Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen og tusen takk for meldinger, dere er så gull :(

 

Jeg er helt skutt etter en lang dag, så nå skal jeg se litt tv før jeg legger meg. God natt alle sammen :D

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvor er Vilde??? Har du begravd deg i arbeid eller???? Hvis du har mye arbeid å gjøre denne uken og minimalt med tid til trening og slikt, kan vi ta en pause i konkurransen, akkurat nå er jeg ikke helt motivert, prøver å finne motivasjonen igjen. Hva med deg? Går det bra matmessig? Trim? Vi kan fortsette med konkurransen hvis du vil. Strever du med motivasjon også kanskje? Må jeg sette meg på første fly til Oslo for å sparke deg i rævva kanskje :D:) Da må i så fall du gjøre det samme med meg. Outch! Gi fra deg en liten lyd, ok? Om det så er bare et pip og have a nice day. :(

 

Have a nice day. :)

 

Trudeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så gull du Trude!

Jeg er her jeg vettu, fikk til og med gått tur i går! Men denne siden var nede i går så jeg fikk ikke logga inn. Så nå at det fiksa seg seinere i går da :)

 

Jeg har det fint, alt går i sin vante tralt...det er litt mye happenings denne uka. Sambissen er på kurs 2 kvelder + at et foreldremøte på Sfo + håndball og fotballtrening for hun på 6. Kabalen går ikke opp i dag så moren min kommer og er sammen med minsten en stund, har ikke sett henne på noen uker så det blir hyggelig!

 

Maleprosjektet vårt har stansa opp litt, ingen som orker å sette igang klokka halv ti om kvelden, da har vi jo en hel del sofasliting å gjøre :( Får se til helgen og vi ikke kommer litt videre!

En gladmelding er at maxbo kjører kampanje på gulvet vi skal kjøpe nå! Hehe, hvor flaks kan man ha??? Så vi sparer noen lapper der :) (Som jeg kan shoppe for i Roma i november..yey!!!)

 

OK, nå babler jeg her så jeg får heller komme igang med jobb.

 

Ha en finfin dag alle sammen, så tastes vi!

 

Vildeklem til alle, og spess til Trude som jeg håper har fått i seg vann nå!!??!!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Vilde !

 

Stikker inn å hilser på :-) og sier " I`m Back " ;-) Jeg trenger å følger meldings systemet her inne, har gått bra uten, men mye lettere å holde på motivasjon / konkurranseinnstinktet øker i tillegg.

 

Håper du får en fin fin dag!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Vilde !

 

Stikker inn å hilser på :-) og sier " I`m Back " ;-) Jeg trenger å følger meldings systemet her inne' date=' har gått bra uten, men mye lettere å holde på motivasjon / konkurranseinnstinktet øker i tillegg.

 

Håper du får en fin fin dag!

 

Klemmer[/quote']

 

 

hei! (igjen :()

 

Må bare spørre jeg, hvordan har du fått den überstilige signaturen under innleggene dine??? Der det står "bedre og bedre" i rødt. Jeg vil og!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare rett innom nå før dr House begynner for å si god kveld og god natt osv. :)

 

Håper du har fått trimmet deg litt ut på tur, skulle jeg også ha gjort, kanskje i morgen. Har mye å gjøre i morgen og en del er fysisk arbeid, så noen trimpoeng blir det. I dag glemte jeg å ta på skrittelleren helt til kl 12.30. Da så jeg den! Men tviler på det hadde blitt noe særlig utover det som er registrert til nå. I morgen skal jeg begynne dagen med vann, og drikke jevnlig hele dagen, forresten skal jeg gjøre det ALLE DAGER! :) Ok, nå begynner jeg alvorlig å bable, så det er vel best jeg avslutter. Men må si en ting, fy flate så heldig du er som skal til Italia i november. Kan jeg få være med i bagasjen??? :) Kos deg masse og kjøp masse fine klæææær!

