Gå til innhold

En ny start..


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Takk! ;)

 

Jeg skal nok fortsette å være her ja! Trenger motivasjon til å holde vekten i denne fristende førjulstiden. I dag har det gått veldig bra med maten. Jeg hadde sett for meg full matorgie etter endt kurs, men i dag har jeg stort sett spist rugsprø med sunt pålegg, masse frukt, knaskerøtter med yoghurtdipp, noen få pepperkaker og middag. Merker at jeg ikke blir så opphengt i mat og når neste måltid er nå som jeg ikke registrerer alt jeg putter i meg, og det er jo bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Lenge siden... Vet ikke om du husker meg. ; ) Jeg har lest gjennom nesten hele tråden her og det virker som du har stålkontroll. Jeg er så imponert! Så mye du trimmer og som du har gått ned på kurset. Gratulerer! Bra jobba!

 

Jeg må med et lite sukk erkjenne at jeg har mista all kontroll siden jeg var her på Vektklubben sist, tror det er ca. 3 mnd siden. Det er nesten med gråten i halsen at jeg kommer inn her igjen og ser at jeg på en måte har jobba så hardt til ingen nytte. Jeg har ikke veid meg på 2-3 mnd, så vet ikke akkurat hvor ille det har blitt. Tør ikke se de harde fakta i øynene ;) Tror kanskje jeg trenger at noen sier til meg at jeg bare skal komme meg opp på vekta før det går helt galt. Men det er akkurat som om jeg har gitt litt opp, på en måte. I hele høst har jeg slitt mye emosjonelt, og ikke hatt overskudd til å trene så mye. En treukers periode syklet jeg en del, og så går jeg tur med hunden hver dag, men det er nok ikke nok til å holde vekten. For jeg har stappet i meg i perioder... Når det blir mørkere og mørkere ute er veien kort til en kveld i sofaen med ullpledd og noe godt! :)

 

Nå både gleder og gruer jeg meg til jul, for det blir mye sosiale ting og veeeldig mye usunn mat. Hvis jeg går opp ytterligere et par kilo i jula, så blir det jo enda vanskeligere å komme på rett kjøl igjen på nyåret. Kanskje jeg kunne bruke disse 2-3 ukene fram til jul på å gå ned et par kilo, så gjør ikke jula så stor skade? Forrige jul klarte jeg å holde vekta, kanskje jeg til og med klarer det nå?

 

Oi, det ble litt sytete fra meg. Når jeg ser hvor aktiv du er, så får jeg så lyst til å ta meg sammen. Det hjalp litt bare å skrive dette innlegget faktisk. Jeg ser opp til deg, du er og har hele tiden vært et forbilde, du har all grunn til å være stolt av deg selv og det du presterer! :)

 

Beste hilsen,

Anneli

 

ps. Jeg fikk en herlig treningsbukse i gave av mannen min for en uke siden. Har ikke prøvd den ennå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anneli!! :)

Så koselig å høre fra deg igjen! Og selvfølgelig har jeg ikke glemt deg!

 

Takk for rosende ord, det var kjempehyggelig. Ja, jeg har gått ned noen kg nå, MEN det er de kiloene som kom på i sommer som jeg nå har blitt kvitt. Så jeg har også vært der hvor du er nå. Man er flink en stund, og så minster man kontrollen og legger på seg igjen. Ikke noe gøy det der.

Nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne når jeg leste innlegget ditt. Trist å høre at du har slitt med mye emosjonelt. Hvordan har du det nå da? Jeg skjønner veldig godt at man ikke har overskudd til å trene eller tenke altfor mye på sunt kosthold når triste ting skjer, det blir liksom en bagatell i forhold til andre viktige ting.

 

Men nå skal jeg utfordre deg til å gå på vekten og se realiteten i øyene! Tallet på vekten forandrer jo egentlig ingenting, du vet hvordan du ser ut og hvordan du føler deg. Og det er dessuten ikke sikkert tallet som vises er så skremmende som du tror. Men en ting er sikkert: hvis du ikke går på vekten nå, men bare utsetter det, så kommer det til å bli enda verre!

