Gå til innhold

The long and winding road... :->


Gjest tsj

Anbefalte innlegg

innom tråden din en tur før jeg skal ut å gå en tur til, var ute å gikk en lengre tur når jeg kom hjem fra jobb også, fikk ikke annledning til å være så mye ute på jobb i dag derfor var det veldig godt å få gå seg en lang tur når jeg kom hjem, har samla 12107 skritt allerede denne dagen her, 5600 av de fikk jeg på jobb, skal bli spennende å se hvor mye jeg ender opp på til slutt i kveld, de to siste dagene har jeg ligget på 14000 litt over det, er så motierende med denne skrittelleren, prøver å gå litt mere hver dag slik at jeg øker litt hver dag.

 

Eneste negative med dette er at det tar veldig med tid, men jeg har bestsemt meg for åprioritere trim foran det meste nå de kommende ukene. Føler allerede at kondisen er blitt bedre og jeg føler meg mere opplagt. Har jo et medlemskap på treningssentret her hvor jeg bor også, men det er ikke så mye benyttet akkurat nå, men kanskje blir det blir bedre når det blir vinter og kaldt ute.

 

Så meg selv i et helfigur speil her forleden, vill ikke si jeg ble overbegeistra over det jeg så, nesten så jeg ble deprimert bare av synet, huff og huff noe så fælt, valker både her og der, stor rompe, hengende bryst osv, nei ikke noe videre oppløftende. Her må det trenes.

 

Så flott at du har fått ferdig oppgaven din, sikkert godt å være litt i forkant også.

 

Nei nå må jeg ut å gå, vi skrives.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Takker for hyggelig innlegg på bloggen min.

Jeg må gratulere med oppgaven. Jeg er skikkelig imponert. Bare det å bli ferdig før fristen. Det er skikkelig godt jobba.

Håper at det går greit på jobben også. Min egen smerte er på vei tilbake, så nå kan jeg hoste uten at det gjør skikkelig vondt.

Ellers så vil jeg ønske deg en fortsatt fin kveld.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom tråden din en tur før jeg skal ut å gå en tur til' date=' var ute å gikk en lengre tur når jeg kom hjem fra jobb også, fikk ikke annledning til å være så mye ute på jobb i dag derfor var det veldig godt å få gå seg en lang tur når jeg kom hjem, har samla 12107 skritt allerede denne dagen her, 5600 av de fikk jeg på jobb, skal bli spennende å se hvor mye jeg ender opp på til slutt i kveld, de to siste dagene har jeg ligget på 14000 litt over det, er så motierende med denne skrittelleren, prøver å gå litt mere hver dag slik at jeg øker litt hver dag.

 

Eneste negative med dette er at det tar veldig med tid, men jeg har bestsemt meg for åprioritere trim foran det meste nå de kommende ukene. Føler allerede at kondisen er blitt bedre og jeg føler meg mere opplagt. Har jo et medlemskap på treningssentret her hvor jeg bor også, men det er ikke så mye benyttet akkurat nå, men kanskje blir det blir bedre når det blir vinter og kaldt ute.

 

Så meg selv i et helfigur speil her forleden, vill ikke si jeg ble overbegeistra over det jeg så, nesten så jeg ble deprimert bare av synet, huff og huff noe så fælt, valker både her og der, stor rompe, hengende bryst osv, nei ikke noe videre oppløftende. Her må det trenes.

 

Så flott at du har fått ferdig oppgaven din, sikkert godt å være litt i forkant også.

