Gå til innhold

The long and winding road... :->


Gjest tsj

Anbefalte innlegg

God morgen ;)

 

Håper oppgaven ble ferdig, og at du har det bare bra, her går det meste på skinner fortiden, maten, trimmen og jobb går av seg selv. Det eneste som mangler nå er at vekten begynner å gå nedover også, men trøster meg med at cm går nedvoer og det er nå også viktig.

 

SÅ flink du er som har fått så mange trimpoeng, du står på og gir deg ikke du, pusser opp og står i, jammen med det er du flink. Beundringsverdig ;)

 

Jeg skulle egentlig ut å gå en tur før jobb i dag, men det skar seg, regn og vind setter en stopper for det, frister ikke, må nå ut på jobb også, så da får det holde, skal heller gå en lang tur i kveld, nesten slik at jeg må ut nå om dagen, positivt det da.

 

Ha en flott dag Trude, nå skal jeg dra avgårde på jobb. Vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

God morgen! Neida, Janne, jeg sovnet ikke over bøkene ;) . Gjorde ferdig den ene oppgaven og gikk og la meg kl 01.00. Men sov dårlig i natt. Tror det har noe med tonnet med støv som jeg (og mine barn) har pustet inn pga pussingen :D

 

Kjenner det ligger mellom øynene mine og murrer. Jaja, det går vel over.

 

Nå skal jeg gjøre den andre oppgaven og sende det inn over mail, (en flott oppfinnelse ;) )

 

Har satt på skrittelleren. Har planer om en tur i kveld og ikke altfor sent. Håper vi får litt snø før jul i år, for det er så herlig å gå seg en tur om kvelden da, da er det mye lysere og triveligere, og det gjør liksom ingenting om man går sent heller da.

 

Matmessig har jeg vært flink denne uken, men har ikke klart å ligge helt på det kalorinivået jeg skal, som er 1900 kcal. Får prøve å justere det.

 

Nå skal jeg innom dere andre. Ha en super dag alle sammen.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Neida' date=' Janne, jeg sovnet ikke over bøkene ;) . Gjorde ferdig den ene oppgaven og gikk og la meg kl 01.00. Men sov dårlig i natt. Tror det har noe med tonnet med støv som jeg (og mine barn) har pustet inn pga pussingen

 

Kjenner det ligger mellom øynene mine og murrer. Jaja, det går vel over.

 

Nå skal jeg gjøre den andre oppgaven og sende det inn over mail, (en flott oppfinnelse ;) )

 

Har satt på skrittelleren. Har planer om en tur i kveld og ikke altfor sent. Håper vi får litt snø før jul i år, for det er så herlig å gå seg en tur om kvelden da, da er det mye lysere og triveligere, og det gjør liksom ingenting om man går sent heller da.

 

Matmessig har jeg vært flink denne uken, men har ikke klart å ligge helt på det kalorinivået jeg skal, som er 1900 kcal. Får prøve å justere det.

 

Nå skal jeg innom dere andre. Ha en super dag alle sammen.

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Hei!!

Oppgave over mail er så flott. Internett i det hele tatt er så genialt :D

Håper du har det bra, tross oppussingsstøvet. Du får trøste deg med at det blir veldig pent i gangen din når dere er ferdig.

 

Så flink du er som prøver å spise 1900. Jeg ligger stort sett og vaker rundt 1500, og så lenge jeg går ned fortsetter jeg med det....selv om det kanskje ikke er anbefalt.

 

Lykke til med oppgavelevering og alt - vi skrives i kveld.

 

Stor klem fra Vilde

 

PS! Skulle vi hatt oss en konkurransetråd å skrive inn skritt og trimpoeng?

 

PS2! Kos deg i sola!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående kcalorier så ligger jeg også på ca 1500, og synes det er sprøtt at jeg ikke klarer mer. Men det er den regelmessigheten som gjør det, tror jeg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare 1900, da blir det usunn mat inne i bildet og det blir jo helt feil.

 

Vi kan godt ha en "konkurransetråd" ;) Hva skal vi kalle den da? Du kan finne på noe, støvet har tetnet til hjernen min, hihi.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare en tur innom å ønske deg en god natt. Håper du blir fornøyd med gangen din. Støv blir det når man pusser opp. VI pusset opp trappeoppgangen i sommer og jeg er kjempefornøyd, men fy for en vaskejobb det ble når vi var ferdige.