Men jeg synes kanskje ikke det er så lurt å prøve å gå ned noe på de to-tre korte ukene som er før jul, men det som er lurt er å se realiteten i øynene, bli mer bevisst på det du spiser og prøve å holde vekten. Og så kommer du istedet igjen for fullt etter nyttår. For dette er det bare DU som kan gjøre noe med, og det beste er at du faktisk VET hvordan du skal gjøre det! :) Så det er rett og slett å bare gjøre det. Jeg vet veldig godt selv at det ikke er så lett som det høres ut som, men tenk på at det er bare du som kan endre dette! Og jeg vet at du kommer til å klare det! Du har jo vært vanvittig flink før!!

 

Og ta på deg den nye treningsbusken og kom deg på trening. Det vet du at vil kjennes veldig bra! ;)

 

Jeg har kjempestor tro på deg, Anneli! Kom deg på vekta, prøv å tren litt og spis sunt og hold vekten frem mot jul, og så setter vi i gang for fullt etter nyttår! hva sier du til det? Pittelille, du og jeg kommer til å bli et superteam!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Jepp, i 2008 skal vi utgjøre superteamet!!

Anneli: Jeg holder i likhet med Spinny på med å gå ned de samme kiloene som for et år siden... kjeeedelig, men slik er det bare. Kan ikke gi opp av den grunn;) Og jeg går saaakte ned, så et superteam vil garantert hjelpe på! Gleder meg til å bli bedre "kjent" med deg! Og jeg sier som Spinny; På med treningsbuksen!! Utrolig hvor godt det er for hodet også å trene litt, en liten avkobling fra hverdagen har vi alle godt av.

 

Forresten, hei til deg også Spinny:) Kom tilbake fra jobb i går kveld, utslitt som bare det. Komplikasjoner gjorde at jeg ikke kunne legge meg til å sove før klokken 11.30 i går formiddag etter en lang natts jobbing. Greit jeg er ung og sprek, men å være våken 30 timer i strekk er likevel ikke helt min greie.

 

Har hatt en dårlig mat-uke.. Store, få måltider, og det er vel det verste man kan gjøre. Gruer meg for vekten i morgen siden jeg ikke har noen god følelse, og regner med at en kilo opp er godt mulig. Skal uansett veie meg og rapportere inn her.

 

Hvordan går det hos deg? Leseleselese? Snaaaart ferie for din del, hold ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pittelille! :)

Oj, det er litt av noen arbeidsdager du har! Være våken 30 timer i strekk hørtes kjempeslitsomt ut! Da skjønner jeg at det ikke er så lett å spise som man skal. Men hvis du skal være på kontoret fremover, så er det jo bare å gå tilbake til de gode vanene dine, så går den eventuelle kiloen av igjen så fort som bare det. :)

 

Her går det i lesing og lesing og lesing ja. Holder på å repetere hele pensum (+ lese det jeg ikke har lest før..) denne uken. Så det er litt å gjøre med over 2000 sider. Men jeg tror faktisk at jeg kommer igjennom, ligger bra an så langt. Jeg pleier alltid å få ganske panikk før eksamen, særlig når jeg skal ha muntlig, men den panikken har enda ikke kommet i år, så jeg lurer på når den kommer. Hadde vært deilig å slippe det!! Og uansett er det bare en liten uke til juleferie!!! ;)

 

Når det gjelder mat, så er jeg veldig matlei for tiden. Det går stort sett i to brødskiver med sunt pålegg til frokost, 3 rugsprø med kokt egg og kaviar til lunsj, liten posjon grøt til mellommåltid og suppe/brødskiver med speilegg/ostesmørbrød eller noe annet enkelt til middag. Og ellers mandler og rosiner, litt pepperkaker og klementiner, klementiner og klementiner. Ikke verdens mest spennende og sunne meny, men det er vel greit nok i en kort periode. Denne uken har jeg ikke fått trent noenting, men sånn er det siste uka før eksamen. Kanskje jeg rekker innom treningssenteret imorgen etter at jeg har møtt kollokviegruppen.

 

Blir det frihelg på deg eller bare jobbing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles bra å bli så godt tatt imot, dere! :)

Ja, jeg er med på superteam 08! På en måte er det flott å ikke være altfor mange på tråden også, det forplikter jo mer da. Jeg skal følge rådet og ikke fokusere på å gå ned så mye nå før etter jul, men jeg vil leve sunt og komme i gang med trimmen igjen. Ingen grunn til å utsette gode vaner. Går jeg noe ned før nyttår, tar jeg det som en bonus.

