Gå til innhold

En ny start..


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelille

Takk og takk:) Er fremdeles overrasket og veldig lettet, og håper bare ikke at det er vekten som spiller meg et puss. Men den har vært ganske stabil i det siste så.. Fikk skiftet batterier + at jeg har veid ting jeg vet vekten av for å sjekke. Så tror faktisk det er ekte vektnedgang denne gangen gitt:D Og jeg har greid å være flink i dag også-til tross for nedgang. Jeg er nemlig akkurat som deg og vil ofte "feire" dersom jeg går ned med å unne meg litt ekstra. Men i dag ble det cæsarsalat med kylling til lunch og har planer om spinning i kveld.

 

Jobben er ganske slitsom ja, og tror nok ikke jeg blir veldig gammel i det firmaet jeg er nå. Men jeg lærer utrolig mye hele tiden og det jeg gjør nå er en super ting å ha på CV'n, så når jeg skal hjemover om et år eller så er det forhåpentligvis lett å få seg ny jobb der.

 

Ser du enden på hjemmeeksamen din nå? Synes du virker så utrolig strukturert både når det gjelder maten og skolen... Veldig, veldig bra!! Og fikk du gitt maks på spinningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Jepp, jeg fikk gitt maks på spinningen! Jeg gikk til og med av bussen et par holdeplassen før jeg egentlig skulle av, så da ble det litt ekstra trening og det ble litt over 900 kalorier forbrent idag! :D Det er utrolig hvor gøy trening er når alternativet er å skrive hjemmeeksamen.. ;) Jeg skal prøve å få tatt meg en treningsøkt i morgen og hvis jeg er flink til å skrive morgendagens sider på oppgaven først. Jeg hadde egentlig planer om å gå meg en tur i morgen, men her er det visst meldt regn og regn..

 

Jeg begynner så vidt å se enden på hjemmeeksamen nå heldigvis. Det er tre-fire sider igjen å skrive, + en del redigering og sånt. Men jeg skal prøve å få levert den en dag før jeg må, for å få en ekstra dag til den oppgaven som skal leveres på fredag. Puh, her går det unna.

 

Nå har jeg kost meg med kyllingfilet med fullkornspasta og masse wokede grønnsaker til middag. Og nå er det bare avslapning på sofaen. Jeg fikk nemlig både "I form" og "Woman" i postkassen idag, så da blir det nok ikke mye eksamenslesing resten av kvelden.. :)

 

Ha en fin dag videre og kos deg på spinning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det allerede lørdag igjen. Tiden flyr nå, særlig nå i en travel eksamensperiode. Jeg har ikke fått skrevet så mye som planlagt på hjemmeeksamen idag, så jeg har nok en lang søndag foran meg i morgen. Men jeg har i det minste fått vært på trening!! Det ble spinning idag og + litt gåing, og over 1000 kalorier forbrent idag! ;) Veldig fornøyd med det! Så nå skal jeg skrive et par timer til, og så ta en velfortjent (?) frikveld med god middag, samboeren, finalen på "Skal vi danse", og ukens kvote kosemerker på sjokolade. :):D

 

Håper det går bra ute på jobbing, Pittelille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei!

Her holder vi på å gjøre klart til å dra ut, så om et par timer er vi på vei. Regner med jeg er tilbake igjen i morgen allerede, så mandag kveld er jeg sikkert online igjen.

Dagen i dag sålangt er preget av at det er lørdag og mye jobb; dvs kjapp og ganske så usunn mat. Men, jeg tenker at siden det er helg er det litt lov,hehe. Skal spise normalt resten av dagen da, det lover jeg:)

 

Kos deg masse i kveld flinkeSpinny, vi høres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg ikke vekkerklokka på før ni, og det var godt å sove litt lenge til tross for at det er den store innspurten på hjemmeeksamen idag. Det ble en deilig søndagsfrokost med egg og bacon (magert selvfølgelig ;) ) og kaffe. Så nå sitter jeg her foran pc-en igjen, og har skrevet en del på oppgaven allerede. Nå har jeg 1000 ord igjen som må skrives, og det håper jeg virkelig at jeg klarer i løpet av dagen. Så har jeg formiddagen imorgen til redigering, og så forhåpentligvis bli kvitt den i morgen ettermiddag. Jepp, det er planen. :) Jeg pleier alltid å være kjempefrustrert på slutten av en-ukes-hjemmeeksamner, men det er jeg faktisk ikke denne gangen. Føler at jeg får det til, så får håpe magefølelsen er rett.. :D

