Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Synes også den var litt morsom. Hadde ikke helt forventa det nei ;)

 

Jeg kom meg ut på tur i går (rakk det før besøket kom)' date=' og det gjorde skikkelig godt etter så mange dager innesitting. Frisk luft er herlig dere :D

 

På sunnmøre skinner sola fra skyfri himmel om dagen, rett og slett nydelig vær.

 

Håper alle som er innom får en flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

Hei på deg :)

 

Så flott at du har kommet deg i form igjen da, nyt det flotte været vi har her nå og så skrives vi.

 

Ha ei flott uke:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar

Fikk så lyst å sende en hilsen til deg,er kjempemotiverende å lese i bloggen din.

Tenk at mannen din ikke kjente deg igjen...morro ;)

Stor klem fra meg med ønske om ei fortsatt fin uke

Janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Hei :-)

Har vært inne på tråden din maaange ganger og fått motivasjon der :-)

Har ingen egen tråd' date=' men slenger meg på litt her og der. Sommersexy er tråden jeg har vært på mest, men den ligger visst litt nede om dagen :-)

 

Synes tråden din er utrolig motiverende! Så meg ser du nok oftere og oftere her inne![/quote']

 

Ble litt usikker på om jeg skulle svare deg på den tråden, for jeg så jo at det var veldig lite aktivitet der inne. Så jeg tar sjangsen på å svare deg her siden du sier at du vil komme innom odtere og oftere;) Og du er hjertelig velkommen til å skrive hva du vil n år du vil.

 

Såg at du tidligere ikke hadde begynt å ta mål, har du gjort det nå? Grunnen til at jeg spørr er at det er veldig motiverende at det kanskje forsvinner mange cm de ukene vekta viser lite ned. Jeg har erfaring med dette når det gjelder mannen min. Han sto mer eller mindre stille i tre uker, men det var de tre ukene han mistet flest cm utenom helt i starten.

 

Jeg syns det er flott at du finner tråden min motiverende. Og det gir også meg masse pågangsmot å se at jeg kan "hjelpe" andre på den måten *smilefjes*

 

Stå på videre og ha en flott og sunn dag

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Hei på deg ;)

 

Så flott at du har kommet deg i form igjen da' date=' nyt det flotte været vi har her nå og så skrives vi.

 

Ha ei flott uke:)

 

Klem[/quote']

 

Ja, heldigvis er formen mye bedre :D

 

Har ikke rukket innom bloggen enda, siden det har vært mer travelt på jobb enn ventet. Skal se om jeg ikke rekker det i morgen.

 

Ønsker deg også en flott uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Fikk så lyst å sende en hilsen til deg' date='er kjempemotiverende å lese i bloggen din.

Tenk at mannen din ikke kjente deg igjen...morro :D

Stor klem fra meg med ønske om ei fortsatt fin uke

Janne[/quote']

 

Så koselig at du stakk innom tråden min. Og takk for gode ord, det gir meg masse motivasjon. Ja, det var morro det med mannen min ;) Trodde liksom ikke det var mulig...

 

Men nå må jeg desverre løpe, må rekke kiropraktortimen min.

 

En fortsatt flott uke til deg også

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Biggirl, og gratulerer med nok en flott uke!

Du er jo bare helt utrolig....

 

Det var gøy det med mannen din ja *he he* Det blir nok flere som ikke kjenner deg igjen etter hvert ;)

 

Hvor langt ned har du tenkt deg forresten? Jeg er så lat at jeg ikke orker å lete rundt på tråden din akkurat nå :D

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hei igjen!

 

Benytter meg av sjansen jeg og skriver litt hos deg, til deg:

Utrolig gøy med mannen din!! Hva med alle de du ikke har sett på lenge da, de må vel være ute av stand til å si noe i det hele tatt :-) ;)

 

Meg og måling; har ikke målt meg på lenge, er nok lat der, men vet at jeg har blitt mindre, for buksene sitter mye løsere! Skal måle meg til helgen, stå i fred og ro på badet med målebåndet!

 

Når jeg hører sånn som om mannen din, blir jeg bare mer hekta på å klare dette!!

 

Men har vanskeligheter med å komme igang med treningen. Synes jeg løper fram og tilbake (les; kjører) med ungene hit og dit (har 3) og da jeg endelig kommer hjem klarer jeg ikke å sette igang! Vet jo at energien kommer og alt det der, men himla vanskelig for det :eek: Mannen min og de to sønnene mine (12 og 15) trener hver dag, og er kjempeflinke! Vesla som er 8 år, går på dansing, håndball og nå starter fotballen igjen også... Da var det bare meg igjen!!!! Puh...

 

Ha en fortryllende dag videre,

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Hei på deg Biggirl' date=' og gratulerer med nok en flott uke!