 

Nei nå må jeg ut å gå, vi skrives.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

Takk for meldingen. Angående å se seg selv i speilet, så har jeg et langt speil på soverommet, så jeg ser det speilbildet et par ganger for dagen. Kan faktisk se at jeg er blitt en anelse mindre, men uansett så din beskrivelse av deg selv høres ut som meg, for slik ser jeg ut også. Derfor er det kjekt når vi ser at trening og sunnere diett gir resultater. Men jeg føler virkelig i dag at jeg er i faresonen, for nå i ettermiddag/kveld har jeg hatt så lyst til å gi blaffen i absolutt alt, men saken er den at jeg er rett og slett sliten. Blir alltid slik når jeg er trøtt og sliten, så jeg skal gjøre siste finpuss på essayen og så gjøre den klar til i morgen. Etterpå er det rett i seng. Kan nesten ikke vente!!! Men føler at jeg trenger litt inspirasjon fra forskjellige hold også, kanskje det er bare den hersens mensen som gjør at humøret hopper opp og ned som en jojo, og spesielt ned om kvelden. Noen gode råd??? Anyone??? Føler piffen er ute av meg. Dere vet når en har blåst opp en ballong, og så slipper den og den farer rundt og rundt og til slutt faller ned helt slapp og liten, sånn føler jeg meg i kveld. ;) Rent bortsett fra liten da, det er jeg jo ikke, hehe.

 

Nei, nå er det nok negativitet. Har sikkert gjort hele gjengen deprimert med dette preiket, så noe positivt fra meg selv hadde kanskje vært noe. Hva er positivt??? Jeg tror jeg er en god mor. (Det virker slik på ungene i hvertfall :) )

 

That's it, folks.

 

Nei, nå gjør jeg meg ferdig og så går jeg til sengs. God natt alle sammen, håper dere ikke forsvinner fra disse sidene dere som jeg har blitt kjent med her, for dere er virkelig motiverende og inspirerende og morsomme. Får meg til å le titt og ofte og takk for det. :)

 

God natt.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle føler det sånn innimellom. Skjønner godt du er sliten, Unger, jobb, oppgave, trim osv osv!! Jeg er sikker på du gjør det beste du kan, og da kan det ikke blir bedre. Vi kan ikke være superflinke hver eneste dag......jeg klarer iallefall ikke det! Og du er sikkert en kjempegod mor - det er jeg overbevist om! Bare spør barna dine ;) Du er den beste mamman de kan ha :)

 

Få deg en god natts søvn nå, så våkner du uthvilt og full av pågangsmot i morgen.

 

Og jeg forsvinner ikke, meg blir du ikke kvitt så lett..hehe!! Du skal få slite med meg i minst 32 kilo til ;) Og du er faktisk en av de jeg kan tenke meg å holde kontakt med. Tror vi er litt like jeg! Vi har i allefall samme humoren :D

 

Nei, nå må jeg sove...nattaklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollebesta

Det er kveld,

det haustar ute, vinden susar surt mot rute.

Inne er det varmt og godt, mat i skåpet, tørt og vått.

So kjem natta, brått eg må, ut å vandre, kva skal eg no?

Jau, eg skal til kjøkenbenken,desperat av søtmatlengten,

eg må ha det, eg berre mååå!

 

Tidleg morgon, klokkegnål,

på bordet står ei tome skål,

der var eingong raud gele,

det var tidleg frukost det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morra til dere alle,Vilde,Evelyn,og alle sammen.

Vi er her,og forsvinner ikke,du har oss i gode og leie dager. ;)

Er selv slik når jeg er sliten...når foreks ernæringsfysiologen snakker med meg,om hvorfor jeg overspiser,eller spiser feil...når jeg er sliten ,har jeg svart..

Når hele verden,min verden i allefall..,oppleves tøff,d kan være mensendager,eller en tøff periode m elstemann av ungene(,han har adhd)

kort sakt at man er dønn sliten....

Da har jeg lett for å ty til "no godt" når man egentlig burde tappet i badevann,tent lys og bare slappet av i stor skala.

 

Min høst-drøm.....ei helg på hotell i lag m gubben,og bare relax ...kose seg skikkelig.(De har sikkert noe sunnt på hotell regner jeg m )

Får satse på ei belønningshelg når jeg kommer ned på 119 foreks...;)))) jess

 

Håper det går bedre i dag Trude,og at du har sovet godt.

Er blitt "bestemor"i natt...en liten kylling har hakket seg til verden i natt,lysebrun og gul farvet. Er av rasen dvergcokin tror jeg. Nydelig og halvtørr.

