Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Skapsnoking ja............huff..........

 

Jeg kan ikke engang ha en pakke marie-kjeks til datra mi i skapet....jeg spiser det opp lenge før hun har sett den.......

 

Ergo' date=' her er bare grove kjeks og ingen andre fristelser.....

 

For jeg greier ikke å ha NOE snaks i skapet.......................

 

Ligger det der, så poff...borte......og mammas vekt har økt, igjen...

 

Takk for at du er innom med gode ord xxl.[/quote']

 

 

Heisann!! He, he, ja nå måtte jeg le! Hadde akkurat tatt med meg 5 mariekjeks i hånda og satt meg ved pcen!! Pakka sto der i går, men fristet ikke. Men i nøden spiser fanden fluer. Har akkurat spist lunsj, men følte meg ikke helt mett. Ja, ja, dårlig unnskyldning!!

 

Skal på butikken nå å kjøpe frukt. Bare appelsiner igjen, og det hadde jeg ikke lyst på!

 

Ha en fin og sunn helg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Har vært ute og luftet stavene! Heldigvis fikk jeg selskap, ellers tror jeg kanskje jeg hadde hatt litt problemer med å komme meg ut i dag. Skikkelig grått og trist. Deilig følelse når man kommer hjem igjen og er ferdig!! Og nå skinner sola! Fikk taua inn 4,7 trimpoeng. Hittil 11, ett eller annet! Kjempefornøyd! Og enda er det over 3 dager igjen av uka!

 

Ha en fin dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Da har jeg brukt morgenen til å lese tråden din. Her er det mye motivasjon å finne, ikke minst angående trim. Ser du har ett mål om 10 trimpoeng i uke, og det er mitt mål også. det går som oftest greitt, men danne gangen er jeg i underskudd, så nå har jeg gitt mannen min beskjed om at jeg skal ut på tur snart :(

 

Før jeg startet med slankingen fikk jeg tilbud om reductil av legen min, men jeg sa at jeg ville prøve på egenhånd først. Og fikk da beskjed om å komme tilbake visst jeg trengte det senere. Så det er godt å ha i bakhånd :D Ser jo at du også gikk ned en del på egenhånd først og deretter fikk tablettene, så da ser jo en at det fungerer på den måten også.

 

Håper du får en strålende helg, med mye god slankemat og en del trim.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har vel alle vært skapsnokere, mitt problem er at jeg er periode-snoker. Jeg kan gå i ukesvis med sjokolade, kjeks, kaker, sukkertøy og andre søtsaker i skap og skuffer. Jeg kan vite at det ligger der, og se på det hver dag i ukes vis, uten å engang tenke over at det er der, helt til noen er på besøk eller mannen fyser på noe. Da tar jeg det fram! Men, noen ganger går jeg helt amok! Jeg leter i alle skap og skuffer, finner ALT og fortærer uten å blunke! Fatter bare ikke hvorfor??? Det er faktisk litt slitsomt, for siden det stort sett alltid fungerer greit, tenker jeg ikke på de store konsekvensene når jeg handler inn snop!

 

Ha ha et eksempel er noen Smatis jeg har hatt i skapet siden julekalender tider i fjor... for leden var mannen skikkelig små sugen på noe søtt, og jeg fant fram noe godt. Vel, Smartisen var gått ut på dato!!! Ha ha sånn kan det gå!

 

Jeg er på vannvogna nå, eller rettere sagt, jeg prøver å fokusere på dette berømte vannet. Ikke alltid så enkelt det heller, men jeg merker når jeg fusker, for da reagerer hodet og kroppen kraftigt, med hodepine og leddverk. Snodig det der, men kroppen venner seg fort til denne daglige vanningen. Blir nesten som en plen. Du vet, hvis man først har begynt å vanne og stelle den, må man fortsette hvis ikke tørker den inn og dør. Men en plen som aldri har vært vannet eller stelt med (utenom klippet da), klarer seg bra selvom den kanskje etterhver blir fyllt av mose, ugress etc.