 

Jeg skal absolutt komme meg på vekta i morgen. Ikke noen vits i å utsette det. I kveld har jeg også tatt meg sammen og jogget en tur i området der jeg bor. (med den nye treningsbuksa, he he! ;)) Har ikke treningskort nå, så da er det bare å komme seg utendørs. 1,9 trimpoeng. Føltes fantastisk bra!

 

Man har det mye bedre med seg selv når man bare får trimmet litt. I høst har jeg som sagt vært litt deppa, og dermed ingen trening, og så ble det sikkert en ond sirkel på en måte. Nå håper jeg tingene snur! Jeg har det mye bedre nå for tiden heldigvis. Det er mye mindre stress nå som praksis og det verste skolemaset er over.

 

Kanskje jeg skal presentere meg litt siden det er så lenge siden, og siden Pittelitte ikke kjenner meg fra før. Jeg er 25 år, går på et masterstudium ved Universitetet i Oslo, bor i Oslo, er gift og har en hund på ett år. Liker å sykle, svømme, jogge, aerobic, er fan av ellipsemaskin og elsker å gå tur. Liker også Pilates, men det blir sjelden fordi det ikke forbrenner så mye kalorier :) I september 06 veide jeg ca. 72 kg, og fram til juni i år gikk jeg ned til ca 60,5 kg. Sist jeg veide meg var jeg 62,3 kg, det var i oktober. Tipper jeg veier rundt 65 nå. Det finner jeg ut i morgen...:eek: Vil gjerne nedover mot 60-tallet igjen. Jeg tror ellers jeg er en ganske disiplinert person, ganske fiksert på å nå målene mine. Men altså ikke disiplinert nok.

 

Skjønner det sånn at du har muntlig om ca. en uke, Spinny? Fy søren, 2000 sider! Det var ikke lite! Det skal vel bli godt med juleferie da, tenker jeg! Det må være en bra følelse å ligge godt an med pensum da. Særlig når man har muntlig. Masse lykke til! Håper panikken uteblir. Jeg har min siste skoledag fredag 14.12. Gleder meg virkelig til juleferie! Den helga (14.-17.) skal jeg og mannen min til Stockholm på romantisk koble av-tur! : )

 

Pittelille, det høres utfordrende ut å jobbe natt! Da tenker jeg man må være disiplinert - vet ikke om jeg hadde klart det. Hvem er denne kjekkas som dere prater om? Blir jo så nysgjerrig. he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, Anneli!! Joggetur hørtes kjempebra ut!

Godt å høre at du ikke er så deppa lenger og at du har det bedre. :)

 

Jepp, jeg har muntlig på tirsdag og torsdag. Og da blir jeg grillet i hele pensum..hjelp! Men hver av de teller bare 25% i hvert sitt fag, så det er ikke såå ille da.

 

Romantisk weekend i Stockholm hørtes perfekt ut! Da må dere dra på julemarked i Gamla Stan :) Noen år siden jeg var der, men husker det var kjempekoselig!

 

 

Hihi, kjekkas er eksen til Pittelille som kommer for å besøke henne i jula i Sør-Amerika! :) Eller eks var kanskje litt feil definisjon, Pittelille?? ;)

 

Nå får jeg legge meg, er kjempetrøtt etter all lesingen. Men virkelig supert at du er tilbake, Anneli, har savnet deg i høst. Og lykke til med veiingen i morgen begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vekta viste ikke så ille som jeg fryktet, den var 63,3 kg. Jeg er kjempefornøyd med det. Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle klare å holde vekta denne høsten gjennom den tøffe perioden, men det har jeg jo! Den er litt høyere enn idealvekta mi, men det er ikke SÅ mye. Nå ble jeg glad! :) Satser på å forsøke å ha omtrent samme tallet 1. nyttårsdag når superteam 08 setter i gang! ;)

 

Hvordan har det gått med deg, Pittelille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme hos foreldrene mine nå, her bakes hardangerlefse og pepperkaker. Vanskelig å stå imot! Er det noe jeg liker, så er det julekaker. Det dufter ferske julekaker i hele huset, og dagens dessert er riskrem. Nam! Ja, det er jo sjelden jeg er "hjemme" hos mamma og pappa, så det må vel være lov å spise litt. Men nå er det stopp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener, Anneli. Jeg skal hjem til foreldrene mine på juleferie om en uke, og der bakes det minst 7 slag.. ikke lett å stå i mot nei. Men så lenge man ikke tar helt av, så må det være lov å smake litt. :)

