Gå til innhold

Skravlas slankedagbok


Gjest skravla71

Anbefalte innlegg

  • Svar 396
  • Created
  • Siste svar

Kremt, kremt

 

Joda, jeg er her jeg, men har hatt litt ferie, jeg må nok innrømme det. Skal ikke ramse opp det jeg har spist i helga, men la oss si det sånn at mye av det finnes ikke til registrering her inne en gang.

 

Denne uka SKAL jeg være flink, trene og spise riktig og så skal jeg ikke spise snop i jula, men kose meg med maten!

 

 

Jeg vil, vil, vil, vil...hvorfor er det da så vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig for deg Stine! Ikke sikkert det blir så vanskelig heller skal du se!

 

Var ikke meningen å "skryte", men syntes det ikke er så vanskelig å la være å spise en god del ting og å tenke mengde og kalorier på alt jeg spiser..... Men det kommer nok ikke til å fortsette slik, og er litt redd for hvordan jeg kommer til å takle det.....

 

Men den tid den sorg..... Jeg finner mye motivasjon i å lese hvor mye kalorier det er i ting :D

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke alene om å ha kommet litt skeivt ut i det siste! men vi kommer oss tilbake til sporet ikke sant? for vi vil jo så gjerne bli slanke og ha en sunn livsstil!? og vi vet jo hvordan det skal gjøres så nå er det for åoss begge å legge utskeielsene og sumo-kalorier bak oss og se fremover. det er enda en uke til jul og det er store muligheter for å komme oss i gjenge igjen..og i julen er det jo mange fridager til å dra familien med på tur!

 

ønsker deg masse lykke til denne uken. spist er spist,det er morgendagen og fremtiden du kan påvirke!

oppmuntringshilsen fra en som har skeiet litt ut i det siste.

 

vi er flinke jenter, nå må vi bevise det for oss selv igjen! :D

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at med en gang julen er overstått og vi er kommet til januar, da får vi masse motivasjon tilbake, jeg vet at jeg pleier det i hvert fall. Det gjør nok du også. Vi får lade opp motivasjonsbatteriene frem til da. :) Så kommer vi sterkt tilbake. :D Kos deg litt i julen uten å gå bananas, så blir det ikke for ille tror jeg.

 

Stoooor klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jammen lenge siden du var her inne ja. Nå har vi kommet oss over i 2008 og da skulle vel du også vært her vel. Heeeeeeeeeegggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hvor er du. Ja ja du kommer nok snart. Håper at alt er bra med deg og jeg ønsker deg et superbra 2008

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Nytt år og nye muligheter! Etter en god pause i jula, er jeg nå igang igjen med sunn mat og mye morsjon. Idag har jeg fått 6,8 trimpoeng på å gå på ski i 1 time og 10 minutter. Nydelig vær, nypreparerte lyper og gode ski gjorde det til en god opplevelse!

 

I morgen tidlig er det spinningsykkelen som står for tur. Lenge siden sist, så jeg trenger helt klart det ekstra setet igjen tror jeg!

 

Gikk på vekta igår og ser at jeg har gått opp i løpet av jula. Ingen stor krise og som forventet, men nå er det full fokus igjen!

 

Jeg håper alle dere andre også er her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på ski du. Du er jammen tøff. Jeg er ei skikkelig pyse når det gjelder ski og skøyter. Har liksom ikke kontrollen.

Hvordan går det med kneet ditt. Håper det går greit ihvertfall.

Ønsker deg en fortsatt super kveld

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

velkommen tilbake etter en julepause :(

det er flere enn du som har fått et lite juletillegg ja. men skigåingen din er jo super måte å brenne bort noen gram!! :)

 

2008 er mulighetenes år og det er bare vi som setter grense for hva vi kan oppnå!! så det er bare å stå på videre! skal bli kjekt å se hvordan vi klarer oss fremover.

 

ønsker deg en flott fredag og sender en dose motivasjon, selv om det ser ut til at du er i full gang allerede.

*heia,heia*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på plass alle sammen. Sunn mat og full fokus på sunn livsstil og trim. Man blir atskillig bedre i humør og formen generelt. Deilig. Nå skal jeg ta kromtablett daglig, for pga jul og utskeielser er jeg blitt sukker avhengig og må kutte ut, og det er lettere sagt enn gjort. Tenker søtsaker hele tiden så håper disse tablettene gjør susen. Oki? Vi preikes.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Her var det virkelig motivasjon å hente, så aktiv og flink du er. Suger til meg alt sammen og håper jeg lar meg smitte *ler*

Skigåingen får du nok ha for deg selv, det tør jeg ikke begi meg ut på, men spinningen derimot, den skulle jeg gjerne vært med på. Har du spinningsykkel hjemme eller trener du på helsestudio?

 

God helg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Da har jeg jammen vært nok en tur ute på ski, denne gangen ble det 7,6 trimpoeng og det er jeg fornøyd med!

 

Det var nydelig temperatur - 2 grader, snøen lavet ned og løypene var ikke brøytet, men da blir det bare ekstra bra trening tenkte jeg ;)

 

Ha en riktig god helg, jeg vurderer sterkt en ny skitur i morgen!

 

 

Line: jeg trener spinning på helsestudio!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Så flink du! Og selv om jeg ikke tør begi meg ut på skitur har jeg ingen problemer med å si at det høres utrolig deilig ut!!! ;)

Eneste all snøen har gitt meg i dag er 50 minutter med snømåking...ikke like hyggelig, he he.

 

Fortsatt fin søndag til deg *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Snømåking er utrolig god trim, Line!

 

Jeg tenkte litt på det på skituren min idag, det at dere er flere her som ikke tør å gå ut på ski, jeg har liksom aldri tenkt tanken på å ikke tørre det jeg. Jeg er nok bare litt naiv og har vel aldri tenkt tanken hva hvis.... Men det har gått bra til nå da, så jeg regner med det jeg og fortsetter med den treningen.

 

Jeg kjenner det i musklaturen idag at jeg har gått mye på ski de siste dagene. Jeg er støl nede i korsryggen og på innsiden av lårene, samt i grevinnearmene mine. Alle disse stedene trenger en seriøs oppstrammer, så det gjør så visst ingen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hegemor! Godt nytt år :)

Så flink skijente du er! Høres ut som dere har glimrende forhold.

Selv måkte jeg snø i fyllesyk tilstand i går, tror det ga litt trimpoeng ;)

 

Ha en super mandag da, så snakkes vi snart håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...