 

Håper at det går bra med deg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og nedturer det må man regne med sant? I dag har jeg klart 613 skritt på telleren, jada. Det har gått i hodepine, soving og først greie barn men så et veldig vanskelig yngste barn. Han er en liten tøffing, og jeg bare må være streng med ham ellers er jeg redd at temperament og oppførsel vil "skli ut". Og det akter jeg å hindre så godt jeg kan. Han ligner sin far som ble dullet med og skiftet klasse sånn ca 5-6 ganger fra barneskole. Need I say more... Så vi har altså hatt en hektisk ettermiddag og kveld, men det kommer til å gå bra, bare at jeg blir utslått av det.

 

Men i morgen er atter en dag og jeg skal ut på tur uansett om jeg er halvdød eller ikke. Vi er lovet fantastisk vær i morgen og det skal jeg ha med meg! Og ikke minst jeg skal ha flere skritt på telleren min, det bør bli nærmere 10.000 i morgen, for nå leder Vilde skikkelig :rolleyes: (heia Vilde :) ) I dag har jeg klart patetiske 613 skritt og 0 trimpoeng. Har ikke mer enn litt over 1500 kcal i dag heller.

 

Og nå går jeg og legger meg. Sov godt alle sammen, jeg forstår ut i fra alle meldingene at dere mest sannsynlig allerede sover.... :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Det er garantert ikke den siste nedturen. Synd men sant! Og er det noe som engasjerer og utmatter oss så er det når det er noe med ungene, ikkesant? Noen ganger skjer det ting som er tusen ganger viktigere enn å sanke skritt og trimpoeng - og i dag var en sånn dag! Barna kommer jo først, og du gjorde sikkert det du måtte gjøre.

Jeg håper du og yngstemann får en bedre dag i morgen :rolleyes:

 

Joda, jeg er våken. Var egentlig på tur til å legge oss, men så husket jeg at vaskehjelpen kommer i morra...og da må det ryddes i "hue og ræva". Har bare litt igjen nå før jeg stuper i seng....z-z-z

 

Natta Trude

klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem :rolleyes:

Håper det går bedre i dag m dere.er tøfft når det står på.Men som Vilde sier,man må regne med opp og nedturer,garantert.

Skal sende varme tanker til både deg og gutten din,han har det nok ikke lett han heller.

Som jeg har fortalt deg før,har en gutt m adhd,og en del ting som ikke takles,kommer som sinne.

Husker i 1 klasse...han kom fra skolen,gråtende,og fortalte at"mamma,jeg blir så sint,at jeg bare gråter",og så ble han sittende å sjelve av sinne og frustrasjon da han gjenomgikk episoden på nytt.

Men søk hjelp,og gi deg ikke,jeg måtte flytte før min gutt fikk hjelp,kunne likegreit ha snakket til ei bjørk på den forige skolen han gikk på.

 

Nå går han i 10,og får støtte,hjelp og bacup når han trenger det.Medisiner vil han ikke ta,men han anbefales å bruke dem. Har m konsentrasjonen å gjøre.

Så...er fæl til å fortelle om meg og mitt,håper det ikke blir negativt,...men det er litt fordi jeg tror at flere foreldre kan synes det er godt å høre andres erfaringer.

Som regel sliter man alene,og foreks adhd,..er blitt ett sjelsord nesten,noe mange andre foreldre rister på hodet av,og mener det er foreldenes innkompetanse som slår ut.

 

Ønsker dere en fin dag,og som sakt,varme tanker fra meg

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude:)

Sånne dager kommer og går. Men det er jo de dagene man faktisk får gjort litt trim som teller. Så ikke la deg slå ut av det da.

Er ikke så lett for deg å være alene med barna, men så bra at du ikke lar det skure og gå, men setter grenser for de. Det kommer du garantert til å ha igjen for. Har alltid fått høre at jeg er streng mot mine, samtidig får jeg også mye skryt fordi de er veloppdragene og stort sett snill og grei. Både mot oss, eldre familie medlemmer og venner. Og venners foreldre. Alltid blid og hyggelig disse unga dine sier de.Å det varmer et mors hjerte:)

Men tror han på 16 snart kommer til å gjøre meg gal... Men det er an annen historie. :rolleyes:

Ha en fin dag, så håper jeg den blir bedre enn igår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Truden :)

Håper sola skinner på deg i dag, sånn generelt sett.

 

Jeg sitter nå og dingler på jobben, kommer ikke skikkelig i gang! Mye mer moro å lese / skrive her inne :rolleyes:

 

Vi tastes da,

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem :rolleyes:

Håper det går bedre i dag m dere.er tøfft når det står på.Men som Vilde sier' date='man må regne med opp og nedturer,garantert.

