Gå til innhold

Skravlas slankedagbok


Gjest skravla71

Anbefalte innlegg

Etter jobb idag, var vi på Big Horn og spiste middag, hele familien. Jeg valgte smart følte jeg da, en liten biff og bakt potet:) Deilig mat altså!

 

Dro hjem med en plan om å trene hjemme idag, men ombestemte meg og dro på treningssenteret i stedet. Vips 1707 kcal fattigere *jubler*

 

Det er så deilig å svette skikkelig altså. Nå er jeg nydusjet og spiser kveldsmat, skikkelig god følelse her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 396
  • Created
  • Siste svar
Etter jobb idag' date=' var vi på Big Horn og spiste middag, hele familien. Jeg valgte smart følte jeg da, en liten biff og bakt potet:) Deilig mat altså!

 

Dro hjem med en plan om å trene hjemme idag, men ombestemte meg og dro på treningssenteret i stedet. Vips 1707 kcal fattigere *jubler*

 

Det er så deilig å svette skikkelig altså. Nå er jeg nydusjet og spiser kveldsmat, skikkelig god følelse her [/quote']

 

 

Hvordan klarer du å forbrenne så mange kcal? !!! Du må ha vært der en god stund i hvertfall. Hvor mange poeng ble det? Får si som Vilde, flinke flinke jente :)

 

Ønsker deg en koselig torsdag, kanskje du skal roe ned i dag så kroppen og kneet ditt får hvile? Det kjenner du vel best selv :) Kjenner jeg deg rett, er du vel på trening nå. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den berømmelige 75 minutters spinningen det vet du Trude :) Og deretter er jeg på styrke av mage og rygg med sånn fitnessball i 30 minutter. Og årsaken til at det blir så korrekt resultat er jo at jeg bruker pulsklokka. Her inne hadde ikke det gitt så bra uttelling, for den er bassert på et gjennomsnitt og ikke på akkurat din kropp. Nå husker jeg ikke helt hvor mange trimpoeng det ga jeg...skal inn å sjekke dagsrapporten min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg SKAL ha pulsklokke! Tror jammen jeg bestiller med en gang. Bursdagspresang til meg selv. Jeg kom på at jeg er 1,2 kg unna å komme under 20-tallet! Så da bare MÅ jeg belønne meg selv og jeg har bursdag snart også. Går jammen innom GR butikken nå og bestiller.

 

Ciao. (Tenk at den heldiggrisen av en Hildepildevilde er i Roma! Hun bør tenke på oss stakkarene her hjemme! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt masse på henne idag, her har den første snøen kommet, regner med hun var fornøyd da hun dro til Gardermoen idag altså!

 

Da har jeg gjennomført den første økta med ballen, pilates med ball, vel.... hva skal jeg si? Over en times trening og 413 kcal forbrendt. Ikke de mest spennende øvelsene og jeg hadde forventet mer...men, men....helt klart gode styrkeøvelser. I morgen skal jeg teste den dvd`en som fulgte med ballen..... De fleste av de forbrendte kcal kom nok av at jeg tråkket 10 min på ellipsemaskinen først!

 

Kanskje ikke den beste reklamen dette, men jeg føler jo at jeg må være ærlig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg våken og opplagt. Skal på spinning kl 9 og gleder meg veldig til det. Har så menssmerter idag at det skal bli godt å få syklet litt, det pleier å lette smertene å få trent litt :)

 

Ellers har jeg få planer for dagen, egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på spinning. Våknet med tidenes menssmerter og vurderte litt frem og tilbake, men heldigvis dro jeg på trening. Nå er smertene borte og jeg føler meg i så fin form. Fant ut på trening idag at jeg har en mye høyere maxpuls enn jeg har trodd tidligere, denne skal jeg justere manuellt inne på pulsklokka, bare jeg finner ut hvordan jeg gjør det :)

 

5,2 trimpoeng er jeg veldig fornøyd med! Ute skinner sola og jeg har det helt utrolig bra. Maten går strålende og jeg har holdt knekkebrød- avtalen min rent bortsett fra en glipp med ei brødskive til salaten på onsdag.

