Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Så flott at du har gått ned enda mere denne uken' date=' 400 gram det er nå nesten en pakke med melange det og det er nå kjempe bra. Og 3,5 cm, flott og hura for deg du står på og gir deg ikke.

 

Oii så flink du har blitt å trimme, står på sombare det. Ja det er gått mulig at du får mere belønning senere når du har trent styrke noen dager, du vill i alle fall merke det på cm.

 

Stå på videre nå, dette klarer du, jeg er der og heier deg videre.

 

Ha ei flott uke og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn[/quote']

Heisann! Ja da, vi står på, Evelyn!!!! Ble litt godt vandt i starten i høst hvor det forsvant flere gram enn dette. Håper jeg kunne krympet litt fortere!!! Men det går rette veien! Og det er det viktigste! Trener alt jeg orker, og merker jeg blir sterkere. Deilig!!! Hviler mye fremdeles, men trenger ikke ligge hele dagen etter trening. Fremgang, fremgang!! I morgen blir det styrketrening og fredag satser jeg på en langtur igjen! Og i helga blir det hotell.... Kanskje litt dumt, men sånn er livet!

 

Klart vi skal klare det, Evelyn!!! Gleder meg!

 

Ha en fin uke du også!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

 

Denne uka var ikke vektnedgangen så stor. 400 gram. Men det er nesten en pakke med melange' date=' og det er jo litt! Hadde håpet på mere, men med vin og sjokolade i helga så var visst det for mye forlangt! Jeg hadde 16,4 trimpoeng! Det er bra! Har også begynt med styrketrening, så det kan være at musklene binder litt vann. Mistet 3,5 cm siste uke. Tortalt 21,5 cm de siste 7 ukene. Håper midjen kan miste litt neste uke.....

[/quote']

 

Hei xxl,

Nå har du gjort et godt innhugg i den ene x, så snart må du skifte nick:D

Gratulerer med kjempebra resultater!

 

Klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bynt på reduktil, fikk det med en gang=) har brukt de i en uke nå og tatt av 2,8 kg, det er nok masse vann som forsvinner og den første uka. har ikke vert noe flink til og spise får har mista all matlyst og er jo ikke sulten i det hele tatt lenger. syns det er bra på en måte, men det er jo heller ikke bra og ikke spise. så nå har jeg bynt får meg sjøl med og følge meny 2 som ligger på 1600 kcal. jeg er ikke noe flink til og trimme heller men må prøve og få til litt, blir ganske motivert av dere her inne da=) syns dere har vert kjempeflinke, og dere er like motiverte hele tida forde om det står stille litt eller vekta viser litt pluss..

 

starstvekta mi var: 103,9 kg

 

uke 1: 101,2 kg

 

og så har jeg veiedagen min ver torsdag=)

håper jeg kan få bli med og skrive her får det hjelper virklig på motivasjonen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl!

 

Jeg ser at du starta på 15mg' date=' jeg fikk ikke starte på det jeg, legen min sa at det var mest vanlig å starte med 10mg, for da slapp en veldig mye av bivirkningene som kunne bli sterkere ved å begynne på 15mg i stede for 10mg. Men på neste legetime så skal jeg spørre om jeg kan få begynne på 15 mg jeg også.

 

Men denne uka så gikk jeg ned 600gram så det er jo ikke så ille da, kunne gjerne vært mer ja.[/quote']

Heisann! Sikkert litt ulik erfaring med R.Men det er jo ok å slippe bivirkninger, da!

 

600 gram er flott! Man kan ikke gå ned mange kg hver uke. Skinnet skal følge med det også! Grattis!

'

Håper du får en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl' date='

Nå har du gjort et godt innhugg i den ene x, så snart må du skifte nick:D

Gratulerer med kjempebra resultater!

 

Klem, queen[/quote']

Hei og takk for melding! Ja, du sier noe. XXL er nå liksom meg da. Men det er jo målet å bare bli L da! Tror kanskje jeg beholder nicket mitt til den dagen jeg er ferdig og skal stabilisere... Vil ikke hete XXL og gå på stabilisering....