Skal sende varme tanker til både deg og gutten din,han har det nok ikke lett han heller.

Som jeg har fortalt deg før,har en gutt m adhd,og en del ting som ikke takles,kommer som sinne.

Husker i 1 klasse...han kom fra skolen,gråtende,og fortalte at"mamma,jeg blir så sint,at jeg bare gråter",og så ble han sittende å sjelve av sinne og frustrasjon da han gjenomgikk episoden på nytt.

Men søk hjelp,og gi deg ikke,jeg måtte flytte før min gutt fikk hjelp,kunne likegreit ha snakket til ei bjørk på den forige skolen han gikk på.

 

Nå går han i 10,og får støtte,hjelp og bacup når han trenger det.Medisiner vil han ikke ta,men han anbefales å bruke dem. Har m konsentrasjonen å gjøre.

Så...er fæl til å fortelle om meg og mitt,håper det ikke blir negativt,...men det er litt fordi jeg tror at flere foreldre kan synes det er godt å høre andres erfaringer.

Som regel sliter man alene,og foreks adhd,..er blitt ett sjelsord nesten,noe mange andre foreldre rister på hodet av,og mener det er foreldenes innkompetanse som slår ut.

 

Ønsker dere en fin dag,og som sakt,varme tanker fra meg

Klem[/quote']

 

 

Tusen takk for det du fortalte om gutten din, det minner litt om min. Tror ikke han har adhd, men jeg begynner jo å lure av og til. Men han er fryktelig lik faren sin i humør og temperament, kan være så utrolig snill og sjarmerende og så på et blunk, ...er han det ikke lenger. Det er fint at du forteller om deg og ditt og ja, det hjelper for meg å høre om det. I dag har jeg sovet halve dagen bort, denne nydelige dagen, kunne rive håret av meg, men slik blir jeg når jeg blir nedfor, jeg sover og sover. Og det er ikke den rette måten å takle ting på, så nå har jeg bestemt meg for en lang sykkeltur. Jeg sto ikke opp i dag da yngstemann skulle på skolen, de 2 eldste har klart seg lenge alene om morgenen, synes det er viktig at de lærer å klare seg selv, så jeg har insistert på at de f.eks lager matpakke selv, og det er noe jeg ikke angrer på. Yngstemann har også begynt å lage den selv, og han klarte seg helt fint i morges, humøret hans var mildt og fint, men jeg kom meg ikke opp av den sengen. Jaja.

 

Tror epilepsien kan ta sin del av skylden for en del ting når det gjelder yngstemann, har lest litt om det og vanskeligheter med konsentrasjon er jo en del av det.

 

Nei, nå drikker jeg opp teen min og setter meg opp på sykkelen min. Teller den lille tingen skritt da? Håper virkelig det, for det blir en lengre tur i dag. :)

 

Takk for alle koselige meldinger og trøst, jeg setter veldig pris på det. Skal komme innom og svare på de forskjellige når jeg er tilbake igjen.

 

Ha en veldig fin dag da, alle sammen.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude:)

Sånne dager kommer og går. Men det er jo de dagene man faktisk får gjort litt trim som teller. Så ikke la deg slå ut av det da.

Er ikke så lett for deg å være alene med barna' date=' men så bra at du ikke lar det skure og gå, men setter grenser for de. Det kommer du garantert til å ha igjen for. Har alltid fått høre at jeg er streng mot mine, samtidig får jeg også mye skryt fordi de er veloppdragene og stort sett snill og grei. Både mot oss, eldre familie medlemmer og venner. Og venners foreldre. Alltid blid og hyggelig disse unga dine sier de.Å det varmer et mors hjerte. Men tror han på 16 snart kommer til å gjøre meg gal... Men det er an annen historie.

Ha en fin dag, så håper jeg den blir bedre enn igår [/quote']

 

 

Takk for trøstende ord, og ja, jeg har fått igjen jeg også for å være streng. De to eldste er virkelig greie gutter, og jeg får skryt av dem overalt, fra skole og familie og venner. Det varmer et mors hjerte, ja. :rolleyes: Yngstemann er den det er vanskeligst å være streng mot, og desidert den det er viktigst å være streng mot, så det er litt av et dilemma. Men han har husarrest denne uken, fordi han har svart meg surt og frekt og jeg mener at hvis jeg finner meg i det, blir det i hvertfall ikke bedre, og jeg ser at han forstår det. Han er også virkelig snill når han er blid, så det er så frustrerende når han snur fullstendig om. Menmen, det skal nok gå, for jeg gir meg ALDRI.

