Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl

Takk for hilsener fra dere blomsterjenta og hyfsan :) Planlegging er en bra ting, men jeg syntes sjøl at det gikk litt skeis tidlig i uka. Jeg glemte å ta med mat på jobb både mandag og tirsdag, dvs jeg hadde med pålegg, men knekkebrødene låg igjen på kjøkkenbordet. Så mandag måtte jeg kjøpe mat på jobb, jeg møtte opp med det samme de opnet og fikk bestille det jeg ville ha. Så det ble sunn mat på meg. Tirsdagen kjøpte jeg kun frokst, var til kiropraktor klokken 10, så da fikk jeg kjøpt meg en salat til lunsjen (med kylling og pasta) Og en pakke knekkebrød, så da hadde jeg til mellommåltidet, og pakken blir stående på jobb videre;)

 

Jeg var spent på vekten denne gangen, siden jeg har hatt en reell nedgang på kun 400 gram de siste to ukene. Håpte jo at det kanskje skulle løsne litt mer denne gangen. Men siden jeg er så nær målet, forventet jeg det ikke, bare håpte.

 

Men vekten hadde tydligvis bestemt seg for å være grei mot meg :) Den viste i dag 61,1 kg og jeg har bare 3,2 kilo igjen til målet mitt. Er såååå glad, men samtidig kjenner jeg at spenningen stiger litt med tanke på hold vekten. Hadde aldri forventet at jeg skulle gå ned 1,1 kilo, når jeg er så nær målet. Jeg gikk også inn en halv cm i midjen.

 

Selv om jeg ikke har planer om noen spesielle utskeiielser i påsken, så kommer jeg til å være fornøyd om jeg klarer å holde dette til over påske. Jeg har vært på møte i dag, og der fikk vi servert varmmat. svinekam med stekte poteter til, men jeg tror ikke porsjonen ble for står. Jeg skal også ut å spise middag på hotellet fredag, da vi skal konstituere det nye klubbstyret ved verftet jeg jobber på. Men jeg tror det skal gå bra den dagen også. jeg kommer til å kjøre, føler det er tryggest det, siden klubben betaler alt av mat og drikke :)

 

Håper alle andre er heldig med vekten og at dere kommer til å ha en fortsatt flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1,1 kg i nedgang!!! Da er det en gang håp for oss andre og, at når man er så nærme målet, går det faktisk an å gå ned skikkelig på ei uke:) Om man er flinke den uka selvsagt!! Biggirl ,du er en stor motivasjon for meg, du har vert ufattelig flink! Livet ditt må jo vere noe helt annet?? :) Gratulerer med alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Gratulerer med 1' date='1 kg i nedgang!!! Da er det en gang håp for oss andre og, at når man er så nærme målet, går det faktisk an å gå ned skikkelig på ei uke:) Om man er flinke den uka selvsagt!! Biggirl ,du er en stor motivasjon for meg, du har vert ufattelig flink! Livet ditt må jo vere noe helt annet?? :) Gratulerer med alt!![/quote']

 

Ja, jeg må innrømme at jeg ikke trodde det var mulig å gå ned så mye på en uke når jeg er så nær målet mitt. Men jeg tror faktisk at nedgangen min forrige uke skulle vært litt mer. Jeg gikk opp for 2 uker siden pga mensen, og forrige tirsdag og onsdag hadde jeg vondt i magen, og hadde problemer med å tømme meg.

 

Men det var utrolig kjekt at det slapp taket denne uken :)

 

Hehe, jeg føler meg ekstremt mye bedre enn jeg har gjort på lenge. Jeg har faktisk lysst å pynte meg innimellom, hvem skulle trodd det om den grå musa jeg er :)

 

Håper du for en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

og jeg må bare bøye meg i støvet og gratulere.

Så bra å se at det går an - får litt mot til å fortsette jeg også da. Selvom mine hekto nedover er for småtteri å regne. Men hekto blir kilo etterhvert - så jeg fortsetter med friskt mot jeg.

 

Satser på nedgang denne uka jeg - og så litt sånn stand-by i påskeuka. Hadde vært utrolig gøy å komme ut på andre sida av påsken å slippe å ta av de samme kiloa som tidligere.