Du er jo bare helt utrolig....

 

Det var gøy det med mannen din ja *he he* Det blir nok flere som ikke kjenner deg igjen etter hvert :D

 

Hvor langt ned har du tenkt deg forresten? Jeg er så lat at jeg ikke orker å lete rundt på tråden din akkurat nå :D

 

Klem Vilde[/quote']

 

Og takk for det!

 

Ja, det er litt morro når folk ikke kjenner meg igjen lenger. Mendet viser bare at forandringen har vært stor :)

 

Planen min er å bikke under 58 kilo, for da vil jeg ha normal BMI. Så det nærmer seg jo. Men ellers er det egentlig ganske lett å følge min utvikling. De to første innleggene på tråden min har jeg redigert siden starten. I det første (tror jeg) står det alle delmål, hele veien, og jeg har skrevet ok og dato på når jeg har klart å oppnå de . I det andre har jeg lagt inn vekt og midjemål for hver eneste uke, siden jeg startet. I tillegg så har jeg skrevet inn totalmålet på det jeg har gått, med 7 målesteder. Så bare sjekk ut der du visst du vil :)

 

Håper du får en fortsatt fin uke og at veiingen går din vei i dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Hei igjen!

 

Benytter meg av sjansen jeg og skriver litt hos deg' date=' til deg:

Utrolig gøy med mannen din!! Hva med alle de du ikke har sett på lenge da, de må vel være ute av stand til å si noe i det hele tatt :-) :D

 

Meg og måling; har ikke målt meg på lenge, er nok lat der, men vet at jeg har blitt mindre, for buksene sitter mye løsere! Skal måle meg til helgen, stå i fred og ro på badet med målebåndet!

 

Når jeg hører sånn som om mannen din, blir jeg bare mer hekta på å klare dette!!

 

Men har vanskeligheter med å komme igang med treningen. Synes jeg løper fram og tilbake (les; kjører) med ungene hit og dit (har 3) og da jeg endelig kommer hjem klarer jeg ikke å sette igang! Vet jo at energien kommer og alt det der, men himla vanskelig for det :eek: Mannen min og de to sønnene mine (12 og 15) trener hver dag, og er kjempeflinke! Vesla som er 8 år, går på dansing, håndball og nå starter fotballen igjen også... Da var det bare meg igjen!!!! Puh...

 

Ha en fortryllende dag videre,

 

 

klem[/quote']

 

Det blir jo bare mooro visst folk ikke kjenner meg igjen etterhvert, det viser jo hvor mye jeg har forandret meg det siste halvåret.

 

Og det med måling mener jeg er lurt, selv om centimeterene vil gå tråere på slutten. Det har jeg begynt å merke nå.

 

Jeg skjønner jo at det kanskje ikke er så lett å komme i gang med treningen. Jeg for min del trener vel egentlig ikke så mye, men jeg trimmer, er ute å går med staver hver dag. I tillegg sykler jeg noe på ergometersykkeln og tar en del maveøvelser. Så bare prøv å begynn i det små så går det nok letter etterhvert.

 

Håper du for en fortsatt flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Denne uken har jeg vært skikkelig spent, siden jeg var syk fra torsdag til søndag. Der jeg ikke fikk spist ordentlig, men ganske bra med tanke på formen. Jeg har også trimmet en del mindre enn jeg bruker, siden jeg mistet noen dager der. Omtrent halvparten, denne uken ble det 8 tp mot normalt 14.

 

Men det gikk kjempebra denne uken også, jeg gikk ned 0,7 kilo og det er jeg super fornøyd med. Dette er jo nesten som en ønskedrøm som går i oppfyllelse :D Jeg gikk ikke inn noe i midjen denne uken heller, men jeg mistet 2,5 cm på biafrapuppene mine og 1,5 på rumpen. Det er nok på de plassene der nå :D

 

Som overordet sier har jeg nå nådd ett nytt delmål jeg har nå gått ned mer enn 30% av det jeg veide når jeg startet. Det blir hele 28,3 kilo borte fra det som en gang var meg. Og jeg har mistet over 130 cm rundt om på kroppen. Når jeg tenker på hvor mye dette er, skjønner jeg egentlig ikke at jeg har orket å dra på alt dette.

 

Jeg håper alle som er innom får en fantastisk flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrooolig bra, skjønner nesten ikke at det går an. i am speechless - skjønner du- får ikke sagt det på norsk en gang!!!

 

men du gir meg utrolig mye motivasjon, for jeg tenker jo at snart vil vekten stå mer og mer i ro, men jeg ser jo at du går ned og ned for hver uke, selv om du altså har gått ned så mye:)

 

er det ikke typisk at cm forsvinner der du allerede er passe, men ikke der flesket sitter. jeg tar av mest på rumpen. mens magen fortsatt henger over bukselinningen - irriterende - men sånn har det alltid vært. vet ikke hvor lett jeg må bli før magen blir "flat", men sikkert under 60 kilo, ja.

