Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Snakk om å ta det med ro. Har nå snakket i nærmere en time på tlf med min beste venninne, vi treffes dessverre altfor sjelden, aldri tid, jobb, familie osv krever sitt. Sukk, slik er det bare. Men nå skal jeg komme meg i gang så godt jeg kan, må ut og handle, blir muligens ikke tid til Ikea i dag, men pytt, da blir det i morgen. Takk for hjelp med signaturen, er en smuuuule treig ja, må bare innrømme det. Lykke til med å nå 85 kg til sommeren, det klarer du sikkert, flinke jente. Jeg håper jeg klarer 95 til sommeren, men blir overlykkelig hvis jeg havner på 2-sifret til sommeren. Jeg vet at dette vil ta tid, og hvis jeg skal ha mange glipper innimellom også, nei, det skal jeg ikke (håper jeg :) )! Vi skal nå våre mål, og det er nok mange som mener jeg har et urealistisk mål, men legen min har sagt, og han kjenner meg veldig godt, at jeg må ned til litt over 70 kg før jeg får ta mageoperasjon/bukplastikk. JEG SKAL NED DIT OM DET SÅ ER DET SISTE JEG GJØR!

 

Have a splendid day, my dear! :) :)

 

Klæææææm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg tilbake i humør Trude!! Og sol på himmelen gjør vel Bergen til verdens beste plass å være? :) Så deilig med venninneskravletime på telefon, du rekker nok det du skal i løpet av helgen alikevel (hvem har dårlig tid???) Hihi.

 

Ikke takk meg for hjelpen, jeg fikk eksperthjelp av spardama :)

 

85/95 før sommern (dvs innen juli starter) går kjempefint tror jeg....tellet litt på kalenderen og fant ut at det betyr 0,7 i uka for min del. Det er kanskje å tro på mirakler...hehe, men da har jeg noe å strekke meg etter. Skulle det ikke gå så er det helt ok. Bedre å gå sakte ned....og så klare å BLI der. Om ett år håper jeg at jeg kan melde meg på ett hold-vekten-kurs. Tror det er smart!

 

Ett spørsmål....hva skjer hvis man går opp igjen etter man er bukplastikk-operert? Er litt spent på hvordan jeg blir seende ut etter at fettet er borte, har jo vært gravid 2 ganger de siste 7 årene også.

 

Jaja, glad du er her Trude - klemmer fra Vilde :)

 

and a splendid day it is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en privat melding til deg. Vil bare si fra om det i tilfelle du ikke har sett det.

 

Ha en fin fredagskveld.

 

Klem fra Trude

 

 

Jeg har sett, svart og gjort!! :)

Jeg får opp et vindu her som forteller at jeg har melding, det er jo heelt genialt :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her for å ønske deg en fin dag og ei flott helg, det er skikkeli motiverendes å lese din tråd.

 

Hm signatur det var ikke dumt, hvordan gjør jeg nå det, det må jeg finne ut.

 

Ha ei flott helg i alle fall og så skrives vi:):)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen, og takk for hilsen Evelyn - alltid koselig :) Hvis du lurer på hvordan du får signatur så leser du nedover her inne.

 

Jepp, idag er det helg da, har hatt en stille og rolig morgen. 6åringen er på overnatting hos ei venninne så 3åringen og jeg har dusja og spist frokost mens pappa fikk sove litt lenger :)

Nå er pappa og henter 6åringen for hun skal spille kamp etterpå....det er stas, myggsverm etter ballen :)

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare innom for å gi deg den internettadressen: http://www.youtube.com, søk deretter på Dagfinn Lyngbø, der finner du mange forskjellige filmer, så du må gå inn på hver enkelt av dem, det er forskjellige temaer, tror jeg. Veldig morsom, vel verdt å se på. Hehe. Enjoy.

 

Klem fra Trude :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å ønsker deg en fin dag og ei fin i uke.

Klæm fra jannemor

:):) hørtes rett og slett koselig ut å skriv jannemor :) må ha litt selvskryt når man ikke kan skryte av vekta denne uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså Vilde, mener jeg :) Hei på deg, god morgen. Håper det gikk bra med veiing i dag. Jeg er i gang med gode rutiner med mat og trim og ikke minst drikke masse vann. Hvordan blir din uke seende ut? Får du trimmet/gått tur denne uken? Hvis du får, da er vi i gang med "konkurransen" vår igjen, ok?

 

Håper du får en strååålende dag.

 

Klem fra Truden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag alle sammen!

Nettet har vært nede her på jobben i morgentimene, jeg har sittet her og verket etter å logge inn her;) Mandager er spennende vettu, veiing og store greier *ler* Guuuuuud for ett spennende liv jeg har??? Blir jeg LITT psyka på vekt? Jaggu.

 

Ok, 700 gram fett er borte, på tross av en veeeeeeldig kosekosekoselørdag, så jeg gliser ----> :)

 

Trudemor!! Jeg har på meg skrittelleren igjen i dag, så konkurransen fortsetter! Jeg får ikke gått tur i kveld (sambiss på kurs - IGJEN) men jeg skal sykle....jeg SKAL sykle.....hvis du ser meg på msn mellom 20 og 21 så jag meg er du snill.