 

Klem fra Pandora - som ønsker en trivelig dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
og jeg må bare bøye meg i støvet og gratulere.

Så bra å se at det går an - får litt mot til å fortsette jeg også da. Selvom mine hekto nedover er for småtteri å regne. Men hekto blir kilo etterhvert - så jeg fortsetter med friskt mot jeg.

 

Satser på nedgang denne uka jeg - og så litt sånn stand-by i påskeuka. Hadde vært utrolig gøy å komme ut på andre sida av påsken å slippe å ta av de samme kiloa som tidligere.

 

Klem fra Pandora - som ønsker en trivelig dag

 

Joda, det går an, hehe.

 

Jeg håper også på nedgang, men har bestemt meg for å være fornøyd med å klare å holde meg også. Kan ikke ha so store forventninger til meg selv, da er jeg redd jeg får meg en på trynet :)

 

Håper du lykkes med nedgang denne uken her, og at du fortsatt får en flott og sunn uke :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Du er bare sååå flink altså! :-)

 

Jeg har ikke hatt fokus de siste ukene, men har vært her inne og lest din side hver dag, og selv om mitt fokus ikke har vært på topp, vet jeg at dersom jeg kommer ordentlig igang igjen, klarer også jeg å gå ned i vekt. Tror vel ikke at jeg klarer sååå mange kilo som du har klart, men alikvel :)

 

Lykke til med middag imorgen og ha en riktig god påske :-)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Du er bare sååå flink altså! :-)

 

Jeg har ikke hatt fokus de siste ukene' date=' men har vært her inne og lest din side hver dag, og selv om mitt fokus ikke har vært på topp, vet jeg at dersom jeg kommer ordentlig igang igjen, klarer også jeg å gå ned i vekt. Tror vel ikke at jeg klarer sååå mange kilo som du har klart, men alikvel :)

 

Lykke til med middag imorgen og ha en riktig god påske :-)

.[/quote']

 

Så synd at du sliter med å holde fokus :s Håper du finner tilbake motivasjonen raskt. Si ikke det, er en bestemt nok så går nok det meste. Stå på videre, og legg gjerne igjen noen ord når du er innom

 

Håper du får en flott og sunn dag, og ikke minst påske

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Nesten ved målet nå ja! Du må jo bruke en formue på ny vårgarderobe snart :) Så flott!

 

Joda, jeg har nok brukt en del penger allerede, men jeg har fått kjøpt det meste på salg. Men det blir vel ikke like lett å finne seg sommerklær på salg da :) Men litt må jo jeg regne med å invistere i den "nye" kroppen min :)

 

Håper du får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er rene fyrtårnet her inne. det er så moro å komme inn i tråden din og lese om suksessen din. jeg vet du ikke har fått det gratis. det gir inspirasjon og håp for meg å lese om at du har holdt så stø kurs. det ER faktisk mulig tenker jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandra20

Slenger meg bare med i rekka av folk som synes du er en kjempeinspirasjon! At du har vært så flink, så lenge, og fått kjemperesultater, det må jeg si er utrolig motiverende:)

Jeg har planer om å gå ned noe av det samme som deg (startet noe seinere), og nå føler jeg at det skal gå bra etter å ha lest endel i tråden din, så takk skal du ha:)!

 

Håper du får ei riktig god påske!

 

 

hilsen fra Sandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt på tråden din og fy søren du har vært flink!:-)

Dette motiverer virkelig oss andre til å stå på. Har planer om å gå ned like mange kg som du har gjort. Utgangspunktet mitt var 102,6 og nå er jeg nede i 95,4...det første store målet mitt er 80 kg, men bør nok sikkert komme meg ned til 70-75 i følge bmi, jeg er 173 høy.

Har til nå ikke begynt på kurs, men får se hva behovet blir etterhvert.

Ihvertfall ville jeg bare innom her og fortelle hvor flink du har vært og at du virkelig(som de andre skriver) motiverer!

Lykke til videre og god helg!

