Gå til innhold

The long and winding road... :->


Gjest tsj

Anbefalte innlegg

Er innom for å si hei. Jeg er skikkelig imponert over at du fikk ut sykkelen til slutt. Det er bare helt fantastisk. Er det ikke deilig da.

Håper at alt er bare bra med deg.

Så flott med oppgaven du jobbet med sist uke. Gratulerer.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Innom for å si hei og god kveld i samme farta.

Har syklet i dag jeg og....utrooolig vondt i baken av den trimsykkelen...men allt for grete roede ;) Får ta noen knipeøvelser når man vasker opp...

Nei...jeg er stuptrøtt,og på vei i seng,ville bare innom din bok å hilse på.

Klem fra meg

ps...3 dager til klekking av kyllinger...forhåpentligvis :)

Nå er eggene snudd for siste gang i dag,og nå er det bare å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Vilde, Lena og Janne for koselige "brev". Ja, det var deilig å få sykkelen ut, har ikke fått syklet i dag for min eldste sønn klarte å trakke over da han trente basketball i går kveld. Vi har sittet i 4 timer!!!! hos legevakten i dag. Jeg har virkelig fått mensen i dag og spesielt nå i kveld er humøret mitt virkelig på bunn nivå. Jeg gremmes også av noe jeg skrev ang motivasjonsfaktor på bloggen til Evelyn, om at jeg vil bli slank for å få eksen til å angre seg osv. Jeg føler meg sååå dum i dag, men skylder på mensen, blir alltid litt dum og rar da tror jeg. Jaja, gjort er gjort, får bare bli ferdig med det, men hater virkelig når jeg sier eller gjøre noe tåpelig. Er faktisk fortsatt flink med mat, men problemet er vel flere små måltider, men jeg skeier ikke ut i hvertfall, det er sikkert og det er jeg litt stolt over, selv om jeg må innrømme at i dag hadde jeg VELDIG lyst på noe godt. Nei, nå går jeg inn i stuen og ser Medium.

 

Håper alle har det bra og takk nok en gang for fine ord, setter veldig pris på det. ;)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror enkelte kvinner ikke er helt rett satt sammen de dagene man skal ha mensen,,,snakker da for meg selv ;)

Det er en gang jeg husker,og neppe kommer til å glemme...

Jeg var vel i slutten av tyveårene.,hadde da som nå langt hår.,og jeg var sikkert lei håret,eksen,mensen og sur som sitron.

Sto å greide håret...slet for å få ut noen floker...husker den tanken jeg fikk...jeg klipper det....

bøyde hodet fremover...to ett solid grep rudt håret....lyden av saks i tykkt hår glemmer jeg aldri :)))

Måtte få min snille lillesøster til å rette på det slik at jeg kunne dra på jobb dagen etter

Det var en befriende følelse å bare gjøre det...det hjalp på pms :))

Klem fra meg

(nøyer meg m å sjeie ut litt i dag :) man modnes da )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ler jeg også, det var en morsom historie. Vet nå ikke om det stemmer med at man modnes litt etter hvert angående galskap i slike pms dager, i hvert fall ikke når det gjelder meg. Synes jeg blir bare sprøere og sprøere. Uff, håper jeg også kan modnes litt. ;) Igår kveld plaget jeg eksen med mld på mobilen og fikk til slutt beklager, beklager, beklager, beklager tilbake. Nei, slik vil jeg ikke være, for jeg er virkelig ikke slik til vanlig. Nei, nok om dette.

 

I dag skal jeg jobbe med en engelsk oppgave, og kommer til å bruke mesteparten av dagen og sikkert både kveld og kanskje litt natt. Jeg jobber alltid best under litt press har jeg funnet ut og må bli mest mulig ferdig med den i dag. I morgen skal jeg på jobb og oppgaven skal inn på fredag. Det er en 5 siders sak, så dette skal bli moro.

 

Hvis jeg trimmer, tror kanskje det hadde vært lurt, så kommer jeg til å bruke mine 2 maskiner som står i stuen. Ca 30 minutter burde være bra nok, tenker jeg. Men gjør det i ettermiddag. Etter 2 deilige og kjølige høstdager, jeg virkelig elsker kald, frisk høstluft, er regn og vind tilbake igjen. What a surprise!