 

Godnattski!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Jepp, skal bli så godt å komme vekk noen dager...fra den vanlige rutinen.....jeg elsker barna over alt på jord, men jeg trenger en pause snart!! :) Bare synd det er mange uker til...hihi!! Men...da har jeg jo gått ned enda fler kilo og føler meg enda bedre så det er igrunnen helt greit.

 

Trim? Nei. Ble ett skarve poeng i dag da jeg gikk tur/retur skolen. Thats it. Men fikk noen skritt da.

 

Kos deg med tv, jeg skal surfe litt og legge meg.

 

Sov godt! Natta :)

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte en tur innom for å ønske deg en riktig go natt. Håper alt er bra med deg. Ja noen ganger er det deilig med litt flax(tenker på gulvet)

 

Sov godt og drøm søtt

 

Klem Lena :):D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God måååræææn :)

 

Nå sitter jeg på jobb og tygger i meg litt frokost. Har kjøpt noe som heter Pågen Fullkornsbrød....er visst mye fiber i det. Ganske godt i grunnen :) Og min faste følgesvenn krydderskinka er selvfølgelig med!...den fra Gilde of course :) Sambiss prøvde seg med å kjøpe noe annet og det var ikke det samme! Kresen jeg? Neida.

 

Skriver etterpå jeg!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for å utsette konkurransen litt. Her sitter jeg på kjøkkenet mitt og kl er 01.30 om natten og jeg får ikke sove. Har sovet mye i dag og kjenner at migrenen vil ikke helt slippe taket. Håper det går over i morgen. Men jeg har selvfølgelig 0 både på antall skritt og poeng.

 

Håper du har det bra. Får vel prøve å sove litt, tenker jeg, så god natt til deg. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! (igjen :))

 

Må bare spørre jeg' date=' hvordan har du fått den überstilige signaturen under innleggene dine??? Der det står "bedre og bedre" i rødt. Jeg vil og!! :)[/quote']

 

 

 

 

Usage [highlight]value[/highlight]

 

Example Usage/ DU SKRIVER: [highlight]this text is highlighted[/highlight]

 

" this tekst i highlighted" er eksempelordet/ der jeg puttet inn bedre og bedre.

Jeg har gått inn på mine innstillinger og lagt dette i min signatur. Vil du f.eks ha setningen " jeg elsker Italia" i signaturen så skriver du :

 

[highlight]jeg elsker Italia[/highlight] Alle bokstavene tegnene jeg nå skriver skal stå uten opprom :-)

[ highlight ] jeg elsker italia[ / highlight] alle tegn sammen, husk det.. ikke setningen men det rundt. eks igjen:

 

Ps for å få den Rare kolon så trykker du altGr og trykker vanlig kolon.

 

 

Fortsetter her jeg Vilde :-)

 

1. trykk på diskusjon- så for du opp hele raden med de forskjellige forumene.

øverst på den siden står det : innstillinger, din signatur ++++

 

2. Trykk din Signatur

 

3. Her kan du nå skrive teksten du vil ha i mellom

 

4. trykk OK og vips du har ny signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forvirret bergenser her (what else is new' date=' :) ) Signatur, er det nicket, altså i mitt tilfelle tsj, eller?[/quote']

 

Du er ihvertfall en superhyggelig bergenser, den beste jeg kjenner! For jeg kjenner deg ikkesant? Hihi :)

 

Signatur er noe man kan legge til som kommer nederst i alle innleggene man skriver.....se på Spardama sine, der står det "bedre og bedre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du den !!! Flott :-)

 

Vi skulle hatt chatt her på vektklubben..

 

 

Javisst, chat skulle vi hatt. Vi får ønske oss en til jul :)

 

Eller er gjengen her på msn kanskje? Det er jeg, når jeg husker å logge meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg må tydeligvis ha det inn med en ØSE!!!

 

Have a nice day. :) :) :) :)

 

Klikk deg inn der det står Diskusjon i venstre kanten (trykk PÅ diskusjon)

Gå på endre signatur og skriv:

 

[ highlight ]Trude er ei kjekk jente[ /highlight ]....men dropp mellomrommene og lagre!

 

de rare kolonnedingsene er AltGr + vanlig parantes

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...