 

Ha en fin uke! Håper formen er bra igjen og at du og gutten din har det bra:) He, he!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bynt på reduktil' date=' fikk det med en gang=) har brukt de i en uke nå og tatt av 2,8 kg, det er nok masse vann som forsvinner og den første uka. har ikke vert noe flink til og spise får har mista all matlyst og er jo ikke sulten i det hele tatt lenger. syns det er bra på en måte, men det er jo heller ikke bra og ikke spise. så nå har jeg bynt får meg sjøl med og følge meny 2 som ligger på 1600 kcal. jeg er ikke noe flink til og trimme heller men må prøve og få til litt, blir ganske motivert av dere her inne da=) syns dere har vert kjempeflinke, og dere er like motiverte hele tida forde om det står stille litt eller vekta viser litt pluss..

 

starstvekta mi var: 103,9 kg

 

uke 1: 101,2 kg

 

og så har jeg veiedagen min ver torsdag=)

håper jeg kan få bli med og skrive her får det hjelper virklig på motivasjonen=)[/quote']

Heisann! Tenker motivasjonen er kommet! Flott resultat, men du kan nok ikke forvente slik nedgang hver uke, nei! Så du er ikke sulten?!! Jeg er sulten hver dag, men blir fortere mett når jeg spiser. prøv å spis lite og ofte, og sikkert lurt med 1600 om dagen. Kanskje du klarer noen trimpoeng til neste uke??!!?? Finn ut hva du kan gjøre og liker å gjøre. Og ikke minst når du skal gjøre det!

 

Ja det er godt du finner motivasjon her. Kan ikke si jeg er like motivert hele tiden, men reduserer alle inntak av fristelser til ett minimum, stedet for å unngå... Livsstilsendring!!!

 

Håper du kommer ofte innom tråden!

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på" epleslang"! Dvs at jeg fått 2 epler på mitt trimtre nr 6!!! I dag har jeg fått 3,7 trimpoeng på styrketrening. Hvor reelt det er vet jeg ikke, men trakk fra litt. Merker jeg er sliten. I morgen har de vise meldt sol igjen, håper på en tur i skogen med stavene da! Men tilsammen har jeg fått 10, ett eller annet. Og målet mitt er jo 10 hver uke. Kanskje jeg skal øke det til 15 pr uke?? Ja, det gjør jeg!

 

Ha en fin dag alle sammen! Uansett om det regner eller snør, eller sola skinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var en bra start det=) men som du sier kan nok ikke forvente at det fortsetter slik.. men, så lenge det går nedover så er jeg fornøyd=) skal ta med meg vesle jenta ut og gå en tur nå.. er kjempefint ver her nå, masse sol=) ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var en bra start det=) men som du sier kan nok ikke forvente at det fortsetter slik.. men' date=' så lenge det går nedover så er jeg fornøyd=) skal ta med meg vesle jenta ut og gå en tur nå.. er kjempefint ver her nå, masse sol=) ha en fin dag..[/quote']

Håper dere hadde en fin tur!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ryddet i klesskapet. Har prøvd klær. Mye skal kastes og enda mere skal gis bort til frelsesarmeen. Fant frem en del som kan brukes nå, eller om ca 2 kg! Men ser jo det at garderoben må fornyes. Heldigvis har jeg en del bukser liggende som jeg kan bruke nedover til ca 85 kg. Men jeg trenger topper!!! Så nå må jeg snart ut på shopping!

 

En litt artig opplevelse; prøvde bukse og jakke som jeg brukte da jeg veide 108,9 kg. Mannen min begynte da å le! Jeg lurte da på hva det var og han svarte; klæra seiler jo rundt deg, jo! Jeg tok frem målebåndet og viste hva jeg hadde vært rundt lår, midje og bryst. Det var en stor forskjell. Deilig følelse!!

