Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

Er du morsom? Hva mener du med at du ikke har sett den reklamen. Den om den trøtte mannen som sitter ved bordet og så kommer det en liten lekebil kjørende i vill fart over bordet og stopper foran ham' date=' og ut spretter 2 vitaminbjørner som begynner å sprette opp og ned foran ham. Ler bare jeg tenker på det. Barnslig, det er meg det. Hihi.

 

Ha en tidig dag, :D :

 

Trudelutski[/quote']

 

 

Jammen, jammen,.....hehe!! Ok, jeg skal følge med bedre på tv'n :) Må jo se den, den er jo morsom allerede før jeg har sett så den bør være virkelig konge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar
Det er jenta si det' date=' du kom deg jo opp på sykkelen jo. Dog noen uker etter det tidsskjema du først satte opp, men hvem bryr seg vel om slikt? Det viktigste er jo tross alt at du er kommet deg opp på den. Og ja, det kjennes i rumpe *knis* I morgen går du som en cowboy *ler*

 

Ha en strålende fin dag! Jeg synger sammen med Trude (tenk om det var nok å bare synge det du)

 

Stor bjørneklem og et klask på rumpa fra meg![/quote']

 

Altså...skjema?? *ler* Stakkars døde muskler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Er musklene døde er det jo lurt å holde på med litt aktiv gjenoppliving vil jeg tro. Og sykling er en effektiv måte å vekke til live muskler man virkelig ikke visste man hadde! Du vil nok få en nærdødenopplevelse nå i starten, spesiellt i det øyeblikket man senker rumpa ned på setet for tredje dag på rad *ler* Trøsten er at det blir lettere og lettere å holde disse musklene i live, jo mer man bruker dem!

 

Ha en feiende flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har virkelig lyst å se vildemoren gå som en cowboy, hahaha. Sorry, men jeg er i fullstendig fnisehumør i dag, klarer ikke slutte. Psykiatrisk avdeling next???

 

Nei, nå MÅ jeg gå og gjøre noe vettugt, er blitt helt avhengig av å gå inn på disse sidene og lese hva dere skriver.

 

Vi preikast!

 

Klæææææææm :D:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja rumpa etter en sykkeltur har det jammen ikke godt. Sykkelbukse er tingen. Så flink du er som endelig kom deg opp på sykkelen da. Nå eru i gang vettu.

Ja mannfolk er kjekke de. Kommer hjem og alt er bare bra og dagen din har vært nummeret inntil kaos. Kjenner meg igjen der ja.

Minsten min sa så kjekt en 17 mai etter at han hadde forsvunnet fra oss for hundrende gang. Ja ja da har jo dere en utfordring da. Sånn er han, jeg tror han var 3 år jeg den gangen og enda så har han det med å stikke fra oss.

 

Ellers så håper jeg at alt er bra med deg og at du drikke masse vann.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennoppliving av muskler, skikkelig førstehjelp dette her, kropp i fritt forfall må reddes :)

 

Og Trudelutt, jeg kan cowboy-gå for deg når vi treffes ok? (Etter drink nr 4 :D)

 

Jeg har forresten spist forundringslunsj i dag, dvs at jeg ikke klarer å regne ut kaloriene....*ler* Ganske mye pasta og kyllingsalat + ett halvt rundstykke med skinke (og smør :))

 

I kveld er siste stresskveld på en stund håper jeg, sambiss på siste kurskveld, 6åring i bursdagsselskap, 3åring og jeg på møte i høstgruppa i 1.klasse...............................................gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

 

Ok, nok klaging :)

 

Pilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min dypeste sympati angående stresskvelden din. Grøsser her jeg sitter.

:)

 

Håper du overlever, hehe. Hvem skal ellers få meg til å le så mye?

 

Natta! Stooor klem fra Trudelutski. :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Nevnte noen London???? Jeg er gjerne med! Jeg tenkte på det da jeg gikk til jobb idag, nå skal jeg jammen legge av 500,- mnd på sparekontoen min, det skal bli min nye garderobe!

 

Og vi er vel flere her inne med kropp i forfall, eller med kropp som har forfallt! Vi skal klare å berge dette vi, om vi så må gå som cowboyer en periode!

 

Ha en fin dag i morgen, så håper jeg du slipper flere kvelder med stress!

 

Klem fra skravlehege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaaaah, nettet var nede hos oss i går kveld, noe så irriterende!! Vet ikke Stjelenor at jeg er avhengig av Vektklubben? :D

 

Takk for hilsner damer, og jaaaaaaaaa jeg vil shopping & pub i London!! Heftig livsstilendring og "ny" kropp fortjener søren meg en tur uten unger og mann :) Og hva er bedre enn å feire resultatene sammen med de man har gjort dette sammen med? Jeg ser for meg at jeg blir hengende her inne helt til jeg er ferdig og vel så det.....og det håper jeg dere gjør også! :)

 

I dag kan man ikke drikke springvann i Oslo, de har visst funnet parasitter (æææsj) i vannet.....så det må kokes og styres med. Så nå har jeg vært ute å handla Imsdal, må jo ha vann på jobben! Var på butikken klokka 9 når de åpnet og det var kø av folk som skulle kjøpe vann, så det blir nok fort tomt. I morgen kan jeg ta med meg vann hjemmefra (bor utenfor Oslo).

