Gå til innhold

The long and winding road... :->


Gjest tsj

Anbefalte innlegg

haha, jeg og ler angående planken, og du snakker om feit. Jeg er som en diger hval som har strandet på land :rolleyes::)

 

Men det er bare å fortsette, for jeg kjente at den tok virkelig godt på hengemagen og de musklene som er laaaaaangt der inne. Har du sett den filmen som heter noe med Yaya søstrenes hemmelige et eller annet, jada. Med Sandra Bullock. Den ene gamle damen ser på et bilde av seg selv da hun var ung og sier: "Den som hadde slike lår igjen. Og venninnen svarer tørt: Du har de nok fremdeles, de er nok et sted langt der inne." Ler godt av den kommentaren. Tenk da, laaaangt inni denne kroppen er det en lekker jente, hahahaha.

 

Ha en fantastisk dag.

 

Klææææææm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Ha en superfin helg på fjellet da. Å husk å ikke pakke ned masse usunt, i tilfelle gjester osv... Der brenner jeg meg hvergang. For gjett hvem som spiser det opp? Ikke gjestene ihvertfall.

Håper du får bevegd deg masse i helga da, hvis du da ikke er så støl at du hyler.:rolleyes:

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare henge meg på å rope jeg også. Som Janne skriver om du virkelig har skeiet ut så er vi her.

Jeg er skikkelig nysgjerring på helgen din.

 

Håper du ihvertfall har kosa deg messe

 

Klem Lena:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler godt nå pga meldingene deres (Janne, Lena og Vilde), jeg har så avgjort ikke skeiet noe særlig ut, det eneste kanskje, er tacos på lørdag, MEN jeg har gått tur, 1 time på lørdag og 2,5 time på søndag! Og i dag har jeg holdt på siden vi kom hjem fra kl 12.00 til nå, ca 21.00 med arbeid i gangen, har vasket, tatt vekk et motbydelig teppe og tapetsert til den store gullmedalje. Og jeg er ikke ferdig ennå, men det blir så fiiiiint. :) Jeg må bare si det, er litt på kanten her nå, men da jeg fikk ut det forhatte teppet, vel, det var nesten bedre enn sex. Hehehe.

 

Og nå skal jeg inn på Vilde og Trude sin konkurransetråd og skrive opp skritt og poeng for uke 39.

 

Klemmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tsj,

har stor glede av dine innlegg, så tenkte jeg skulle legge inn en hilsen til deg. Det var så fint å lese om dine turer til England, så jeg fikk lyst til å reise dit jeg også. Jeg elsker å reise på tur, men eneste gangen jeg har vært i England var en Londontur for 2 år siden.

 

Det var en opplevelse, som jeg gjerne gjentar neste år. Men har også lyst til å oppleve mere av England.

 

Ønsker deg lykke til med vektreduksjonen! Dette klarer du bra:)

 

Ha en fin kveld!

 

Klem fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Så flink du har vært, både med mat, morsjon og opp-pussing! Kan skrive under på at det å bli kvitt noe man har ergret seg over i lang tid kan være bedre enn selv den beste sexen *knis*

 

Lo meg skakk av sykkelturen din, en gjenkjennende latter altså. Det er virkelig motiverende når man blir tatt igjen på den måten, da vekkes virkelig konkurranseånden i meg. Jeg skal for p***** ikke bli tatt igjen av oldinger altså! Men bare vent, med den treningen du bedriver om dagen så sykler du veldig snart opp bakkene!

 

Og jada, langt der inne er det flat mage, spretten rumpe og stramme lår og vet du hva, vi skal jammen lure dem frem igjen!

 

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude og velkommen hjem:)

Hørtes ut som dere har hatt en kjempe fin tur. Så flink du er til å gå. Kjempe bra:)

Gøy å pusse opp...ihvertfall når man er ferdig.

Ha en fin uke.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tsj' date='

har stor glede av dine innlegg, så tenkte jeg skulle legge inn en hilsen til deg. Det var så fint å lese om dine turer til England, så jeg fikk lyst til å reise dit jeg også. Jeg elsker å reise på tur, men eneste gangen jeg har vært i England var en Londontur for 2 år siden.

 

Det var en opplevelse, som jeg gjerne gjentar neste år. Men har også lyst til å oppleve mere av England.

 

Ønsker deg lykke til med vektreduksjonen! Dette klarer du bra:)

 

Ha en fin kveld!