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så deilig med sånne opplevelser etter en opprensking i klesskapet:D

Ja, det er helt sant! De største str i dag var opptil 52. Jeg har ryddet litt før også... Og så prøvde jeg mye som omtrent var passe eller jeg faktisk kan gå med nå, str 42 og 32 tommer!!! Make my day!!! Men fremdeles har jeg bukser i 46 som jeg bruker. Jammen er det stor forskjell på str fra butikk til butikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Ville berre ønske deg en flott dag :)

 

Det må være deilig å kjenne at det er du som krymper ut av klærne og ikke omvendt :)

Var sikkert litt morsomt og prøve "seilet" også, hehe

 

Lykke til videre xxl.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville berre ønske deg en flott dag :)

 

Det må være deilig å kjenne at det er du som krymper ut av klærne og ikke omvendt :)

Var sikkert litt morsomt og prøve "seilet" også' date=' hehe

 

Lykke til videre xxl.

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

 

 

Takk! I dag er jeg STØL! Især i armene. MEN det er deilig! Ja, det er deilig å krympe ut av klæra. Må jo si at det er ikke ofte jeg har følt klæra henger og slenger rundt meg de siste 7 åra. Sikkert enda lengre siden... Jeg "sparer" på den største buksa mi. Sikkert ok å prøve den når jeg er nede i matchvekt! Kanskje mammaen min og svigermor også kan se at det har skjedd noe med vekta mi da??!!?? Jeg synes se jeg har manneqinoppvisning for de! He, he!

 

Ønsker deg også en fin dag!

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å komme meg ut i skogen i dag i det fine været. Men det har jeg ikke klart. Støl er greitt nok, men merker jeg er gjennomsliten. Har tatt det med ro i dag, skal bare rydde litt osv. Kanskje jeg klarer en liten luftetur i kveld?

 

Håper dere andre får trimmet! Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen trim på meg i dag. Har vært nok å gjøre hjemme da vi drar bort i helga. Skal på hotell, med fullt program og sikkert mye god mat! Håper på å få noen trimpoeng søndag og mandag.... Men jeg skal kose meg, med måte!

 

Ha en fin helg alle sammen! Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen trim på meg i dag. Har vært nok å gjøre hjemme da vi drar bort i helga. Skal på hotell' date=' med fullt program og sikkert mye god mat! Håper på å få noen trimpoeng søndag og mandag.... Men jeg skal kose meg, med måte!

 

Ha en fin helg alle sammen! Kos dere![/quote']

 

 

Nyt hvert sekund og hvert åndedrag! Du fortjener å slappe av litt! Alle trenger det! Jeg har ingen tro på at trim er sundt hvis man er så sliten at det butter, og du har jo vært utrolig flink alt i alt. Ikke tenk på det nå, men nyt helgen, kos deg og så er du sikkert motivert til å trene fra mandag av! :)

 

Helt til slutt men ikke glemt: gratulerer med utrolig flotte resultater så langt. DET er mange cm på så kort tid, og så moro med klær som passer!

 

Klem birgitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt hvert sekund og hvert åndedrag! Du fortjener å slappe av litt! Alle trenger det! Jeg har ingen tro på at trim er sundt hvis man er så sliten at det butter' date=' og du har jo vært utrolig flink alt i alt. Ikke tenk på det nå, men nyt helgen, kos deg og så er du sikkert motivert til å trene fra mandag av! :)

 

Helt til slutt men ikke glemt: gratulerer med utrolig flotte resultater så langt. DET er mange cm på så kort tid, og så moro med klær som passer!

 

Klem birgitte[/quote']

 

 

Heisann! Takk for koselig og oppmuntrende melding! Helga er over, og i morgen er det mandag og ny uke! Skal trene styrke i morgen.. Håper på noen trimpoeng da!

 

Takk, takk! Ja det begynner å bli noen cm. Det er faktisk ikke mye klær i skap og skuffer for tiden. Treningstøy + litt annet. Gleder meg til lønna kommer så skal jeg på shopping! Litt må jeg ha. Og selv om jeg går ned noen kg så passer det jo lell! Iallefall topper, det er det jeg trenger mest. Bukser har jeg mange av...

ennå...