Han skal få være i maskinen til han er tørr,da skal jeg rigge frem pappeske m ei rugelampe over. De må være inne i huset til å begynne med.

 

Vi tastes senere i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kveld' date='

det haustar ute, vinden susar surt mot rute.

Inne er det varmt og godt, mat i skåpet, tørt og vått.

So kjem natta, brått eg må, ut å vandre, kva skal eg no?

Jau, eg skal til kjøkenbenken,desperat av søtmatlengten,

eg må ha det, eg berre mååå!

 

Tidleg morgon, klokkegnål,

på bordet står ei tome skål,

der var eingong raud gele,

det var tidleg frukost det![/quote']

 

Kjempeflott dikt bollebesta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Trude:)

Håper du har sovet godt i natt. Dette med å føle seg sliten og lei er helt normalt. Men man føler seg ikke bedre hvis man gir etter for det innvendige presset. Men dette vet du jo sikkert.

Ha en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trude ;)

 

Håper du har hatt en god natt søvn og at du føler deg litt bedre i dag og ikke er så sliten.

 

I dag er min fri dag, skal bruke den til trening, skal en tur på helse studioet etterpå og så er det meningen at jeg skal ha meg en runde for å se om jeg finner meg noen lamper til å ha i vinduet, er ute etter en bestemt sort som jeg har fra før.

 

Tenkte egentlig jeg skulle ut å gå tur, men været frister ikke så mye til det akkurat nå.....

 

Tenker på deg, Trude.

 

Ha en fin dag og helg.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom tråden din og har skrevet til deg der. Det er sant det med fysisk aktivitet og humøret, det påvirker det positivt. Jeg er nødt å trimme i morgen, så pusen må hjem, ellers får jeg ikke gjort så mye, i hvertfall ikke hvis hun ikke blir bedre. Men tror hun blir det, sjangler litt ennå ;) men er litt piggere.

 

Nei, nå gjææææsper jeg kjeven min av ledd, så jeg sier god natt til deg og alle andre.

 

Og en riktig fin helg til alle sammen.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner av en meget utålmodig katt, tydeligvis helt pigg igjen. Hun sitter nå og prøver å stirre meg i senk med et temmelig bebreidende blikk: SLIPP MEG UT! Skal snart putte henne i kassen igjen og bære henne hjem, spørs om jeg klarer å lure henne i dag og, tviler på det.

 

Etter det skal jeg handle inn for helgen og så skal jeg vaske hele første etasje. Pus skal ikke inn her igjen, minsten min er viktigst, det er det ingen tvil om. Hun kommer til å måtte være hjemme hos seg selv og inne hele tiden, helt til hun er ferdig med tablettkuren, så forhåpentligvis kommer hun ikke hit igjen, men da får jeg være sterk og ikke slippe henne inn.

 

Jeg har en del pussing av vegg på programmet i dag, høres ikke det spennende ut, blæææææææææh. Men det må gjøres. Og for ikke å snakke om tapetisering og maling. Jepp, dette er kjempegøy! Men det skal bli fint, det må jeg si til meg selv. Og forhåpentligvis er gangen ferdig i neste uke en gang. Jippi!

 

2 av guttene mine kommer hjem i dag. Pappaen deres skal ut og reise, helt til Sverige og litt senere skal han til Italia. Han har det jammen fint. Han har vel aldri tatt seg så mye fri som etter han flyttet ut. (Er jeg spydig, å neiiiiida! ) (Uff, jeg er visst blitt en typisk eks bitch from hell, pytt pytt)

 

Ok. Nå til litt mer positiv innstilling, den har forlatt meg i det siste, det har dere kanskje merket, ;)

 

Ok, jeg skal skjerpe meg, i hvertfall prøve så godt jeg kan. Den kommende uken skal jeg være flinkere med maten, dvs jeg skal begynne å veie og være mer nøyaktig, og jeg skal lese mer i Grete Roede boken og lære litt mer. Og ikke minst jeg skal være fysisk aktiv hver dag. Som May sier: Skal ikke spørre OM jeg skal trene, men HVA jeg skal trene!!!