 

Stresskvelden i går gikk greit, selv om det ble seint for minsten. Nå er pappa ferdig på kurset så nå blir det bedre.......og flere frikvelder for mor!! Hurra!

 

Ha en kjempefin dag alle sammen, drikk vann og spis sunt.

 

Klem fra Vhilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Jeg liker signaturen din :D Et veldig bra mål som ser veldig synlig. Er godt over halvveis i bon aqua flaska som ble kjøpt på vei til jobb (1,5l) og er redd butikken er tom når jeg kommer innom i lunsjen for å kjøpe ny. Men krysser fingrene....

 

Jeg stemmer for rent vann igjen med en gang :)

 

Du er imponerende som finner tid til en slik omstilling i livet ditt med mann og barn og hele pakka :) Jeg er alene og har ingen å ta hensyn til og syntes det er komplisert nok da.... Flink jente!

 

Ha en fin dag!

 

S(som er ekstra tørst når hun ikke kan drikke vannet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine:

Signaturen er motivende vettu :D Har store planer om å nå det målet...85 før juli mnd..det kan gå!!

Tiden er i grunnen ikke så stort problem, så langt har gåturene på kveldstid kun gått utover sofasittinga og det er jo greit.....hehe!!

 

Vi tastes!!

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ og skal "rapportere" daglig her inne så lenge jeg holder på, og etterpå er det holde vekten rapportering, så da kan vel vi fortsette her inne, kan vi ikke det? Jeg må ha dette ellers klarer jeg det ikke, det blir rett og slett for vanskelig alene, og for første gang føler jeg meg overhodet ikke alene, og det er HERLIG! Så Vildepildehilde, begynn å spare, FOR VI SKAL TIL LONDON!!! Gleder meg som en unge allerede! Høres ut som om det var flere som ville være med, guuuuuhh så gøyt!

 

Så kjedelig det med vannet da! Og det er som Stinelie(?) sa, at når man ikke kan drikke av vannet, blir man plutselig så veldig tørst. Det er merkelige greier, hehe. Håper de finner fort ut av problemet. Vi hadde samme tullet her i Bergen for en tid tilbake, og det er ikke til å spøke med. De som fikk den bakterien i seg, slet og sliter fremdeles med følgene. De ble skikkelig syke, så vær forsiktig! Hør på mor nå! :D

 

Har dessverre ikke tid til mer, må jobbe (er hjemme, men husarbeid = hardt arbeid). Skulderen min ja, den er jeg sur på, vil ikke oppføre seg som jeg vil den skal. Hjelper ikke å kjefte heller, det blir nesten som med ungene. :)

 

Ha en flott dag, Hilde og håper solen skinner på deg "over there" :)

 

Klææææm fra Trude :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ og skal "rapportere" daglig her inne så lenge jeg holder på' date=' og etterpå er det holde vekten rapportering, så da kan vel vi fortsette her inne, kan vi ikke det? Jeg må ha dette ellers klarer jeg det ikke, det blir rett og slett for vanskelig alene, og for første gang føler jeg meg overhodet ikke alene, og det er HERLIG! Så Vildepildehilde, begynn å spare, FOR VI SKAL TIL LONDON!!! Gleder meg som en unge allerede! Høres ut som om det var flere som ville være med, guuuuuhh så gøyt!

 

Så kjedelig det med vannet da! Og det er som Stinelie(?) sa, at når man ikke kan drikke av vannet, blir man plutselig så veldig tørst. Det er merkelige greier, hehe. Håper de finner fort ut av problemet. Vi hadde samme tullet her i Bergen for en tid tilbake, og det er ikke til å spøke med. De som fikk den bakterien i seg, slet og sliter fremdeles med følgene. De ble skikkelig syke, så vær forsiktig! Hør på mor nå! :D

 

Har dessverre ikke tid til mer, må jobbe (er hjemme, men husarbeid = hardt arbeid). Skulderen min ja, den er jeg sur på, vil ikke oppføre seg som jeg vil den skal. Hjelper ikke å kjefte heller, det blir nesten som med ungene.

 

Ha en flott dag, Hilde og håper solen skinner på deg "over there"

 

Klææææm fra Trude :)[/quote']

 

 

Jaaa, vi drar til London!!!

Jeg har allerede en tur på blokka til våren, så mitt ønske hadde vært å reise til høsten igjen :) Da har jeg forhåpentligvis gått ned det jeg ønsker også (med tanke på shopping..hehe)

Blir spennende å se hvem av oss faste som fremdeles er her inne og som ønsker å bli med på tur.

 

Sola har skint her i dag....støv syns godt i sola...*sukk* :)

 

Klem til deg Trudings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld i stua. Håper du har fått din kveldstur i dag som sambissen er hjemme.

 

Meg blir dere ihvertfall ikke kvitt på en god stund. Og london det blir det.