 

Er sikker på at du også både ser og kjenner god forskjell, Birgitte!!! Deilig følelse, ikke sant??

 

Ha en fin uke!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom her for å ønske deg ei god helg og lykke til i kommende uke:):):)

 

Kos deg og nyt hotell helgen.

 

Klem fra Evelyn

Heisann Evelyn! Jo takk, jeg har kost meg i helgen! Men gleder meg faktisk til mandag og ny uke! Jeg liker godt hverdagene, og denne uka har jeg mange jern i ilden!! Må jo også si at helgene er best da. Da har vi alle fri og kan tilbringe masse tid sammen!

 

Takk, jeg trenger din lykke til i kommende uke!

 

Håper du får lønn for strevet i morgen kveld, og at det frister til gjenntakelse!

 

Gleder meg til å lese bloggen din! Lykke til!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og det er jeg i grunn glad for!!! Vi har kost oss på hotell! Masse god mat, men synes selv jeg har valgt greit. Tok kanskje noen skjeer for mye med dessert. Men vi hadde med både drikke og snop til å ha på rommet. Fikk bare tatt ett glass med vin... Men det ble jo i tillegg vin til maten da. Middagen var 3-retters som kom på ferdige tallerker. Men alt i alt så ble det ikke så fryktelig gæent. Men det vil jo vekta på tirsdag avgjøre.... The time will show!!!!

 

Ha en fin uke alle sammen! Skriv gjerne noen ord du vil dele med meg/andre lesere!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål tirsdag 16.10.2007;

 

Vekt; 93,7 (-500gram)

Hals; 37

Overarm; 34

Bryst; 110 (-0,5)

Under bryst; 89 (-1)

Midje; 96

Ende; 112 (-0,5)

Lår; 65,5 (-0,5)

 

Jammen ble det en pakke med smør denne uka! Har mistet 2,5 cm og har fått 13,7 trimpoeng. Forrige uke satt jeg som mål å få 15 trimpoeng uka.Det gikk ikke denne uka, men regner med å klare det neste. Når det skjer sosiale ting som jeg må bruke krefter på så blir treninga nedprioritert. Men sånn er det bare!

 

Har satt som mål å komme ned til 92,7 kg den 21 oktober. Jeg har noen dager på meg, men det kan jo være jeg må justere de måla litt. Vi får se.

 

Sliter fremdeles litt med å få i meg masse grønnsaker.

Unnskyldning nr 1;

-Jeg er litt lei av grønnfor. Sikkert fordi jeg nå blir fortere mett enn før.

Unnskyldning nr 2;

-Jeg orker ikke bruke mye tid matlaging. Jeg trener så mye jeg orker, og når jeg bruker kreftene mine på trening, så blir det mindre krefter til å lage mat. Sånn er det, men jeg skal kjøpe inn noen pakker med ferdig salat som jeg kan bruke innimellom!

 

Jeg har klart 2 treninger med styrke den siste uka! Fornøyd! I tillegg stavgang.

 

Ha en flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og det er jeg i grunn glad for!!! Vi har kost oss på hotell! Masse god mat' date=' men synes selv jeg har valgt greit. Tok kanskje noen skjeer for mye med dessert. Men vi hadde med både drikke og snop til å ha på rommet. Fikk bare tatt ett glass med vin... Men det ble jo i tillegg vin til maten da. Middagen var 3-retters som kom på ferdige tallerker. Men alt i alt så ble det ikke så fryktelig gæent. Men det vil jo vekta på tirsdag avgjøre.... The time will show!!!!

 

Ha en fin uke alle sammen! Skriv gjerne noen ord du vil dele med meg/andre lesere!

 

XXL[/quote']

 

Synes du var kjempeflink jeg, som klarte deg så bra gjennom en hotellhelg.

Kjempebra jobba!!

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...