 

I dag blir det bare hjernen som får trimmet seg, men tror det er greit med hviledag fra treningen, for jeg har jo nesten fått 10 trimpoeng i løpet av de to siste dagene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! I did it! ;) Oppgaven er så og si ferdig! En del finpussing og redigering + litteraturliste gjenstår, men har ihvertfall skrevet all tekst som skal produseres! Nå har jeg sittet foran pc-en i litt over 12 timer og jobbet, så nå er jeg kjempetrøtt og klar for å krype under dyna.

Gleder meg til å få levert denne oppgaven imorgen!!!

Det ble ca 1650 kalorier idag, så det har også gått bra med maten. Det har nok blitt mer kaffe enn vann i dag, men jeg får prøve å drikke ekstra mye i morgen.

 

Nattaklem fra en sliten, men fornøyd Spinny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ikke fullt så gøy å gå på vekten. Her var det nemlig stillstand. Jeg snikveide meg i går og da hadde jeg gått ned litt, så derfor var det ekstra irriterende. Men da er tydeligvis ikke vektnedgangen langt unna ihvertfall. Og jeg hadde mistet 1 cm rundt midjen, så det var jo ikke verst. Er nå 74,5 cm rundt midjen. ;)

 

Jeg skal avgårde på universitetet nå og endelig bli kvitt denne hjemmeeksamnen. Skulle det egentlig i går, men fant ut at det stengte kl 13 der jeg skulle levere den, så da rakk jeg det ikke.

Så nå får jeg komme meg avgårde, og skal også snike meg til en treningsøkt på treningssenteret når jeg først er i nærheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei Spinny,

 

Da er jeg tilbake igjen:) Gratulerer med vel overstått hjemmeeksamen!! Har du fått levert den nå? Føles sikkert veldig godt! Når det gjelder vekten så skjønner jeg at du synes det er litt kjedelig med stillstand, men som du sier så er nok vektnedgangen rett rundt hjørnet siden du veide litt mindre i går. Neste tirsdag ser det sikkert strålende ut igjen, så hold ut og stå på!! Forresten, hvordan går det med benet ditt? Har det blitt ordentlig bra igjen?

 

På tide med en liten oppdatering herfra... Lørdag var totalt fridag for meg, og spiste både søtt og salt uten å tenke noe spesielt på det. Greit nok forsåvidt med en dag i uken der man slipper å være strikt, men hjelpe meg så tungt det var på søndag!! Jeg greide heldigvis å spise sunt igjen og kun moderate mengder, men jeg var sulten så og si hele dagen!! Og da jeg i tillegg var ute på jobb der det ble en god del venting (fare for småspising da altså) måtte jeg virkelig holde meg selv i nakken. I går gikk det lettere igjen, men det var nesten så jeg fremdeles hadde litt "abstinenser" fra lørdag på morgenen.. Men mens de andre spiste de berømmelig croissantene og noe som minner om fastelavensboller (myyye krem og sukker), spiste jeg frukt. Fliiiink:D Og så ble det en time spinning da jeg kom hjem i går.

 

Nå er jeg tilbake på kontoret og skal mest sannsynlig være her resten av uken. Mye lettere å være flink da, siden jeg både har deg og vektklubben, og min egen mat her. Forresten, en annen utfordring med å være ute på jobb er at døgnrytmen blir helt elendig. Noen ganger jobber vi hele natten, andre ganger starter vi kl 4 og jobber hele morgenen.. Kan trygt si mat-planleggingen går i vasken da. Men som jeg nevnte forrige uke må jeg satse på å holde vekten stabil når jeg er ute, og så håpe på en liten vektnedgang når jeg er hjemme. Blir spennende å se resultatene på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha deg tilbake! :D

Og jeg er igjen imponert over hvor flink du har vært ute på jobb blant alle fristelser! Kjempebra at du klarte å ikke gi etter for suget på søndag! Spinning og frukt er en smule sunnere enn croissanter og kremboller, ja. ;)

 

Ja, idag har jeg levert eksamen!! Følte at den gikk ganske bra, men det var godt å bli kvitt den likevel. Og nå har jeg tre dager på meg på å gjøre ferdig den jeg sleit med forrige uke..huff, den går ikke like lett.. men på fredag er den også levert, så her er det bare å holde ut!