 

Nå skal jeg ut og sykle en laaaang tur, det er andre gang jeg er ute og sykler, og på tide. Får høre det av nettopp yngstemann. :)

 

Ha en kjempefin dag, rina.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Det er garantert ikke den siste nedturen. Synd men sant! Og er det noe som engasjerer og utmatter oss så er det når det er noe med ungene' date=' ikkesant? Noen ganger skjer det ting som er tusen ganger viktigere enn å sanke skritt og trimpoeng - og i dag var en sånn dag! Barna kommer jo først, og du gjorde sikkert det du måtte gjøre.

Jeg håper du og yngstemann får en bedre dag i morgen :)

 

Joda, jeg er våken. Var egentlig på tur til å legge oss, men så husket jeg at vaskehjelpen kommer i morra...og da må det ryddes i "hue og ræva". Har bare litt igjen nå før jeg stuper i seng....z-z-z

 

Natta Trude

klem fra Vilde[/quote']

 

 

Joda, det er bedre i dag, selv om jeg har sovet bort halve dagen, og i dag er det strålende. Jada. Nuuu skal jeg ut på sykkelen min og sykle en laaaang tur. Tar med meg lommebok og handler et sted på veien også. Har planlagt ruten og den er ikke å spøke med, typisk meg å overdrive, hehehe. Kan ikke la være, det er bare den jeg er, uansett hva det er, med unntak av mat, det skal ikke overdrives på det området mer. Vet du hva, Vilde, jeg gikk på vekten, og jada, vet at det er nei, nei og fyfy, men den viste ned 1,9 kg fra mandag!!!!!!!!! Så NÅ er jeg i adskillig bedre humør, hehehehe. Den stoppet på 121,4 kg. Nei, nå roper sykkelen på meg, har stått ute i regnet i noen dager, dakar. Nå skal den ut på tur. Håper jeg ikke punkterer.......:rolleyes:

 

Ha en strålende dag. Tror det blir mye bedre i dag her på disse kanter.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En komma niiiiiiiiiiii?? Så kjempebra Trude, jeg er sååååå misunnelig..hehe!

Nå er du ute og tråkker hjulene rundt i sola - håper du får en knallbra tur i sola og at overdrivelsen ikke var for stor :)

 

Jeg skal på foreldresamtale på skolen etterpå og motta dommen over lille store 6åringen vår :) Hun har til tider ett litt høyt aktivitetsnivå, så jeg er skikkelig spent på hvordan hun fungerer i klasserommet..:/

 

1,9 altså???? Fy søren så bra!!! Får se om jeg ikke må legge inn en aldri så liten kontrollveiing i morgen :rolleyes: Og en sykkeltur (inne) i kveld? Blir jo litt gira (panikk???) når helgen nærmer seg.

 

Ha en fin kveld da - jeg stikker innom og regger ting&tang tenker jeg. Skrittelleren står foreløpig på 3442.

 

Preikes!

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det med vrange barn er ikke lett. Mine to store er stort sett veldig greie og de finner ikke på så mye sprell, men han minste er litt av en tøffing. Etter 2 uker på skolen så merker jeg at han har fått en bedre oppførsel hjemme. Læreren er også fornøyd på skolen. Det var visst litt startvansker.

Jeg er også en streng mor. Det har de mye igjen for. Jeg er tante til noen barn og de får gjøre som de vil. Om de ikke får noe når de er i butikken så legger de seg ned å hyler og skriker. Sånn har aldri mine barn gjort.

Minsten er fortsatt en nøtt å knekke, men vi setter grenser hele tiden og han får straff som svir.(ikke bank altså) Vi tar bort goder som TV, data og enkelte leker.

Ja ja nå får jeg vel lage litt middag til gjengen.

 

Ha fortsatt en fin dag og jeg håper at du kosa deg på sykkeltur.