 

Syns igrunnen mandager er fint jeg, helgens dårlige samvittighet blir liksom blåst bort, blanke ark osv osv.

 

Nå skal jeg inn å lese hos dere andre, ha en super mandag alle sammen!

 

Klem fra VildePildeHilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare helt supert. Gratulerer så mye. Tusen takk for praten i går. Kjempekoselig. Om jeg skulle observere deg så skal jeg hjelpe Trude. He he

Håper du får en fin dag og tusen takk for holsen på bloggen

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og Hurra, 700 gram ned er jo kjempe bra, du er flink og stå på og gir deg ikke, all honør til deg for det:)

 

Tusen takk for koselige hilsner inne på bloggen min. setter utrolig tor pris på deg og alle de andre.

 

Ha en fortsatt fin dag og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Gratulerer med nedgang! Selv tok jeg bare en halvkilo smør denne uka og det uten kos.

Jeg er enig med deg i at mandag er herlige dager. Ny uke nye muligheter!

 

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner damer, dere er så gullegode å ha!!

 

Ok, idag var dagen da jeg satte den store ræva mi på ergometersykkelen for første gang på ,,,,hmm 2 år? Noe sånt.......og helt ærlig?? Det gjør vondt enda...*ler* men det er vel bare å hoppe på igjen i morgen så musklene skjønner at jeg mener alvor :D

 

For en dag...har gjort masse!

 

Ordnet og levert 2 barn, jobbet, hentet 2 barn, laget middag, stressa til skobutikken (fordi 6-åringen tissa på seg på skolen og jeg kasta skoene hennes) med 2 barn på slep, stressa videre for å rekke håndballtrening, løpt etter 3åringen mens 6åringen trener håndball, stressa hjem og fått begge i seng (dusj og krangling og eventyrlesning etter kveldsmat), rydda, bretta tørt tøy, hengt opp vått tøy, satt igang ny vaskemaskin, sykla og dusja sjøl.......også kommer sambiss hjem blid og fornøyd klokka 22 og spør om jeg har hatt en fin dag!! Makan??? *ler*

 

Ok, nå er klokka så mye at jeg bør gå å legge meg.

Natta alle sammen, sov best!!

 

Vildeklem :)

 

PS! Vitaminbjørner er digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitaminbjørner reklamen er digg, ler godt jeg av den. Skjønner du hvor barnslig jeg er??? Hvordan går det med rompa i dag, kjenner du det godt etter syklingen? Måtte le av historien din om den meget travle og typisk småbarnsmamma dagen din, og når mannen kommer hjem og tør å spørre om man har hatt en fin dag, eller min favorittvariant er: Og hva har så du gjort på i dag? Av erfaring har mannen bleknet etter en halvtimes beretning om de million gjøremål i løpet av en dag. :D

 

Flink jente som syklet forresten! Hehe, måtte bare si det.

 

Ha en kjempefin dag, spis sunt, drikk mye vann, og jeg lover å gjøre det samme. Vi skal bli slanke, vi skal bli slanke. (Jeg synger) :)

 

Klem til Vildepildehilde fra Trudelutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitaminbjørner reklamen er digg' date=' ler godt jeg av den. Skjønner du hvor barnslig jeg er??? Hvordan går det med rompa i dag, kjenner du det godt etter syklingen? Måtte le av historien din om den meget travle og typisk småbarnsmamma dagen din, og når mannen kommer hjem og tør å spørre om man har hatt en fin dag, eller min favorittvariant er: Og hva har så du gjort på i dag? Av erfaring har mannen bleknet etter en halvtimes beretning om de million gjøremål i løpet av en dag. :D

 

Flink jente som syklet forresten! Hehe, måtte bare si det.

 

Ha en kjempefin dag, spis sunt, drikk mye vann, og jeg lover å gjøre det samme. Vi skal bli slanke, vi skal bli slanke. (Jeg synger) :)

 

Klem til Vildepildehilde fra Trudelutt[/quote']

 

Iiiik jeg har ikke sett reklamen!!

Rompa føles....kan jeg si ødelagt? *ler* Akk ja, det blir vel verre i morra!

 

Pilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du morsom? Hva mener du med at du ikke har sett den reklamen. Den om den trøtte mannen som sitter ved bordet og så kommer det en liten lekebil kjørende i vill fart over bordet og stopper foran ham, og ut spretter 2 vitaminbjørner som begynner å sprette opp og ned foran ham. Ler bare jeg tenker på det. Barnslig, det er meg det. Hihi.

 

Ha en tidig dag, :D:) :) :)

 

Trudelutski

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Det er jenta si det, du kom deg jo opp på sykkelen jo. Dog noen uker etter det tidsskjema du først satte opp, men hvem bryr seg vel om slikt? Det viktigste er jo tross alt at du er kommet deg opp på den. Og ja, det kjennes i rumpe *knis* I morgen går du som en cowboy *ler*

 

Ha en strålende fin dag! Jeg synger sammen med Trude (tenk om det var nok å bare synge det du)

 

Stor bjørneklem og et klask på rumpa fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...