 

Benet mitt er helt bra igjen ja! Heldigvis! Så i dag fikk jeg tatt meg en tur innom treningssenteret etter at oppgaven var levert, og fikk brent av litt over 1000 kalorier. :) Så i kveld skal jeg kose meg med god middag med god samvittighet. Det blir ingen utskeielser altså, men skal lage en pizza med grov bunn og ganske sunn topping (oppskrift fra GR-kursbok) og skal spise i moderate mengder. Men det er kjekt med litt god mat når både jeg og samboeren sliter med hver vår eksamen. Litt kos må man ha midt oppi stresset! :)

 

Ha en fin dag videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Ånei, må ut igjen i dag for å være klar til å jobbe i morgen tidlig:( Hadde håpet å kunne holde meg her denne uken, men det gikk ikke likevel. Huff, dette er vanskelig altså. En dag med normale rutiner, den neste blir alt snudd opp ned.. Men må holde fokus nå, kun drøye 3 uker til kjekkas kommer:D Hmm, la meg se hvilket mål jeg kan sette meg..

 

Fredag 30.11: Holde vekten stabil på 74.5 kg

Fredag 7.12: Se 73-tallet

Fredag 14.12: Holde på 73-tallet

Torsdag 20.12: Se 72-tallet

 

Høres dette overkommelig ut? I allefall skal jeg være kommet meg langt ned på 73-tallet innen 20 desember, det er helt sikkert!!

 

Må dra nå, men håper jeg er tilbake og online igjen på torsdag! Stå på du og lykke til med eksamensoppgaven! Ikke lenge til du er kvitt den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da, Pittelille! Men jeg er likevel sikker på at du klarer deg bra der ute, du virker veldig motivert om dagen! Bra! :)

Og målene dine virker veldig realistiske! :D

 

Bare 3 uker til kjekkas kommer?! Nå nærmer det seg veldig! Det blir nok kjempekos. ;)

 

Jeg kunne ikke la vær å snikveie meg idag, og idag var vekten snillere med meg enn i går. :) Og den viste faktisk enda litt mindre enn den gjorde på mandag. Så det kan godt hende at det var stress som påvirket vekten i går.

 

Her i Bergen er det skikkelig møkkavær idag, så jeg har tenkt å holde meg inne resten av dagen. Har som sagt en del som skal skrives. Men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en ellipsemaskin hjemme, da hadde alt vært så mye enklere. Da kunne jeg faktisk trent mens jeg leser.

 

Håper du får noen fine dager på jobb der ute, uten altfor mye stress og rare arbeidstider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig litt tid å skrive litt her igjen! Her har det nemlig vært et vanvittig stress de siste dagene. Men nå er nok en hjemmeeksamen levert, og det er utrolig deilig!! :D Så nå er jeg ferdig med all oppgaveskriving dette semesteret, så nå gjenstår det "bare" å komme igjennom litt over 2000 sider på halvannen uke før de to muntlig eksamenene.. Men jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg slipper å produsere noe mer tekst på en stund. :)

 

I dag skal jeg på julespinning, og det skal bli godt, har nemlig ikke fått trent noe de siste to dagene. Jeg har ligget på ca 1600 kalorier denne uken, pga at aktivitetsnivået ikke har vært så høyt. Men nå er jeg kjempelei av å telle kalorier og registrere alt jeg spiser, så fra i dag tar jeg en pause fra det. Det betyr selvfølgelig ikke utskeielser, men jeg må trene meg på å ikke ha full kontroll over alt jeg putter i meg, men likevel spise sunt og fornuftig. Jeg vet jo veldig godt hvor mye kalorier det er i forskjellige matvarer nå, så dette bør jeg klare! :) Og vanndrikkingen går veldig bra om dagen i forhold til forrige uke da jeg var veldig sløv på det. Så nå går det unna flere liter om dagen.