 

Jeg trenger et tupp bak for å komme i gang med trimmen, hmmm spørsmålet er bare om jeg vil kjenne sparket for baken har jammen ¨fått panstring igjen! :(

 

Takk for alle gode ord, XXL. Gleder meg til å følge deg i kampen :D

 

Klem fra flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg brukt morgenen til å lese tråden din. Her er det mye motivasjon å finne' date=' ikke minst angående trim. Ser du har ett mål om 10 trimpoeng i uke, og det er mitt mål også. det går som oftest greitt, men danne gangen er jeg i underskudd, så nå har jeg gitt mannen min beskjed om at jeg skal ut på tur snart :(

 

Før jeg startet med slankingen fikk jeg tilbud om reductil av legen min, men jeg sa at jeg ville prøve på egenhånd først. Og fikk da beskjed om å komme tilbake visst jeg trengte det senere. Så det er godt å ha i bakhånd :D Ser jo at du også gikk ned en del på egenhånd først og deretter fikk tablettene, så da ser jo en at det fungerer på den måten også.

 

Håper du får en strålende helg, med mye god slankemat og en del trim.

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

 

Hei Biggirl! Så koselig å se ett nytt navn her!

Hvilke tråd finner jeg deg??? Hvordan går det med vekta? Når begynte du? Slankepiller er ikke det som frister mest, men kjekt å ha i bakhånd når man ikke går ned... og selv om jeg bruker det nå så kjører jeg GR, og det skal jeg resten av livet! dette er en livsstilsendring. ikke sånn at jeg gleder meg til at kurset er ferdig og at jeg kan leve som før... Føler det er viktig for meg å lære meg til å spise mindre. Og det går bra! Har spist taco nå, og jeg stopper når jeg er passelig mett. Før så spiste jeg som om det var siste måltid..! Litt til, ja bare litt til. Det er jo så godt! Ikke hver dag jeg får sånn.. (nei, bare en gang i uka!) Unnskyldningene var mange! Om ikke så gode...

 

Ikke noe trim i dag, men har fått unna mange ærend, og flakset rundt hele dagen. Håper på noe som gir poeng i morgen!

 

Håper du har fått deg noen trimpoeng i dag! Ha en strålende helg, du også! Håper på at du stikker innom igjen!

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har vel alle vært skapsnokere' date=' mitt problem er at jeg er periode-snoker. Jeg kan gå i ukesvis med sjokolade, kjeks, kaker, sukkertøy og andre søtsaker i skap og skuffer. Jeg kan vite at det ligger der, og se på det hver dag i ukes vis, uten å engang tenke over at det er der, helt til noen er på besøk eller mannen fyser på noe. Da tar jeg det fram! Men, noen ganger går jeg helt amok! Jeg leter i alle skap og skuffer, finner ALT og fortærer uten å blunke! Fatter bare ikke hvorfor??? Det er faktisk litt slitsomt, for siden det stort sett alltid fungerer greit, tenker jeg ikke på de store konsekvensene når jeg handler inn snop!

 

Ha ha et eksempel er noen Smatis jeg har hatt i skapet siden julekalender tider i fjor... for leden var mannen skikkelig små sugen på noe søtt, og jeg fant fram noe godt. Vel, Smartisen var gått ut på dato!!! Ha ha sånn kan det gå!

 

Jeg er på vannvogna nå, eller rettere sagt, jeg prøver å fokusere på dette berømte vannet. Ikke alltid så enkelt det heller, men jeg merker når jeg fusker, for da reagerer hodet og kroppen kraftigt, med hodepine og leddverk. Snodig det der, men kroppen venner seg fort til denne daglige vanningen. Blir nesten som en plen. Du vet, hvis man først har begynt å vanne og stelle den, må man fortsette hvis ikke tørker den inn og dør. Men en plen som aldri har vært vannet eller stelt med (utenom klippet da), klarer seg bra selvom den kanskje etterhver blir fyllt av mose, ugress etc.

