Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar
Vennligst send den hushjelpen over fjellet for å vaske hos meg også! Jeg hater nemlig å vaske og styre på. :) :)

 

Ha det gøyt i kveld.

 

Klem

 

 

Deal, mailer henne over jeg :)

Lover å ha det stappfint i kveld! Kos deg du også!

 

Klemmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Har du virkelig gitt sykkelsetet en sjanse til??? Flott!!! Jeg tar gladelig på meg den andre halvdelen av skylda for vond rumpe, siden Lena tok den ene delen *raus*

 

Tenker du koser deg nå, mens jeg sitter her på jobb. Sånn er det altså, noen må jobbe mens andre spiser pizza og drikker øl! Håper du nikoser deg!

 

Klem fra Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig gitt sykkelsetet en sjanse til??? Flott!!! Jeg tar gladelig på meg den andre halvdelen av skylda for vond rumpe' date=' siden Lena tok den ene delen *raus*

 

Tenker du koser deg nå, mens jeg sitter her på jobb. Sånn er det altså, noen må jobbe mens andre spiser pizza og drikker øl! Håper du nikoser deg!

 

Klem fra Hege[/quote']

 

Javvist! Var i det rause hjørnet jeg også på torsdag så jeg ville prøve å jobbe litt med forholdet vårt....som jo fikk en noe laber start...hihi.

 

Jeg nikosa meg i går vettu :) Spiste ikke pizza, men en stoooor posjon pasta m/pesto...det var übergodt! Vinglassene ga jeg opp å telle, var hjemme halv tre i natt så det ble nok noen....hm...øl også. Gøy var det i alle fall.

Skal sykle igjen i kveld, det er planen. Ute regner det så noen gåtur med dagen-derpå-form er uaktuellt....men sykle foran tv'n skal jeg få til!

 

Håper du hadde det fint på jobben da Hege :)

Vi tastes, klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du hadde det kjekt i går da. Høres ut som du koste deg skikkelig og godt er det. Man trenger det innimellom sant, selv om dagen derpå følelsen ikke alltid er den beste, så har man fått mye annet positivt utav en slik kveld. Jeg brukte mobilen min i går og filmet mine 2 kjære venninner mens de drakk vin og maste og vi holdt på å le oss skakke. Da jeg kom hjem, så jeg på det jeg hadde filmet og fikk enda et latteranfall. Å, det var bare utrolig godt å få le!

 

Håper du ikke får en altfor ille lørdag med "hangover", hehe. Ta vare på deg selv da, det er kanskje lurt. Så en gang på hun engelske, pene kokken som alltid skal smake på maten og skjuler det ikke, hva er det hun heter nå igjen??? Nigella! Nigellas kjøkken. Hun laget alt mulig sunne retter som skulle hjelpe på dagen derpå tilstand. Masse deilig, sunn mat. Og det siste vi fikk se var da hun sent om kvelden gikk og fant seg en diger sjokolade og spiste den med god appetitt. Hehe.

 

Ha en fin lørdag, Hilde.

 

Klem fra Trude :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med venninnekveld!! Ingen kan le som oss jenter :) Bra du kosa deg da, det er så viktig :)

 

Formen er ikke heeelt gal, men ja...bomullhode? Hihi.

 

Ha en fin lørdag du også Trude!

 

Klem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det min tur til å stå opp med barna hver gang klokka stilles bakover? *ler* Halleluja for barnetv sier jeg... Nå har i alle fall begge badet, jeg dusjet, alle spist frokost og nå leker de fint sammen i loftstua.....så mor får litt kvalitetstid ved pc'n :)

 

I går spiste jeg alt for mye, klarte ikke å stå imot fristelsen med fredagskvelden godt i kroppen. Jeg får heller legge inn mye trim i dag. Problemet er bare at det regner og blåser ute! Jeg kan så klart gå en lang tur selv om det regner og blåser.....blir jo bare våt. Jaja,....kan hende det gir seg mot kvelden :) Hvis ikke så blir det sykkelhelvete.

 

Håper dere alle har det fint

God søndag til dere!

 

Klem, Hilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du nevnte det å stille kl tilbake. Har husket det hele uken, men nå i helgen har jeg helt glemt det. Stakkars den ene gutten min sitter i kirken og venter på resten av konfirmasjonsgjengen. Men han er visst ikke den eneste der.

 

Er litt godt å vite at jeg ikke er så sen oppe i dag, var oppe i 9-tiden og det er vel akseptabelt på en søndag :)

 

Nå har min eldste sønn mast hull i hodet på meg, har prøvd å skrive ferdig denne meldingen i 10 minutter nå. Bare vent du,Hilde, til dine små er blitt så store som det store krapylet mitt. :) Det er nå morsomt også, faktisk stort sett.