Huset mitt ligger opp på en høyde, så når det blåser, føles det som om vi skal blåse vekk. Men huset har nå stått her i nærmere 60 år, så tror det står rimelig trygt, selv om det ikke føles slik. :)

 

Jeg får vel sette igang med denne oppgaven, skal bare innom de andre trådene en rask tur først.

 

Håper alle får en fin dag.

 

Klem fra en pms-gal Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude!!

Vettu hva? Jeg leste innlegget ditt hos Evelyn og jeg syns slett ikke du er dum!! Tvert i mot :) Ekser er ekser og vi er damer ;)

 

Så flink du er som ikke skjeier ut. Det er søren ikke lett alltid :-/

Lykke til med oppgaveskriving, det fikser du sikkert lett.

 

Ha en fin onsdag!

 

Klem

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du er jammen god, du. ;) Både du og Janne har reddet dagen min, og jeg overdriver ikke heller. Jeg er så glad at jeg har dere, det er egentlig litt rart, i og med at vi ikke kjenner hverandre, så gjør vi det på en måte likevel.

 

Håper du får en strålende dag. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som om du savner meg..? hehe. jeg er her inne og leser så å si hver dag men når gubben er hjemme så blir det automatisk litt mindre tid til slike sysler...har faktisk gjort mye skolearbeid siste dagene. er sånn som deg at jeg jobber best under stress så jeg utsetter gjerne ting til siste liten og er et skikkelig skippertaksperson. er nok slik når det gjelder slankingen også og er veldig i faresonen for å være en jojo,-slanker, men nå har jeg klart å holde på i flere måneder uten for store svingninger så jess, jeg er i gang!!

 

kjekt å ha dere venninner her inne og støtte seg til. gleder meg til å lese hvert nytt innlegg selv om jeg ikke er like flink å legge igjen spor,hehe.. men tenker på dere for det!

 

håper det går bra med oppgaven din og livet ellers!

hilsen may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude...PMS og mens er noe hærk. jeg har hivd ut sambo to ganger siden nyttår pga PMS. Stakkars mann. Når mensen da endelig kommer, så er jeg som ett lam. Han begynner å skjønne når det er som værst å holder klokelig munn da:)

Det å ville vise seg litt fram for eksen, det bor vel i oss alle. Se her hva du går glipp av liksom.

Lykke til med engelsken din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel for premenstruell syndrom, og premenstruell betyr vel før mensen, men jeg får det når jeg har fått mensen, muligens dagen før også. Noen andre som har det slik? Eller står jeg helt alene her? ;)

 

tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Trude du er ikke alene om slike følelser når mensen nærmer seg. Jeg for min del MÅ ha huset strøkent om mann og barn roter så er det nesten så alle havner på dør. Det liksom bare klikker i hodet mitt. Er så i 2-4 dager så går det over igjen.

Ønsker deg masse lykke til med oppgaven.

 

Må innrømme at jeg måtte le når jeg leste innleggene her.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du står på, dag etter dag, og for et pågangsmot. Hadde jeg hatt en hatt, hadde jeg tatt den av for deg, det er helt sikkert ;)

 

Du kommer til å klare alt sammen, for med den viljen er ingenting umulig for deg :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for koselige meldinger, jeg bare elsker å lese dem! ;) Er i ganske så mye bedre humør nå. Har gjort ferdig bare 1/3 av oppgaven, så jeg blir nok sittende utover natten. Og disse ungene mine klarer faktisk å mase hodet av meg. Blir helt surrete, og når jeg da prøver å konsentrere meg...... Min far var her og jobbet i dag, drev på med elektrisk sag og hammer, og jeg sverger han var ikke halvparten så bråkete som de har vært nå i ettermiddag. Noen som kjenner seg igjen her? :) Men jeg forguder de derre ungene mine, det er sikkert. Hehe.

 

Okidoki, nå må jeg fortsette med den j.....oppgaven. Jepp, kommer nok helt sikkert innom flere ganger i kveld, må ha noen pauser innimellom, sant? :)

 

Ha en fin kveld alle sammen.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/3 er zupert!! Nesten halvveis det ;)

Unger er herlig.....minsten på 3 har besøk av en i barnehagen i dag og de har i skrivende stund vært rolig i flere minutter,....hehe, halleluja for barne-tv!!