 

Men veiedagen på mandag gruer jeg meg til. Forrige gang sto jeg stille, hva blir det nå? 1-2 opp? Nei, den som lever får se, pleier min mor å si. (Hun er en champion når det gjelder ordtak, får høre det ene ordtaket etter det andre, blir jeg sprø av det, å neiiiida!) Uff, jeg er visst på krigsstien i dag. Men det kan faktisk være positivt det, bare jeg klarer å få det ut i all den fysiske aktiviteten jeg har planlagt i dag. Jeg får visst bare sette i gang!

 

Til alle dere andre: Ha en strålende lørdag. Håper dere får en fin høstdag og kan nyte høsten og dens vakre farger. Jeg elsker høsten, (så lenge det ikke regner) med den kalde klare luften og alle fargene. Jeg elsker forresten alle årstidene, digger når de skifter fra den ene til den andre.

 

OK, ha det bra alle sammen. Tastes senere.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusser du opp? Kan du komme hit og male noen vinduer mens du er i gang? Ja? Fiiiiiiiiint ;)

 

Du er flink du!!

Er det virkelig veiedag på mandag? Hmmmm, sier du det....tror jeg egentlig vil hoppe over hele den dagen.

 

Jeg hadde egentlig planer om å gå tur med ei venninne i kveld, men etter å ha traska rundt i Gjøvik i hele dag (med to unger som stadig løper i hver sin retning) så orker jeg ikke.

 

Jaja, håper du har fått gjort det du ville i dag da. Og gangen blir sikkert kjempefin!!

 

Vi tastes Trude, ha en fin kveld ;)

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe som skulle males??? Tar neste fly, jeg! ;)

 

Sol er fremdeles dessverre et fremmedord her i disse trakter, så vi stakkars bergensere nyter regn og vind, mye vind faktisk, og koser oss med digre krus med varm deilig te, og tenner stearinlys, hører på knitring fra ovnen og nyter livet. Hehe. Det skal mer til enn litt regn for å knekke oss, serru. ;)

 

Neida, jeg sitter ikke i sofaen for øyeblikket, nu skal jeg fortsette pussing, tapetsering, maling osv. Har fått gulvet i hus, skal legges på i uken som kommer og da er gangen ferdig!!! Yes! Har bare ventet i 6,5 år, men hvem teller?

 

Okay, hvis jeg virkelig skal bli ferdig til min kjære papa skal legge gulvet for meg tirs eller ons, da får jeg vel sette i gang.

 

Ciao, alle mine venner.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du som maler og ordner i hjemmet. Ja når det gjelder at ting tar tid så vet jeg alt om dette.

Det som er så bra er at jo lenger tid man venter jo gladere blir man for at det endelig skjer.

Regn og vind har også sin sjerm da. Vi har ikke så bra vær i Sarpsborg heller.

Håper at alt er bare bra med deg.

Nå fikk jeg plutserlig vondt i magen, for jeg kom til å tenke på veiedag i morgen.

Er veldig spent på hvordan det har gått. Får håpe at det ihvertfall er litt ned.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke flinke flinke heksa...hehe!! Nå ser jeg for meg ei heks som maler og tapetserer ;) Blir sikkert kjempefint når du er ferdig!

 

Regner det altså? Her er det opphold, men det blåser så sinnsykt mye! Har ikke vært ute i dag, bare til og fra bilen.

 

Håper du koser deg i sofaen med te og lys og sånne ting, veiedag i morgen. VI tastes da!!

 

Vildekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom en tur for å ønske deg ei fin uke og lykke til med veie dag, håper du har fått gjort det du skulle gjøre når det gjelder oppussing.

 

Jeg må få lov å skryte litt av meg selv, hele denne uken har jeg vært flink å gå tur og samle skritt på telleren, har ligget fra 12000 og oppover hele uka, hadde rekord i går på 25 414, men i går så gikk jeg flere turer, og det ga resulater på skrittelleren.

 

Er litt spent på vekta i morgen, føler meg litt oppblåst, så det spørs nå hvordan det går.