 

Klem fra Lian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
du er rene fyrtårnet her inne. det er så moro å komme inn i tråden din og lese om suksessen din. jeg vet du ikke har fått det gratis. det gir inspirasjon og håp for meg å lese om at du har holdt så stø kurs. det ER faktisk mulig tenker jeg da :)

 

Og takk skal du ha. Hehe, jeg må si at jeg assosierer ett fyrtårn, med noe som er høyere enn 154 cm :) Men jeg skjønner jo hva du mener og jeg takker selvfølgelig for komplimentet.

 

Klart det er mulig hyfsan, det vet du jo. Jeg er overbevist om at du klarer det du også, bare du blir kvitt avhengigheten din til karbohydrater, og det er du jo godt i gang med.

 

I går var jeg i kontakt med kurslederen i Ørsta ang hold vekten kurs. Min søster har anbefalt henne, og sier hun er dyktig og har mye erfaring. Hun har ikke hold vekten kurs akkurat nå, men skulle ta kontakt med noen andre som er/har vært interessert og så skulle jeg kontakte en stund etter påske igjen. Hun selv anbefalte at jeg kanskje skulle reise den andre veien, siden der er en som har mye erfaring med stabilidsering. Så visst ikke det blir hold vekten i Ørsta, så blir det vel at jeg reiser til Langevåg, men da må jeg ta ferje, noe som jeg håpte jeg skulle slippe. det kommer en ny kursleder på øya her, men jeg har ingen kjennskap eller anbefalinger når det gjelder henne, og jeg vet ikke om jeg tør å legge skjebnen min i hennes hender visst hun ikke har så mye erfaring.

 

Jeg rekker sikkert ikke å være så mye inn på her i dag, siden det skal ryddes her på jobben. I kveld er det middag på hotell med resten av klubbstyret og i morgen er det nok en dartturnering. men fra søndag av er det fri, og fra da skal jeg prøve å bruke VK aktivt.

 

Håper du får en flott og sunn påske hyfsan.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
.. med hyfsan! Du lyser virkelig opp her inne!

God påske til deg!

Hilsen resolutt

 

Og tusen takk:)

 

Jeg setter virkelig pris på innleggene fra deg og alle andre. Det motiverer meg til å stå på videre. Som jeg skrev til hyfsan over her, har jeg litt liten tid i dag og i morgen, men fra søndag av skal jeg ta meg tid til å komme innom trådene deres også.

 

Håper du får en flott og sunn påske

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Slenger meg bare med i rekka av folk som synes du er en kjempeinspirasjon! At du har vært så flink' date=' så lenge, og fått kjemperesultater, det må jeg si er utrolig motiverende:)

Jeg har planer om å gå ned noe av det samme som deg (startet noe seinere), og nå føler jeg at det skal gå bra etter å ha lest endel i tråden din, så takk skal du ha:)!

 

Håper du får ei riktig god påske!

 

 

hilsen fra Sandra[/quote']

 

Så koselig med ett nytt navn her inne på tråden min :) Og takk for fin tilakemelding. Siden det er en livsstilsendring, må en jo være flink lenge og lengre enn lenge. Siden jeg har anlegg for å legge fort på meg, må jeg vel bare tenke over hva og hvor mye jeg putter i munnen til evig tid.

 

Jeg har sett deg inn på Jess sin tråd, hvor mye har du mistet, og du har jo også vært kjempeflink. Jeg ønsker deg masse lykke til videre, så skal jeg se om jeg finner en tråd som er "din" når jeg får tid. Visst du stikker innom igjen kan du jo godt fortelle meg om du har en :)

 

Tråden min er ganske lang, men visst du finner noe her du føler kan hjelpe deg, så er det ingen som blir mer glad enn meg.

 

Håper du får en flott og sunn påske

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Har lest litt på tråden din og fy søren du har vært flink!:-)

Dette motiverer virkelig oss andre til å stå på. Har planer om å gå ned like mange kg som du har gjort. Utgangspunktet mitt var 102' date='6 og nå er jeg nede i 95,4...det første store målet mitt er 80 kg, men bør nok sikkert komme meg ned til 70-75 i følge bmi, jeg er 173 høy.