 

Klem fra queen[/quote']

 

 

Tusen takk for koselig melding! Ja, tur til England kan så avgjort anbefales. Har bestemt at ungene og jeg skal dit neste sommer. Det blir nok litt annerledes når jeg har med ungene, men ikke på noen negativ måte. Det blir bare en annerledes opplevelse av England enn da jeg reiste alene. Men vi har tenkt å kjøre, ha med et stort telt, slik at vi har det som et alternativ til bed & breakfast og hotell. Har lyst å reise til Skottland først, så nedover England og muligens innom Irland. Og det som er kjekt er at ungene har veldig lyst til dette også. Gleder meg allerede til neste sommer. :)

 

Angående vektreduksjon så føler jeg at jeg er godt igang. Skulle veid meg i morges, men var ikke hjemme, og da vi kom hjem hadde jeg spiste frokost. Veier meg alltid før frokosten, så jeg skal heller gjøre det i morgen tidlig.

 

Lykke til med vektreduksjon, queen. Stå på og gi aldri opp, selv om enkelte dager er pyton, så stå imot ønsket om å gi opp, for selvfølelsen har ikke noe godt av det. Jeg går alltid innom disse sidene, har sagt det mange ganger og kommer til å si det igjen, men alle disse fantastiske jentene som er innom de forskjellige trådene her, motiverer meg til tusen! Tusen takk til alle! Jeg innbiller meg at jeg har gått mer ned, men sikker er jeg selvfølgelig ikke. Er spent på morgendagen.

 

Ok, ønsker deg en fin uke og lykke til videre.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært' date=' både med mat, morsjon og opp-pussing! Kan skrive under på at det å bli kvitt noe man har ergret seg over i lang tid kan være bedre enn selv den beste sexen *knis*

 

Lo meg skakk av sykkelturen din, en gjenkjennende latter altså. Det er virkelig motiverende når man blir tatt igjen på den måten, da vekkes virkelig konkurranseånden i meg. Jeg skal for p***** ikke bli tatt igjen av oldinger altså! Men bare vent, med den treningen du bedriver om dagen så sykler du veldig snart opp bakkene!

 

Og jada, langt der inne er det flat mage, spretten rumpe og stramme lår og vet du hva, vi skal jammen lure dem frem igjen!

 

Ha en flott uke![/quote']

 

 

Takk for melding. Ja, det er skikkelig deilig å bli kvitt noe man virkelig hater. Et illeluktene, pestbefengt (litt overdrevet kanskje :) ) mørkegrønt filtteppe, blæærk. Og nå ligger det i bilen og skal på avfallsstasjon i morgen, jippi!

 

Angående sykling så tror jeg at bare i løpet av noen dager, så er faktisk kondisjonen blitt et hakk bedre, langt i fra bra, men bedre enn den var, og det er positivt. Til slutt skal jeg klare å sykle de hersens bakkene, det er et mål. :)

 

Ønsker deg en fin uke, stå på og gi aldri opp!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude og velkommen hjem:)

Hørtes ut som dere har hatt en kjempe fin tur. Så flink du er til å gå. Kjempe bra:)

Gøy å pusse opp...ihvertfall når man er ferdig.

Ha en fin uke.:)

 

 

Takk for koselig melding. Ja, vi hadde det så koselig. Tente på i ovnen, satt og strikket eller leste mens det blåste utenfor lørdags kveld. En lang stund hadde vi ikke tv på, så da var det temmelig fredelig, deilig. Eldste gutten min sa det er akkurat som at vi lader opp batteriene når vi er der, freden senker seg over oss, selv om vi går turer, det er bare et utrolig deilig sted, og jeg er veldig takknemlig overfor mine (eks) svigerforeldre at jeg også får bruke stedet.

 

Ja, oppussing er i hvertfall slitsomt :) og kjempekjekt når man er ferdig. Hadde plan om å male utover natten, men kjenner at jeg er skikkelig trøtt.

 

Håper du får en kjempefin uke.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Heisann! Høres ut som et flott sted å være, godt du får bruke stedet selv om mannen er ute av livet ditt!

 

Du virker supermotivert om dagen, og jeg er glad jeg er her sammen med deg, for bare å lese dine innlegg, motiverer meg til å fortsette!

 

Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen og jeg er glad hvis jeg kan være med å motivere dere. :) Du er med og motiverer du også, bare så du vet det. :)

 

Håper du får en strålende dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller god ettermiddag kan man vel heller si. Hadde problemer med internett i dag, eller har problemer med internett, så kom ikke inn på disse sidene før nå.

 

Har veid meg i dag og den viste 121,7 kg, som er ned 1,6 fra forrige mandag, noe jeg er megafornøyd med. MEN, alltid en men, opp 300 gr fra torsdag. La dette være en lærepenge barn, ikke vei dere på andre dager enn VEIEDAGEN! :)

 

Nå er min kjære far her og legger gulv ute i gangen, jippi! Men stakkaren puster og peser, får skikkelig dårlig samvittighet. Men han er sta som et esel og vil ikke ha hjelpemidler som knebeskyttere o.l. Lurer på hvem jeg ligner på....hmmmm. :)

 

Nei, nu går jeg ut i haven min og setter meg på en benk og hviler min gangsperr vonde bakende der. Verker i hele kroppen igjen etter gårsdagen, så jada, det var skikkelig hard trim igår, det er sikkert. Og kjenner jeg er gått inn i cm, kanskje det er på tide å måle seg også, synes det er skikkelig kjedelig og vanskelig å huske på, men det hadde jo gitt resultater de dagene man ikke har gått ned i vekt. Noe å vurdere...