 

Ha ei flott uke og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften, alle sammen. Tusen takk for meldingene, koselige alle sammen og får meg til å smile. ;)

 

Over 25.000 skritt??!!! Går det an? Du kan virkelig være stolt av deg selv. Er skikkelig imponert. Har selvfølgelig ennå ikke klart å finne frem den skrittelleren min, kanskje jeg blir flinkere neste uke. :D gruer meg til i morgen og veiedag, (ja, Lena jeg får litt vondt i magen ved tanke på det jeg og ;) ) for jeg har spist litt mer til middag enn jeg burde, både i dag og i går. Og som spardama en gang sa at vi skal jo være ærlige, så må jeg innrømme at i går så spiste jeg sjokolade!!! Og det eneste som har fått trim i dag er armene mine. Og beina, kanskje, for jeg har stått i hele dag! Hadde aldri trodd at det skulle ta så mye tid å sparkle veggene, har brukt mange timer på det i dag. Samtidig som jeg har jobbet har jeg hørt på en lydbok, Snømannen. Hører på den fremdeles. Den er såååå spennende!!! Klarer ikke la være å høre på den.

 

Så jeg lytter videre helt til jeg ikke klarer å holde øynene oppe lenger, hehe.

 

God natt, alle sammen. Og LYKKE TIL MED VEIING I MORGEN. (Huff)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går ant, jeg har gått og gått i går, jeg skjønner ikke de som klarer å gå opp mot 30000 skritt hver dag, for det er det noen som klare, de må nå gå ganske mye hver dag de, for jeg gikk mye i går,.............

 

Skrives

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare skikkelig imponert. Vet at det dreier seg om mye gåing, men klarer ikke helt allikevel å forestille meg det siden som den tosken jeg klarer å være en del ganger ikke klarer å rote frem den telleren jeg har klart å rote vekk! ;)

 

Men stå på, Evelyn. Du er så flink og du heier på oss andre, men jeg tror jeg trygt kan si på vegne av oss alle, at vi heier på deg også. Heia, Evelyn.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på selv om du har sjeiet ut.;vi har jo kosemerker også,de skal brukes ;)

Har selv spist for mye middag i helga,men hovedpoenget er at man er bevist,og greier å si stopp,tross allt,...og å fortsette den fine kostomleggingen vi er begynt på.

Spiste to koteletter...for mye i går ;) men pytt,de var gode.Til kvelds spiste jeg mine knekkebrød m magerost,og dagen i dag er begynt fint.

Så...vi står på å går ned.

Har du veiedag i dag?

 

Ha en fin dag videre,og selv om jeg har vært kjempeopptatt i helga,så er jeg her,og jeg skal bakce deg opp så godt jeg kan,og vi alle skal backe opp hverandre.Basta bom,opplest og vedtatt :D

En stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du detti oppi malingsbøtta eller? ;)

 

Eller er du bare overlykkelig over at Brann vant i går?

 

Jeg sitter på jobb og har arbeidsvegring, kan hende det går over...kan hende ikke ;)

 

Håper uansett at du har det bra

 

Mandagskem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet den lydboken jeg sa jeg hørt på, vel kl ble til slutt 03.30 før jeg kom meg i seng! Noen sjokkerte her, mer enn meg? Jeg har ennå et par cd'er igjen. Vel, jeg har sovet leeeeenge i dag, har heldigvis ferie fra jobb. Men jeg husket veiingen, var nettopp på vekten og.......ding,ding,ding den stoppet på 123,3 kg. Jeg trodde ikke mine egne øyne, jeg har gått ned!!! Fra sist 124,6 til 123,3, det er altså hvis jeg har regnet riktig ned 1,3 kg. Yes!

 

Takk for alle koselige og morsomme (hei Vilde ;) ) meldinger. They made my day. Som vanlig. ;)

 

Nå skal jeg innom deres egne tråder og se hvor mye dere har gått ned i dag. Og Rina: Gratulerer med ned over 20 kg! Det fortjener du så avgjort.

 

Ha en super dag alle sammen!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...