 

PMS? Mensen? hva er det? hoho.....driver ikke med sånt jeg, jeg er bare et troll generelt tror jeg :)

 

Skal ut å gå etterpå jeg......i regnet......hmm......motiver meg...anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Vilde' date=' Lena og Janne for koselige "brev". Ja, det var deilig å få sykkelen ut, har ikke fått syklet i dag for min eldste sønn klarte å trakke over da han trente basketball i går kveld. Vi har sittet i 4 timer!!!! hos legevakten i dag. Jeg har virkelig fått mensen i dag og spesielt nå i kveld er humøret mitt virkelig på bunn nivå. Jeg gremmes også av noe jeg skrev ang motivasjonsfaktor på bloggen til Evelyn, om at jeg vil bli slank for å få eksen til å angre seg osv. Jeg føler meg sååå dum i dag, men skylder på mensen, blir alltid litt dum og rar da tror jeg. Jaja, gjort er gjort, får bare bli ferdig med det, men hater virkelig når jeg sier eller gjøre noe tåpelig. Er faktisk fortsatt flink med mat, men problemet er vel flere små måltider, men jeg skeier ikke ut i hvertfall, det er sikkert og det er jeg litt stolt over, selv om jeg må innrømme at i dag hadde jeg VELDIG lyst på noe godt. Nei, nå går jeg inn i stuen og ser Medium.

 

Håper alle har det bra og takk nok en gang for fine ord, setter veldig pris på det. ;)

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Kjære Trude :)

 

Ja, ja slik kan det gå, her hos meg har det den siste uken gått veldig fort i svingene, det har vært veldig hektisk, jobb, møter og trimming har tatt mye tid.

 

Da jeg i dag skulle sette meg ned å svare på innleggene i bloggen min, så svarte jeg på det ene innlegget ditt, men det andre har jeg på ett eller annet vis klart å overse, hvordan vet jeg ikke, for jeg er veldig nøye med å svare alle som er innom meg, for akkurat det syns jeg er veldig viktig og det gjør jeg i takknemmelighet over at dere følger med meg og kommer med oppmuntrendes ord. Kankskje har jeg klart å overse det fordi jeg allerede da hadde skrevet et svar til deg, ikke vet jeg i alle fall, men belager, var ikke meningen å ikke gi deg en tilbakemelding på dette innlegget.

 

Så til selve innlegget, du skal ikke føle deg dum i alle fall, av og til må en bare få lov til å si ting og en gang i måneden er det nå slik at en får lyst til å gjøre ting man egenltig ikke skulle ha gjort. Det er nå også meningen det at en skal få lov å si hva en mener og komme med ting inne på bloggen min visss du skjønner hva jeg mener?, setter pris på ærlighet og att man skriver det man mener.

 

Ville bare ha sagt dette at du i alle fall ikke skal føle deg dum, av og til har man bare lysst til å si ting, og man gjør ting av og til som man ikke helt tenker over.

 

Håper det går bra med deg, Trude, setter utrolig pris på deg og alle tilbakemeldinger og innleggene jeg får i fra deg.

 

Men nå skaljeg avgårde og hente min datter på trening, hun er for øvrig nesten umulig å være sammen med en gang i måneden ( er 15 år ).

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/3 er zupert!! Nesten halvveis det ;)

Unger er herlig.....minsten på 3 har besøk av en i barnehagen i dag og de har i skrivende stund vært rolig i flere minutter' date='....hehe, halleluja for barne-tv!!

 

PMS? Mensen? hva er det? hoho.....driver ikke med sånt jeg, jeg er bare et troll generelt tror jeg :)

 

Skal ut å gå etterpå jeg......i regnet......hmm......motiver meg...anyone?[/quote']

 

Regn kan være helt herlig det, :) (Hjalp det??? hehehe)

 

Etter min mening så hvis jeg bare er varm og tørr, og ellers i godt humør, som det virker som du alltid er :) , da pleier det å være kjekt å gå tur, uansett vær. Pleier å synes at det er ekstra godt å komme inn igjen etterpå, og hvis jeg da tar meg en varm dusj, på med noen deilige plagg og bare koser meg etterpå, vel da er det virkelig verdt den turen i regnet. Ta med deg noe musikk på ørene, hvis du synes det er lettere å gå til det.