 

ha en strålende uke du også, sunn blir den vel også?!

 

klem jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og takk skal du ha :D

 

jeg har også ventet på at det skal stoppe opp, iallfall at det skulle gå mye tregere. Men foreløpig så har det ikke gjort det. Men det er fortsatt litt igjen ennå :D Det er faktisk rart å sitte her å si at det er litt igjen. Det er jo akkurat i underkant ett halvt år sidenjeg startet, og med tanke på at jeg skulle ned så mange kilo, så hadde jeg ikke i det hele tatt trodd at jeg på dette tidspunktet berre er litt igjen.

 

Når det er mulig for meg å fortsette i dette tempoet, så tror jeg det er mulig for alle.

 

Men nå er jeg kjempetrøtt, for jeg slet med å få sove i natt.

 

Nattaklem fra en trøtt Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye m resultatet,er flott det går nedover.,pleier å være vanskeligere når man har gått ned en del,de siste kiloene sitter mere limt :D

Ha ei flott helg

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk flott resultat, du er bare helt utrolig. Hurra :D:):D

 

Skal straks avgårde på jobb nå, har vært en travel uke så jeg har ikke fått tid til å være så mye innom her, men i kveld skal jeg sette meg ned å skrive litt, og i morgen har jeg fri.

 

Ha ei flott uke:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
natta

 

men du' date=' må ikke du kjøpe masse nye klær???

 

jubalong[/quote']

 

Joda, jeg har vel kjøpt mer klær, siste halvåret enn jeg har gjort på flære år tilsammen tidligere. Men det er mye kjekkere å handle klær nå enn tidligere da :D Dessuten har jeg fått noen klær av min søster, men når jeg skulle prøve den ene buksen i går, tok jeg den av meg igjen uten å åpne hverken glidelås eller knapp, så der må jeg vel til med belte igjen.

 

Håper du får en fortsatt flott og sunn dag:)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
For et fantastisk flott resultat' date=' du er bare helt utrolig. Hurra :D:):D

 

Skal straks avgårde på jobb nå, har vært en travel uke så jeg har ikke fått tid til å være så mye innom her, men i kveld skal jeg sette meg ned å skrive litt, og i morgen har jeg fri.

 

Ha ei flott uke:)

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

takk skal du ha *smilefjes* Jeg er bare sååå fornøyd. tror nesten ikke mine egne øyne når jeg ser at jeg fortsatt går ned hver uke.

 

Jeg har også hatt det fryktelig travelt siste dagene, både hjemme og på jobb. Så jeg håper jeg snart får tid til å sette meg ned å lese og skrive rundt om i trådene. akkurat nå er det stille før stormen her på jobb, regner med at det blir mye å gjøre snart.

 

Håper du også får ei flott uke

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Gratulerer så mye m resultatet' date='er flott det går nedover.,pleier å være vanskeligere når man har gått ned en del,de siste kiloene sitter mere limt :D

Ha ei flott helg

Klem fra meg[/quote']

 

Og takk skal du ha :D

 

Ja, jeg regner med at de siste kiloene sitter noe fastere. Jeg har egentlig ventet en stund på at det skal stoppe opp, men foreløpig så har jeg gått ned hver eneste uke så langt. Om grunnen til det er at jeg gjør ting veldig likt fra uke til uke, vet jeg ikke, men enn så lenge kommer jeg iallfall til å fortsette på samme måten :)

 

Håper du får en fortsatt fin uke og en flott helg

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

:D utrolig motiverende å se hva du klarer å oppnå. du er virkelig en stor inspirasjon for oss andre!!

er så kjekt at noen kommer i mål også og kan være forbilde for oss som har prøvd gang på gang men alltid endt på oppovertur.

 

gratulerer både med nedgang, og 30% milepæl!!!! :D

jeg hadde ikke tenkt på å regne ut prosent men satt og gjorde det nå, hehe. fant ut at jeg har passert 20% og at jeg i mål har gått ned 35 %. hehe. litt artig måte å regne nedgang på!

 

ønsker deg en flott dag og snart en flott helg!! :)

enda en gang: du er kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Du er virkelig et forbilde biggirl - jeg ønsker meg at du skriver litt mer i detalj hva du gjør hver dag når det gjelder mat og trim. Tror vi har mye å lære av deg - mener ikke at du skal skrive all vekt og kcal, men f.eks. tidspunkt når du spiser, drikker og trimmer og hva du spiser, drikker og trimmer. Kanskje du har funnet den ultimate oppskriften?