 

Ha en flott helg alle sammen! I morgen skal jeg ut på farten hele dagen, så da smører jeg rett og slett med meg matpakker. På kvelden skal jeg til ei venninne, så da må jeg motivere meg til å ikke røre stort av snopet der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hegemor.

 

Kommer kjapt innom for å ønske deg en kjempefin helg. Håper været er bedre hos deg enn her. Her sludder det og blåser, tidligere var det storm, det er nå faktisk litt spennende. Spennende på det viset at jeg lurer på om huset klarer seg denne gangen også....;) Neida, det står som støpt her på fjellknausen....

 

Du trener vel i helgen også du, du får trene litt for meg også. Jeg kommer til å sitte for det meste med nesen i boken, den eksamen SKAL jeg bare klare. Men så etterpå, jeg gleder meg til å begynne! Har en avtale uken etter med en instruktør hos SATS som skal vise meg de forskjellige vektene, slik at jeg får litt variasjon. Så skal jeg prøve noe annet i tillegg til spinning og vekter, kanskje pilates.

 

Uansett, ha en herlig helg.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på trening. Kjente jeg hadde skikkelig vondt i vilja før jeg dro. Akkurat fått i meg middagen, men så fikk jeg liksom siste lille dytten av å lese om Lena som hadde vært så flink idag. Så da dro jeg da. Men jeg må innrømme at jeg blir noe irritert når instruktørene ikke får til musikkanlegget altså. Heldigvis kom en annen instruktør og tok over hele timen. Ikke helt fornøyd med timen, men fikk da svidd av over 900 kcal, så det var greit å dra!

 

Helga har gått strålende. Fikk i meg litt dårlig med mat i løpet av dagen igår og det har jeg merket idag. Har vært forferdelig sulten og selv om jeg har spist mat, er jeg fremdeles sulten! Vel,vel...i morgen er det veiing, jeg er ferdig med mensen og er spent på resultatet i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jeg var til hjelp da. Deilig å trene sant. Jeg bare nyter det når svetten pipler.

Håper du har hatt en super helg da. Jeg har hatt det kjempebra. Kosa meg på jobb.

Ønsker deg masse lykke til i morgen. Krysser fingrene for deg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen mår du i dag? Var vekten snill med deg? Sikkert, du er flink vettu. ;)

 

Hvordan går det med kneet? Bedring i sikte, eller? Håper det. Blåser på helt fra hin siden av fjelltoppene. e015.gif

 

Ja, nå fikk du med en melodi også, det må vel være topp! :)

 

Ønsker deg en kjempefin dag, lykke til på trening hvis du skal dit. Skåler med deg med.......kaffe (for øyeblikket) :D

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1 kg viste vekten idag, - 12 kg totalt og jeg er veldig fornøyd!

 

Kneet lever sitt eget liv om dagen, enkelte dager merker jeg ingen ting og andre dager er det grusomt vondt. Idag har vært en av de grusomme og med de to minste hjemme fra barnehagen har jeg så vidt kommet meg gjennom dagen. Plasserte meg på gulvet og lot de leke og rote akkurat som de ville, nå ser det helt bombet ut her, men siden jeg har bestemt at leker ikke er rot, så er det ikke rotete her i det minste ;)

 

I morgen skal jeg på sykehuset med kneet og jeg er grusomt spent på hva som skjer der.

 

Ha en fin dag alle sammen, jeg har hatt en litt sånn opp og ned dag i forhold til maten idag, men ingen store utskeielser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den flinkeste Skravla jeg "kjenner" ;)

Og leker er ikke rot, helt enig med deg. Jeg tåler en hel masse leker rundt omkring, bare jeg slipper å tråkke på lego...for det er så pain!!

 

Lykke til på sykehuset i dag, håper de er snille med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, i natt har jeg slett ikke fått skjønnhetssøvnen min altså ;) Sist jeg så på klokka var den over fem og jeg har grudd meg så innmari til denne timen på sykehuset.

 

Nå er jeg i alle fall nydusjet og har fått på meg klær, snart skal jeg spise lunsj og så skal jeg dra nedover til sykehuset. Jeg har minst en million ekle sommerfugler i magen av skrekk her jeg sitter, så jeg tror det er like greit å komme seg nedover snart!

 

Jeg kommer nok innom i kveld igjen for å oppdatere!

 

Jeg er glad jeg har dere! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...