Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar
God morran Vilde:)

Minst 2 liter hver dag med vann' date=' men gjerne 3. Å drikke noe særlig mer enn 4 kan gå utover saltinnholdet i kroppen, å det er ikke bra.

Ha en fin dag:)[/quote']

 

 

Ok, da får jeg prøve å ligge på 3 liter :) Takk for info! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal du hjem kl tre i dag så er det vel bare å stå på. KOmmer innom for å distrahere deg litt jeg. He he ja det er jammen ikke bare bare å komme igang med jobben. Du får stå på. Skal tenke på deg jeg. Nå har vel dere også fått fint vær i oslo vel. Sola skinner her i særp.

 

Ha en strålende dag.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Tenk å gjøre slutt på et forhold som har vart så kort tid da gitt!!! Du kunne jo godt gitt det en sjanse da synes jeg. At dere tilsynelatende var litt uvenner sånn i starten er jo normalt, det går seg som regel til etterhvert! Nei, jeg synes du skal gi forholdet mellom sykkelsetet og deg en sjanse til. Det er super trening altså! Så hypp med deg opp på setet igjen!!!! *ler*

 

Ha en strålende dag på jobb! En aldri så liten omvei på vei hjem høres ut som en god løsning!

 

Klem fra skravlis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du gjort noe på jobb i dag eller? :) Jeg ser for meg at du er en sånn kjapp energibunt som får gjort 1000 ting når en annen person (altså meg) får gjort 10. *ler*

 

Høres ut som om du er flink med mat og vann, du raser nok ned igjen denne uken. Tror pepperkakene jeg spiste i begynnelsen av uken har satt seg fast på lårene og rompa og tror de har tenkt å bli sittende en stund. Uff, 1,3 ned og 2,6 opp??? Jaja, min egen feil i såfall.

 

Ønsker deg en fin dag på jobb, Hildemor.

 

Klem fra Trudis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg får jo ikke gjort noe når dere driver og skriver innlegg hele dagen daaaaaaa!! Hihi. Ok, jeg har arbeidsvegring på høyt nivå i dag :) Det jeg har gjort her i dag kan muligens kalles intervalljobbing :)

 

Trude: yes, effektiv når jeg gidder ..hehe (sjefen har enda ferie så her danser musene på bordet)

 

Hege: Ja jeg vet, det var kanskje dumt å dumpa sykkelsetefaen etter 1 date? Forholdet kan muligens reddes med noen hjelpemidler...du vet..gele...ting *ler* Tajm vill sjåw :)

 

Lena: 33 minutter igjen, woho! Men sol??? Hvor? Ikke her enda, men det gjør ikke noe, er jo snart ferdig på jobb. Hurra!

 

Klem til dere fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Gele...ting er nok tingen, har nok reddet mangt et forhold det vil jeg tro *ler og tenker firkanta*

 

Men jeg dater fremdeles med gele...ting jeg altså, og er ikke flau over det en gang. Jeg kan vel ikke noe for at jeg er en prinsesse og at stumpen min ikke tåler den erta av et sete. Hvem har forresten bestemt at de skal være så inni hampen små????? Jeg stemmer ja til brede seter med fjæring!!!! *ler*

 

Ha en strålende fin kveld, det skal jeg her jeg sitter iført mitt nye vidunder av en pulsklokke! Med den på plass ser jeg i det minste sporty ut *kniser*

 

Skravlis som ikke lenger er på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen godtfolk!

 

Hur är läget?

Jeg og knekkebrødene er på plass på jobben. Multgrain knekkebrød er forresten ikke så godt....men fullkorn er jo bra!

 

Flink med maten så langt denne uka, er griseklar for et bedre resulatat på mandag.

Det er bare en utfordring på veien, jeg skal ut med jobben i morgen. Pizza og øl før vi skal på et show + ut på byen etterpå. Det må jo gå galt...eller?