Nei nå er endelig badet ledig så jeg får vel komme meg i dusjen. Svett og lukter ille jeg nå.

 

Ønsker deg en skikkelig fin kveld.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er londontur i planlegging og det er mulig å være med vil jeg gjerne- Alltid drømt om London, men å kunn ehandle klær i alle butikker der må være en drøm!! Neste høst har jeg planer om å være under 90 kilo og krympende, og da bør det være mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever du? Er det kanskje kaos på jobben, eller? Eller er det forbaska nettet nede igjen? Her er mange muligheter, ser du *ler*.

 

Håper det går bra med deg, du er vel kanskje litt stiv og støl etter i går?

 

Ønsker deg en kjempefin dag, Hilde.

 

Klem fra Trude :D:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen :)

 

Jada, jeg lever....hehe!! Har bare hatt sinnsyke mengder med greier i gang på jobb i dag! Har vært noen småturer innom her, men rakk aldri å skrive noe. Måtte være ajour når jeg gikk også, for jeg skal ha fri i morgen :)

 

Her går det fint! Har spist bra i dag også, sliter litt på kveldene bare. Tror jeg må skaffe meg sånne kromtabletter (funker de???)

 

Håper alle har det zzzzzzzzupert :D

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er det torsdagskveld og endelig er formen blitt bedre og i kveld har jeg vært ute å gått tur igjen, den første denne uken, var herlig å komme seg ut igjen.

 

Ha en flott fri dag i morgen:):D

 

Jeg spør deg også jeg, hvordan får dere signaturen under innleggene deres til å bli rød, jeg får min bare til å bli svart jeg?

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en liten lørdagshilsen, håper du ikke er blitt skikkelig syk du og, i såfall må du ha masse god bedring. Jeg nekter å ligge på sofaen i dag! Jeg prøver å rydde litt, tar det vææææældig sakte. :) Bedre enn ingenting, sant. Var inne på Spardama sin tråd og leste det opplegget hun må gjennom for å komme seg opp igjen fra den tilstanden hun er i med utmattelse bl.a. Lurer på å "herme" og se om det hjelper meg også, jeg er jo verdensmester i å overdrive, noe som ikke er så lurt har jeg funnet ut.

 

Har vært flink med mat, hva med deg? I går hadde jeg store planer om en sjokolade og gi f....., men jeg endte opp med å kjøpe lett-is istedet. Da var jeg stolt av meg selv etterpå. Jada, nå er det mye blablabla her, så det er vel på tide å avslutte.

 

Håper du får en fin helg, at sambiss tar ekstra godt vare på deg. Håper barna er friske også.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er det torsdagskveld og endelig er formen blitt bedre og i kveld har jeg vært ute å gått tur igjen' date=' den første denne uken, var herlig å komme seg ut igjen.

 

Ha en flott fri dag i morgen:):)

 

Jeg spør deg også jeg, hvordan får dere signaturen under innleggene deres til å bli rød, jeg får min bare til å bli svart jeg?

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

Hallo Evelyn

Så bra formen er bedre. Jeg har blitt syk og er bare innom for å holdet motet oppe :)

 

du spurte om farge på signaturen og jeg limer inn noe jeg fant til deg:

 

*

Klikk deg inn der det står Diskusjon i venstre kanten (trykk PÅ diskusjon)

Gå på endre signatur og skriv:

 

[ highlight ]Trude er ei kjekk jente[ /highlight ]....men dropp mellomrommene og lagre!

 

de rare kolonnedingsene er AltGr + vanlig parantes*

 

Ha en fin dag, klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en liten lørdagshilsen' date=' håper du ikke er blitt skikkelig syk du og, i såfall må du ha masse god bedring. Jeg nekter å ligge på sofaen i dag! Jeg prøver å rydde litt, tar det vææææældig sakte. :) Bedre enn ingenting, sant. Var inne på Spardama sin tråd og leste det opplegget hun må gjennom for å komme seg opp igjen fra den tilstanden hun er i med utmattelse bl.a. Lurer på å "herme" og se om det hjelper meg også, jeg er jo verdensmester i å overdrive, noe som ikke er så lurt har jeg funnet ut.

 

Har vært flink med mat, hva med deg? I går hadde jeg store planer om en sjokolade og gi f....., men jeg endte opp med å kjøpe lett-is istedet. Da var jeg stolt av meg selv etterpå. Jada, nå er det mye blablabla her, så det er vel på tide å avslutte.

 

Håper du får en fin helg, at sambiss tar ekstra godt vare på deg. Håper barna er friske også.

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Joda, har blitt syk, det verker i hele kroppen, fyser/svetter osv

Er ikke flink med maten

 

Bra du klarte å stå imot sjokoladen, du er sterk Trude :)

God bedring til deg også

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offff, føler virkelig med deg. Håper du kommer deg fort! Nå MÅ sambiss ta godt vare på deg og skjemme deg litt bort :) Du kan hilse ham fra meg og si det, hehe.

 

Nå får skrittellere få litt ferie og så kommer vi heller sterkt tilbake, sant Hildur? :)

 

Stor klem fra Trudur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...