerlig masse godteri handling og brus og ostepop. i dag har jeg stappa i meg både det ene og det andre=( og så får jeg dårlig sammvittighet etterpå... men jeg fylte oppi en bolle med ostepop og så helte jeg den ut etter 3 4 stk og kasta peanuttene og resten av pringelsen=) så nå har jeg vertfall ikke det igjen! nå er det bare smågodt og sjokolade så da får jeg håpe gubben eter det opp fort! hehe.. sjønner ikke at det går ann og vere så dom og kjøpe det engang jeg! er sååå irriterans får jeg var så godt igang. men har vertfall vert ute og gått tur med veslemor i nesten en time i dag da.. såfår jeg håpe på en bedre dag i morra.....[/quote']

Ja, sånn kan det gå. Jeg prøver å handle inn minst mulig. Har faktisk vært på harrytur uten å handle noe usunt! MEN har også handlet inn mye mere enn jeg hadde godt av. Tanken var at vi skulle ha det til jul, bursdag osv. Og før jeg hadde fått levert det til oppbevaring hos svigers, så ble det borte, gitt! Ellers så må mannen min gjemme det bort i garasjen, eller helst ha det i bilen sin... En ting er sikkert; jeg er ikke flink til å kaste søtsaker. Så der var du flink!

 

Veien blir til mens man går! Ha en fin, snopefri uke!!! :)

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende å høre om du har funnet noe mer. nattkjole, hansker for mulig evakuering natterstid er jo en start. :)

 

harrytur og snop, kjenner til det. been there, done that.... sist jeg var innom svinesund gikk jeg i helsekosten istedet for godisfabrikken. det var vittig. i helsekosten var jeg omtrent aleine. fikk kjøpt kosttilskudd, omega3 etc etc. rimeligere i sverige, og mer styrke enn det vi får kjøpt her hjemme. pikasol har den samme styrken da, men blir litt rimeligere i sverige. i godisfabrikken tusset det av folk i alle aldre. ville tilstander der inne. jeg marsjerte forbi, var stolt over meg selv da. for hver seier vi vinner, blir vi litt sterkere neste gang. og xxl, du har rett - ny dag, nye muligheter i dag for den som vil!

 

ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende å høre om du har funnet noe mer. nattkjole' date=' hansker for mulig evakuering natterstid er jo en start. :)

 

harrytur og snop, kjenner til det. been there, done that.... sist jeg var innom svinesund gikk jeg i helsekosten istedet for godisfabrikken. det var vittig. i helsekosten var jeg omtrent aleine. fikk kjøpt kosttilskudd, omega3 etc etc. rimeligere i sverige, og mer styrke enn det vi får kjøpt her hjemme. pikasol har den samme styrken da, men blir litt rimeligere i sverige. i godisfabrikken tusset det av folk i alle aldre. ville tilstander der inne. jeg marsjerte forbi, var stolt over meg selv da. for hver seier vi vinner, blir vi litt sterkere neste gang. og xxl, du har rett - ny dag, nye muligheter i dag for den som vil!

 

ha en flott dag![/quote']

He, he, he! Ny dag og nye muligheter! Jeg fikk tak i en topp jeg likte. Lilla, ikke svart....! Har veiedag i dag. Kommer innom senere med en rapport!

 

PS! Hva er pikasol???

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på veierapport fra deg. krysser fingrene for en resultat du er fornøyd med.

 

pikasol er et merke innen omega3, regnes som mer konsentrert enn enkelte andre merker.du får det i norge også, det er merket med "for ledd". jeg tar to sånne kapsler daglig.

 

anbefaler deg å ta litt kosttilskudd dersom du ikke allerede gjør det, og at du er nøye med hva du velger å kjøpe. mye dårlig på markedet. jeg betaler heller litt mer og velger anerkjente merker. tror uansett at det viktigste grunnlaget legger vi via matinntaket vårt, men jeg tar ekstra dose b-vitaminer i tillegg til hvitløkstablett og multivitamin. særlig b-vitaminene er viktige bl.a for immunforsvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål; 23.10.2007

 

Vekt; 93,3 (-400g)

Hals; 37

Overarm; 34

Bryst; 108,5 (-1,5cm)

Under bryst; 89

Midje; 94 (-2 cm)

Ende; 110 (-2cm)

Lår; 65,5

 

Tilsammen denne uka så ble det 400 gram ned. Totalt 15,6 kg. Mistet 5,5 cm siste uka, totalt 29,5cm fra 21 august. Totalt fra jeg begynte ca 65 cm. Siste uka hadde jeg rett over 10 trimpoeng. Håper på flere den neste uka. Må spise mere grønnsaker og drikke enda mere vann!

 

Ønsker dere alle en riktig fin uke! Skriv gjerne noen ord...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du har vert=) blir helt inponert jeg=) viste ikke at du hadde gått ned så mye... hvor lang tid har du brukt på dette her da? og har du 10 eller 15 mg på reduktilen din?? nå er detta forbaska godteriet borte her, bare ting jeg ikke liker igjen så fikk jeg handla inn litt sunn og go mat i dag=) så da blir det bedre, tenkte jeg skulle høre på 15 mg jeg får føler at det ikke er så store forsellen lenger med den jeg bruker nå...