 

Klem LEna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en fin tur, kjenner det allerede godt. Skal ut på en lang tur med yngstemann, og turen går opp på fjellet, så det blir en 2-3 timers tur, er nok mørkt når vi er tilbake. Tror vi straffer ungene på like måter, og nei, vi bruker ikke fysisk straff. Jeg får helt fnatt av de som lar ungene sine få alt de peker på. Jeg kan være snill og kjøpe for å glede dem, men det er av og til. Mener alvorlig at de som får alt de peker på bare ender opp som ufordragelige, bortkjemte barn. Jada. Nå skal vi snart dra. Det er så herlig med den solen, må bare være så mye ute som mulig.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 2 sykkelturer i dag, den første alene og den andre med min yngste sønn, og det har vært en flott tur. Jeg er stolt over at vi har klart den turen for den var tøff for både meg og ham. Vi syklet til vi kom til en av turstiene opp til fjellet, Rundemannen, og gikk opp til et vann, satt der et par minutter og gikk ned igjen til syklene. Den spaserturen tok 45 minutter, vi var innom en butikk i ca 15 minutter og alt i alt tok turen oss 2 timer og 40 minutter! Gjett om jeg kjenner det et visst sted :) I dag har jeg altså klart 8,4 trimpoeng og jeg er veldig fornøyd med det og det foreløpige antall skritt er nå 9446 skritt. Det var en absolutt forbedring fra de andre dagene denne uken. Kjenner jeg er sulten, men skal holde ut til kl 21.00, tenker på det rina fortalte. Skal kose meg med noen skikkelig gode skiver, med masse sunt og godt pålegg, har en del kcalorier å gå på. Har for øyeblikket bare spist i underkant av 1000 kcal, men jeg spiser til jeg er mett, og ikke mer. Og TEEEEEE, jeg vil ha te. Kjenner det er blitt kjøligere nå om kveldene og spesielt når det er fint vær, det er utrolig deilig med kjølig, skarp høstluft. Yes, me like it.

 

Vil si en ting angående sykling. Jeg klarer ennå ikke oppover bakker. Ikke tjangs for meg på dette stadiet. Men jeg har som mål å en dag ikke ha noe problem med å komme meg opp disse bakkene. I dag, tidligere i dag, ble jeg forbikjørt av 2 guttunger, og selvfølgelig vanlige spreke, .......og en gammel mann som først stoppet og så ut som om han trengte oksygentilførsel (jeg syklet først forbi ham), men jaggu kom han ikke pesende forbi meg! Og da jeg gikk og peste opp bakkene med sykkelen ved siden, da ble jeg forbigått av en blind mann med hund! Og en eldre dame! Var det noe mer med det samme??? :rolleyes: Kan ikke annet enn å le, men en dag skal det ikke være noe problem i det hele tatt. Basta.

 

Nei, nå skal jeg hjelpe lillegutten min med lekser, vet det er sent, men vi var altså på denne sykkelturen, og i dag bare måtte vi være ute. Han skal uansett snart legge seg, men noen oppgaver må gjøres og kjenner jeg ham rett, trenger han litt hjelp. Har ikke tålmodighet til å lese oppgavene skikkelig. Noen som kjenner seg igjen der? Er noen av barna deres skikkelig utålmodig når det gjelder å gjøre lekser, spesielt med matte og diverse spørsmål, forresten alt?

 

Nå skal jeg lage meg min elskede engelske te og tenne stearinlys i stuen. Men jeg skal jammen ta å gjøre planken, har vært flink i dag, og nå skal jeg prøve den. Etterpå skal jeg ha kvelds, orker ikke vente en time til. :)

 

Håper alle har en fin kveld.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå har jeg prøvd denne planken og forstår hvorfor man sier at den er vanskelig, selv mener jeg på grensen til det umulige. Jeg klarte 3 stykker. Skal prøve 4 i morgen og se om jeg ikke er vel optimistisk med å øke 1-2 hver gang! :rolleyes:

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg er imponert Trude:D 8,4 trimpoeng på en dag er jo helt utrolig.

Jeg tok også planken idag. 5 stk mens jeg telte til ti. Kan love at jeg datt fort ned når 10 tallet kom.:rolleyes:

Dattera mi er ganske flink å gjøre leksene, men eldstemann var et mareritt når han gikk på ungdomskolen. Nå går han på vidregående, å jeg mener da at han er stor nok til å gjøre lekser sjøl uten min masing.

kos deg med teen, så tatses vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig sliten, og jeg kjenner det enormt i min diiiigre bakdel, at den har blitt meget mye brukt i dag, hehe.

 

Nå sier jeg god natt til alle, håper alle har hatt en strålende dag i nydelig vær.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser dine innlegg,...så lever jeg meg så inn i det,du beskriver det på en fantastisk måte :rolleyes:)

Blind mann...og eldre dame.........ler og ler...:))

 

Takk for innlegg i dagboka mi,går fint m gutten min...som egentlig er blitt en staselig ung mann...:) mamma stolt ja..