 

Håper du snart er tilbake, Pittelille! :D

 

Klem fra Spinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei

 

Da er jeg tilbake igjen og med gode nyheter!! Var på vekten i dag tidlig og nå viste den 73.6 kg!!! Hehe, jeg trodde ikke mine egne øyne:D Nå skal det sies at onsdag og torsdag ble det lite mat så er nok litt ekstra tom hvis du skjønner, men likevel! Målene mine fram til "kjekkas" (ny tidsregning, hehe) kommer likevel til å være så og si de samme, med unntak av at 72-tallet SKAL sees med god margin!

 

Gratulerer med nok en overstått eksamen!! Hjelpe meg så mye det var for deg nå før jul! Og at du greier å være så flink med mat og trening midt oppi det hele er jo supert!! Enig i at det kan være lurt å slutte å veie maten og sånn for ikke å gå helt lei. Jeg gjorde det tidligere (sist gang vi holdt på), men som du sier lærer man seg jo ganske fort hvor mye som er bra å få i seg.

 

Julespinning faktisk?! Fikk du forbrent mye i dag? Kan forresten ikke tro det er desember snart. Her er det 35 grader og veldig lite som minner om advent og jul. Men begynner å bli litt brun da, og det er jo ikke å forakte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj!! Dette var jo virkelig gode nyheter!! Gratulerer så masse! :) Så kjempegøy! Nå kommer du helt sikkert til å nå "kjekkas-målet" ditt!

 

Ja, det var godt å bli kvitt eksamensoppgaven idag. Jeg skal jobbe både i morgen og søndag, så da blir det nok deilig med en liten pause fra bøkene. Selv om det er mer enn nok å lese neste uke.. :) Men men..snart juleferie nå. :D

Julespinning var veldig gøy idag, og det ble over 800 kalorier forbrent. Og i helgen blir det nok en del trimpoeng på jobb.

Kan tenke meg at det er rart for deg at snart er jul ja. 35 grader er vel ikke akkurat det som får frem julestemningen, hehe. Men så deilig å bli brun da! Det hadde jeg trengt. :D

 

Det har gått veldig bra med maten idag, selv om jeg ikke har registrert noe. Har en mistanke om at jeg faktisk har spist litt lite, men så lenge jeg ikke er sulten så gidder jeg ikke spise bare for å spise. I kveld har det blitt grønnsaker og dip til kveldskos. Ellers er klementiner supert snacks om dagen.

 

Ha en god helg! Blir det jobbehelg på deg eller? Synes du fortjener litt fri nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen!

 

Hvordan går det i Bergen i dag? i Regner med du er på jobb siden du ikke har vært innom her..håper du får gått masse mens du er der!:D

 

Jeg er på kontoret i dag ja, og slik det ser ut nå har jeg fri i morgen!! Gleder meg!!! Været er jo som nevnt veldig fint her, så hvis det holder seg skal jeg først og fremst sove lenge, spise god frokost og så ta meg en laaaang sykkeltur. Hehe, tidligere var søndag=slumredag, men det har jammen endra seg. Men når det en sjelden gang lar seg gjøre setter jeg i allefall pris på det:)

 

Gårsdagen gikk ok. Ble en alkoholenhet på kvelden og noe hvitt brød til middagen, og trening ble det ikke tid til. Men alt i alt ble kaloriinntaket greit.

 

Kjenner jeg er nødt til å få strammet opp kroppen. Klærne sitter litt løsere nå enn før, men synes ikke det ser så fint ut likevel. Har ikke trent så mye styrketrening i det siste, men må prøve å få inn noen økter på det også tror jeg. Spesielt mage og rygg... Bena og baken får jo god trening både på dans og spinning, men må nok begynne å legge inn ordenlig mage-rygg trening også for å føle meg bedre. Trener du noe styrke forresten eller er det bare spinning/elipsemaskiner for din del?

 

Må prøve å få gjort noe her nå, regner med du stikker innom her når du er tilbake fra jobb. Vi "sees"!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

I dag har jeg vært på jobb ja. Og jeg har gått masse masse! I følge pulsklokken min har jeg forbrent hele 1625 kalorier idag!! :) Jeg stopper klokken når jeg ikke går, så det har nok blitt noen kilometers gange idag. Likevel har jeg nok forbrent enda mer egentlig, det kan jo være ganske slitsomt å kle på gamle menn på 90 kg.. Men det tar jeg i så fall som bonus, synes det blir "juks" å ha på pulsklokken når jeg ikke går.