 

Vel, jeg forsøkte å motivere deg, men tror du finner mye motivasjon i deg selv, siden du er et troll mener jeg, hihi.

 

Håper du får en finfin tur i regnet.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som jobber med oppgaven. Håper bare at ikke øya går i kors.

Tusen takk for innlegg på bloggen. Det er så godt at noen bryr seg.

 

Ellers så fikk jeg trent i dag og det var deilig. Har vært å lest på bloggen til May og jeg er så enig med deg.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og håper at det ikke blir så altfor sent.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt til kl 02.00 i natt, da holdt jeg på å sovne over bøkene og maskinen. Har gjort ferdig 2/3 av den h....oppgaven, og nå er det altså bare 1/3 igjen. Hvis jeg bare våkner nå, og det er ikke sikkert, så skal jeg prøve å få den siste ferdig før jeg går på jobb i dag. I hvertfall det grøvste av den. Har ikke så lyst å sitte utover natten. Vet dere hva som er ganske så rart. Jeg har alltid sett på meg selv som et typisk B-menneske (og er det nok også :) ) men nå i det siste, faktisk etter jeg endret alle disse dårlige matvanene mine til mye bedre vaner, så har jeg ikke lyst til å sitte utover natten lenger, jeg er virkelig trøtt om kvelden og vil bare sove! Det synes jeg er ganske utrolig og flott også. Jeg legger meg fremdeles litt for sent, men adskillig tidligere enn det som er vanlig for meg. Skal endre de vanene enda mer, så kanskje jeg kan "sprette opp" om morgenen uten problemer? Hehe, kanskje jeg er litt for optimistisk nå.

 

Har bestemt meg for å gjøre som May, og begynne å spørre meg selv om HVA jeg skal trene i dag og ikke OM jeg skal trene i dag. Men begynner i morgen med det. Lover! Skal skrive det inn her hver dag, slik at jeg ikke kan vri meg unna.

 

Nei, jeg må ha kaffe, det er sikkert. Og litt frokost. Håper alle mine venninner her får en strålende dag, at solen skinner på dere, (den må jo være et sted, for den er ikke her ;) ) og at dere klarer å være så sunne som mulige. Trim litt for meg da dere, haha.

 

Stor klem fra Truden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA skal du trene...imorgen? Hehe!!

 

Synd du er flink jeg.

Og det der med søvnen er jeg helt med på. Henger nok sammen med hele livsstilendringen. man spiser sunt og beveger seg mer = mer overskudd. Og den som sover spiser ikke ;) Før kunne jeg godt finne på å sitte oppe til 01.00....og da var det jo godt med noe å dytte i ansiktet....ble ofte sjokolade. Ikke rart man blir doven og lat og ikke minst tjukk...*ler* Men den stilen der er history nå!!

 

Vi tastes Trude- stå på og ha en superfin dag i regnet. Her i Oslo er det overskya og vått på bakken, håper det blir bedre i helga :)

 

Og du? Når vi har gått ned 40 kilo alle sammen så treffes vi og tar ett glass vin eller fem ikkesant?

 

Stor klem

fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med å møtes og ta 1-10 glass med vin (hehe) er jeg helt med på. Når vi alle er mer eller mindre ved målet vårt, da bare MÅ vi treffes og feire det! Med gulrot og selleri! ;) Hehe.

 

Ha en super dag.

 

tjobing (har drukket en kopp kaffe nå.....og den virket!!!)

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am FINISHED! Har bare litt finplukking igjen og det tar jeg etter jobb i kveld. Guuuuuh for en lettelse. Og dette er første gang jeg er ferdig med en oppgave dagen FØR jeg skal levere den inn. Jeg pleier å sitte i hvertfall et godt stykke ut på natten. Har i et par tilfeller også sittet gjennom hele natten og sitter og skriver fremdeles når det er bare 1 time til den skal leveres. Men ikke denne gangen. YES, YES, YES!.

 

Nu skal jeg ha lunsj, og så skal jeg gjøre meg klar for jobb. ;)

 

Ciao

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb, og venter på at posten skal komme slik at jeg kan stenge ekspedisjonen. Etterpå skal jeg ned i mottak og skrive notater til den store gullmedalje. Det er mye arbeid og for få arbeidere, som regel.

 

Stikker nok innom før jeg legger meg i kveld.

 

Ha en fin torsdagskveld da dere.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...