Han tar når jeg minner ham på det.Men nå fikk jeg ett tips om å la skolen ta seg av medisinene.Da kommer hjemmesykepleier på skolen hver mandag m doseringsboks,slik at han går på kontoret å får en tab etter lunj,og kommer han ikke dit,så minner læreren på det diskre.

Han liker ikke ta dem,fordi han blir litt trøtt,men det er en overgang sier dem som har peiling.

Det er en gutt til i den samme klassen,som har adhd,men han fikk hjelp tidlig i barneskolen,og fikk innarbeidet en god rutine.

Men,regner m det skal gå fint uansett fremover,han har modnest veldig siste året.De store utbruddene er sjeldne.

 

ellers går det fint vi hadde sol i hele går,og det er vitamin det,av stort kaliber :D

Var ute til sene kvelden.

Syndet litt i gårkveld........tok en røyk i køta,i lag m gubben...så...men den var go

Hadde vel vært likere om jeg fikk noe annet,...ler*,men det var for kaldt ...brr...tar litt tid å bli varmt inni ei slik.

Ellers så trimma jeg m litt jobbing på formiddagen i går,har div prosjekt.

 

Håper du får en solrik dag også i dag,og at gutten din...og dere alle får en flott dag,i harmoniens tegn

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planken ja, Du skal være stolt av deg selv syntes jeg. Jeg har ikke turt å prøve den enda jeg.

Tok meg en tur innom for å ønske deg en fin dag. I særp så har vi sol fra knall blå himmel. Deilig.

Håper at det går bra med deg og dine.

Klem Lena:):rolleyes::):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bl det endelig min tur til å bruke datamaskinen her i huset, har ikke fått være så mye inne på datan denne uken, Marie har brukt den veldig mye om kveldene dene uken, og i og med at vi har bare ei maskin så har det blitt lit liten tid på meg. HUn har gjort en del skole arbeid på den om kveldene og så sittet på msn da Vanligvis så har vi en regel på det at etter klokka ni så er det jeg som skal ha maskinen, men denne uka har vært litt spesiell så da har den ofte ikke vært ledig før klokken halv ti og denne uken har det vært for sent for min sin del.

 

Hun skal få seg egen maskin når hun begynner på videregådende neste år, til den tid så får jeg og hun dele så godt vi kan, og hittil har det gått veldig bra og hun er inneforstått med at neste år da hun begynner på videregående skal hun få egen maskin.De fleste har jo egen maskin, så jeg syns min jente er tålmodig og flink jeg som finner seg i å vente til neste år.

 

I dag er det fredag og jippi det er sol, herlig må jeg bare si, var også en kjempe fin dag i går, dette trengte vi virkelig nå etter dager og uker med regn og vind og atter regn.

 

Har sittet å prøvd å lest me igjennom de siste innlegene denne uken i tråden din, hørest ut om om uka di har vært litt tøff. men er det ikke slik livet er, det er opp og nedturer. Får håpe det går bra med yngste barnet, vannskelig dette med å klare å sett grenser og frstå barna i alt det gjør. Men det hørest nå ut som en flott gutt. Syns kanskje du skal snakke litt med legen om dette med epelisien og konsentrasjonsproblemer.

 

Så flink du har vært, vekta går nedover og du trimmer og stå i, kjempe flott. Krever litt dette å skal studere, ha hus og hjem og sammtidig kunne legge om livsstilen slik du gjør. Står respekt av det du gjør, Trude :rolleyes:

 

Her går dagene i ett, jobb, trim og hus/hjem tar all min tid, har også denne uken vært flink til å gå tur, skrittelleren har vært i bruk hver dag og stort sett stoppa på 15000 skritt hver dag, i går stoppa den på 18500. Får nå i fra 5000 til 6000 skritt gjennom en arbeidsdag, resten må jeg gå turer for å få.

 

Ønsker deg en flott dag og en fin helg og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg ler av planken, føler meg bare superteit (og feit) når jeg prøver...*ler*

 

Uansett, du er kjempeflink Trude. 2 x sykketur på en dag, du er dronninga av overdrivelse jo?? Hihi. Håper dere får en fin tur på fjellet. Kos deg masse!

 

Fredagsklem fra Vilde

 

Og ja, jeg leder på skrittene, men du ligger jo langt foran på trimpoengene!! Heia Trude!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...