 

Så deilig med fri i morgen!! Det trenger du! Og det er sannelig ikke dårlig at du skal bruke fridagen på trening. :)

Jeg trener litt styrke, men burde nok også trent mer. Men jeg synes det er så kjedelig. Det blir som regel 1-2 korte styrkeøkter i uka, og da trener jeg ben, mage, rygg og armer. Sikkert lurt å begynne med styrketrening ja. Og det er jo gøy at resultatene kommer så fort i starten.

 

I stad var jeg på postkontoret for å hente en pakke. Det var en pakke fra mamma og da jeg åpnet den datt det ut jule-te, adventslys, advents-servietter, te-lys, gløgg, rosiner og mandler, julesjokolade, pinnekjøtt (!) og jeg vet ikke hva.. trodde jeg skulle le meg i hjæl, særlig av pinnekjøttet..hehehe. Det var virkelig en kjempekoselig oppmuntring nå i eksamensinnspurten.. og selv om jeg er 25 år, så er jeg visst fortsatt "lillegull".. :D

 

I kveld blir det enda mer jul, jeg skal nemlig på julekonsert. Det skal bli koselig. Først skal jeg til en venninne for å bake julekaker, høre på julemusikk og drikke litt rødvin. Men jeg er fortsatt motivert, så det blir kun LITT rødvin.. vil ha et bra resultat på vekten på tirsdag.

 

Ha en fin dag videre og nyyyyt fridag imorgen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

1625 kcal?? Du er helt rå!!!:D Forbrenner som en liten dampmaskin jo!

 

Jeg fikk akkurat beskjed om at de ville sende meg ut igjen i kveld, men nå sa jeg faktisk nei. Tror ikke de er vant til at folk sier nei her, men jeg kjenner jeg er kjempesliten og trenger å koble av.. Kjente hvordan alt motet sank med beskjed om mer jobbing, så da var det vel på tide å si ifra tror jeg. De tok det ganske fint da. Sjekka timene mine og så at jeg har hatt altfor lite fri siden begynnelsen av september, så da var det ikke så mye de kunne si. De kan liksom ikke klage på at jeg ikke jobber heller.

 

Så utrolig hyggelig det hørtes ut med julepakke i posten!! Og så pinnekjøtt da:) Kjenner jeg har litt hjemlengsel for tiden. Er utrolig glad i julen, så dette er rart. Skjønner forresten hva du mener med lillegull..tror alltid vi kommer til å være det:)

 

Du får kose deg så masse med kakebaking, rødvin og konsert i kveld, så høres vi på mandag i allefall.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja det ble masse forbrente kalorier i går, og i dag ble det 1205 kalorier forbrent! :) Slett ikke verst.. :D Veldig kjekt å ha en jobb der man fobrenner masse nå i disse travle eksamenstider, når man ikke har så mye tid til trening.

 

Konserten var veldig bra i går, og vi bakte deilige lussekatter.. så det ble nok en del kalorier tilsammen igår, men tror det skal gå greit siden jeg har forbrent så vanvittig mye denne helgen, + at det ble veldig få middagskalorier igår.

Det er ikke alt jeg spiser om dagen som er like sunt, men det er egentlig ikke så farlig så lenge kaloriantallet ikke blir for høyt. Jeg får ihvertfall i meg masse vann, fiber, frukt, grønnsaker og rent kjøtt, så da tviler jeg på at det gjør noe om jeg erstatter noen av de sunne kaloriene med litt pepperkaker og lussekatter og sånt. :)

 

 

Så flink du var og sa nei til å dra ut på jobb igjen. Jeg er også som regel altfor dårlig på å si nei, men sånn er det vel med de fleste jenter og damer. Ingen tvil om at du trengte en fridag nå ihvertfall! Håper du har kost deg masse på sykkeltur idag og ellers hatt en avslappende fridag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

I dag har jeg gruet meg litt til å gå inn her fordi helgen ikke gikk så bra. Men fant til slutt ut at jeg måtte inn likevel, kan jo ikke bare komme med solskinnshistorier heller;) Hadde julebord på lørdag og da ble det både god mat og drikke, og jeg orket ikke tenke kalorier.. Ingen katastrofekveld, men mer enn anbefalt kan jeg vel trygt si at det ble. Men lite alkohol, så sånn sett var det greit. Søndag var jeg sliten. Litt pga. julebordet men også fordi jeg endelig hadde tid til å kjenne etter. Ble ingen sykkeltur men gikk lang tur sammen med en kompis. Bare rusletempo men var i allefall i aktivitet i etpar tre timer. Det totale kaloriinntaket søndag ble relativt lavt, men med nokså usunne kalorier.