Har til nå ikke begynt på kurs, men får se hva behovet blir etterhvert.

Ihvertfall ville jeg bare innom her og fortelle hvor flink du har vært og at du virkelig(som de andre skriver) motiverer!

Lykke til videre og god helg!

 

Klem fra Lian[/quote']

 

Takk skal du ha :) Har du rette innstillanga og klarer å stå på så tenker jeg du klarer å gå ned like mye du. Eller dvs klart du klarer det *smilefjes*

 

Det er kanskje lurt å sette deg mindre delmål underveis, jeg merker at det føles som en seier hver gang jeg kan skrive ok på mine små delmål. Men dette har du kanskje gjort?

 

Jeg tenkte det samme som deg når det gjelder kurs, at jeg skulle prøve så lenge som mulig uten, og her er jeg da, uten ett eneste kurs så langt. Men jeg tørr ikke satse på stabilisering alene. Jeg føler at det er for mye som står på spill til det.

 

Jeg er kjempeglad for at jeg kan være med å motivere andre. Det gir faktisk meg mer inspirasjon til å fortsette det gode livet her :)

 

jeg mener å ha sett at du har din egen tråd, og jeg skal nok stikke innom å lese og skrive litt der når jeg får tid., men jeg vet ikke hvor fort det blir, siden det er ryddedag på jobben i dag, ut i kveld og dartturnering i morgen. Men jeg håper jeg rekker det på søndag :)

 

Håper du får en flott og sunn påske

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

en bitteliten oppdatering på lørdagsmorgenen.

 

De gikk fint på hotellet i går, jeg spiste middagen og skippet desserten (gav den vekk til en ungdom), som ble servert til hver enkelt. Litt kjedelig å se de andre konsumere gratis rødvin, øl og baileys, så jeg er glad bilen var med og at jeg trenger den om ett øyeblikk. Men jeg tror det gikk med 2-3 liter vann sammens med 10 chillinøtter.

 

Det er bare 15 minutt til ferjen min går, så jeg rekker ikke å skrive noe særlig mer, men jeg må ha med noe :) I går brukte jeg min nye bukse i str. 38 :) Og den satt som ett skudd!

 

Håper alle får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Jeg har ikke hatt tid til å lese og skrive så mye i det siste, men vil ønske deg en riktig god påske. Str. 38????? det er jo helt fantastisk.

 

DU RULER!!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!! Det er helt utrolig! Og for en følelse det må vere! Den satt til og med som et skudd!?! Grattis igjen!! Eg skal klare det eg også!:)

 

Lykke til med stabilisering, og god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bitteliten oppdatering på lørdagsmorgenen.

 

De gikk fint på hotellet i går' date=' jeg spiste middagen og skippet desserten (gav den vekk til en ungdom), som ble servert til hver enkelt. Litt kjedelig å se de andre konsumere gratis rødvin, øl og baileys, så jeg er glad bilen var med og at jeg trenger den om ett øyeblikk. Men jeg tror det gikk med 2-3 liter vann sammens med 10 chillinøtter.

 

Det er bare 15 minutt til ferjen min går, så jeg rekker ikke å skrive noe særlig mer, men jeg må ha med noe :) I går brukte jeg min nye bukse i str. 38 :) Og den satt som ett skudd!

 

Håper alle får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

 

Hei :)

 

Noen dager siden jeg har vært innom tråden din nå, så her må jeg nå sette meg ned å lese litt for å oppdatere meg litt

 

Størrelse 38, oiii så herlig det må være

 

Skal prøve å lese meg igjennom innleggene siden sist jeg var her nå, så får jeg heler komme innm med en annen oppdatering senere.

 

Vi skrives, ha en flott dag

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Jeg har ikke hatt tid til å lese og skrive så mye i det siste' date=' men vil ønske deg en riktig god påske. Str. 38????? det er jo helt fantastisk.

 

DU RULER!!

 

Genialt[/quote']

 

Følte meg veldig usikker da jeg tok den på, men jaggu passet den :)

 

Håper du også får en flott påske :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...