 

Jeg trenger et tupp bak for å komme i gang med trimmen, hmmm spørsmålet er bare om jeg vil kjenne sparket for baken har jammen ¨fått panstring igjen! :(

 

Takk for alle gode ord, XXL. Gleder meg til å følge deg i kampen :D

 

Klem fra flua[/quote']

 

 

Hei Flua! ja, det er ikke greit med dette søte som er i skapet av og til! Er enig med deg att det er litt periodevis. Især rundt mens... Ett tips er å stifte sammen åpna poser... F.eks så triller ikke nonstopa automatisk ut av posen når man tilfeldigvis går forbi skapet om posen er stiftet igjen på toppen.... Men må bare innrømme at nesten alt smaker nå. Før var jeg sjokoman. Nå tar jeg til takke med det jeg finner. Har egentlig lurt på når jeg kommer til å ta en halvspist kjærlighet på pinne som jeg kommer over. I nøden spiser fanden fluer!

 

Her i huset er det ikke smartisen som går ut på dato, men brus og øl! Jeg drikker vann og vann og vann! Nå skal jeg ha ett par glass med rødvin. Gleder meg! Har også kjøpt mørk sjokolade. Så i kveld skal jeg riktig kose meg! Så kan mannen min ha potetgullet i fred! Må være ærlig å bekjenne min synd. Har spist litt gotteri fra lørdagsgotteriet til barnet vårt.... Men det er jo lørdag!

 

Bruker du skritt-telleren din dagen? Har du mange skritt? Jeg bruker ikke min... Om du klarer å få til litt trim 1-2 ganger i uka og så øke etterhvert, så må jo det være bra. Ta ett skritt av gangen, og husk; Rom ble ikke bygget på en dag!

 

Ha en fin helg, Birgitte! Vi følger hverandre i kampen!!!!

Nå er det Skal vi danse og rødvin (+vann, selvfølgelig!)!!!

 

Klem fra XXL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er svært fornøyd med mitt måtehold! Mannen min spurte om jeg var syk da jeg ikke spiste opp sjokoladen! Og jeg tok 2 små glass med rødvin, og er godt forsynt!

 

Natta!

 

:(:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra' date=' xxl:D

 

Viljestyrke, ja!

 

Lykke til videre!

 

klem fra queen[/quote']

 

 

Takk for lykkeønskninger, Queen! Ja, kanskje viljestyrken vil bli hakket bedre også?!!? Det er lov å håpe!!

 

Lykke til du også!

 

Nå skal vi snart ut på tur!

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på familietur i dag. Ikke sånn tempo jeg har til vanlig, men det er jo koselig at vi kan gjøre noe hyggelig sammen. Det ble 3,4 trimpoeng!!! Gikk opp på ett utkiksplatå, fyra opp propanen og spiste kyllingpølser. Jeg tok en pølse m lompe. Mellommåltid på 150 kalorier. Greit. Og jeg hadde ikke lyst på flere. Middagen var kjøttkaker. Så i dag har kråka vår smilt fra øre til øre, iallefall når det gjelder meny!

 

Håper dere har hatt en fin helg og er klar for en ny og sunn uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Hei Biggirl! Så koselig å se ett nytt navn her!

Hvilke tråd finner jeg deg??? Hvordan går det med vekta? Når begynte du? Slankepiller er ikke det som frister mest' date=' men kjekt å ha i bakhånd når man ikke går ned... og selv om jeg bruker det nå så kjører jeg GR, og det skal jeg resten av livet! dette er en livsstilsendring. ikke sånn at jeg gleder meg til at kurset er ferdig og at jeg kan leve som før... Føler det er viktig for meg å lære meg til å spise mindre. Og det går bra! Har spist taco nå, og jeg stopper når jeg er passelig mett. Før så spiste jeg som om det var siste måltid..! Litt til, ja bare litt til. Det er jo så godt! Ikke hver dag jeg får sånn.. (nei, bare en gang i uka!) Unnskyldningene var mange! Om ikke så gode...

 

Ikke noe trim i dag, men har fått unna mange ærend, og flakset rundt hele dagen. Håper på noe som gir poeng i morgen!

 

Håper du har fått deg noen trimpoeng i dag! Ha en strålende helg, du også! Håper på at du stikker innom igjen!

Klem fra XXL[/quote']

 

 

Ler litt, men det er så typisk meg også, å lete etter tråder som jeg har vært på før.