 

Jeg veide meg igår for å se om vekten var stabil etter en uke uten kaloritelling (og jeg har egentlig spist alt jeg har lyst på..men den gode nyheten er jo at jeg egentlig ikke har hatt lyst på så mye), og vekten viste 68,5, dvs - 400 gram. :) Men det feiret jeg med en halv flaske rødvin, smågodt og potetgull i går.. ;) Virkelig smart.. I dag har det heldigvis blitt ganske få kalorier ( ca 1300-1400 tipper jeg), selv om det ble riskrem til dessert her og. Ikke har jeg fått trent noenting denne uken heller pga lesing og lesing. Men nå er det ikke mange dager igjen til eksamen ihvertfall. Så i morgen er det tilbake til rugsprø og vanndrikking igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott at du får resultater! Grattis med nedgang! Ikke fortvil over lørdagens utskeielser - spist er spist som det heter. Tror de færreste av oss her inne klarer en lørdag uten litt snop. Ikke jeg hvertfall :) he he

 

God lesedag og kos deg med vann og rugsprø! Jeg skal også prøve å være flink de siste dagene nå før jul. Hvis du kjenner motivasjonen (for lesing) svikter, og tankene flyr alle andre veier, så prøv å gå deg en tur. Det hjelper faktisk. Det kan hende du bare trenger å bevege deg litt, så kommer konsentrasjonen tilbake, og man har fått trim og frisk luft attpåtil. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Anneli! ;)

 

Ja, da er det eksamen i morgen.. skumle, skumle muntlig.. neida, det er faktisk ikke så ille. For en gangs skyld, så føler jeg faktisk at jeg har kontroll. :) Har vært i gjennom hele pensum og tror jeg har ganske god oversikt. Det jeg nesten gruer meg mest til er å få resultatet av hjemmeeksamen et par timer før muntlig.. det kan ikke være så gøy å sitte på muntlig hvis jeg har fått D eller E på hjemmeeksamen og da vite at sensorene synes jeg har gjort en dårlig jobb.. jaja, vi får krysse fingrene får at jeg får et greit resultat!! Hjemmeeksamen teller 75% og muntlig bare 25% heldigvis. Så da får jeg ikke såå presentasjonsangst, hehe.

 

Ellers har maten gått greit idag, og jeg har tok tipset ditt, Anneli, og tok meg en halvtimes tur. :)

 

Hvor har du blitt av da, Pittelille? Du er vel ute på jobb, tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Spinny: Lykke til med muntlig! Håper hjemmeeksamenen gikk bra også. Så bra du føler du har oversikt. Da er det vel ikke SÅ skummelt, kanskje.

 

Flott at du gikk deg en tur mellom lesinga i dag! Jeg har gått en lang tur med hunden og tatt en joggetur, så jeg er nokså fornøyd med dagens innsats. Har planer om å være flink denne uka siden jeg skal på tur til helga. På turer blir det ofte litt restaurantmat og sånn. Til uka skal jeg trene en del på treningssenter! Ei venninne har meldt seg inn på Elixia og kunne visst ta med seg noen venner som kan trene gratis der i ei uke. Heldig for meg! :D Da skal jeg prøve ut spinning, aerobic og step, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekymring mindre!

 

Da var enda en eksamen overstått. Jeg fikk C på hjemmeeksamen, men gjorde det veldig bra på muntlig og gikk dermed opp til B! :) Så er veldig fornøyd! I morgen får jeg resultat på enda en hjemmeeksamen og deretter muntlig på torsdag, og så blir det juleferie!! Gruer meg skikkelig til neste muntlig, der har jeg ikke kontroll..

 

Maten i dag har ikke gått så bra..få og store måltider, og klarte heller ikke ligge unna potetgullposen til samboeren da han så på fotballkamp istad.. :) Får håpe det går bedre i morgen, men det er ikke så lett å ta fornuftige matvalg nå helt på slutten av eksamensperioden.. savner trening veldig og.