Hvoran løser man det lurest? Spiser veldig magert resten av dagen og tar litt pizza og en øl? Er vin smartere? Trener som en helt dagen etter? Hjælp! (Hvorfor meldte jeg meg på i utgangspunketet???? *sukk*)

 

Håper alle har det bra og at dagen blir fin/din :)

 

Hildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Hva med vin eller vann istede for øl og litt mindre pizza enn du ellers ville spist? Skal dere på peppes finnes det vistnok en kalorioversikt på nett, ellers er det mulig å bestille salater også på slike steder. Å spise magert resten av dagen er en fin ting da har man litt ekstra å gå på, men blir det for mange kalorier etter 18.00 rekker man jo ikke å bruke de opp med mindre man trener eller tilsvarende.... Vin er smartere enn øl, et glass vin har rett i underkant av 100kalorier, eller 4 kosemerker om en er helt inne i grete roede sjargongen. :)

 

Håper dette var til noen hjelp :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Hei Vilde! Ja, fest med jobben er en utfordring, og en utfordring vi alle vil møte før eller siden. What to do???? Jeg ville kost meg med en viss begrensning. Vi skal tross alt leve midt oppi denne omstillingen også!

Jeg ville kanskje prøvd å fått meg en salat ved siden av pizza`n, slik at du hadde fått fyllt opp magen med grønnsaker. Evt ville jeg spist meg rimelig mett før jeg dro og så bare tatt et pizzastykke. Når det gjelder alkohol, er det jo koselig å ta seg et glass sammen med de andre og jeg synes du skal velge det du liker best jeg! Jeg ville nok ikke valgt å ta den skikkelig ut nå mens jeg går ned, men det er mitt valg.

Ellers hadde jeg nok gått for lightbrus resten av kvelden jeg da og våknet opp neste morgen fin i formen og med god samvittighet! Nok en gang mitt valg!

 

Vi kan ikke og skal ikke mure oss inne, selv om vi prøver å legge om livet vårt og gå ned i vekt! På den veien er det nemmelig viktig å kose seg litt også. Selvølgelig ikke hver dag, men nå er det vel heller ikke hver dag eller hver uke du er ute med jobben? Når vi nå er nådd målet vårt (halleluja) vil vi fortsatt møte slike utfordringer som dette. Jeg tror det er viktig å delta, men delta med måte. Spesiellt om du vet det er ofte dette skjer.

 

Hva så om du ikke går ned kjempemasse denne uka? Du har likevel gjort en hederlig innsats 6 av 7 dager, du trimmer og spiser riktig. På sikt vil ikke den maten der legge seg på kroppen, men trimmes bort! Hva med å legge inn en treningsøkt (gå en tur) før du drar ut med jobben?

 

Til syvende og sist er det ditt valg, jeg bare lufter tankene mine litt jeg og bable ivei....

 

Ha en strålende dag på jobb i alle fall!

 

Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere :)

Jeg skal selvfølgelig være med, det er ikke ofte jeg er ute så det er sjeldent noe problem i forbindelse med ned i vekt-prosjektet :) Det er bare det at jeg er så utålmodig, vil helst ned mye fort....også har det gått litt tregt nedover de siste ukene. Men jeg gir meg ikke. Kan med hell trimme mer, men sliter med å få tid til det rett og slett. Etter en lang dag på jobb og vi har fått unger i seng klokka 20 så venter det jo ofte litt husarbeid....og ja, det går ofte utover trimminga. Hverdagen blir rett og slett litt for stress. Men det ordner seg!

 

Nå må jeg jobbe litt :) Ha det fint så lenge, er nok straks tilbake...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu Hilde jeg hadde kosa meg skikkelig jeg. Nå har du vært superflink lenge og det er ikke hver uke du er ute med jobben. Vi trenger å slå ut håret vi også. Du får dra på disco etterpå så danser du av deg den ølen vettu.

 

Vi må kose oss også.

Er jeg dum nå? Håper ikke det.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg syntes bare det er så viktig å kose seg når man først her en skikkelig mulighet til det. Jeg hadde kosa meg med øl og pizza. For en gangs skyld så må vi ha lov til det. Om du tenker som meg så er denne omleggingen noe jeg skal fortsette med livet ut. Og ei fyllekule må vi unne oss. Jeg har ikke tenkt at jeg ikke skal drikke noe mere. Det er så deilig å bli litt beruset på alkohol også. Innimellom da. Nå kan jeg ikke huske sist jeg var skikkelig full. *tenker* Jo dersikken det var jo påskeaften. Svigerfar sjenka opp rødvin i glasset hele tiden. Vi skulle på fest etterpå til noen venner og for meg slokna det ganske tidlig. Ja resten kan du vel tenke deg. Ble veldig dårlig.UGGGG

 

Nei nå skal jeg ikke forstyrre deg noe mere.