 

Klem til dere alle fra Trude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Håper du har fått hvilt din såre og støle bak, men du må ikke hvile alt for lenge, husk du skal ha flere trimpoeng enn Vilde og hun er rå på trening om dagen!!!!

 

-1,6 er jo virkelig supert da! Kjenner skuffelsen når man går opp etter en snikveiing, men det er jo bare så spennende å sjekke også da. Klart du har minket i cm, halvannen kilo har jo sittet et sted, f eks i den støle og o så vonde bakenden din :) Jeg er heller ikke så ivrig på det målbåndet, men det er jo et flott mål når vekta brått bestemmer seg for å stå stille!

 

Ha en flott ettermiddag og kveld! Nå skal jeg på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere har kost dere på hytta og gått turer. Å du å du for en vektreduksjon da. Du er jo bare superflink.

 

Kan tenke meg gangen din er blitt fin. Deilig med oppussing. Er bare noe dritt at man må gjøre det selv.

 

Ønsker deg fortsatt en strålende kveld.

 

Klem LEna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom for å beskrive dagen min, sånn ca. Har vært hos fysio, har kjørt ungene til faren, har vært på kino med en venninne. Det er dagen min i dag, i kort versjon. I dag er det greit med kort versjon. :) Er trøtt. Og nå er det natta.

 

God natt.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en hilsen og en ekstra motivasjonsklem,fikk en bitteliten følelse av at du trenger/trengte den just nå.

Ha en fin dag Trude,så skrivest vi etterhvert.

Du har vært kjempeflink,og jess,det er ikke lurt å veie seg ofte.

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si tusen takk for motivasjonsklemmer og hilsner, det er alltid velkomment og fungerer alltid :)

 

Jeg har kjøpt inn masse ingredienser til en skikkelig stor salat, skulle egentlig ha 2 venninner på besøk i dag, men da blir det deilig salat til middag i stedet. Den ene venninnen min er syk, så vi har utsatt det til neste uke. Hadde kjøpt inn paprika og tomat i "høstfarger", tenkte jeg skulle lage en skikkelig høstsalat. Ungene skulle få tomatsuppe, men nå blir det salat OG tomatsuppe med grove rundstykker og hvitløksbrød. NAM!

 

Håper alle har en fin dag, solen skinner fra lett skyet himmel, det er kjølig ute, men det gjør ikke noe, om høsten skal det være kjøligere. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene sønnen min sier det 15.000 ganger for dagen, en smule enerverende kanskje, og han sier at han har det fra en tyrker, fra da de var i Tyrkia i sommer.

 

Nå skal vi straks spise middag, i dag er det tomatsuppe og grove brød og hvitløksbrød og salat.

 

Og nå har jeg faktisk spist, en deilig høstsalat i tillegg til tomatsuppe og rundstykker til. En skikkelig høstmiddag. I salaten hadde jeg gule cherrytomater, mais og oransje paprika i tillegg til salaten, så det var masse farger :) Vet ikke hva det er med meg og høst, men jeg simpelthen elsker høsten! Spesielt oktober måned er fin, september også. November er fin hvis det ikke regner for mye, og de siste årene har det dessverre gjort det, men krysser fingrene for i år. Vi får se... Og så når vi kommer til desember og julemåned, da er jeg nesten som et barn, ok, mer som et barn enn vanlig da. :)

 

Nei, jeg får sette i gang, har bestemt meg for å gjøre som Rina, og vaske ned huset før jul, skal ta et og et rom av gangen. Men aller først må jeg rydde unna det forferdelige kaoset som eksisterer i mitt lille hus. Huset er lite og da blir det fort kaos. Og bare så det er sagt, når jeg sier kaos, så er det virkelig det også. Min beste venninne er perfeksjonist, så når hun sier at hun har det rotete, da har jeg problemer med å forstå hva hun mener, hehe. Jeg er også perfeksjonist, selv om det er bare i teorien :) Ellers er jeg et stort rotehue. Hehe.

 

Er i skikkelig deilig "jeg elsker høsten" humør akkurat nå, så jeg tror jammen jeg skal ta den spaserturen ganske snart, i stedet for å vente til det blir sent.

 

Men jeg bør vel rydde litt på kjøkkenet først (begynner der, så tar jeg rotet i begge stuene). Burde male litt også, men det tar jeg i morgen.

 

Kommer nok innom før leggetid, for å rapportere antall skritt og poeng bl.a.

 

Håper alle har det bra.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...