 

Spørsmålene dine får du svar på i de to første innleggene i tråden min, men det har du kanskje sett. Jeg syns du er kjempeflink som klarer å stoppe når du er mett og ikke fortsetter å stappe i deg. det problemet har jeg også slitt med når vi har laga noe som jeg synes er ekstra godt. Jeg gav meg liksom ikke før jeg omtrent bare låg å jamra meg. men den tiden er det slutt på. Klarer jeg ikke å begrense meg ja da får jeg heller slutte å spise det. Men jeg tror nok at det skal gå bra å spise mindre ja :(

 

Jeg fikk meg noen trimpoeng både i går og i dag, men det ble ikke så veldig mange. I dag når jeg gikk så høljet regnet ned og jeg ble gjennom våt. Men jeg trampet avgårde fast bestemt på at dette skulle gjennomførest. Og det er jaggu godt at det er gjort, får sove med så mye bedre samvittighet da :D

 

Ha en flott uke.

 

Klem fra Biggirl

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt' date=' men det er så typisk meg også, å lete etter tråder som jeg har vært på før.

 

Spørsmålene dine får du svar på i de to første innleggene i tråden min, men det har du kanskje sett. Jeg syns du er kjempeflink som klarer å stoppe når du er mett og ikke fortsetter å stappe i deg. det problemet har jeg også slitt med når vi har laga noe som jeg synes er ekstra godt. Jeg gav meg liksom ikke før jeg omtrent bare låg å jamra meg. men den tiden er det slutt på. Klarer jeg ikke å begrense meg ja da får jeg heller slutte å spise det. Men jeg tror nok at det skal gå bra å spise mindre ja :(

 

Jeg fikk meg noen trimpoeng både i går og i dag, men det ble ikke så veldig mange. I dag når jeg gikk så høljet regnet ned og jeg ble gjennom våt. Men jeg trampet avgårde fast bestemt på at dette skulle gjennomførest. Og det er jaggu godt at det er gjort, får sove med så mye bedre samvittighet da :D

 

Ha en flott uke.

 

Klem fra Biggirl

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

Heisann! Ja, jeg har lest og registrert!!! La inn en melding til deg også!

 

Ha en fin uke!

Hilsen Surrehue XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyrog har nå brukt Reductil i 7 uker. Er spent på morgendagens veiing og måling! Håper vekta kan rapportere med litt nedgang!!

 

Etter behandling i dag tok jeg en runde med styrketrening. Tilsammen ble det 2 trimpoeng. Håper jeg klarer en økt til i denne uka. Det strammer opp og det trenger jeg. Samtidig vil jeg gjerne være ute i naturen nå mens det er så flott vær! Når det blir regn, kaldt og glatt, blir det verre...

 

Ha en fin solskinnsdag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipinard

Hei!

Nå har jeg lest deler av tråden din. Jeg skal til legen mandag, og er jeg tøff nok spørr jeg om reductil. Er redd BT mitt stopper muligheten - men må i alle fall spørre. Hvorfor fikk du 15 mg og ikke 10 mg med en gang? Har du merket noen bivirkninger?

 

Hvordan gikk veiingen i dag forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål 09.10.07;

 

Vekt; 94,2 (-400g)

Hals; 37 (-0,5)

Overarm; 34

Bryst; 110,5(-1,5)

Under bryst; 90 (-1)

Midje; 96

Ende; 112,5 (-0,5)

Lår; 66

 

Denne uka var ikke vektnedgangen så stor. 400 gram. Men det er nesten en pakke med melange, og det er jo litt! Hadde håpet på mere, men med vin og sjokolade i helga så var visst det for mye forlangt! Jeg hadde 16,4 trimpoeng! Det er bra! Har også begynt med styrketrening, så det kan være at musklene binder litt vann. Mistet 3,5 cm siste uke. Tortalt 21,5 cm de siste 7 ukene. Håper midjen kan miste litt neste uke.....

 

Hvordan har det gått med deg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har jeg lest deler av tråden din. Jeg skal til legen mandag' date=' og er jeg tøff nok spørr jeg om reductil. Er redd BT mitt stopper muligheten - men må i alle fall spørre. Hvorfor fikk du 15 mg og ikke 10 mg med en gang? Har du merket noen bivirkninger?