 

Ha en super dag og kos deg masse i kveld. Du er vel undt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for praten tidligere i dag. Nå er jeg så trøtt at øya ikke klarer å holde seg oppe. Har sendt en etterlysning til Trude.

Ønsker deg en skikkelig god kveld å håper at rompa har det bra.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i kveld (takket være Lena - tusen takk :)) så har jeg vært på date nr 2 med sykkelsetet mitt. Hurra!! 20 minutter og 1,2 trimpoeng......og antageligvis noe merkelig gange i morgen! Hoho...

 

Så ble det en laaang dusj, og hårfjerning på overtid, skikkelig kvalitetstid med meg selv...*ler* Var deilig da.

 

Nå er det straks kvelden, skal bare skravle ferdig med Lena først :)

 

Håper alle har det fint!

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Håper du får en knas dag og kos deg kjempemye i kveld. Hvis du vil være litt påpasselig med kcaloriene, spis salat til pizzaen, det metter en del. Men kos deg med den drikken du vil, det ville nå jeg gjort. Du er vel som resten av oss her, som ikke rangler altfor ofte, så det er deg vel unt.

 

Ellers er jeg grytidlig opp, våknet kl 04.00 og fikk søren meg ikke sove igjen. Så her sitter jeg og skriver. Var visst etterlysning på tråden min etter meg, kremt kremt, *ler* meldte meg ikke her i går. :)

Det er nå litt koselig, synes jeg, at man blir savnet hvis man ikke kommer innom. Det er jammen rart, selv om jeg ikke treffer dere fysisk, så pga denne kontakten med dere, føler jeg meg ikke ensom. En stor klem til dere alle.

 

Idag har jeg enda en del rydding å gjøre, vasking også, så bare det blir det en del trimpoeng på. Håper vi kan fortsette konkurransen neste uke. :)

 

I kveld skal jeg besøke bestevenninnene mine, vi er 3 stk som treffes av og til, det blir dessverre ikke altfor ofte, så travle som vi alle er. Men i kveld blir det reker og vin, selv om jeg ikke skal drikke da. Skal kjøre en laaaang vei hjem igjen etterpå. Men jeg gleder meg som en unge til å treffe venninnene mine. :)

 

Gurimalla da som jeg breier meg på tråden din da Vilde. Kunne skrevet dette på min egen. Sånn er det med disse hersens bergenserne, breier seg alle veier. *ler*

 

Ønsker deg en fin dag på jobb og en kjempegøy kveld. Ta vare på deg selv.

 

Klææææææmmm fra Trude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen (og go måååårææn Trude!)

 

Herlighet som uka flyr, det er snart bare mandager og fredager jo!

Jeg er trøtt i dag, ble litt sent i går. Logget av nettet og skulle liksom legge meg, men da fant jeg bare så mye annet jeg kunne gjøre, så klokka ble halv ett. Hvor dum går det an å bli? *peke på seg selv*

 

Trude!

Kos deg med rydding og vasking i dag. Vi har ei som kommer og vasker hos oss, og hun var hos oss i går. Jeg kan ikke beskrive den gode følelsen jeg har når jeg låser meg inn til shina kåk som lukter grønnsåpe overalt. Yey! Bakdelen er at vi må rydde før hun kommer, og da mener jeg RYDDE..*ler*

Kos deg med venninner i kveld også, det blir fint vettu! Og forresten så er du alltid velkommen til å breie deg på tråden min :) Døra er åpen!

 

Jaja, nå skal jeg nyte denne siste sjefsløse dagen!!

 

Ha en fin dag alle sammen :)

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars rompa da... Orker ikke å blåse på:)

Kos deg i kveld da, å er enig med de som sier at du skal gjøre det. Vi skal tross alt leve med denne omleggingen våres, å da hører sånne ting med.

Ha en fin dag:) og nyt siste dagen uten sjefen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg denne siste dagen uten bossen. Håper du får en fin dag og at kvelden blir superbra.

Du er virkelig vel undt en skikkelig heisatur

 

Synd med rumpa, tar på meg halve skylda. He he

 

Stor helgeklem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...