 

I dag har vi det absolutt verste været av alle forferdelige vær. Det blåser vanvittig, det er skikkelige stormkast innimellom. Har sovet dårlig i natt pga vinden. Var sikker på at huset beveget seg noen meter. Og det høljer ned. Var ute og kjørte i sted, og da var det innsjøer i veiene. Jeg overdriver selvfølgelig ikke, hehe.

 

Nei, jeg må fortsette, skal innom og hilse på hos de andre og så skal jeg lese. Det nærmer seg første eksamen. Satser på at det går bra.

 

Håper du får en fin søndag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vilde :-)

 

Her og er det mørkt, regnete; du er sikkert østlending også? Jeg har igjen ristet støv av regntøyet, så nå er jeg offesielt vanntett ;-) Må ut en liten tur uansett vær; jeg har også ergometersykkelen stående i stuen, så det gjelder vel å omgi seg med alternativer for denne trimmen.

 

Ha en fin fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spardama: Jada, bor rett utenfor Oslo i retning nord :)

Leste nettopp hos Trude at det regnet og blåste veldig - og det gjør det jammen her også! Pisker på vinduene.

 

Regntøy har jeg faktisk ikke :-/ Får se om det ikke løyer litt utover kvelden, så stikker jeg ut å traver da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du nevnte det å stille kl tilbake. Har husket det hele uken' date=' men nå i helgen har jeg helt glemt det. Stakkars den ene gutten min sitter i kirken og venter på resten av konfirmasjonsgjengen. Men han er visst ikke den eneste der.

 

Er litt godt å vite at jeg ikke er så sen oppe i dag, var oppe i 9-tiden og det er vel akseptabelt på en søndag :)

 

Nå har min eldste sønn mast hull i hodet på meg, har prøvd å skrive ferdig denne meldingen i 10 minutter nå. Bare vent du,Hilde, til dine små er blitt så store som det store krapylet mitt. :) Det er nå morsomt også, faktisk stort sett.

 

I dag har vi det absolutt verste været av alle forferdelige vær. Det blåser vanvittig, det er skikkelige stormkast innimellom. Har sovet dårlig i natt pga vinden. Var sikker på at huset beveget seg noen meter. Og det høljer ned. Var ute og kjørte i sted, og da var det innsjøer i veiene. Jeg overdriver selvfølgelig ikke, hehe.

 

Nei, jeg må fortsette, skal innom og hilse på hos de andre og så skal jeg lese. Det nærmer seg første eksamen. Satser på at det går bra.

 

Håper du får en fin søndag.

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Hehe, pleier å glemme det vi, men jeg satt så mye på nettet i går kveld og det står jo overalt! Så jeg ga sambissen beskjed om at det var hans oppgave å stille alle klokkene før han la seg. Han er lydig og jeg våknet til stilte klokker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Hei hei, der borte i regn og vind! Registrerer at sykkelen fremdeles er et helvete *ler*

Inspirert av deg, pusset jeg støv av ellipsemaskinen vår her. Kjøpte meg en skikkelig fjortis CD, danceomania og spilte for full guffe. Halleluja for det å bo i grisgrendte strøk! Skal ikke påstå at det var skikkelig gøy trening, men effektivt er det i det minste!

 

Godt du koste deg på fredag, synd det fortsatte på lørdag, men gjort er gjort og spist er spist. Du justerer deg fort inn igjen i løpet av neste uke!

 

Ha en riktig god søndag videre!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha elipsemaskin!!! Da hadde jeg sluppet det forhatte sykkelsetehelvete :)

Musikk er et must når jeg sykler (nå hørtes det ut som jeg pleier å sykle ikkesant?? *ler*) Forrige gang hadde jeg musikk på øra + at jeg satt foran tv'n og glodde. Kjedelig å tråkke? Neeeida.

Her regner det bortover enda, så det blir sykkeldate når ungene er i seng. Har hatt besøk av svigerinne med deres to små i dag. Lagde muffins før de kom, men spiste bare frukt selv :) Godtebollen fra i går står fristende i skapet men jeg skal ikke røre den.....tror nesten jeg skal kaste resten hvis ikke sambissen hiver det i seg mens jeg sykler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her for å ønske deg en fortsatt fin søndag og lykkke til i kommende uke:)

 

Her har det vært full rulle hele helga, høst fest i 4 H på fredagkvelden, og fra i går til i dag så har vi passet 2 tante barn, foreldrene var netopp å henta di, så her har det gått rimelig i ett. Men vi har nå kosa oss i helga da, ikke så ofte vi har de her på overnatting, så det er ekstra koselig når det skjer.

 

Her har det regna og regna i dag, så vi har kost oss inne.

 

Ha ei flott uke og en fortsatt fin uke og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Ellipsemaskin er gull det altså, men det blir litt kjedelig å stå der i lengden. Men jeg slipper vondt i rumpa, da *ler*

 

Jeg kan forresten ikke se noen konkurransetråd denne uka, er jeg blitt blind eller har dere avsluttet det hele?