 

I dag går det greit igjen, så ukedagene har blitt enkle å forholde seg til. Håååper bare ikke at helgen har ødelagt altfor mye for vekten denne uken..kjenner jeg trenger resultater for å holde på motivasjonen. Men slik er det vel for alle:)

 

Hvordan går det hos deg? Lussekatter og pepperkaker hører med i disse dager, og det er jo tross alt ikke de kaloriene som er forårsaker problemer gjennom et helt år...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg til deg det samme som du sa til meg: Julebord hører med til desember, og da er det lov å kose seg litt ekstra. :) Og det kunne jo gått mye verre, synes du var flink som ikke fikk i deg så mye flytende kalorier! Selv om det ikke ble sykkeltur, så det ble det jo en lang gåtur. Bedre enn å ligge hjemme på sofaen. :D

Jeg har tenkt litt på det med spesielle anledninger som julebord og sånt i forhold til slanking. Jeg skal jo gå ned noen kilo til etter jul, men når det er bursdager skal jeg spise litt kake, er det fastelavn skal jeg spise en krembolle, i påsken blir det påskeegg og 17.mai skal jeg unne meg is og alt som hører med. Uten å ha dårlig samvittighet. For det er hverdagene som teller, og hvis jeg ikke unner meg det som hører med på sånne spesielle dager, så kommer jeg til å bli kjempelei fort! Så hvis jeg spiser sunt og trener på "normale" dager, så gjør det absolutt ingenting med litt utskeielser innimellom. Vi skal leve også! :)

Det var dagens preken herfra..hehe!

 

I morgen er det siste veiedag på internettkurset, men jeg er litt likegyldig på hvordan det går egentlig. Selvfølgelig blir jeg kjempeglad hvis jeg har gått ned, men det er heller ingen krise hvis jeg veier det samme som sist. Merker at jeg er litt lei nå og det er mye annet å tenke på med eksamen og sånt. Så jeg tror jeg skal prøve å holde vekten fremover mot jul, har ikke ork til å prøve å gå ned mer. Jeg føler meg vel og synes jeg ser ganske slank ut. Ikke helt bikini-klar enda, men det er enda over et halvt år til jeg skal ta på meg den igjen..heldigvis. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Jeg synes du har vært utrolig flink i så lang tid nå, så jeg skal ærlig innrømme at jeg skjønner at du er litt lei. Ikke misforstå, for jeg kommer ikke til å tillate at du slipper taket, men jeg har full forståelse for at du vil ha en periode med vektstabilisering nå. Du er jo tross alt på 60-tallet, så jeg synes du har all grunn til å være fornøyd!! Og det var dagens preken herfra:D

 

Går fortsatt fint her, men er utroooolig sløv på jobben. Sitter og surfer på nettet etter julegaver til familien, hehe. Og om en drøy time skal jeg stikke å kjøpe kjøleskap og vaskemaskin til min nye leilghet. Tjohoo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er kjempefornøyd!! :) - 1 kg og jeg er dermed på 68-tallet! 68,9 var dagens vekt. Og dermed har jeg nå gått ned 3,7 kg. :) Så nå er målet å holde den vekten frem mot jul.

 

Og veldig bra at du ikke tillater at jeg slipper helt taket, Pittelille! :D

Hvordan gikk shoppingen igår? Har du flyttet inn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

GRATULERER!!! Super avslutning på kurset, Spinny:D

 

Er bare innom her sånn aller snarest, må ut på jobb om en liten stund og har endel å fikse før den tid. Håper det går bra med deg og at du fortsetter å komme online selv om kurset er over og det går mot jul?? Trenger deg her vet du;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...