 

Du er jo kjempeflink til å trene nå, Anneli!! Er det bare noen dager siden du skrev det første innlegget ditt her igjen? :D Snakk om å få motivasjon i superfart! :) Flink er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en eksamen overstått. Jeg fikk C på hjemmeeksamen' date=' men gjorde det veldig bra på muntlig og gikk dermed opp til B![/quote']Supert at du fikk B sammenlagt! C på hjemmeeksamen er heller ingen dårlig karakter, men veldig bra at du pratet deg opp på skalaen! :) Gratulerer! Håper resultatet i dag og i morgen også blir bra. Ser ut som du har jobbet hardt med det, så får vi håpe resultatet står til innsatsen! :)
Du er jo kjempeflink til å trene nå' date=' Anneli!! Er det bare noen dager siden du skrev det første innlegget ditt her igjen? :D Snakk om å få motivasjon i superfart! :) Flink er du![/quote']

Takk for det! Motivasjonen kom kjapt tilbake da jeg så at jeg ikke hadde gått opp så mye som jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei Anneli og Spinny!

 

Her har det gått i ett med jobb og flytting og enda mer jobb.. Har ikke hatt tid til å vært innom her siden lørdag tror jeg, enda jeg stort sett har vært på kontoret. Streeeess...men 8 dager til kjekkas kommer, så like greit å stresse nå slik at det er unnagjort;)

 

Gratulerer så masse med supert resultat på eksamener, Spinny!! Du er så flink:D Og hvordan så resultatene i dag ut? Krysser fingre!

 

Anneli: Så bra at du gikk på vekten og fikk den bekymringen ut av verden. Og resultatet var jo absolutt godkjent;) Så flott at du har kommet deg igang med trening og sånn, regner med det gjør at du føler deg litt bedre allerede??

 

Jeg brukte helgen på å flytte, og selv om jeg nå stort sett har alle tingene mine i den nye leiligheten mangler jeg en ting; vekten. Og aner ikke når jeg får tid til å dra tilbake å hente den.. Men, men, skal jo være mulig å greie seg uten? Maten går ikke supert, MEN jeg begrenser meg og stopper når jeg er mett-ikke overmett. Og klærne har i allefall ikke blitt mindre den siste uken, så da får jeg være fornøyd!

 

Nå er det jobbings igjen her, vi høres etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått i ett med jobb og flytting og enda mer jobb.. Har ikke hatt tid til å vært innom her siden lørdag tror jeg' date=' enda jeg stort sett har vært på kontoret. Streeeess...men 8 dager til kjekkas kommer, så like greit å stresse nå slik at det er unnagjort[/quote']Så bra å høre fra deg igjen! Flytting er utrolig slitsomt. Jeg flytta i midten av oktober, og det er et vanvittig stress. Det er jo ikke bare selve flyttedagen, men alt det rundt.. Så deilig at du har det meste overstått! Og så spennende med kjekkas, ikke stress FOR mye da, man må leve litt også...:)
Anneli: Så bra at du gikk på vekten og fikk den bekymringen ut av verden. Og resultatet var jo absolutt godkjent;) Så flott at du har kommet deg igang med trening og sånn' date=' regner med det gjør at du føler deg litt bedre allerede??[/quote']Ja, så absolutt! Jeg har begynt å trene igjen, sakte men sikkert. Vil ikke begynne for hardt, for da har jeg en tendens til å overbelaste meg litt, så jeg trener ikke hver dag. Kanskje det heller blir litt for lite, men foreløpig er målet mitt å holde vekten, så da sikter jeg ikke på altfor høye krav til meg selv...

 

Jeg brukte helgen på å flytte' date=' og selv om jeg nå stort sett har alle tingene mine i den nye leiligheten mangler jeg en ting; vekten. Og aner ikke når jeg får tid til å dra tilbake å hente den.. Men, men, skal jo være mulig å greie seg uten? Maten går ikke supert, MEN jeg begrenser meg og stopper når jeg er mett-ikke overmett. Og klærne har i allefall ikke blitt mindre den siste uken, så da får jeg være fornøyd! [/quote']Høres veldig bra ut at klærne sitter løst da :) Det er en bra følelse! Skjønner at vekta kan være et savn. Men du kan jo måle på hvor løst klærne sitter også :D Det kan faktisk være et mye bedre mål på vektnedgang, siden det ikke blir påvirket av vann i kroppen, mensen osv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Her kommer et lite livstegn fra en veldig stresset og frustrert Spinny.. hjemmeeksamen-resultatet jeg fikk i dag var nemlig helt på trynet.. jeg syntes jeg faktisk hadde skrevet en bra oppgave, men fikk D.. :) Utrolig dårlig!! Men jeg kan jo trøste meg med at de har tydeligvis vært vanvittig strenge, det var nemlig ingen som fikk hverken A eller B..kun tre fikk C, og resten D eller E, og det var til og med noen som strøyk, noe som burde nesten være umulig på en hjemmeeksamen.. Æsj, nå gruer jeg meg ihvertfall til muntlig i morgen.. det har vært tungt å lese idag, føler liksom ikke at det noen vits uansett.. MEN uansett hvordan det går imorgen, så blir det faktisk juleferie i morgen!! :) Det skal bli så fantastisk! Er sååååå lei av bøkene mine nå. I morgen kveld blir det party med klassen og da skal sorgene drikkes bort..hehe, neida. Men det blir ihvertfall gøy å gjøre noe sosialt igjen!