 

men ville vertfall bare si at du har vert utrolig flink, skikklig morro og lese om deg asså=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du har vert=) blir helt inponert jeg=) viste ikke at du hadde gått ned så mye... hvor lang tid har du brukt på dette her da? og har du 10 eller 15 mg på reduktilen din?? nå er detta forbaska godteriet borte her, bare ting jeg ikke liker igjen så fikk jeg handla inn litt sunn og go mat i dag=) så da blir det bedre, tenkte jeg skulle høre på 15 mg jeg får føler at det ikke er så store forsellen lenger med den jeg bruker nå...

 

men ville vertfall bare si at du har vert utrolig flink, skikklig morro og lese om deg asså=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl.

 

Så utrolig flink du er.... Mange kilo og mange cm.

Må bli flinkere jeg også...

Du inspirerer meg til å stå på videre. Har jo ganske lik vekt som du hadde våren 2006. Men de ekstra kiloene skal av....:)

 

Stå på videre..

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og nok en gang grattis med vektreduksjon :) Du er kjempeflink!!

 

I dag skal jeg også på vekta, og jeg er desverre ikke spent engang. Jeg bare gruer meg. Ikke nok med at jeg skeiiet ut helga, men jaggu kom "tante rød" på besøk også :) Og det nesten en uke for tidlig!

Men menjeg får håpe på bedre tider neste uke.

 

Ønsker deg ei flott uke.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og gratulerer med flott vektnedgang. du må jo snart skifte nick til xl du nå *fnis* . moro det, etterhvert som man ser resultatene.

 

nå må du bare stå på videre. du har vel sikkert ikke planer om noe annet uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du har vert=) blir helt inponert jeg=) viste ikke at du hadde gått ned så mye... hvor lang tid har du brukt på dette her da? og har du 10 eller 15 mg på reduktilen din?? nå er detta forbaska godteriet borte her' date=' bare ting jeg ikke liker igjen så fikk jeg handla inn litt sunn og go mat i dag=) så da blir det bedre, tenkte jeg skulle høre på 15 mg jeg får føler at det ikke er så store forsellen lenger med den jeg bruker nå...

 

men ville vertfall bare si at du har vert utrolig flink, skikklig morro og lese om deg asså=)[/quote']

Takk, takk! Jeg bukker og neier! (ØVer meg på å motta ros! Viktig!) Jeg hadde holdt på i 17 mnd før jeg begynte på reductil i august. De første 4 mnd gikk jeg ned 10 kg. Etter det gikk det opp og ned hele tida. Men mest på det gjevne... Så derfor ble det R 15 mg. ganske så motiverende ja, og jeg gjør akkurat det samme som før. forskjellen er bare R. Så flott at du har vært å handla sunne ting!!! Lykke til!!!!!!!! Og kom gjene innom og fortell hvordan det går!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er XXl:) Kjempe flott vektnedgang:)

Tusen takk, Rina! Du er nå flink selv også da! Og selv med en liten glipp i helga så tar du deg inn fort.. BRA!! Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl.

 

Så utrolig flink du er.... Mange kilo og mange cm.

Må bli flinkere jeg også...

Du inspirerer meg til å stå på videre. Har jo ganske lik vekt som du hadde våren 2006. Men de ekstra kiloene skal av....:)

 

Stå på videre..

 

Chicago

Heisann! Tusen takk! Ja, det begynner å bli noen kg og cm.... Ser det jo på klæra og litt forand speilet! Faktisk så hadde jeg jenta vår på ryggen her en dag. Snart har jeg gått ned vekta hennes.... DA begynner jeg å skjønne det er litt, ja. Og jeg fortsetter. Er fremdeles ikke i mål, men utrolig nok så synes jeg ikke veien er lang før jeg er der. Hmmm. Men det kan jo ta litt tid...

 

hvordan går det med deg????

 

Vi står på videre, Chicago!!!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nok en gang grattis med vektreduksjon :) Du er kjempeflink!!

 

I dag skal jeg også på vekta' date=' og jeg er desverre ikke spent engang. Jeg bare gruer meg. Ikke nok med at jeg skeiiet ut helga, men jaggu kom "tante rød" på besøk også :) Og det nesten en uke for tidlig!

Men menjeg får håpe på bedre tider neste uke.

 

Ønsker deg ei flott uke.

 

Klem fra Biggirl[/quote']

Hisann! Tusen takk! Off, kjenner følelsen. Det var liksom bare man lukta på noe på en fest, så ble det plutselig 300 gram opp. Samtidig så er det da man trenger mest motivasjon. Derfor er det så viktig å gå på sånne tunge dager! Og når sånne tanter er på besøk, ja da gjør det ofte utslag... Fortsett med sunn mat og trening så ser du resultat neste uke!!! Krysser firngrene for deg!! Er ikke sikkert det ble så ille??? Send gjene en melding om hvordan det gikk..

 

Lykke til og ha en fin uke!

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og gratulerer med flott vektnedgang. du må jo snart skifte nick til xl du nå *fnis* . moro det' date=' etterhvert som man ser resultatene.

 

nå må du bare stå på videre. du har vel sikkert ikke planer om noe annet uansett :)[/quote']

Tusen takk!!!! Jeg jukset kanskje med nick-navnet mitt da jeg starta. For fremdeles så er jeg nå nærmere XXL enn XL. Kjøpte en bluse i str 44. Den var litt i snaueste laget.... MEN når jeg er ferdig og skal over på hold vekten, DA blir det nytt navn! Men hva det blir...?????

 

Jeg står på videre!! Og det er jeg sikker på at du også gjør, Hyfsan!!!!

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...