 

Hvordan gikk veiingen i dag forresten?[/quote']

Hei på deg! Hyggelig å se ett nytt navn her inne! kikka gjennom tråden din, og så ble forbindelsen brutt... men nå skal jeg få svart deg.

 

Legen min sa at de ofte måtte opp på 15 mg for å se virkning. Hadde mye munntørrhet før, ikke så mye nå. Første uka var jeg skikkelig søvnløs, men det gikk også over, heldigvis! Ellers alt bra! Lykke til og skriv gjene en melding om hvordan det går!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Hyggelig å se ett nytt navn her inne! kikka gjennom tråden din' date=' og så ble forbindelsen brutt... men nå skal jeg få svart deg.

 

Legen min sa at de ofte måtte opp på 15 mg for å se virkning. Hadde mye munntørrhet før, ikke så mye nå. Første uka var jeg skikkelig søvnløs, men det gikk også over, heldigvis! Ellers alt bra! Lykke til og skriv gjene en melding om hvordan det går!

 

Klem fra XXL[/quote']

okei, jeg må ha argumentene klare før legetime føler jeg :( Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Gratulerer med nedgang, selv om det ikke var så mye som du håpet på, så er jo det borte nesten en pakke margarin som du sier det selv :D

 

Jeg har veiedag i dag, og er skikkelig spent som vanlig :(

 

Ha en fortsatt flott uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned XXL' date=' så ingen grunn til å henge med hode. Så bra at du faktisk går ned da. Så grattis med det:D[/quote']

Takk! Jeg henger ikke md hodet, men skulle jo ønske at alt kunne forsvinne fort! Men, men, har jo skjønt at ting tar tid! Så lenge jeg går ned, formen blir bedre og helsa fortsetter i samme spor er jeg skjeleglad!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang' date=' selv om det ikke var så mye som du håpet på, så er jo det borte nesten en pakke margarin som du sier det selv :D

 

Jeg har veiedag i dag, og er skikkelig spent som vanlig :(

 

Ha en fortsatt flott uke

 

Klem fra Biggirl[/quote']

Hei og takk for melding! Ja, det er faktisk litt, 400 gram!

 

Lykke til på vekta i dag. Er spent på hvordan det går! Ha en fin uke du også!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl!

 

Jeg ser at du starta på 15mg, jeg fikk ikke starte på det jeg, legen min sa at det var mest vanlig å starte med 10mg, for da slapp en veldig mye av bivirkningene som kunne bli sterkere ved å begynne på 15mg i stede for 10mg. Men på neste legetime så skal jeg spørre om jeg kan få begynne på 15 mg jeg også.

 

Men denne uka så gikk jeg ned 600gram så det er jo ikke så ille da, kunne gjerne vært mer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål 09.10.07;

 

Vekt; 94' date='2 (-400g)

Hals; 37 (-0,5)

Overarm; 34

Bryst; 110,5(-1,5)

Under bryst; 90 (-1)

Midje; 96

Ende; 112,5 (-0,5)

Lår; 66

 

Denne uka var ikke vektnedgangen så stor. 400 gram. Men det er nesten en pakke med melange, og det er jo litt! Hadde håpet på mere, men med vin og sjokolade i helga så var visst det for mye forlangt! Jeg hadde 16,4 trimpoeng! Det er bra! Har også begynt med styrketrening, så det kan være at musklene binder litt vann. Mistet 3,5 cm siste uke. Tortalt 21,5 cm de siste 7 ukene. Håper midjen kan miste litt neste uke.....

 

Hvordan har det gått med deg????[/quote']

 

Hei :)

 

Så flott at du har gått ned enda mere denne uken, 400 gram det er nå nesten en pakke med melange det og det er nå kjempe bra. Og 3,5 cm, flott og hura for deg du står på og gir deg ikke.

 

Oii så flink du har blitt å trimme, står på sombare det. Ja det er gått mulig at du får mere belønning senere når du har trent styrke noen dager, du vill i alle fall merke det på cm.

 

Stå på videre nå, dette klarer du, jeg er der og heier deg videre.

 

Ha ei flott uke og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...