 

Lykke til med sykkeldaten ikveld, håper gubben hiver i seg resten, dersom han lar det stå, håper jeg du er sterk og kaster resten. Jeg vet det gjør vondt innerst inni hjerterota et sted, å se så mye gode saker gå rett i søpla, men det er virkelig ikke verdt det!

 

Ha en flott kveld, Vilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vilsjestyrke er en dyd. Syntes du er flink jeg Hilde. Bare du får inn vanen med å sykle så går det som en lek.

Jobben i helga har vært superstressende. Har løpt fra rom til rom.

Konserten gikk også veldig bra. Ungene er bare så flinke.

Jeg var nervøs som bare det, Gikk greit da

 

Håper du får en superbra søndag.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vilsjestyrke er en dyd. Syntes du er flink jeg Hilde. Bare du får inn vanen med å sykle så går det som en lek.

Jobben i helga har vært superstressende. Har løpt fra rom til rom.

Konserten gikk også veldig bra. Ungene er bare så flinke.

Jeg var nervøs som bare det' date=' Gikk greit da

 

Håper du får en superbra søndag.

 

Klem Lena[/quote']

 

Hei Lena, der var du jo!

Godt å lese at du har kommet deg helskinna gjennom alle helgens oppgaver :)

Klem til deg!

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellipsemaskin er gull det altså' date=' men det blir litt kjedelig å stå der i lengden. Men jeg slipper vondt i rumpa, da *ler*

 

Jeg kan forresten ikke se noen konkurransetråd denne uka, er jeg blitt blind eller har dere avsluttet det hele?

 

Lykke til med sykkeldaten ikveld, håper gubben hiver i seg resten, dersom han lar det stå, håper jeg du er sterk og kaster resten. Jeg vet det gjør vondt innerst inni hjerterota et sted, å se så mye gode saker gå rett i søpla, men det er virkelig ikke verdt det!

 

Ha en flott kveld, Vilde![/quote']

 

Ellipsemaskinen kan umulig være kjedeligere enn sykkelhelvete? *ler* Og med den så får man jo trent litt overkropp også?

 

Kunkurransen Trude vs Vilde er midlertidig på pause grunnet sykdom hos en av deltagerne...hehe.....men vi kommer sterkere tilbake fra i morgen regner jeg med!!

Nå skal jeg sykle!

 

Klem & ciao :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Jada, du får trent grevinnearmene (de som disser der bak vet du) og det er jo ingen belastning på knær og sånn, så det er en kjekk maskin altså. Men jeg sidestiller det med sykkelhelvete ditt *ler*

 

Jeg regnet med at det var derfor det ikke fantes noen tråd. Men regner med dere kommer sterkt tilbake fra i morgen!!!!

 

God sykkeltur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beg to differ, hehe. Sykling er verre enn ellipsemaskin! Det mener i hvertfall jeg. Du får ikke gnagsår bak i hvertfall. Men som med alle maskiner, tror jeg det er lurt å late som om man liker dem skikkelig godt. :) Å, dette er så gøy! Jeg gleder meg skikkelig til å trene! Sånne kommentarer. *ler* Man kan jo håpe at det hjelper.

 

Konkurransen er i gang igjen i morgen, sant? Jeg skal få på meg telleren og gå meg en tur om kvelden, det er lurt midt oppi all lesingen å få seg en skikkelig luftetur.

 

Så da snakkes vi i morgen? OK??? På med skritteller og topp pågangsmot. :) :)

 

Klem fra Trude

 

PS: Å, ja. Fisken var kjempegod. Nammmmmm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelprosjekt gjennomført! :D

Gikk litt lettere i dag, sykla i 20 minutter, svetten hagler og lårene føles døde.....og usle 1,2 poeng??? *gaaaaaaaaah* Jaja...det viktigste er at jeg gjør noe :)

 

Trude: Yes....på med telleren i morgen, jeg skal ut og gå hvis ikke myndighetene fraråder denslags...hoho!!

 

Skravla: Det hadde helt klart ikke skada å få svingt litt på grevinnelefsene ;) Kan hende det blir ellipsedings til Hilde fra Hilde "god jul" i år :D

 

Nå har jeg spist kveldsmat, fantastisk lekre knekkebrød med kaviar og blåbæryoghurt etterpå. Total lykke! Sambiss har jeg jaga opp i loftstua med resten av lørdagsgodisen (han fikk vondt i vil-ikke musklen når jeg nevnte kaste-ordet i samme setning som sjokolade) så da slipper jeg å bli frista. Litt av ett samliv hva?? Sitte i hver sin etasje og se på hver sin tv.....*ler* men da slipper jeg hvertfall å se fotball!!

 

Ha en fin kveld alle sammen

 

Stor klem....Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...