 

Hvor mye skeier du ut? Går du noengang opp innimellom? Jeg har jo fulgt med deg en stund, og det virker som du klarer dette så greit - kan du lage en kort beskrivelse av hverdagen din - eller skrive kort hver dag hva du gjør?

 

Hilsen håpfull Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare å gratulere og jubilere :D

 

ser genialt håper å kunne klone litt av din vektreduksjon. jeg tror mye av hemmeligheten din ligger i at du jevnt og trutt jobber, du skeier ikke mye ut du. det er helt sikkert.

og så tror jeg du har funnet et godt skjæringspunkt mellom inntak av mat, trim og forbrenning. tydelig at du har satt i gang en prosess som tikker og går. heldiggris!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
:D utrolig motiverende å se hva du klarer å oppnå. du er virkelig en stor inspirasjon for oss andre!!

er så kjekt at noen kommer i mål også og kan være forbilde for oss som har prøvd gang på gang men alltid endt på oppovertur.

 

gratulerer både med nedgang' date=' og 30% milepæl!!!! :D

jeg hadde ikke tenkt på å regne ut prosent men satt og gjorde det nå, hehe. fant ut at jeg har passert 20% og at jeg i mål har gått ned 35 %. hehe. litt artig måte å regne nedgang på!

 

ønsker deg en flott dag og snart en flott helg!! :)

enda en gang: du er kjempeflink![/quote']

 

Jeg er jo fortsatt ikke i mål da, men det nærmer seg. og jeg håper jo å bli klar for stabilisering fortest mulig, men samtidig har jeg jo god tid. For dette skal jo være en varig endring av livsstilen. Men jeg er skikkelig spent på stabiliseringen. Hvordan vil det gå? Hva bør gjøres forskjellig? Jeg vet jo at jeg skal opp i antall kcalorier, men ikke for fort, men samtidig ønsker jeg å trappe litt ned på trimmen. Dvs at jeg ikke vil forplikte meg til trim 7 dager i uken, men helst 4. Da slipper jeg å presse meg selv ut i all slags vær og vind. Det er jo mye drittvær her hos oss, ikke sant?

 

Når jeg satte opp delmålene så skrev jeg opp runde tall på vekten og nedgangen og i tillegg 10, 20 og 30%, hvor mange % det er når jeg er ferdig har jeg ikke regnet på, men siden jeg har igjen vel 6 kilo, og 10 % hos meg er 9, 25 kilo, så er det vel rundt 37%

 

20% er jo kjempeflott det også. Du står jo på hver uke, og er kjempeflink. I tillegg så deler jo du en flott blogg med oss og er student på heltid. Jeg syns du er en skikkelig tøff dame!!

 

Håper du får en fortsatt flott uke og en fantastisk helg

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Fantastisk!!! Minus 30 %?!?!? Det er jo helt utrolig!! Du er kjempeflink!!

 

 

Alle ære til deg!!

 

Jeg står på så godt jeg kan, og skal fortsette med det :D

 

Ha en fortsatt flott uke og en fantastisk helg

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
det er bare å gratulere og jubilere :D

 

ser genialt håper å kunne klone litt av din vektreduksjon. jeg tror mye av hemmeligheten din ligger i at du jevnt og trutt jobber' date=' du skeier ikke mye ut du. det er helt sikkert.

og så tror jeg du har funnet et godt skjæringspunkt mellom inntak av mat, trim og forbrenning. tydelig at du har satt i gang en prosess som tikker og går. heldiggris!!!![/quote']

 

Og det er virkelig godt å ha deg tilbake. Tror du er mer savnet enn du aner...

 

Det har helt rett i at jeg jobber jevnt og trutt. Jeg trimmer og spiser stort sett det samme hver uke. Og utskeiielser er det få av. Vi har unnet oss en pose superchips på deling etter jule, og jeg har drukket en flaske pils. Og per i deg så tør jeg på en måte ikke å endre på rutinene mine, siden det går så bra.

 

Og jeg er enig med deg at jeg kan kalles en heldiggris, for jeg hadde rett å slett ikke trodd det var mulig når jeg startet for ett halvt år siden (har 6 måneders jubileum i morgen :D ) Som jeg skrev i mitt "veie" innlegg i går, så er det som om det er en ønskedrøm som går i oppfyllelse.

 

Jeg skal prøve å svare Genialt i neste innlegg, men jeg vet ikke om jeg rekke å få det ferdig i dag, men heldigvis går det an å redigere inn resten etterhvert.

 

Men nå må jeg først og fremst komme meg på butikken å kjøpe brød, kanskje jeg kjøper noe kos til datteren min også som har fått feber i dag, og skal være hjemme med pappaen i morgen.

 

Håper du får en fortsatt flott uke og en fantastisk helg :)

 

Har savnet deg masse!!

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...