 

Det er rart å tenke på at dette var siste desember med eksamensforbredelser for meg..jeg er jo forhåpentligvis ferdig med utdannelsen til sommeren. Så neste desember skal jeg kose meg med juleting og alt som hører med. Jeg har alltid hatt lyst til å dra på julemarkedet på Folkemuseet i Oslo før jul, men jeg har alltid hatt eksamen på den tiden..og de siste årene har jeg jo også bodd i Bergen. Så det skal bli bra.

 

Så flinke dere er begge to! Kjempegøy å høre at klærne dine sitter løsere, Pittelille!! Hvor lenge skal kjekkas være hos deg? Det blir nok koselig!!

 

Nei, nå får jeg kaste meg over bøkene for siste gang..tror jeg sannelig skal ta meg et glass rødvin og. For å slappe av litt, og bli trøtt..har en mistanke om at jeg kommer til å ligge våken og grue meg i natt. Så da må litt "medisinering" til. :)

 

Send gode tanker til meg mellom 11 og 11.30 i morgen da.. :D

 

Håper dere har det bra!

Klem fra Spinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Skal krysse fingre og tær for deg, Spinny!!!! Masse lykke til:)

 

Jeg er bare innom i lynets hastighet, så skriver mer i morgen. Ha en fortsatt fin kveld begge to, klemmer fra sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var leit. Kjedelig når man har jobba hardt med noe, og det ikke går som man ønsker. Men det er kanskje litt trøst at det sikkert ikke bare er deg som er misfornøyd? :D Skal vel bli godt å bli ferdig tenker jeg.

 

SKal tenke på deg mellom 11 og 1130 i morgen, Spinny! :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker, jenter! Det hjalp, jeg kom meg nemlig en karakter opp! :D Jeg har aldri vært så glad for C i hele mitt liv..jeg var nemlig livredd for å gå ned til E for jeg følte jeg ikke hadde kontroll. Men i følge sensorene så hadde jeg full oversikt over pensum, og god forståelse for faget. Det har nok litt å gjøre med at jeg tok fullstendig regien selv på muntlig og bablet i vei om alt jeg kunne, så de ikke hadde så mye tid til å spørre om ting jeg ikke visste.

 

Så nå har jeg vært i byen og shoppet litt, og skal nå ut på tur. Har nemlig så mye adrenalin i kroppen og er helt hyper, så jeg klarer ikke sitte stille. Så da skal jeg få trent litt, og så hjem for å kose meg med klementiner og druer og se på sesong 3 av Frustrerte Fruer, som jeg kjøpte meg istad. :) Og så blir det fest i kveld! Og imorgen da skal jeg sove leeeenge..og nyte at jeg slipper å stå opp tidlig for å lese, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så BRA! Gratulerer! Det er jo en lettelse at karakteren ble hevet til C ! Så kult at de syntes du hadde full oversikt over stoffet! :) Flinke deg! Da tenker jeg du er lettet og glad, og endelig skal feire. Nyt juleferien og sov velfortjent lenge i morgen! jeg så på klokka da du hadde eksamen, ca. kl. 1120 eller noe, da sendte jeg noen gode tanker til deg, så da regner jeg med at det hadde en viss effekt :D he he

 

Ellers går det bra med meg også for tiden. Siste skoledag før jul i morgen! :) I morgen er det også veiedag for min del, håper det er stillstand eller nedgang :) I helga vet jeg ikke om jeg får skrevet så mye her, siden jeg er i Sverige. Hvis det er internett på hotellet så kan det jo hende jeg stikker innom en tur og ser hvordan det står til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...